Ripsienpidennys Leppävaara Ratsukatu 8

op

Olen saanut siellä kestävät ja erittäin siistit ripset Tarjous koko kesä 50 eur

41

4466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunutripsetön

      minkä niminen paikka, oisko nettisivuja?

      • va

        www.vesihieronta.fi


      • Helle

        Kauneushoitola Espoon Kuivavesihieronta


    • Helle

      Jos on kaveri mukana niin ripsien hinta on 45 € (molemmilta)

      • to

        Hyvät ripset!


    • paska paikka

      Kävin ottamassa tuolla ripset jotka siis maksoivat 50e. ensiksi paikka oli kärpäsen paskan kokonen mihin juuri ja juuri mahtui se ripsienlaitto sänky ja joku iso häkkyrä. Laittaja oli siis virolainen eikä osannut kunnolla suomea:) ensimmäisen kerran jälkeen olin todella tyytyväinen yms mutta seuraavana päivänä puolet ripsistä oli irronnut yön aikana ja aina kun omakin ripsi irtoaa niin samassa se pidennyksin, mutta näissä oli tasan ja vain se pidennys. Soitin paikkaan vihaisena että haluan että tehdään uudelleen ja niin hän sitten suostui ja teki uudelleen, mutta taas sama juttu, tippui parissa päivässä eikä oikeesti yhessäkään ollu omaa ripsee mukana. menin sitte vähä kalliimmalle suomalaiselle tutulle laittamaan ripset ja kun hän niitä harjasi siinä aluksi niin loputkin ne edelliset viroilaset ripset karis lattialle. Sano et jos käy tolleen nii se liima on ollu vanhaa. Nyt nää uudet on pysyny jo kohta 4vk ja ihan sika ihanat :) Joten en todellakaan suosittele tätä paikkaa!!!!

    • mullepitkätripset

      Missä kävit tuona jälkimmäisenä kertana?

    • Minkyeyes

      Hei!

      Teen Leppävaarassa, Armas Launiksen kadulla (10min asemalta) ripsienpidennyksiä kotonani laatutakuulla. 50 euro uudet ripset ja 40 euro huolto. Olen diplomikoulutuksen suorittanut ripsiteknikko. Ota yhteys mikäli kiinnostuit [email protected] tai 0505112110.

      • Laura

        Vero??


      • aäpdfsihplde

        Saaks sulta kuittii?


      • Minkyeyes
        aäpdfsihplde kirjoitti:

        Saaks sulta kuittii?

        Hei! Kyllä kuitin saa kysymällä.


      • h77h
        Minkyeyes kirjoitti:

        Hei! Kyllä kuitin saa kysymällä.

        Kuitti on annettava ihan kysymättä!


    • tiiti

      Hei!
      Teen kotonani Järvenpäässä pidennyksiä 40€ uudet ja 30€ huolto.
      [email protected]

      • Räpsis

        Hei Tiiti, vieläkö teet ripsiä? Mitä käytät ja onko päiväaikoja? Onko luukun emaili edelleen toimiva?


    • rehellinen2

      pimeetä työtä, noilla hinnoilla ei veroja makseta! Älkää kannattako pimeän työn tekijää, vaan ilmoittakaa verottajalle!

    • Atione

      Naiset haluaa väkisin niiden silmiin ripsienpidennyksiä. Ja kukaan niistä ei näytä tajuavan, että kun silmistä sojottaa sellasia karvoja joka suuntaan, niin näyttää kuin naamaan olis kasvanut kaksi naisten alapäätä silmiksi xD. Karmeen näköstä touhua. Ei voi kuin ihmetellä hymy korvissa näitä p*i-silmiä.

    • mkk3

      Huono paikka:(
      Ripset tippuvat heti pois!

    • kokemuksiakiiitos!

      Onko muita käynyt siellä? Varasin itselleni ajan sieltä, koska haluan kokeilla millaiset ripset sieltä saa ja on aika edullinen hintakin, että houkuttaa käydä.

    • ei tänne

      Itse jouduin varaamaan ripsiaikani sieltä koska olin juuri lähdössä 2 viikon päästä lomalle eikä mistään muualta enää löytynyt vapaita aikoja.

      Ripset olivat todella kivan näköiset , pitkät ja kaarevat.
      Kysyin vielä, voinko tosiaan ottaa näin pitkät (11mm) kun omat ripseni ovat hennot ja hauraat... kyllä kuulemma onnistuu siitä huolimatta.

      No, 3 viikon meriveden ja auringonoton jälkeen ripset olivat muisto vain.
      Ja tietysti omat ripset lähtivät runsain määrin (olivat tuuheat vaikka olivatkin lyhyet ja hennot) mukana.. nyt on sitten kaljuja kohtia omissa ripsissä.

      50eur oli aika kova hinta alle 3 viikon huvista, kun niitä kuitenkin irtoili joka päivä ja lopputulosta joutui korjailemaan mascaralla jo viikon jälkeen.

      Ei laatutyötä joten en suosittele.

    • terv.kokemuksiakiiit

      Varasin itselleni ajan sieltä aikaisemmin ja kävin siellä ja hyvin on pysynyt minulla :) ensi viikolla käyn huoltamassa ripseni siellä ja silloin ripseni ovat pysyneet jo hyvin ripsissäni kiinni jo 5 viikkoa :). Vasemmassa silmässäni melkein kaikki ripset ovat pysyneet kiinni (tai ainakin näyttää mielestäni siltä) ja oikealta puolelta vähän enemmän lähtenyt, koska nukun kyljelleen oikealle puolella.

      Minä ainakin tykkäsin ja aion jatkossa käydä siellä :) olen monessa muussa paikassa käynyt, mutta en ole pitänyt muista paikoista, koska ripset ovat lähteneet niin nopeasti pois, että joutunut jo 3 viikon aikana käydä huoltamassa ja hirveän kalliiseen paikkaan en tahdo mennä huoltamaan ripsiäni, koska rahaa ei ole paljon.

    • susannas1

      Pk-seudulla Espoossa ripsiä 50e, huolto 40e. Löytyy liimaa herkille silmille (hieman huonompi pysyvyys mutta ei liimahöyryjä..) sekä normaali vahva liima. Ripsillä viikon takuu että ovat "kuin uudet", normaalisti asiakkailla huoltoväli noin neljä viikkoa. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, normaalisti työkseni tehdessäni uusien ripsien hinta 120e.

      • norsku

        Missäpäin espoota teet??


      • Heeij

        Vieläkö teet ripsiä kotona? Ja mihin hintaan?


    • susannas1

      Ripsiä teen edelleen jos joku minulta kyseli? Uudet ripset 50e, huolto 40e. Pohjois-Espoossa vaikutan ja tosiaan löytyy päivä- sekä ilta-aikoja. Mikäli kiinnostusta niin myös kulmien värjäykset ja hiusten leikkaukset samalla reissulla tai sitten eri :)

      • jenspa1

        Hei susannas1, miten sulle saisi ajan varattua?


      • ivus2

        Täälläkin olisi kiinnostusta tarpeen uusi ripsien tekijä, susannas1 mitenhän sinut tavottaisi?:)


      • Ripsihuollon_tarpeessa

        Mites suhun sais yhteyttä?:-)


      • Juttaaaa

        Vieläkö teet?


    • Enmeneenääikinä

      Surkea paikka tuo vesihieronta Espoon leppävaarassa! Kannattaa kiertää kaukaa! Surkea palvelu ja surkeat, rumat ja liian paksut ripset.

      • Anonyymi

        Idiootti


    • kjuihiuguyf

      Kuka vittu tätä paskaa suosittelee?!!?!? Kerran kävin, enkä koskaan mene uudestaan. Siellä sä ISTUT penkissä, niskat nurin 2tuntia. Tekijä vastaa puhelimeen jatkuvasti ja keskeyttää tekemisen. Lopputulos olin aivan kamala, näytin suoraan sanottuna transulta, kirveli, silmät tulehtu, ripset putos viikon sisällä. JA olen kyllä käynyt ennenkin ottamassa ripsiä, tosin kyllä eripaikassa ja koskaan ei ole näin käynyt. Oli virhe mennä tuonne. Koko paska pitäis jyrätä maan tasalle!

      • Enmeneenääikinä

        Mä olen aivan samaa mieltä! Mulla tippui heti kaikki ja soitin tekijälle, joka ei ollut valmis kuin uusimaan ripset ja oli muutenkin tosi törkeä! Mitenhän tuon paikan saisi vastuuseen.. On törkeää, että useat asiakkaat joutuvat maksamaan surkeista ripsistä!!


    • Allu777

      Huono kokemus mullakin! Menin ottamaan ripsienpidennyksiä. Puhuttiin ripsen pituudesta mutta ei tullut mieleenkään että lopputulos olisi mitä oli.... Tavalliset pidennykset jalusin niin laittoikin volyymit!! Järkyttävät kun joka ripsessä 7ripsen niput!!! Heti kotiin päästyäni öljyllä irrotin kaksi kolmasosaa ripsistä ja sen bälkeen oli kohtuu ok... Ei enää ininä tänne!!

    • Tyytyväinenasiakas

      Mä en ymmärrä miten voi olla mahdollista teille ketkä valitatte, että viikossa on mennyt ripset pois.. Minkä ikäisiä olette? Ymmärrän, jos vanhemmalla ihmisellä (sanotaan nyt 40 50 vuotiaat) menee ripset nopeammin pois ehkä sen takia, kun oma ripsi ei jaksa ehkä kantaa ripsienpidennyksiä? ja jos ottaa liian pitkät ripset niin omahan ripsi ei jaksa niitä kannatella kauan aikaa.

      Itse olen useasti käynyt tuolla vesihieronta paikassa ja olen hintaan nähden saanut hyvät ripset itselleni ja ovat pysyneet aika hyvässä kunnossa 4-5 viikon jälkeenkin. Mielestäni hyvä, että tekee volyymiripsiä niin tuleepahan halvemmaksi, kuin jossain muualla ketkä pyytävät volyymeistä yli 100e. Ja sitäpaitsi volyymiripset ovat PALJON kevyemmät, kuin klassiset ripset, vaikka volyympiripsissä onkin niitä ripsikuituja paljon yhdessä kuidussa, mutta ne ovat todella todella ohuet ja näin ollen kevyemmät.

      Paikka on siellä pieni, mutta eihän isoa liiketilaa tarvitsekkaan ripsienpidennysten laitolle???? Ja jos siellä on vain ilmeisesti tämä yksitekijäkin??? Mielestäni tämä on ihan hyvä paikka :) Itse suosin 10mm tai 11mm kuituja.

      • Anonyymi

        Saanut ko paikasta tosi hyvät ripset aina.


      • Anonyymi

        Olen sun kanssa samaa mieltä!


    • Tyytyväinenasiakas

      Mä en ymmärrä miten voi olla mahdollista teille ketkä valitatte, että viikossa on mennyt ripset pois.. Minkä ikäisiä olette? Ymmärrän, jos vanhemmalla ihmisellä (sanotaan nyt 40 50 vuotiaat) menee ripset nopeammin pois ehkä sen takia, kun oma ripsi ei jaksa ehkä kantaa ripsienpidennyksiä? ja jos ottaa liian pitkät ripset niin omahan ripsi ei jaksa niitä kannatella kauan aikaa.

      Itse olen useasti käynyt tuolla vesihieronta paikassa ja olen hintaan nähden saanut hyvät ripset itselleni ja ovat pysyneet aika hyvässä kunnossa 4-5 viikon jälkeenkin. Mielestäni hyvä, että tekee volyymiripsiä niin tuleepahan halvemmaksi, kuin jossain muualla ketkä pyytävät volyymeistä yli 100e. Ja sitäpaitsi volyymiripset ovat PALJON kevyemmät, kuin klassiset ripset, vaikka volyympiripsissä onkin niitä ripsikuituja paljon yhdessä kuidussa, mutta ne ovat todella todella ohuet ja näin ollen kevyemmät.

      Paikka on siellä pieni, mutta eihän isoa liiketilaa tarvitsekkaan ripsienpidennysten laitolle???? Ja jos siellä on vain ilmeisesti tämä yksitekijäkin??? Mielestäni tämä on ihan hyvä paikka :) Itse suosin 10mm tai 11mm kuituja.

    • Tyytyväinenasiakas

      Mä en ymmärrä miten voi olla mahdollista teille ketkä valitatte, että viikossa on mennyt ripset pois.. Minkä ikäisiä olette? Ymmärrän, jos vanhemmalla ihmisellä (sanotaan nyt 40 50 vuotiaat) menee ripset nopeammin pois ehkä sen takia, kun oma ripsi ei jaksa ehkä kantaa ripsienpidennyksiä? ja jos ottaa liian pitkät ripset niin omahan ripsi ei jaksa niitä kannatella kauan aikaa.

      Itse olen useasti käynyt tuolla vesihieronta paikassa ja olen hintaan nähden saanut hyvät ripset itselleni ja ovat pysyneet aika hyvässä kunnossa 4-5 viikon jälkeenkin. Mielestäni hyvä, että tekee volyymiripsiä niin tuleepahan halvemmaksi, kuin jossain muualla ketkä pyytävät volyymeistä yli 100e. Ja sitäpaitsi volyymiripset ovat PALJON kevyemmät, kuin klassiset ripset, vaikka volyympiripsissä onkin niitä ripsikuituja paljon yhdessä kuidussa, mutta ne ovat todella todella ohuet ja näin ollen kevyemmät.

      Paikka on siellä pieni, mutta eihän isoa liiketilaa tarvitsekkaan ripsienpidennysten laitolle???? Ja jos siellä on vain ilmeisesti tämä yksitekijäkin??? Mielestäni tämä on ihan hyvä paikka :) Itse suosin 10mm tai 11mm kuituja.

    • Ripset

      Itselläni on pysynyt yleensä hyvin täällä tehdyt ripset, olen käynyt viimeiset 1,5 vuotta. Ei kuitenkaan sovi sellaisille, jotka eivät tykkää näyttävistä ripsistä. Omistaja on todella töykeä, mutta en anna sen haitata.

      • Anonyymi

        Espoon parhaat ripset sieltä saa, oon ennen ottanut stadin helminails mestasta, siellä sama hinta, syövät samalla kun laittaa ripsiä, paikka törkyinen, ainakin ruoholahti, tekijä saattaa vaihtua kesken homman, eikä lopputulos näytä kummemmalta kun että värjäis omat ripset, lisäksi koronavaara.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole töykeä, kiva ihminen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe