Mistä olette saaneet tietää että mies pettää?

suruenkeli--

mulla on kauhee tilanne kun en yksinkertasesti tiedä. merkkejä on ilmassa mutta ei mitään konkreettista että voisin pistää lopun tälle painajaiselle.

-miehen puhelin on kiinni öisin
-ottaa puhelimen vessaankin mukaan
-salasanat vaihdettu sähköpostiin,facebookiin ja muualle (ennen tiesin ne)
-suuttuu jos kysyn asiasta suoraan
-sillä on tämä naispuolinen ystävä joka asuu kyllä kaukana mutta puhelimitse jne pitävät yhteyttä kokoajan

mitään keinoa millä voisin narauttaa tuon kun en pääse hakemaan "todistusaineistoa" noista nettiprofiileista tai puhelimesta?! Miten te saitte tietää? ja vielä yli 5 vuotta suhteessa olleet, miten helvetissä pääsitte erosta yli?

56

13954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenConcierge

Minä en saanut mitään todistusaineistoa. Nyt on miehen puolelta ero tulossa ja kaikki merkit edelleen viittaavat siihen, että joku muu ohjaa toimintaa. Silti ei myönnä edelleenkään. Tulen varmaan joskus näkemään kadulla tuon uuden. Kaikki muu täsmää ennen eroa kuin sinulla. Keskity omaan elämääsi tuossa tilanteessa voi tulla tosi hulluksi. Se on pahempaa kuin ero ja se on paljon koska ero on aivan kamalaa. Parhaiten selviää kun pitää huolta omasta jaksamisestaan koko ajan.

• lelumies?

Pisti silmään lause"joku muu ohjaa toimintaa". :D Onko mies jotenkin kauko-ohjattava tai vastaava?

• haloooooo

Anteeksi? Yli viisi vuotta suhteessa ollet!!!!

JA MIETIT VIELÄ TODISTEITA?????????????

• TrustnoOne

Itse sain tiedon naiselta, joka soitti minulle avomieheni pantua pisteen heidän puoli vuotta kestäneelle suhteelleen. Olimme yhdessä 10 vuotta ja parisuhteemme kariutui myöhemmin, vaikka tuolloin jatkoimme yhteistä polkua vielä kolme vuotta. Sen jälkeen mies petti uudestaan. Kesti todella kauan päästä jaloilleen, mutta luottamuksen rikkominen jätti ikuiset jäljet.

• monta vuotta mietin

Minäkin tuossa mietin mitä ne todisteet vaikuttaisivat johonkin. Odotatko sitten miehen lopettavan pettämisen vai otatko eron todisteiden kera. Itse en usko sinun pääsevän painajaisestasi kuin eron ottamalla.

En tuomitse sinua, olin vastaavassa tilanteessa monta vuotta. Juuri rakennettu talo alla. uusi auto ja lapset. Pettäminen siinä tilanteessa ei vain mahtunut järkeeni. Emme me voineet erota niiden lainojen kanssa.

Pahinta oli mieheni ainainen valehtelu, kerta toisensa jälkeen vannoi suhteen olevan ohi. Ei kuulemma halua erota, rakastaa minua ja perhettänsä. Aina vaan pettäminen jatkui, vuosi vuodelta salaisemmin, oppi tietysti minkälaisista asioista jäi kiinni.

Mietin eroa kauan, tuntui vaikealta, mistä asunto, saako talon myytyä, miten lapset. Kaikki vaan on järjestynyt hienosti. Erosta nyt vuosi takana ja piebnen käsirahan ja vanhempieni takauksella sain ostettua pienen asunnon meille. Velkaa on ja paljon ja monta vuotta. Ainut asia josta jouduin luopumaan eron myötä oli auto. Onneksi saan lainaksi toisilta jos tarvitsen. Lapsilta harrastukset hieman vähentyneet, en silti sitäkään pahana pidä. Ei ainaista ravaamista paikasta toiseen.

Mutta ehdottomasti ero kannatti, minun painajaiseni loppui ja tästä rauhasta suostuisin maksamaan enemmänkin ja luopumaan enemmästäkin. On sen arvoista. Pelkoni ovat osoittutuneet turhiksi. Pelkäsin jopa mitä naapurit ajattelevat ym. Jälkeenpäin tuntuu hölmöltä miettiä mitä joku ajattelee minun elämästäni. Pelkäsin jopa häpeän tunnetta. Ei vaan sitäkään tullut vaan vahvuus omaan selviytymiseen ja vapauteen.

• Anonyymi

Miltä se tuntuis olla ja asua ja rakastaa miestä joka on pettänyt sua? Ja pettää uudestaankin😂 apua . Se ois monoo heti. Kaikki pärjää kuka vaan pärjää.

• TuutuuTT

Mun mies jäi myös kiinni pettämisestä. Merkkejä oli selviä ja ei niin selviä, mutta sen vaan jotenkin tiesi. Tiesin ajat sitten, mutta jotenkin vain jäin siihen kamalaan suhteeseen. Nyt olen yksin ja ihan mielettömän onnellinen että uskalsin lähteä. Mikään ei ole niin paha kuin jäädä sellaiseen suhteeseen, jossa mies on narsisti ja ei arvosta yhtään.

Alla muutamia merkkejä mitä tuli vastaan:
      -kännykkä äänettömällä ja aina näyttö alaspäin pöydällä. Suihkuun se otettiin mukaan, kuten myös vessaan (jossa sitten vierähtikin pitkä tovi "pelaten")
      -uusia ja jotain muka tuttuja kavereita alkoi ilmaantua keitä piti lähteä näkemään usein ja moneksi tunniksi, vaikka aikaisemmin ei juuri koskaan mitään yhteyttä pidetty
      -yhtäkkinen innostus viedä roskia, käydä iltaisin kaupassa oma-aloitteisesti, lähteä johonkin asioille
      -suihkun kahva oli kerran kotiin tullessani asetettu minua n. 10 cm lyhemmälle ihmiselle (mies minua 15 cm pidempi)
      -mies alkoi innostua 5 vuoden jälkeen kuntoilusta ja pestä jopa itse vaatteitaan
      -työmatkat ja varsinkin useamman päivän matkat lisääntyivät
      -seksi muutti luonnettaan ja lopulta sitä ei herunut yli puoleen vuoteen
      -mies alkoi syyttelemään minua milloin mistäkin ja oli muutenkin ärtyisä
      -rahankäyttö lisääntyi
      -kun soittelin miehelle, niin katkaisi puheluita yllättäen kun "akku loppui" tai tuli tunneli
      -ei vastannut puhelimeen ja meni 5 minuuttia kunnes soitti takaisin (puki ilmeisesti ja lähti naisen luota soittamaan)
      -sormusta ei voinut enää pitää kun se puristi niin kovasti töissä kun oli käynyt pieneksi ja suurennuttaminen ei onnistunut 2 vuoteen
      -alkoi leikkaamaan munankarvojaan ja osti hampaidenvalkaisutahnaa

Lopulta ei viitsinyt enää edes valehdella kunnolla, vaan oli kerran muka moottoripyöräreissulla kun soitin ja kysyin. Kärähti kun seisoin kylmän ja kauttaaltaan siitepölyn peitossa olevan pyöränsä vieressä työpaikkansa parkkiksella.

Samoin kärähti maksullisista treffi-ilmoituksista, kun vahingossa tuli lasku kotiin.

Tämä sama mies oli älyttömän vihainen kun saatoin edes epäillä ja sydänjuuriaan myöten (omat sananansa) loukkaantunut että saatoin edes epäillä. Hahah :-DDD

Lopulta tuli ero. Onneksi. Riitoja tuli ja omaisuudesta tapeltiin. Tuo otti kieltämättä koville, mutta sitä voi miettiä että tuo ei kestä kuin hetken elämästä. Itse oli valmis antamaan ukolle vaikka kaiken, että pääsisin äkkiä eroon ja uuden elämän alkuun.

Oma elämä ja ero otti tietysti aluksi koville, kuten arvata saattaa. Hain varmuuden vuoksi unilääkkeet, koska olen huono nukkuja. Olen hirmu läheisriippuvainen ihminen ja mietin miten pärjään, kun ympärillä kaikki olivat joko naimisissa tai seurustelivat. Lopputulos oli, että muutaman kuudauden jälkeen aloin tajuamaan miten ihanaa on olla yksin.

Minulla ei ole paljoa kavereita, tai ihmeempää tukiverkostoa ja kaiken lisäksi olen äärimmäisen masentuva ja herkkä. Silti potkin itseäni eteenpäin ja voin hyvillä mieli sanoa että parempaa ratkaisua en olisi voinut tehdä. Elämäni muutti täysin suuntaansa.

Minusta on kuoriutunut jopa yllättävän positiivinen ja sosiaalinen ihminen kokemuksen myötä. Olen alkanut taas luottaa elämään ja ihmisiin ja näkemään asioiden valoisat puolet. Toki joskus mietin ex-miestä, mutta tunne menee yleensä tosi nopeasti ohi. Tekisin saman ratkaisun tietäen minkä nyt tiedän, vaikka en enää koskaan kohtaisikaan ketään toista.

Hirmusti voimia ja tsemppiä sinulle! Muista että meitä on muitakin...

• Mrs H.

Olipa ihana kirjoitus. Kiitos sinulle, ehkä minäkin saisin potkittua pihalle tuon valehtelevan ja pettävän hirviön.

• Täsmälleen samat merkit!
        Jopa munakarvojen leikkuuta myöden :DD Vaikka pukin lähtö aviolitostamme tuli minulle silloin täysin puskista, tunnistin nuo kaikki merkit jälkikäteen. Koska itse luotin 100% avioliitossamme, en voinut kuvitellakaan, että toinen hääräilee toisaalla.
        Nyt minua jo huvittaa, kun ukolla oli aina kotona päässään sellaiset hirveät tiimarista ostetut NAISTEN mustat lukulasit, niin uudet piti hankkia juuri muutamaa päivää ennen lähtöä kakkosen suojiin. Eihän sitä nyt niitä mummolaseja voi pitää nuorikkonsa luona, mutta muijalle ne kyllä kelpas (mies lähellä 50 v).
        Minäkin olin ihan puusta pudonnut ja tukiverkostoa ei ole minullakaan paljon. Kävin juttelemassa seurakunnan diakonille, se auttoi. Herkkää ja masentuvaa sorttia olen myös, ja muutenkin elämässäni oli paljon viimeisen vuoden aikana muutoksia. Mutta ajattelin niin ja ajattelen, että tästä jos selviän, selviän mistä vaan. Ja sitten tuosta käytännön erosta: minulla kyllä nousi sellainen viha ja voimat, että ukko ei saanut lähelläkään puolia osituksessa, ja pöllö vielä suostui kaikkeen, kun oli jo niin menossa. Sen sai huoraamisesta maksaa, ja ai että olen tyytyväinen.
        En tarvinnut miestä taloudellisesti, mutta kusetus pisti vihaksi. Paremmin mulla varmasti menee kuin hällä, siellähän oli vauvakin jo valmiiksi tehty, joten ei kun alusta vaan kaikki 50-kymppisenä. Onnee vaan hälle ja koko perheelle! Niin ja tämänmoisen stoorin kokeneille voimia ja niitähän meillä on jo entuudestaan!

• Niina-

Kirjoitukset täällä ovat mahtavia ja hyviä. Kiitos teille, toivottavasti niitä on jatkossakin. Harmi etten ehdi omia juttuja kirjoittamaan nyt. Jaksamista kaikille, itsekin koitan jaksella. Pitäisi olla petettyjen naisten klubi tai pelimiehiä kohdanneiden klubi netissä. :)

• Anonyymi

On varmaan kurja lopulta tajuta ettei toista juurikaan enää tunne. Valehtelu on sellasta luokkaa että huh huh

• viestiä

Minä tein näin, kun olin 100% varma, että miehellä on suhde toiseen naiseen. Meni r-kioskille ja ostin sieltä puhelin liittymän. Tiesin, että mieheni oli tuolloin tuon naisen kanssa. kirjoitin tuosta numerosta tekstiviestin, jossa kerroin kertovani vaimolle hän suhteestaan ellei hän itse kertoisi ensin siitä vaimolleen jne.. Mies tuli kotiin niin huomasin hänen odottavan että tiedänkö jo hänen suhteestaan.En paljastanut mitään ja parin päivän kuluttua näyttelin loukattua ja hyväksi käytettyä aimoa joka oli saanut tiedon miehen uskottomuudesta. Loppu onkin tiedossa ja erokin on tulossa, kun en vain voi luotaa enää mieheeni.

• JT

Tää oli mun mielestäni paras tapa koskaan tehdä asiat selviksi. :) Kertoi miehestä aika paljon. Ei varmaan uskonut, että kukaan sulle kertoisi ;)

Ihme sakkia muutenkin, kun odotetaan, että jäädään kiinni. Pitäs kertoa, hoitaa suhde tai ottaa ero. Tai vaikka ihan alkuun olla pettämättä ja hoitaa suhde, sitten ero jos ei toimi. Harmi ettei käytännön elämä oo aina niin yksinkertaista :(

Mut pistän tän jutun korvan taakse!

• Anonyymi

Pitääkö olla Prepaid liittymä, eikö riitä jos soittaa pettäjä pas**lle nimettömänä? Tosi hieno juttu sinulta R-kioskilainen :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö olla Prepaid liittymä, eikö riitä jos soittaa pettäjä pas**lle nimettömänä? Tosi hieno juttu sinulta R-kioskilainen :-)

Ostin kans ku halusin sen kiinni. Väitin olevani joku entine punapää treffisivustolta. Näytin miehelle ne viestit että hän oli valmis lähtemään niille treffeille paikkakin sovittu. Oishan nekin voonu kattoo ja jättää paikanpääl. Mut jätin sit jo ennen sen. Loukkaantu kans "sydänjuuriaan myöde"😂

• ristus sentään

Mutta meillä minä ukon pyynnöstä leikkasin sen munakarvat, kun ne yhtäkkiä alkoi kutittaa...kehtasi oikeasti pyytää sellaista kun oli menossa panoreissulleen. Silloinhan en vielä tajunnut sitä. Mutta jälkeenpäin ajattelin kuinka raadollinen voi toinen olla. Halusi sisustaa makuuhuoneen romanttiseksi, ja oli jo uusi hoito tiedossa. Ja mä sen kanssa tapettia laitoin;-) voi kiesus, mutta ei tollaista röyhkeyttä voi edes ymmärtää. Jotkut ihmiset on vaan todella röyhkeitä ja tunteettomia. Eivät häpeä mitään.

• Kantapään kautta

"Jotkut ihmiset on vaan todella röyhkeitä ja tunteettomia. Eivät häpeä mitään."

Ja näihin te naikkoset sitten aina kapsahdatte. Röyhkeä pitää miehen olla, että suomivosu kiinnostuu. Sitten kun on kiinnostunut, niin menee ne ekat pari vuotta ihan sumussa disney-rakkautta leikkien, sokeana sille röyhkeydelle.

Tuolla ne kulkee onnettomina huomioonottavat, ajattelevaiset, herkemmät kaverit, joilla voisi oikeasti olla teille jotain annettavaakin. Mutta vain röyhkeä ja häikäilemätön alfauros "sytyttää".

• ristus sentään
        Kantapään kautta kirjoitti:

Ja näihin te naikkoset sitten aina kapsahdatte. Röyhkeä pitää miehen olla, että suomivosu kiinnostuu. Sitten kun on kiinnostunut, niin menee ne ekat pari vuotta ihan sumussa disney-rakkautta leikkien, sokeana sille röyhkeydelle.

Tuolla ne kulkee onnettomina huomioonottavat, ajattelevaiset, herkemmät kaverit, joilla voisi oikeasti olla teille jotain annettavaakin. Mutta vain röyhkeä ja häikäilemätön alfauros "sytyttää".

No ei tämä kyllä ollut alfa-uros, kaukana siitä. Osasi vaan peittää todellisen minänsä ja esitti sitä "ajattelevaa, herkkää..". Tyypillistä muuten, että se nainen syyllistetään vosuksi, kun mies menee vieraisiin...

• Anonyymi

Narsismia! Omahyväisyyttä, täydellistä itsekkyyttä ja kyvyttömyyttä asettua toisen tunteisiin.
        Törkeää, hyväksikäyttöä. Veneillään, valehdellaan, kerrotaan muunneltua totuutta, Hämmennetään erilaisin tarinoin ja selityksin, ettei itsekkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei. Ihan tahallista tarkoituksellista hämäämistä. Sitten näistä aletaan syytellä mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi, epävakaaksi, jos erehtyy näyttämään tunteensa.
        Se on petollisuutta, vääryyttä, julmaa pettämistä ja oman kumppanin hyväksikäyttöä. Jatkuvaa vääryyttä ei voi hyväksyä.

Pahimpia vielä he jotka eivät ota vastuuta teostaan ja itse hae eroa.
        Virittävät kaiken syyn puolisonsa niskoille. Sinä aiheutuvat tilanteen, riidat, pettämisen ym... tai ei hän ole tehnyt mitään kulta koita rauhoittua kaikki on hyvin.
        Siinä nainen sitten saattaa kantaa rahojaan terapioihin, seksuaalineuvojille ja hakea rauhoittavia ja unilääkkeitä ja alkaa epäillä itseään ja koulia itseään kalliiden kurssien ja itsehoito-oppaiden kanssa. Käydä pariterapiassa ja harjoitella kommunikaatio taitoja tai saada masennus, ahdistus, paniikkihäiriö diagnooseja. Eikä mikään auta.

Ei autakkaan, kun häntä kohdellaan kaltoin, hyväksikäytetään, henkisesti pahoinpidelläään, rikotaan minäkuva, omanarvon tunto, naiseus, seksuaalisuus, luottamus, uskollisuus parisuhteessa, kunnioitus, arvostus itseen ja koko parisuhteeseen.

Ja olkapäitään kohauttamatta tai silmää räpäyttämättä, kun nainen lähtee tämä naureskelee omahyväisesti. Ja pilkkaa vaimoaan, tyttöystäväänsä, kihlattuaan.
        Vaikka hän olisi esittänyt millaisen draamakomedian ja anellut anteeksi.
        Ei hän aidosti ja oikeasti ole sitoutunut ottamaan tunteitasi vakavasti, tosissaan, asettumaan asemaasi, tunteisiisi. Osoita aitoa myötätuntoa, lohdutusta, katumusta, aitoa anteeksipyyntöä.

Vai oletko nähnyt kuinka mies itkee sinun vuoksesi ei omaa kusipäisyyttään. Vaan todella sitä että hän haavoitti sinua syvästi ja ehkä pysyvästi rikkoen sisimpääsi.

Oletko nähnyt kuinka hän nöyrtyy ja häpeissään pyytää apua terapeutilta. Varaa itse ajan. Sitoutuu käymään siellä yksin ja yhdessä. Hän oikeasti kuuntelee asiantuntijoita ja ymmärtää vakavasti ja oikeasti, että hänen on muutettava käytöstään.
        Hän jaksaa kuunnella sinua ja ottaa vastaan kaikki vaikeat tunteesi, kun hän aidosti haluaa korjata suhteenne. Tietoisesti ei enään teesinua mustasukkaiseksi eikä salaa mitään. Hän on aidosti rehellinen ja täysin avoin. Voit aina tulla kaikkialle hänen mukaansa minne hän menikin. Kaikki mitä hän tekee konkreettisesti ja mitä hän tekee netissä kestäisi suhteenne jos näkisit ja tietäisit kaiken.
        Hän haluaa olla sinulle täysin vilpitön, rehellinen ja läpinäkyvän rehellinen.

• Anonyymi
        Kantapään kautta kirjoitti:

Aivan uskomatonta miten miehet joille ei ole ns. flaksi käynyt, jaksavat tätä samaa liturgiaa: "Suomalaiselle naiselle kelpaa vain rentut" jne. Ihan täyttä puppua! Nainen kun rakastuu/ihastuu, luuletko, että ihastuu heti ensimmäisten sekuntien aikana siihen jos (epätodennäköistä) mies sanoo esim. "Joo, ryyppään joka päivä ja oon muutenkin aika v**nen ihminen"?? Ei se näin mene, ihan tiedoksesi.

• Anonyymi

Minä pesin jonku ämmän kusia sängystä kun väitti että kissat on kussu petti kauan mua. Tekivät jotain kusileikkejä. Miehelle oli selittäny että oli niin kiimane

• oSIDU

"Tuolla ne kulkee onnettomina huomioonottavat, ajattelevaiset, herkemmät kaverit, joilla voisi oikeasti olla teille jotain annettavaakin."
      Just joo, ja nekö on niitä uskollisia ja jumalaisia ihmisiä. Ei ne kiltitkään aina puhtoisia ole. Ollaan kilttejä ensimmäiset vuodet, kunnes vastaan tepastelee tarpeeksi houkutteleva tarjous. En toki kiellä tätä naistenkaan puolelta. Voin melkeen väittää, että yks sun toinenkin kotirouva on mielessään pohtinut ajatusta käpertyä jonkun muun kylkeen hetkeksi.

Pettämisessä on oikeesti vaan kyse siitä, että suhteen toinen osapuoli ei syystä tai toisesta koe tarpeelliseksi korjailla suhdetta. Syy voi löytyä itsestä tai toisesta tai molemmista. Kaikki ei vaan jostakin syystä ole kohdillaan (toisen luonteen muuttuminen? läheisyyden puuttuminen? yms yms).

On hienoa, että petetyt olette päässeet irti ahdistavasta tilanteesta! Peukut teille. Kenestäkään ei voi mennä sanomaan varmasti, että eivät petä.

• Nixnax2

"Ei ne kiltitkään aina puhtoisia ole. Ollaan kilttejä ensimmäiset vuodet, kunnes vastaan tepastelee tarpeeksi houkutteleva tarjous."

Oma ex-hissukkani (herkkä, ujo kaveri juuri) vannoi rakastavansa minua ja suunniteli lasten hankintaa kanssani. Unohti vain kertoa, että samaan aikaan oli aloittanut myös vakavan parisuhteen toisen naisen kanssa.

Hiljaisissa vesissä ne kalatkin kutee....

Itse valkkasin juuri hiirulaisen ja ns. "kunnollisen miehen", koska olin aikaisemmin joutunut pettymään ja kovista peloistani huolimatta tämä mies sai minut vakuuttuneeksi rehellisyydestään ja kunnollisuudestaan. Kuulemma ei voinut ikinä kuvitella edes miettivänsä toisen ihmisen pettämistä. Jepjep!

• Mrs Robinsson

Miehen ystävä kertoi, kun tahtoisi itse miehen paikalle.

• Voi kämmi !

Miehen tekstiviestit sisälsivät yleensä virheitä, kielioppi oli niin ja näin ja välimerkkejä puuttui. Sitten yllättäen alkoikin väliin tulla virheettömiä tekstiviestejä.. =)

• surina...

Miehen puhelin oli pöydällä-kerrankin näyttö ylöspäin,ja siihen sattui tulemaan viesti kakkoselta kun itse seisoin vieressä. Puhelin on siis sellainen,jossa viesti jää hetkeksi näytölle.

• hahhhaa

Tälleen mun ja miehen salasuhde paljastu, kivoja puhelimia noi lumiat..

• petetty taas

Ensimmäisen kerran tiesin, koska olin itse pettänyt ja yhteinen tuttavamme oli osottanut kiinnostusta miestäni kohtaan, omien silmienikin alla!!! Toisenkerran näin naamasta...

• Jätetty ex-kihlattu.

Entinen kihlattuni ilmoitti haluavansa tehdä kokonaisvaltaisen elämänmuutoksen, jonka jälkeen ilmoitti, etten minä tule siihen kuulumaan. Viikko tämän jälkeen minulle oli kuitenkin selvinnyt ex-puolisoni FB-viesteistä, skype-viesteistä ja sähköposteista että hän oli aloittanut kihlauksemme ulkopuolisen suhteen
      12-vuotta nuoremman neidon kanssa.

Kyllä vain, tiedän erittäin hyvin, ettei minulla olisi ollut oikeutta lukea noita hänen viestejään, mutta vain siten sain selville tuon hänen uskottomuutensa.

Tästä yllätyserosta on nyt vajaa vuosi aikaa. Tänä päivänä tuo "laastari-suhteen" aloittanut pari on jo eronnut. ja minä jätetty nainen olen enemmän kuin tyytyväinen siihen, että pääsin eroon tuosta ex-kihlatustani.

• Elaisasi

Mies kertoi itse yhdenyönjutustaan. Ihmettelin vaan kovasti, miksi mies halusi käyttää kanssani kondomia (vaikka minulla kierukka)...

• :) semmosta se

- fb:stä kirjauduttiin ulos AINA kun mies lähti koneelta, ennen ei tätä tehnyt koskaan vaan jätti fb:n auki. Yhtäkkiä jopa tupakilla käydessä kirjautui ulos profiilista.

- fb:ssä ollessaan kun minä olin paikalla oli ennen aina online ja saattoi kaverit kirjoitella niitä näitä.. viattomia juttuja. yhtäkkiä oltiinkin aina offline, kuulemma siksi ettei kukaan häiritse meidän yhteistä aikaa :--D todellisuudessa tiesin kyllä hänen salasanansa ja myös syyn miksi niitä keskusteluja ei saanut enää näkyä seurassani.

- sähköpostien lukeminen loppui seurassani.

- kännykkä mukana jokapaikassa ja tosiaan: pöydällä yleensä näyttö käännettynä nurinpäin.

- munakarvojen ajelu.

- yhtäkkiä piti kaupungille lähtiessä aina olla siistit vaatteet päällä vaikka ennen kulki verkkareissa.

- yhtäkkiä baari-iltojen jälkeen ei enää soiteltu vaikka aina ennen soitti hyvät yöt.

- alkoi suuttua ja oikeastaan raivota kun kysyin mahdollisesta pettämisestä.

- alkoi syömään vitamiineja (okei, ei edes outoa mutta nuihin aikoihin alotti niin listataampa sekin tähän)

- löysin tamppoonin hänen asunnoltaan ja tiedän, ettei talossa normaalisti käyvillä naisilla ole ollut kuukautisia vuosiin. en jaksanut silti alkaa epäilemään koska hänellä on sisko joka käy harvemmin, mutta kerrankos tuollainen jostain sohvan alta vahingossa putkahtaa viime käynnin jälkeen.

- löytyi kuukautis-siteen suojapapereita uunista, sanoi että nämä ovat joitain roskiksen taakse minulta tippuneita ja vasta uuniin laitettuja poltettavaksi.

- alkoi syyttää mitä oudoimmista asioista minua. mm. että petän. en todellakaan pettänyt. ja muistakin asioista.

- läheisyys kaikkosi totaalisesti, mutta huomasin hänen käyneen silloin pettämisreissulla kun otti esim. yöllä kainaloon ja piti hyvänä muutenkin, suukotteli ym.

tässä tämmösiä joita tulee nyt äkkiä mieleen ex-miehestä.

• kerranjaainapettäjä

Ahaa, siitäkö johtuu villi seksi niiden puheluiden jälkeen, jossa huokaillaan. Munatonta menoa, jos mies on tosiaan niin tyhmä, että kuvittelee salaavansa toisen naisen, kun listaasi luin. Hauska yhtymäkohta tuo munakarvojen ajelu, on ne reppanoita.

• Anonyymi

Voi näitäkarvattomia ja munattomia mies reppanoita, menkää hoitoon, ettei tarvii jatkuvasti valehdella täälä!

• TahtoisinLuottaaNiin

Minun exäni petti työkaverinsa kanssa ja tässä nyt muutama mistä osasin alkaa epäillä:

- Pukeudutaan paremmin ihan normityöpäivänäkin, unohtamatta partavettä (normaalisti sitä käytettiin vain kun oli joku siistimpi tilaisuus - exäni työskenteli siis rasvaisessa keittiössä, joten eiköhän ne tuoksut sinne katoa aika äkisti...)
      - Puhelinta kannettiin suihkuun, vessaan ym. Kerran tarrasin siihen kiinni ja sanoin lukevani mitä siellä oikein on ja herra hyökkäsi suihkusta märkänä ja esti minut. Väitti minua hulluksi.. Jepjep
      - Työpäivän jälkeen oli pakottava tarve käydä kuppilassa yhdessä "vanhojen mammojen kanssa" jotka kuulemma aina työpäivän jälkeen kävivät muutamalla kaljalla (vanhemman puoleisia työkavereita siis)
      - Lopetin pillereiden syönnin juuri kriittiseen aikaan, koska luulin hormoonien vaikuttavan mielialaani. Jouduimme siis käyttämään kortsua. Mies kehtasi kysyä kerran, että osaanko laittaa sen päälle suullani. Kuulemma "isot pojat" olivat kertoneet, että sekin onnistuu.. Todellisuus oli se, että uusi hoito teki juuri niin
      - Kortsuja alkoi löytyä milloin mistäkin, vaikka tosiaan söin pillereitä ja meillä seksiä oli toooodella harvoin
      - Seksi alkoi kuitenkin kiinnostaa exääni normaalia enemmän. Vaikka minua ei huvittanut, hän otti minut muutaman kerran väkisin. Ja tavalla, joka oli minulle täysin vieras...
      - Pitkät työpäivät

Lopulta mieheni narahti rysänpäältä kun itse röyhkesti valehtelin lähteäväni reissuun perjantaina vaikka todellisuudessa menin yhdeksi yöksi paikalliseen hotelliin ja lähdin kaupungista vasta lauantaina. Siellä se exäni auto oli parkissa hoitonsa pihassa - ihan etuovella - perjantai-lauantaiyönä kun kahden paikkeilla ajoin autolla ohi kun tulin itse bändikeikalta... Sillä sekunnilla heitin moisin kuvotuksuen pihalle yhteisestä asunnostamme. Erosta on nyt reilu vuosi. Vieläkin ällöttää moinen sika, joka väitti minua mielipuoleksi kuvitellassani kaiken, jotka lopulta pitivät paikkaansa viimeistä piirtoa myöten.

Mietin vain koska pääsen eroon tästä epäilemisen kierteestä? Onko se mahdollista? Olen tavannut ihanan miehen, johon haluaisin luottaa ja perustaa suhteen luottamukselle ja avoimuudelle. Pettymyksen peikko nostaa kuitenkin päätään jatkuvasti ja epäilen häntäkin vilunkipelistä vaikka ei ole varsinaista syytä. Mietin vain "mitä jos kuitenkin". En haluaisi, mutta minkäs teet kun kerran on täysin vedetty matto jalkojen alta. Paljon on asiasta puhuttu ja toivon, että se tuottaa tulosta. Helppoa ei tule olemaan, mutta tavallaan ongelma on kuitenkin minun henkilökohtainen ja itse minun on opittava asian kanssa elämään.

• Joz

Tämä on kyllä totta...Mulla on kokemuksia..ja tiedän Kaikki miehet lähtevät työmatkalle (Kiinaan tai Talinnaan tai Venajalle) ja illalla he ovat huorian kanssa... klubilla ottavat drinkkia ja varmasti saavat pillukin..sexiä koko illan...Ajatteletko että he menevat nukkumaan klo 20.00?

• Anonyymi

Ex-aviomies petti minua henkisesti toisen varatun naisen kanssa. Ei siis fyysisesti.. Ennen puhelin oli auki ilman koodi. Meillä syntyi yhteinen lapsi ja sen jälkeen kaikki muuttui, alkoi haukkumaan minua, nälviä, haukkui minua rumaksi läskiperseeksi jne. Ihmettelin kyllä hänen käytös muuttui yhtäkkiä. Lopuksi sain selville meidän yhteisen lapsen 1v synttäreitten jälkeen, kun ex-aviomies unohti laittaa uudestaan salasanan puhelimeen ja urkin hänen puhelinta. Siellä oli 92 vuonna syntyneen punatukkaisen naisen kanssa (aivan tuntematon kummallekin) haukkunut minusta kilpaa kuinka hirvee ihminen olen kun Ex-mies kuvaili minua ja myös flirttiä oli ilmassa.. Tässä vaiheessa mulla meni luottamus ex-aviomieheeni ja puolivuotta myöhemmin otin asia erosta puhe ex-mieheni kanssa.. Ei ollut helppo ero loppujen lopuksi.. Ja kummatkin olemme yli 30v ikäisiä

• Anonyymi

Onko teidän mielestänne outoa jos seurustelu kumppanilla (mies) on puhelimessa (myönnän, uteliaisuus otti vallan kun hänellä jäi puhelin luokseni) tätinsä (yli 70 v.) nimi kahteen kertaan eri kirjaimilla ja hän on laittanut sydämen seurustelu kumppanilleni (yhdessä oltu 9 vuotta)..minusta tämä on vähän outoa koska ei ainakaan minun läsnäollessa ole pitänyt mitään yhteyksiä tähän tätiin. Eikä mies edes paljoa puhu hänestä mutta se sydän viestissä- ei ollut mitään muuta...en tiedä mutta minun mielestäni se oli outoa..

• Anonyymi

Kaikki lähetetyt viestit olivat poistettu ja suurin osa saapuvista. Mutta loki kertoi omaa kieltään. Tiedän, että jotain on tekeillä mutta pidän itseni kovana-olen kuin mitään ei olisi tapahtunut ja näyttelen tyhmää. Ehkä itse ruoskintaa mutta katsotaan kuinka kauan mies jaksaa puhua palturia eli kauan pokka kestää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki lähetetyt viestit olivat poistettu ja suurin osa saapuvista. Mutta loki kertoi omaa kieltään. Tiedän, että jotain on tekeillä mutta pidän itseni kovana-olen kuin mitään ei olisi tapahtunut ja näyttelen tyhmää. Ehkä itse ruoskintaa mutta katsotaan kuinka kauan mies jaksaa puhua palturia eli kauan pokka kestää...

Erääseen tuttuumme (nainen) hän on ollut loki tietojen mukaan päivittäin yhteydessä. Hän kielsi kaiken. Katsotaan kumman pokka kestää..ennenkun sanon sorot noo.

• Anonyymi

Se riittää, ettet enää luota häneen. Luota omaan intuitioosi.

• Anonyymi

Mietin myös miksi mies petti. Lähdin yksin ravintolaan laittauduin mielenosoituksella seksikkäästi mieheni katsoi vaan ja antoi suukon. Ravintolassa ei tietenkään ollut paljon porukkaa muutama mies keskustelin yhden kanssa tiskillä ja join mpari paukkua yhteen menoon, mies sanoi yllättäen minulla on huone lähdetkö katsoi vaan otetaan muutama paukku. Kävelin edellä hissiin tiesin että katsoo kävelin normaalia keinuvimmin. Huoneessa oli oma olkkari katselin huoneistoa oma makuuhuone ja sauna sanoin nätti huone ja kallis,mies nauroi pitää joskun olla itselle jotain hyvääkin.
      Katsoin kättä oli sormus, sanoi heti on vähän viileää kotona, skoolattiin niin meilläkin.
      Mies katseli puhelintaan sanoi laitan musiikkiä mitä haluat, sanoin Kirkaa jos saan valita. Kuunneltiin musiikkia mies nousi ja kumarti, tannsittiin hidasta Kirkaa, en voinut mitään kun miehen rinta kosketti nännejä pakenin vähän mies katsoi mitä sanoin ei mitään ja annoin vetää lähelle, samalla mietin kokiko mieheni samaa yhtä-äkkiä tulee halu varmaan punastelin kun mies katsoi jaotti taas lähelle. Kävelin ja seisoin ikkunan edessä,miestuli taakse ja rutisti kuiskas sama minulla käännyin ja suudeltiin sain kielari suudelman kiihotuin kunnolla painauduin kiinni, tunsin kalun häpyä vasten kuin huomasin keinuin sitä vasten alettiin tanssimaan taas, olin kiinni koko ajan mies hyväili sanoin en saisi tehdä sinulle näin nostin päätäni suutelin pitkään sanoin saat, silloin alkoi vaateiden riisunta, olin alasti vieraan edessä rinnat huusi kosketusta kun menin sänkyyn sain rintoihin ihanat suukot kouristelin kiimasta huulet kulki pitkin vartaloa, en ollut kokenut tätä pitkään aikaan sain ihanan suuhoidon mies hieroi samalla rintoja aloin tulla vedin miestä en saanut nousemaan antauduin tunteeseen en ole koskaan huutanut nyt huusin vapisin pitkään.
      Mies tuli viereen, yritin että kosken kaluun kuiskas älä haluan sua pitkään, avasin haarat vaikka en tykkää tästä asennosta normaalisti nyt haluin, katsoin kun paksu jäykkä kalu läheni pidin siimiä kiinni kun tunsin huulilla kalun pani hitaasti yritin lantiolla nopeuttaa se vain tuli hiljaa tunsin paksun terskan tulevan hitaasti ulisin hiljaa kuiskin tule tule kun sain kokonaantäsin jo heti huulet nänneillä kiljahdin eiiiih ja tulin heti vapisin ja tärisin mies odotti, katsoi ja kuiskasi olet kaunis kun saat suudeltiin kuiskasin haluan hurjana mies liikkui hitaasti oli kyyneleet silmissä kun nautin niin kuiskasin sinä paisut ihanasti lisää mies nai vaan hitaasti tunsin kuinka jännittyi välillä odotin ja odotin kun painoi syvään huusin ja puristin pakaroista, tuntui että kuolen kun lemmen lientä tuli ja tuli, vapisin taas pitkään. Makoiltiin viereekäin, mies kuiskas olet ihan tunsin että haluat oikeasti rutisti ja sanoi minä halusin sievästi se oli jotain erilaista halusin nin että tulen läpi. Naurettiin yhdessä mies haki juomaa katsoin kelloa kysyi onko kiire nauroin vasta kaksitoista tanssit loppuu kolmelta. Otin päälle ohuen lakanan sanoin ilmasto tuntuu. Torkahdin mielihyvästä heräsin lakanan alla mies suukotti rintoja ja välillä venytti nännejä mietin annan anteeksi miehelleni suu laskeutu vaan alemmas olin seljällään lakana päällä levitin haaroja mielessä kävi kaikkea ajatuksia mietin olen kiima pillu kostuin heti lisää kuului ihanaa kun kostuin nostin lantiota halusin olla otettavissa, Nyt mies nousi ja pani sisään kiljuin kun tntui niin hyvältä suutelin ja nuolin pillun makua naamasta mies sanoi ihana sinun kiima. Käänsi minut nostin heti pyllyä tuli sisään voimalla se tunne kun on haarat leviällä ja joku pitää lantiosta kiinni tunsin olen narttu tärisin taas patjaa vasten mies kuiski siitänkö sinut kuiskin siitä siitä silloin tuli työnsin vastaan ja laskeuduin hiljaa kalu oli sisässä koko ajan. Sanoin tiedätkö halusin olla joku kiimanen tyttö ajattele pieni teini, mies kuiski sinä olet olet niin tiukka että olet teini ja liikkui hiljaa, kuiskasin ihanasti tunnen kun kasvat en enne ole tuntenut tällaista, mies kuiski eihän teini voi tunteakkaan kun ei ole kokenut.
      Kertoi olen sinun iso naapuri joka haluaa, tuli mieleen nuorena meidän mökkinaapuri kähmi minua olin nuori ja halukas muistan kun sylissä ollessa kouri pieniä tissejä makasin ja levitin haaroja kuiskasin paneeko minua vanha mies teini pilluun kuulin kun sanoi panee nostelin pyllyä kuiskin ihana sedän kalu ny kalu hakkasi kovaa huusin saanko ekakerran saanko mies nai voimalla voimalla pohjaan ja odotti teki niin että tulin nyt tunsin liukkaassa pillussa kuinka neste ruiskusi siään ja pohjalle. Mie tuli viereen ja sanoi nyt suihkuun että kerkiät kotia, ovella sain käynti kortin.
      Tulin kotia,mies ja lapset nukkui, oli niin hyvä olo kahdesta syystä ymmärrän miksi mies on voinut pettää ja olin niin tyydytetty kuin voi olla. Menin kainaloon, mieheni suukotti kuiskas saitko sanoin hmmm. Aamulla aikaisin sain kahvia lapset nukkui, vedin peittoa pois olin alasti mieheni suuteli ja meni nuolemaan olin ymmälläni mutta nautin halusin hulluna miestäni.

• Anonyymi

Tämä on miehen kirjoittama.

• Anonyymi

Puhelimen, some, s-posti on viestintäsalaisuuden ja oikeuden alla olevia asioita. Kenelläkään ei ole mitään oikeutta avata toisen laitteita tai tilejä.

Uskottomuus on sitten aivan eri asia! Mutta kyllä ihminen antaa itsensä ilmi tavalla tai toisella. Tai jopa kertoo!

• Anonyymi

Ei kyllä kerro. Toiset salaavat pettämisen viimeiseen asti ja kysyttäessä kertoo vaan valheita. Siksi se some pitää tarkistaa. Kun epäilee toista pettämisestä ja haluaa sen varmistuksen vaikka toisen puhelimesta niin en minä ainakaan välitä mistään viestintäsalaisuuden rikkomisesta silloin. Tulkoon rangaistus.

• Anonyymi

Entä jos on kaikki salasanojen / kasvotunnistuksen takana? Mitrn mennä puhelimelle silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on kaikki salasanojen / kasvotunnistuksen takana? Mitrn mennä puhelimelle silloin.

Ei ole asiaa puhelimeen vaikka kuinka olen mokannut aiemmissa suhteissa en ole puhelimiin koskenut jonlainen ykstyisasia pitää olla!

• Anonyymi

Varatut naiset on vaan kodin koneita. Ettikää tinderistä miehenne. Yleensä kuvattomien takana. Ja kun puhutte pervoja ni laittavat nueronsa ja alkaa kikkelin kuvia tulla ja alkaa vessan lattian värit näkyäTai laittakaa riistakamera kuvaan autotalliin. Ei sitä eron syytä ole pakko kertoa.

• Anonyymi

Kyllä pettäjiä on kummassakin sukupuolessa. Mutta asia ei ole ihan yksinkertainen.

• Anonyymi

Sitä kun luulee tuntevansa toisen kuin omat taskunsa ja luottaa toiseen ja rakastaa. Mutta sitten tapahtuu jotain, sellaista joka on sinulle uutta: Hänen puhelintaan et ikinä näe etkä ikinä kuule. Ennen vastasi kun soitit, oli missä oli. Nyt ei puhelimeen saada yhteyttä-akku tyhjä ja niin edelleen. Kertoo menevänsä sinne ja tänne ja viipyy kauan. Kyselee työvuoroistasi-alussa et noteeraa sitä milläänsä mutta...
      Ei ole vuosien yhdessäolon aikana käyttänyt deodoranttia (ei kyllä ole hielle ikinä haissut?) ja nyt tuoksuu kunnon miehinen mies.
      Pesee pyykkiä omalla asunnollaan nyt usein-ennen aika harvoin.
      Ei enää halaa, ei suukota. Seksi haluja 0, pari kertaa juovuspäissään puolen vuoden aikana yrittänyt lähestyä, ei oikein itseä kiinnosta.
      Ei ole kiinnostunut tekemään kanssasi enää mitään yhdessä.
      Ja se tunne itsellä, että kaikki ei ole hyvin. Ja jos puhut kumppanille, hän hermostuu, yleensäkin muuttunut siitä miehestä, jonka tunsit, miltein räjähdysherkäksi mieheksi joka nousee sohvalta nopeasti tuohtuneena ja lähtee kun otat esille sen kovimman *syytteen* että onko hänellä joku toinen. Et huuda, et räyhää.
      Sen vain tietää. Onko se sitten naisen vaisto.

• Anonyymi

Monessa kommentissa mainitaan munakarvojen ajelu..miksi pettäjä miehet tekee niin?

• Anonyymi

Ei tartte miettiä jääkö kiinni satiaisten takia, kun ajelee pois.

Nykyisin miesten on parasta hoitaa vieraissa käyminen siten, että toinen nainen pelataan kaikki kortit auki. Salassa ei somen takia pysy enää yhtään mikään ja siksi se toinen hoito on alusta alkaen saatava pitämään homma piilossa ja tietoisena omasta perheestä ilman mitään lupailuja suhteen syvenemisestä tms.

Koska kyse on kuitenkin naisista, ei niihin voi koskaan luottaa, joten ainoa saletisti turvallinen tapa irroitella on käydä huorissa. Ammattilainen ei puhu, rakastu tai kiristä.

• Anonyymi

Moikka ,minun mieheni piilotteli puhelintaan,juoksi ulos kun puhelin soi,kohteli minua tosi rumasti hyvin paljon sellaisia merkkejä että pettää ja kiinni sitten viimeksi jäi

• Anonyymi

Muistatko mitä merkkejä oli?

• Anonyymi

Arvosteliko sinua koko ajan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Moikka ,minun mieheni piilotteli puhelintaan,juoksi ulos kun puhelin soi,kohteli minua tosi rumasti hyvin paljon sellaisia merkkejä että pettää ja kiinni sitten viimeksi jäi."

• Anonyymi

Jos epäilet puolisosi niin vaatii että hän kävisi valheenpaljastustestissä testattavaksi! Totuus paljastuu. Tietoja testistä ks. www.east-riskmanagement.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3955
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      87
      1939
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1821
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1432
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      53
      1420
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      132
      1348
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1292
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1176
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1043
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      114
      1033
    Aihe