Apuja jalkakarvani kasvaa ihon alla!!!!!

kinttukarvat

Minä annoin jalkakarvojeni kasvaa rauhassa pitkiksi ja vahasin sitten ne pois koska ne kasvoi ihon olla ja nypin niitä pois ihon alta nuppineulalla mikä oli puhdistettu ja aina kun otin karvan ihon alta pois desinfioin. Mutta nytten kun olen vahannut jalat ja siitä on mennyt muutama viikko ja moni on sanonut että sen pitäisi auttaa.

Mutta eipäs ole auttanut. Jalkoihin tulee ällöjä vesirakkoja vaikka en koskisi niihin. Ehkä finnejä mutta kun niitä nipistää sieltä tulee vaan nestettä. Kaikki on sanonut että vahaaminen auttaa mutta ei autaa!!! Olen niin turhautunut noihin karvoihin ja olen nyt alkanut miettiä miten mä saan ne vaikka sitten kokonaan pois niin että ne ei kasva takas.

Ja kun on nyt ihana kesä niin en voi käyttää mitään ihania vaatteita kun jalat on karmeat. Help me!! Oon ihan toivoton. :(

1

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvoja-kammoava

Voi olla laiha lohtu, että iho tottuu karvojen ajeluun ajan myötä. Kohtuullisen pysyvä (mutta ei täysin pysyvä sekään, ja yksilöllisiä eroja on) kavanpoistomenetelmä on laser. Kotilaitteista olen kuullut niin paljon negatiivista, etten suosittele, vaikken ole niitä kokeillutkaan. Eli laserhoidossa olisi käytävä jossain ammattilaisen luona, ja se maksaa.

Jos ihosi on tosi kauheassa kunnossa, niin varaa aika lääkäriin. Voi olla, että ihossa on tulehdusta, ja tarvitset antibioottikuurin. Ei ole normaalia, että iho on rakkuloilla. Jonkun hoidon se tarvitsee.

(Itse epiloin teini-iässä kainaloita sen aikaisella epilaattorilla. Imusolmukkeeni turposi jättimäiseksi, äiti luuli minun sairastuneen syöpään ja lääkäri oli äreä. Mutta sittemmin olen jatkanut karvojen ajelua, eikä ongelmia ole enää ilmennyt.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe