Minä annoin jalkakarvojeni kasvaa rauhassa pitkiksi ja vahasin sitten ne pois koska ne kasvoi ihon olla ja nypin niitä pois ihon alta nuppineulalla mikä oli puhdistettu ja aina kun otin karvan ihon alta pois desinfioin. Mutta nytten kun olen vahannut jalat ja siitä on mennyt muutama viikko ja moni on sanonut että sen pitäisi auttaa.
Mutta eipäs ole auttanut. Jalkoihin tulee ällöjä vesirakkoja vaikka en koskisi niihin. Ehkä finnejä mutta kun niitä nipistää sieltä tulee vaan nestettä. Kaikki on sanonut että vahaaminen auttaa mutta ei autaa!!! Olen niin turhautunut noihin karvoihin ja olen nyt alkanut miettiä miten mä saan ne vaikka sitten kokonaan pois niin että ne ei kasva takas.
Ja kun on nyt ihana kesä niin en voi käyttää mitään ihania vaatteita kun jalat on karmeat. Help me!! Oon ihan toivoton. :(
Apuja jalkakarvani kasvaa ihon alla!!!!!
1
153
Vastaukset
- Karvoja-kammoava
Voi olla laiha lohtu, että iho tottuu karvojen ajeluun ajan myötä. Kohtuullisen pysyvä (mutta ei täysin pysyvä sekään, ja yksilöllisiä eroja on) kavanpoistomenetelmä on laser. Kotilaitteista olen kuullut niin paljon negatiivista, etten suosittele, vaikken ole niitä kokeillutkaan. Eli laserhoidossa olisi käytävä jossain ammattilaisen luona, ja se maksaa.
Jos ihosi on tosi kauheassa kunnossa, niin varaa aika lääkäriin. Voi olla, että ihossa on tulehdusta, ja tarvitset antibioottikuurin. Ei ole normaalia, että iho on rakkuloilla. Jonkun hoidon se tarvitsee.
(Itse epiloin teini-iässä kainaloita sen aikaisella epilaattorilla. Imusolmukkeeni turposi jättimäiseksi, äiti luuli minun sairastuneen syöpään ja lääkäri oli äreä. Mutta sittemmin olen jatkanut karvojen ajelua, eikä ongelmia ole enää ilmennyt.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie532356Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492305Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722203Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut452034Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21972HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981755Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061693Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt191568Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514