Osaisiko kukaan suositella mitään oikeasti hyvää ja mahdollisimman kestävää mansikan tuoksuista tuoksua?
Olen kokeillut kaikenmaailman mansikan hajuisia vartalosuihkeita, rasvoja yms. saavuttaakseni kestävän mansikan tuoksun, mutta mikään ei oikein tunnu olevan hyvää. Viimeisimpänä olen kokeillut body shopin uusinta vartalosumutetta, mutta sen tuoksu muistutti lähinnä pistävää alkoholia.
Kestävä & oikeasti hyvä Mansikkatuoksu?
6
2167
Vastaukset
- mmoooi
Yves Rocheril on ainaki sitä Mansikka-hajuvettä sellasessa pikkupullossa (: Se on hyvää ja tuoksu on ihan kestävä.
- :xx
Mansikka :DDD
Mansikki-lehmä :)
Siis, anttilas myydää niit vitose maksavii puteleit, ja seppäläs vois olla tollast imelää makeaa mansikkatuoksuu :DD hyhyh. hei, mansikka ei oo kovin tyylikäs hajuvetenä!- -Sofia-
Samaa mieltä!
Mansikka (ja muut erittäin makeat hajuvedet) ovat pissismäisiä, ja yleensäkin teinimäisiä hajuja. Jos kaipaa jotain hienostuneempaa, "yläluokkaisempaa", mietoa naisellista, niin kannattaa mennä vaikka Sokoksen tai Stockmannin myyjältä kysymään apua.
Mielummin tuoksusta maksaa vähän enemmän, kuin että käyttää selkeästi jotakin halppista. Ne kyllä erottaa toisistaan, kun henkilö kävelee ohitse... - Raikkaan kevyt
-Sofia- kirjoitti:
Samaa mieltä!
Mansikka (ja muut erittäin makeat hajuvedet) ovat pissismäisiä, ja yleensäkin teinimäisiä hajuja. Jos kaipaa jotain hienostuneempaa, "yläluokkaisempaa", mietoa naisellista, niin kannattaa mennä vaikka Sokoksen tai Stockmannin myyjältä kysymään apua.
Mielummin tuoksusta maksaa vähän enemmän, kuin että käyttää selkeästi jotakin halppista. Ne kyllä erottaa toisistaan, kun henkilö kävelee ohitse...Eri mieltä,onneksi.Mansikka ja muut makeat hajuvedet ei ole mitenkään pissismäisiä
ja ne sopii yleensäkin melkein kaikille,riippuen tykkääkö.Pissismäistä ja yleensäkin
teinimäistä on käyttää liikaa hajuvettä.Halppistuoksukin voi olla myös hienostunut,
yläluokkainen,miedon naisellinen ja parempi vaihtoehto.Joo kyllähän ne erottaa
toisistaan,ainakin minun nenään saattaa olla joku halppistuoksu miellyttävämpi,kuin
joku kallis puistattava.
- Anneli
"Showtime" EDP Kylie Minogue enemmän talvituoksu, DKNY Delicious Candy Apples Sweet Strawberry - enemmän kesätuoksu! OLE HYVÄ! :)
- OCEAN 00
LA RIVE
sweety
aivan ihana tuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379