Katsotaanko satiinipaidat enemmänkin naisten vaatteiksi vai kehtaisiko sellaisia mieskin pitää? Näyttävät hienoilta ja tuntuvat miellyttäviltä kun olen kotosalla pitänyt :P
http://www.klingel.fi/Miesten-muoti-Roger-Kent-Kauluspaidat/dmc_mb3_search_pi1.pos/1/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/satiinikauluspaita/group/3257930/product/7664154/select/satiinikauluspaita/Satiinikauluspaita.a174.0.html
Satiinikauluspaita miehellä
5
287
Vastaukset
- ..and tie
Satiini, köyhän miehen silkki :))
Sopii miehelle ihan hyvin ja on ainakin kuumalla paljon mukavampi
kuin puuvillapaita.- ...............
Ja mitenköhän keinokuitu on kuumalla mukavampaa kuin puuvilla? Luonnonkuitu hengittää ja lämmittävyys johtuu kankaan paksuudesta ja laadusta eikä materiaalista. Pellava on vielä vilpoisampaa.
Satiinilla tarkoitetaan kudosta, ei materiaalia. Keinokuituisesta satiinista tehdään halpoja kiiltäviä kankaita. - man in shiny satin
............... kirjoitti:
Ja mitenköhän keinokuitu on kuumalla mukavampaa kuin puuvilla? Luonnonkuitu hengittää ja lämmittävyys johtuu kankaan paksuudesta ja laadusta eikä materiaalista. Pellava on vielä vilpoisampaa.
Satiinilla tarkoitetaan kudosta, ei materiaalia. Keinokuituisesta satiinista tehdään halpoja kiiltäviä kankaita.puuvillapaidat on jäykkiä ja kankeita sekä painavia, suuri kitkakin vielä vaikeuttaa liikkumista. Satiinipaita on kevyt, taipuisa, sileä ja liukaspintainen, miellyttävän ja viileän tuntuinen materiaali olipa sitten polyestersatiinia tai silkkiä. Aito silkkisatiini on tietysti vieläkin sileämpää ja vilpoisampaa.
Se pääasia nyt kuitenkin oli että kehtaako tuollaista "naisellisen" kiiltävää ja koreaa paitaa pitää mieskin, värisävynä jos olisi harmaa tai sininen, punaista ei sentään kehtaa laittaa, on jo liian naisellisen seksikäs :P - Anti palaa vain..
man in shiny satin kirjoitti:
puuvillapaidat on jäykkiä ja kankeita sekä painavia, suuri kitkakin vielä vaikeuttaa liikkumista. Satiinipaita on kevyt, taipuisa, sileä ja liukaspintainen, miellyttävän ja viileän tuntuinen materiaali olipa sitten polyestersatiinia tai silkkiä. Aito silkkisatiini on tietysti vieläkin sileämpää ja vilpoisampaa.
Se pääasia nyt kuitenkin oli että kehtaako tuollaista "naisellisen" kiiltävää ja koreaa paitaa pitää mieskin, värisävynä jos olisi harmaa tai sininen, punaista ei sentään kehtaa laittaa, on jo liian naisellisen seksikäs :PJos haluat pitää kiiltävää satiinipaitaa, niin siitä vain. Vähän juhlavaltahan se näyttää, itse en panisi päälleni kuin iltarientoihin.
Olen joskus ostanut polysatiinisen pussilakanasetin. Kyllä, oli ensin liukas ja viileän tuntuinen, mutta käytännössä hiostava.
Toisaalta mikrokuidut ovat hyvin hengittäviä ja miellyttäviä.
- rapidson
Jos tällaista pitää kysyä, eikä ole uskallusta vain vetää sitä päälle, kannattaa kyseinen paita ehkä jättää ostamatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576