Väärälläpuolella ohjaus

F#F#FF#F#F#F#F#F#F3

21

6274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvin vuoksi vaan

Kun sä kerran tiedät että kukaan ei niitä osta niin mitäs kyselet? Huvikseenhan niitä tuodaan, tietysti. Ei aina tartte olla järkee

• POSTI.fi ITELLA.fi

No "järki" on siinä, että ne on YLI PUOLET HALVEMPIA, kuin samanlaiset vasemmanpuolen ohjauksella. Tai ainakin PITÄÄ olla... moni kuitenkin kuvittelee, että selityksillä "tottuu nopeesti" saisi autostaan jonkun muun, kuin POSTIAUTON ARVOISEN hinnan.
      Niin ei vaan aikuisten oikeessa maailmassa ole.

• Oikealla OK !

Itse muuttoauton Singaporesta tuoneena voin kertoa, että ratti oikealla ei ole ollenkaan huono. Kaupungissahan se on aivan mainio. Risteyksissä oikealta tuleviin on erinomainen näkyvyys ja parkkeeraaminen kadun oikeaan reunaan on tosi kätevää ja helppoa.
        Normaalissa maantieajossa ei oikeastaan ole mitään väliä, eikä ohittaminenkaan ole mikääm ongelma - siihen todella tottuu niin, ettei asiaa edes huomaa. Suomalaiset kun vielä haluavat ajaa keskiviivan tuntumassa, niin jopa oikealta näkyy hyvin, onko vastaantulijoita vai ei. Vain ison rekan ohittamisessa täytyy ennakoida vähän enemmän.
        Siinä kaikki.

• POSTI.fi ITELLA.fi
        Oikealla OK ! kirjoitti:

Itse muuttoauton Singaporesta tuoneena voin kertoa, että ratti oikealla ei ole ollenkaan huono. Kaupungissahan se on aivan mainio. Risteyksissä oikealta tuleviin on erinomainen näkyvyys ja parkkeeraaminen kadun oikeaan reunaan on tosi kätevää ja helppoa.
        Normaalissa maantieajossa ei oikeastaan ole mitään väliä, eikä ohittaminenkaan ole mikääm ongelma - siihen todella tottuu niin, ettei asiaa edes huomaa. Suomalaiset kun vielä haluavat ajaa keskiviivan tuntumassa, niin jopa oikealta näkyy hyvin, onko vastaantulijoita vai ei. Vain ison rekan ohittamisessa täytyy ennakoida vähän enemmän.
        Siinä kaikki.

Juuri näin, kuten yllä jo totesin. POSTIAUTON omistaja selittelee oikealta ajettavuutta jopa paremmaksi, kuin vasemmalta ajo, vaikka lainsäätäjä on Suomeen oikeanpuoleisen liikenteen tehnyt ja autot ajetaan vasemmalta KOSKA ne soveltuvat PAREMMIN JA TURVALLISEMMIN Suomen liikenteeseen.

...eihän siinä mitään, jos tuo auton Singaporesta, Japanista, Englannista tms. maasta jossa vasemmanpuoleinen liikenne.
        MUTTA pitää ymmärtää, että sellaisen auton arvo oikeanpuoleisen liikenteen maassa on max.50% normaalipuolelta ajettaviin nähden.

• POSTI.fi ITELLA.fi
        POSTI.fi ITELLA.fi kirjoitti:

Juuri näin, kuten yllä jo totesin. POSTIAUTON omistaja selittelee oikealta ajettavuutta jopa paremmaksi, kuin vasemmalta ajo, vaikka lainsäätäjä on Suomeen oikeanpuoleisen liikenteen tehnyt ja autot ajetaan vasemmalta KOSKA ne soveltuvat PAREMMIN JA TURVALLISEMMIN Suomen liikenteeseen.

...eihän siinä mitään, jos tuo auton Singaporesta, Japanista, Englannista tms. maasta jossa vasemmanpuoleinen liikenne.
        MUTTA pitää ymmärtää, että sellaisen auton arvo oikeanpuoleisen liikenteen maassa on max.50% normaalipuolelta ajettaviin nähden.

Aloituksen taxfree oikealta ajettava on selkeästi ylihinnoiteltu.

http://www.nettiauto.com/mazda/rx-8/4899545
        6500euroa verot katsastukset ja siihen kuuluvat mahdolliset muutokset, niin autollehan kertyykin hintaa reilusti päälle 10tuhatta. Ehkäpä n.12000euroa.

Vastaavia vasemmalta ajettaviahan saa Suomen kilvissä samaan hintaan.

Toinen yleisesti oikealta ajettava on Mitsu EVO:t.

Vilkaisin tällä hetkellä "SUomen halvimman" vasemmalta ajettavan 19999euron hintaan autoliikkeessä:

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4618085

Ok, ihan jokaisen päätettävissä onko tuo "oikea hinta", mutta vastaavista "postiautoista" on sulaa hulluutta maksaa esim. 16000euroa ja vieläpä yksityisen ilmoittamana ja viimeiseen asti peitelty tuota oikealta ajettavuutta. Ei sanaakaan siitä ilmoituksessa, kuvistakaan ei suurennuslasia käyttämättä selviä.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4847437

Tuollaisen EVO -postiauton arvo on max.8000euroa, normaali autonostaja ei maksa tonniakaan.

• Auto-Antero
        Oikealla OK ! kirjoitti:

Siinä kaikki.

Ai toit auton Singaporesta?

Mielenkiintoista, kerro lisää yksityiskohtia esim, auton omistamisesta Singaporessa!

• sdgaaa

Hyvät naurut tuli. Muistakaa peruttaa parkkihalliin ja autopesuun.

lol...

• Ämmyrkäisenä

Enemmän olisin huolissani näistä H . Moilasista jotka eivät moista aijo koskaan ostaa, mutta siitä huolimatta netissä moisesta itkevät. Mahtaa pyöriä mooisella henkilöllä elämä oman napanöyhtän ympärillä. Ja näistä H. Moilasista jo voi vähän keskustellakin koska he ovat sitä porukkaa joka rasittaa mielenterveystoimistoja.

• H.Moilanen evp.

No kun te staatanan postiauto-paviaanit tarjoilette niitä ylihinnoiteltuja hirvityksiä vaihdossa oikeisiin autoihin, ni meneehän siinä hermo fiksummallakin!

• LHD postimies

Pitäis lailla kieltää noitten RHD hirvitysten tuonti Suomeen! Vain idiootti tuo / ostaa
      tommosen postiauton... Säästa tonni pari enemmän ni voit ostaa kunnon LHD auton.
      Hiton autojobbarit kun tuo noita halpoja RHD autoja. Saksasta saa hyvän LHD auton suunnilleen samaan hintaan.

Ootteko huomannu että jokainen kuka myy RHD autoa yrittää peitellä sitä viimeiseen asti ja niiden kuskien nolot ilmeet liikkennevaloissa kun ajat viereen samanlaisella pelillä missä ratti on vasemmalla puolella eli siellä missä se kuuluukin olla!

RHD postiautot on korkeintaan hyviä varaosia muuten niillä ei tee mittään!

• ihmetouhua

Näitä ammattimaisia mielensäpahoittajia on kaikkialla, sama kun valitetaan tv-ohjelmista, ainakin mun kaukosäätimessä on nappi josa kanava vaihtuu, toisesta toosa pimenee kokonaan... En myöskään osta autoa, josta en pidä, enkä katsele sellaisten myynti-ilmoituksi. Toisille näyttää kelpaavan oikealta ohjattava, muutenhan niitä ei olisi lainkaan....

• dedee

Hyvin tekevät kauppansa itse en kyllä ostaisi.Kyseisten autojen maahantuonti pitäisi kieltää koska suurin osa menee lippispäisille kaahareille.Vai oletko nähnyt montaa opel astra 1,4 oikean puoleisessa ohjauksella?Yleensä ovat tehokkaita sporttiautoja!
      Ennemmin nämä kieltoon kuin alkoholin mainostaminen eiks ollu vähän greisii settii häh höh?

• Pjeenis

Olihan noita astroja postilla paljonki, nyt liikenteessä yksityisillä

• Postmanpatpate
        Pjeenis kirjoitti:

Olihan noita astroja postilla paljonki, nyt liikenteessä yksityisillä

Niin mutta oli puhe 1.4, postin Astroissa oli isommat koneet...

• mitäväliipuolella

Eihän Opeleita ole oikealta ajettavia, nehän on Vauxhalleja!

• Valoja_päälle_valopää

Et taida olla ihan penaalin terävin muumi... Mietitääs sekunti miksi uittoautot on yleensä jotain sporttivehkeitä. Olisiko osasyy se, ettei kukaan jolle riittää 1,4l Astra, ole kiinnostunut muuta kun siitä että pääsee kotoota toimistolle ja lidlin kautta takas kotiin. Kun taas autoista kiinnostunutta ei välttämättä edes kiinnosta kummalta puolelta sitä limited edition whateveriä ajetaan, koska ajaminen sujuu molemmilta puolilta. Itselläni ei yhtäkään oikealta ohjattavaa ole vielä ollut, mutta ei todellakaan ole koskaan poissulkeva kriteerikään. Jos löydän kotteron joka vastaa vaatimuksia, ei minua varsinaisesti kiinnosta millä puolella ratti on. Ja jos se jonkun oman elämänsä hopeamitalistin aamukakkaa jäykistää, että viereisen kaistan kuski istuukin eri paikalla kun omassa corollassa, niin suosittelen kyllä siinä tapauksessa käyttämään bussia...

• rauhallista

Eihän siinä hankinta-hinta aika paljon sopivampi, jos myös myyntihintakin ja jos muija kälättää apukuskin paikalla, niin pikatiellä pari tiukempaa ohitusta jovain hiljenee

• reinholds

heippa te kaikki tanan puupäät jotka valittaa jostain ratin olevan väärällä puolella, kyllä se on just OIKEALLA puolella vai suuntavaistot hukassa, sitä en ymmärrä joka ei sellasta halua miks helvetissä vinkuu siitä täällä, oon tuonu 5kpl autoo enkuista RHD ja ylläri kaikki on menny kaupaks ja viä voitolla ja muuten mulla on astra convertible RHD et turhat naukujat vetäkää iha omii nimii.....hauskaa autoilu kesää ja ohjataan oikeeta....

• hanurist

Posti Pate jakelee porvareille postia, hajuasetus paikkakunnalla!

• 6543

Eihän tuollaisella kehtaa ajaa, kaikki toljottavat.
      Takaikkunaan voisi kirjoittaa köyhä, sehän ihmisillä tulee ensimmäisenä mieleen kun tuollaisen näkee. Ei ollut muuta varaa ostaa, jostain halvalla saanut.
      Hinta tuollaisesta 20% normaalista, enempää ei saa maksaa.

• Rakentaja-Rane

...ratti keskelle...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe