Mitä mieltä naiset ovat miehestä, jolla hiusten lähtöä ja vetäytyvää hiusrajaa(ohimoilta) selkeästi näkyvissä?? Olen itse vasta parikymppinen mies ja on tuota hiustenlähtöä jo tovi ollut ja se näkyy myös selkeästi. Luulen, että minun ikääni arvioidaan ensinäkemältä tämän seikan vuoksi liian yläkanttiin, vaikkei kenttäkokemusta siitä niinkään ole. Välillä stressaan tästä asiasta, toisaalta sen unohdan ja se taas ponnahtaa mieleeni
kun mietin muutenkin näitä ulkonäköasioita välillä.
Olen harkinnut josko sitä alkaisi suosista pitämään päätä täysin sileänää tai sitten kokeilla jotain lääkehoitokuuria josko sillä saisi muutaman vuoden kasvatettua vielä päässä jotain. Suvussahan tämä "tauti" kulkee, että en ole ensimmäinen laatuani, mutta silti se hieman kyllä vaikuttaa negativiisesti omaan minäkuvaan että millaisena muut näkevät minut.
Mutta mitähän mahdollisesti muut suurinpiirtein ikäiseni tuumaavat tällaisesta asiasta?
kaljuuntuva mies?
11
2517
Vastaukset
- Hiustenlähtö.
Täällä myös parikymppinen kaljuuntuva mies. Toki kaljuuntuminen hieman vanhentaa ja olen itsekin kuullut huomautuksia hiusten lähdöstä. Ihotautilääkäriltä hain joskus finasteridi reseptin, mutta en paria vkoa pidempään sitä käyttäny. Lopettaminen ei johtunut sivuvaikutuksista tms, ei vaan huvittanut popsia niitä, vaikka tutkimusten mukaan 80% siitä on hyötyä. Lekuri sanoi, että nuorin jolle finasteridi reseptin on kirjoittanut oli 15 vuotias poika.
Mitä sitten naisiin tulee... ei kaljuuntumisesta tietenkään lisäpisteitä naisten silmissä saa, mutta en ainakaan itse ole huomannut että se olisi este millekään. Seuraa saan mutkattomasti baarista ja kadullakin välillä hymykatseita naisilta. Hiustenlähtö ei myös haitannut exää, kuten ei nykyistäkään kumppania. Kyllä siihen naisten saantiin siis vaikuttaa muut asiat enemmän, eli se kokonaisuus.
Hiusmalleihin kaljuutuminen toki luo rajotteita. Jos ei halua antaa epäsiistiä vaikutelmaa, kannattaa suosia lyhyttä mallia. Itse pidän tälläistä mallia: http://www.moviespad.com/photos/jason-statham-image-62135.jpg
Loppujen lopuksi kyse on ominaisuudesta jolle et itse juurikaan mtn voi. Toki minäkin olen asiasta jonkin verran stressannut ja sulatellut asiaa. Nykyisin kuitenkin hyväksyn sen ja olen stressaamatta siitä. Jos haluat, voit lääkäriltä hakea finasteridi reseptin ja kokeilla sitä vuoden verran. Näet sitten kuinka paljon siitä on hyötyä.
Hauskaa kesää! :)- yökööpeli
Itse muistelisin että tämä hiusrumba lähti joskus siinä 16v tienoilla.. mutta pitääpi tarkistella tuota mainitsemaasi lääkettä. Hauskaa kesää myös sinne!
- naineeeenrfkglnl
Usko minua: NE LÄÄKKEET EI TOIMI! Se on geeneissä. Kaljuuntumista ei voi estää, ja jos sitä voi edes hidastaa niin näytät jo tod. näk. vanhemmalta ja rumemmalta kuin oletkaan. Hyvälle ystävälleni kävi myös noin 18v. niin että alkoi kaljuuntua kuten isänsäkin. Hän yritti jonkun aikaa väkipakolla pitää pitkää tukkaansa, mutta jossain vaiheessa kyllästyi ja leikkasi täysin kaljuksi. Ei voi sanoa muuta kuin että UPEA PÄÄTÖS. Hän näyttää nykyään niin paljon seksikkäämmältä (vaikea tätä ystävän sanoa, mutta sanon kuitenkin kun se totta on). Leikkaa sinäkin kaljuksi. Voin taata että näytät paremmalta ja rahaakin säästyy. Ne lääkkeet on rahan tuhlausta.
- Huohhh
Ikää on 24. Noin kaksi vuotta sitten huomasin, että ohimoilta alkaa hiukset harvenemaan. Puolen vuoden ajan seurasin joka päivä minkä verran hiuksia on vielä jäljellä. Sitten kyllästyin ja unohdin koko jutun. Siitä lähtien olen ollut paljon tyytyväisempi.
Hiusten kanssa voi pelata aika paljon. Jos asia vaivaa sinua, voit esim. kysyä asiantuntevalta kampaajalta minkälainen hiustyyli on kaljuuntumisesi kannalta sinulle suotuisa.
Kaljuuntuminen on varmasti monelle kriisin paikka (ainakin itselleni oli). Niin vaikealta kuin se tuntuukaan, asia kannattaa vain oppia hyväksymään. Lohdullista on myös, että iän myötä parta tuuheutuu. Senkun annat hiusten mennä ja alat suunnitella sharmanttia partaa ;D - lyhyeksi vaan :)
Naisena tykkään miehellä lyhyistä hiuksista ja eipä siinä kaljuuntuminen tai hiusrajan pakeneminen juurikaan haittaa (eikä sitä välttämättä huomaa tai siitä edes välitä), jos hiukset on ajettu ihan lyhyiksi.
- m
Uimari - sporttilooki, ilman mitään kikkailuja ( pahin mahdolinen on "siimaleikki" jolla koettaa peittää epätoivoisesti realiteetia ).
Kun tukka ei pysy miehen menosa mukana, niin paras ratkaisu ja vastaisku harveneviin hiuksiin on leikata ne kerta laakista aivan lyhyiksi, muutaman millin sänki ja jatkossa voi leikata itse kuulansa kerran viikossa ja aina on siisti, super helppo "hoitaa" ( kasvojen pesun yhteydessä pesee koko kuulan ja kuivuu pyyhkeen silauksella saman tien ) rahaa ja turhaa pähkäilyä säästyy eikä tuulen voimakkuus ja suuntakaan haittaa ;-) Suihku, hieman partavettä, siisti asu ja menoksi! Yksinkertaista, tehokasta!
Siihen tottuu ja kotiutuu nopeasti ja kysyy vain itseltään miksi ei tehnyt sitä aiemmin. Mikäli parta kasvaa, niin toisinaan voi pitää pientä hyvin lyhyttä siistittyä koko- tai osapartaa tai vain siistin sileänä.
- http://kuvaton.com/u/y2r
Ps. Yllättävän moni nainen tykkää muutaman millin kuulasta. Miehekästä, ryhdikästä ja sexyn-sharmikasta. - naisenmelipide
Yleensä miehet näyttävät vetävän tuossa tilanteessa koko pään kaljuksi. Siitä naiset voivat päätellä, että mies on kaljuuntunut jostain kohtaa iän myötä. Itse pidän hiuksellisista miehistä, koska tykkään silitellä ja pörhistellä miesten hiuksia. Toisaalta jos tapaisin kaikin puolin upean miehen, joka sattuisi olemaan kalju, ottaisin hänet. Eihän ihminen mitään geeneilleen/perimälleen mahda.
Miehille kaljuus on vähän samanlainen ongelma kuin joillekin naisille rinnattomuus tai ns. lautapeffa. Sellaiset tekijät menevät geeneissä eikä niitä voi muuksi muuttaa (paitsi lääketieteellisin tai kosmeettisin konstein). Ole siis huoleti, sillä MONI mies on kaljuuntunut ja ajellut siksi päänsä kokonaan kaljuksi. Se näyttää kuitenkin paremmalta kuin kalju alue keskellä hiuspehkoa. Toki jos hiuksia on muuten vielä runsaasti, aluetta voi yrittää ehkä peittää jakausten avulla. Miehessä ratkaisee kokonaisuus, ei pienet yksityiskohdat. Niin kai naisissakin? Ei siihen lääkkeet auta. Omalla kohdallani tukka rupesi pakenemaan about 17-vuotiaana, parinkympin kieppeillä päätin jotta menköön loputkin. Eli jotakuinkin 14 vuotta on partahöylää kulutettu..
Parta tasapainottaa, jos sellainen kasvaa. Ei tosin minullakaan lähtenyt kasvuun kuin jotain kaksvitosena.
Naisten saamiseen en ole itse asiassa tukanpuutteen vaikuttaneen, ainakaan negatiivisesti. Toki joillekin (no joo, nallehelli-ikäisille tytöille) on tärkeää että mies on söpö pörröpää. Vaan se kertonee kyseisistä naisista (tytöistä) jo tarpeeksi.
Muutamia kertoja on minulta tultu kyselemään, että miksipä ei suortuvaa päälaella heilahtele? No mitäs siihen muuta vastaamaan kuin että eipä niitä siellä ole..
Itseluottamusta siis, ja se lähtee sieltä pään sisä, ei ulkopuolelta. Usko pois. Kaikille ei toki aivan höylätty pinta sovi, sänki kenties.
Heitä siis ne joutavat lääkekuurin sinne minne ne joutavat. Kalju mies on seksikäs.
Ihan näin miehenä sanoen.
Vaan lykkyä pyttyyn, nyt kuuluu Ozzyn Perry Mason nettiradiosta.. ..yhenlainen *itun pitkäletti.. =D- Kekekukko
Entä jos kaljuuntuu ja omaa ruman kallonmallin :/ ?
- munapää
Niinpä. Meikäkin olisi mallia Rob Halford jos ajaisin kaikki pois.
- Kalju hyypiö
Mulla alko aika nuorena jo pää kaljuuntumaan,18 vuotiaana olin jo suht palju hyypiö :D kauan siihen meni että ajatukseen tottu ja nyt 27 vuotiaana asia ei edes häiritse pahemmin,kyllä niitä naisia saa vaikka pää oliski vähä kaljuuntunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740