Kestopigmentointi Kynsi Galleria Helsinki // Hairstore Kamppi

Pigmentti

Kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? CityDealilla tällä hetkellä tarjous kulmien/huulien kestopigmentointiin kyseiseen paikkaan ja pohdin, että uskaltaisiko tuonne mennä?

23

1616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pigmentti

      Eikö kellään ole mitään tietoa?

      • kokemus

        olin itsekin epävarma uskallanko mennä..soitin tekijälle ja kyselin lisätietoa toimenpiteestä, parannusajasta jne. Vakuutuin ja päätin sitten mennä.
        Uskallan suositella!!Turvotusta tuli, mutta kysehän on neullalla tehdystä toimenpiteestä...
        Kävin siis ottamassa kulmiin pigmentoinnit ja olen iloinen tulokseen. Yksi asia vähemmän meikattavana joka aamu:)jeih!
        Minullla meni reilu viikko että kulmat olivat kokonaan parantuneet.


    • epäonnekas

      En suosittele,itse kävin huultenpigmentoinnissa, tyttö piirsi huulet aivan liian isoiksi ja kertoi,että ne pienenevät,mutta nyt vko mennyt ja huulet edelleen aivan epäsymmetriset ja ylipiirretyt.

    • Laastinen

      Mutta kyllähän siihen voi yli viikko mennä helposti, että palautuvat pienemmiksi?

      • likka84

        joo näin oli ainakin minulla. korjauksen jälkeen sama toipuminen, mutta lopputulokseen olen oikein tyytyväinen!


    • zz

      Onko huulet edelleen ylisuuret?
      Mites alkuperäinen kysyjä, uskalsitko?
      Minä uskalsin, parin-kolmen viikon päästä ois aika...

      • pigmentoitu asiakas

        hei, minullla itselläni on tehty pigmentoinnit kulmiin ja huulliin. Kumat eivät paljoa turvonneet, huulet kylläkin. Tämä kaiketi vaihtelee...pigmentointeihin kuuluu korjauskäynti, tekijä sanoi että vasta tuolloin viimeistellään tulos halutun mukaiseksi. Huulista minullla lähti turvotus 3 päiviän kuluessa. Kulmat paranivat täysin jo viikossa.


    • Liian kova viiva

      Älkää vaan mitään mustia viivoja laittako kulmakarvoiksi! Nehän on kauhean näköiset.

      Voiko niitä kestovärjäyksiä tehdä (vaalean)ruskean eri sävyillä?

      Lähteekö ne viivat pois esim. 10 vuoden päästä, jos vaikka epäonnistuu muoto?

      • anna82

        Hei,
        Väri katsotaan aina asiakaslähtöisesti. Eli pigmentointiväri valitaan asiakkaan toiveiden ja sopivuuden mukaan. Asiakas voi halutessaan tuoda lempi kajaalikynänsä/kulmakynänsä mukaan jonka pohjalta sekoitetaan haluttu pigväri.
        Pigmentointi Korjauskäynnin jälkeen pysyy 2-5 vuotta. Haalistuminen on tasaista. Pigmenttiä voidaan tummentaa aina, vaalentaa ei. Vaaleneminen/haalustuminen tapahtuu luonnollisesti ajan mittaan.


    • Epäonnekas

      Nyt 2kk toimenpiteen jälkeen,edelleen huulet aivan kamalat, uusintaan en suostu enää menemään ko putiikkiin. Nyt suunnitelmissa joko tatuonninpoistolaserilla rajojen poisto tai toisen pigmentoijan luokse meno ja konsultointi.

      Kynsigalleria ei reklamointiani ottanut juuri mitenkään,kehoitti vain tulemaan vahvistukseen,en varmaan mene ties jos pilaa vielä enemmän kasvojani.

      Kehotan välttämään ko paikkaa.

    • kynsigalleria

      www.kynsigalleria.com

      Epäonnekkaalle ja muile tiedoksi:
      Pigmentoinneista konsultoidaan aina asiakkaan kanssa ennen toimenpidettä. Haluttu tulos suunitellaan yhdessä ja asiakkaalle annetaan kotihoito-ohjeet mukaan. Pigmentointipalveluun sisältyy kaksi käyntiä, vasta tämän jälkeen palvelu on täydellinen.
      Lisätietoa ja palautetta Kynsi Galleria antaa ja ottaa vastaan aina mielellään ja kehitysmielessä. Reklamaation tullessa hoidetaan asia vastuulllisesti, asiakas tavataan, katsotaan tilanne ja sovitaan korvaus/korjaus vaihtoehdoista.

      Yhteystiedot löytyvät www. sivuilta.

      //Anna

    • kuneiole!

      Ei ole kokemusta

      • Tiina28

        Kävin yläluomien eyelinerit pigmentoimassa vajaa viikko sitten Kynsi Galleriassa ensimmäisen kerran. Nyt on jo ihan parantuneet. Toimenpide oli n. puoli tuntia ja yllättävän vähän kuitenkin kipua(toki ei kivutonta). Ekalla kerralla tehtiin ohut rajaus ja seuraavalla vasta lopullinen paksuus. Pigmentoija oli tosi mukava ja ammattitaitoisen oloinen. Mulla on se seuraava aika varattu reilun kuukauden päähän, kerron sitten lopullisesta tuloksesta : ) Nyt ainakin uskallan suositella.


      • Tiina28 kirjoitti:

        Kävin yläluomien eyelinerit pigmentoimassa vajaa viikko sitten Kynsi Galleriassa ensimmäisen kerran. Nyt on jo ihan parantuneet. Toimenpide oli n. puoli tuntia ja yllättävän vähän kuitenkin kipua(toki ei kivutonta). Ekalla kerralla tehtiin ohut rajaus ja seuraavalla vasta lopullinen paksuus. Pigmentoija oli tosi mukava ja ammattitaitoisen oloinen. Mulla on se seuraava aika varattu reilun kuukauden päähän, kerron sitten lopullisesta tuloksesta : ) Nyt ainakin uskallan suositella.

        Moi Tiina28, mikä oli lopullinen tulos? :)


    • kulmiatpig

      Minuakin kiinnostaa kovasti millaista jälkeä varsinkin teille, jotka olette käyneet ottamassa kulmien kestopigmentoinnin, on tullut? Tämän asian kanssa kun pitää olla niin tarkka, aina kuulee näitä "kävin paikassa x ja jälki aivan kamalaa" -juttuja. Onko ammattitaitoista porukkaa, onko tullut hyvää jälkeä? Minkä hintaista? Itse ajattelin tässä kesällä / kesän jälkeen käydä jossain pk-seudulla ottamassa...

    • Milliwee

      Minä kävin ottamassa kulmien kestopigmentoinnit, ja voin sanoa että nyt kaduttaa. :/ Plussaa paikalle on toki se että työntekijä on oikein ihana ja mukava ihminen, minä pidin hänestä kovasti. Ikävä kyllä jälki ei vain ole lähelläkään sitä mitä toivoin. Ensimmäisellä kerralla kulmat jäi hieman epäsymmetrisiksi, mikä on kuulemma aika normaalia (siis tietenkin jo eka kerralla pitäisi olla hyvät mutta pienet heitot kuulemma aika yleisiä kun ihmiset jännittää niin kasvolihaksetkin jännittyy yms. tai siis näin olen kuullut...) joten menin tietenkin korjaus käynnille ja piirsimme kulmat ensin ja ne oli juuri sellaiset kuin piti. Pettymys oli todella järkyttävän suuri kun turvotus laski! Eka kerralla epäsymmetrisyys oli ollut pientä, nyt huomattavaa! Eikä enää voi korjata yhtä hyvin kuin eka kerran jälkeen olisi voinut. :/ Kulmat alkaa eri korkeudelta ja ovat eri paksuiset, lisäksi toinen on huomattavasti kaarevampi. Hän kyllä hyvitti minulle mutta kukapa sitä edes ilmaiseksi haluaisi pilata kasvona epäsymmetrisillä piirretyillä kulmakarvoilla.. kulmat ei siis näytä ollenkaan luonnollisilta, mikä oli minulle ok, minua ei piirretty jälki olisi haitannut mutta joitakin voi haitata. Nyt sitten kulmien pois kulumista odotellessa...

    • tyytymätön

      Kävin myös ottamassa kulmien pigmentoinnin ja oli aivan kauhea kokemus ja hirveä jälki. En ole ikinä kokenut sellaista kipua ja kulmat turposi aivan älyttömästi. Jälki oli huonoa, tuli aivan epäsymmetriset, luonnottomat ja lopulta siniset. Nyt kävin korjaamassa tmi satu huikolla ja en voinut uskoa kuinka erilainen kokemus. Ei sattunut yhtään, meinasin jopa nukahtaa pöytään. Turvotusta oli hyvin vähän, en edes itse huomannut. Kulmat näyttävät hyvältä ja pelko poistui kun kipu oli niin hirveä kynsigalleriassa. Kynsigallerian henkilö tuntui erittäin ammattitaitoiselta myös, mutta jälki ei sitä ollut.

    • Animehahmon kulmat..

      Kynsi Gallerian Anna on aivan ihana ihminen ja pidän hänestä edelleenkin kovasti, vaikutti hyvin ammattitaitoiselta mutta valitetavasti jälkeen en ollut tyytyväinen. Kulmani olivat suhteellisen symmetriset, mutta kulmat oli täysin väritetyt, eikä karvoja ollut piirretty karva karvalta ja väri oli hyvin tumma eikä lainkaan sen värinen kuin oltiin meikkikynästä katsottu. Kulmat eivät ole lainkaan luonnolliset, vaan vaaleaverikkönä minulla on lähes mustat kulmat, näytän sarjakuvahahmolta. Väriä laitettiin myös eyeliner linjaan, ja ensimmäisellä kerralla väriä ei jäänyt lainkaan ripsen tyveen vaan se levisi koko luomeen - näytin pandalta. Korjaus kerran jälkeen eyeliner oli paljon parempi, muttei vieläkään täydellinen. Nyt yritän korjauttaa kulmiani Beauty Roomissa, missä kipu on ollut paljon vähäisempää, tekniikka erillaista, tummat rajat yritettään häivyttää vaaleammalla värillä ja "tussivärityksen" sijaan karvat piirretään karva kerrallaan.. melko kalliiksi tulee tämä kulma operaatio!!

      • Animehahmon kumat..

        Ja lisäys, ikävä on kyllä vanhoja kulmia. En ole koskaan saanut näin paljon negatiivista kommenttia ulkonäöstäni.. Mieheni, veljeni, ja jopa isäni on ihmetelleet miten kummalliselta näytän. Etenkin veljet ja isä eivät juuri koskaan kommentoi ulkonäköäni. Vuosia tuttu kampaajani kauhistui minut nähdessään "mitä olet naamallesi mennyt tekemään.." ja kun kerroin pigmennoinnista "Ei ole tainnut tyttö kauaa vielä tehdä".


    • yrittäjä

      Ammattitaitoisilla yrittäjillä ja tekijöillä on Aina kuvia omista töistään esim. kotisivuillaan. Työnäytekuviin kannattaa perehtyä ennen palveluun tulemista, on sitten kyse mistä tahansa palvelusta.
      Esimerkiksi pigmentoinneissa tyylejä on useita, huomattavimmat tyylierot ovat: piirretty-tyyli, ja karva karvalta-tyyli. Tekniikat ja jälki ovat hyvin erilaiset keskenään.
      Asiakkaan on syytä perehtyä ja harkita itse tarkasti Mistä pitää, näin voi tekijä tehdä sitten parhaansa asiakkaan toiveiden pohjalta.
      Toki jos asiakkaan toiveet ovat täysin vasten ammattilaisen näkemystä parhaasta tuloksesta, yritetään löytää kompromissi, pigmentointia ei kannata tehdä lainkaan, jos yhteistä näkemystä ei löydy.
      Väreihin kannattaa myös tutustua, kokeilla esimerkiksi kahta erilaista kajaalikynää viikon ajan, tummempaa ja vaaleampaa. Pigmentointtivärin valittua, sitä ei vaaleammalla värillä voi vahvistaa.. toisinpäin kyllä.
      Itselleni olen itse tehnyt pigmentoinnit, ja sadoille asiakkailleni. Jo omista kulmistani näkee millä tyylillä teen ja onko jälki hyvää.
      Tarkoitus on Tietenkin tehdä asiakas tyytyväiseksi, joten kaikki palaute on hyvä antaa suoraan tekijälle ja yhdessä katsoa mitkä ovat puutteet ja toiveet jne.
      T: mm pigmentointeja tekevä yrittäjä

      • tyytymätön

        Uskoisin jopa vain auttavan, ettei hän tekisi tunnissa koko prosessia. Satulla ollessani meillä meni tunti ainoastaan yhdessä kulmien suunnitteluun, jossa keskustelimme ja mietimme yhdessä ja kokeilimme erilaisia, sitten pyyhkien ja piirtäen uudestaan, että niistä saatiin täydelliset. Kaksi tuntia melkein pigmentointiin, koska puudutettiin koko prosessin ajan. En voi uskoa, että edes kenenkään nykyään annetaan tehdä koko prosessi, suunnittelu, puudutus ja pigmentointi tunnissa. Tuntuu kuin melkein ihmisen rääkkäykseltä kun kunnon puudutusta ei ole. Onhan se vaikeampi tehdäkin symmetriset kun kulmat aivan turvoksissa. Ja hinta oli minulla aivan sama molemmilla, joten siihenkään ei voi vedota. Ammattilainen voi uhrata aikaa asiakkaalle,vaikka voitto rahassa ei olisi yhtä suuri.


    • anna822

      Kiitos kaikille palautteesta.
      Tyytyväiset asiakkaat jakavat mielipiteensä kasvotusten ja toivoisin samaa myös tyytymättömiltä asikkailta. On ikävää lukea anonyymi tekstejä ja näin ollen en pääse edes näkemään mikä on mennyt vikaan :(

      Toivon mukaan kukaan Täällä ei toivo mustamaalata toisen ammattitaitoa, jota kertynyt lähes 10 vuotta ja kovalla työllä. Matkaan mahtunut 95% aivan ihania ja mielettömän tyytyväisiä asiakkaita :) kiitos siiä!

      Reklamaatioista rohkeasti vaan yhteyttä, vaikka mailitse [email protected] ja kuvien kera, niin voin oppiakin jotain.

      Tässä vielä linkki muutamiin työnäytekuviini:
      http://www.kynsigalleria.com/tyonaytekuvia_geelikynnet_ripsienpidennys_pigmentointi/

      Iloista mieltä kaikille!

      ,Anna

    • Mariamilla

      Herran jumala älkää menkö. Itsellä pahasti arpeutuneet ja ei tietoa pystyykö koskaan sen takia korjaamaan ja arpeutuneet kohdat tummempia kuin loput, ei kulu väri vaikka sitä toivoisin. Meni muutenkin koko muoto ja väri omituiseksi. Tästä on joitakin vuosia, toivottavasti tekijä parantunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe