Elämme rakkaani kanssa tällä hetkellä kaukosuhteessa ja lisäksi
hän on nyt työmatkalla.
Haluaisin yllättää hänet kun hän seuraavan kerran tulee luokseni pitkän ja raskaan
työpäivän jälkeen.
Olisiko teillä ideoita, en ole todellakaan itse mikään romanttinen ihminen
mutta joku pieni yllätys olisi kiva rakkaalleni järjestää..
Syöminen saisi mielellään olla jotakin kevyttä ja pientä.
Olisiko hyvä salaatti ja patonki kynttilöiden valossa huono idea?
Mitäs siihen juomaksi, itse en juurikaan alkoholia käytä.
Ideoita?
Romanttinen yllätys miehelle?
2
734
Vastaukset
- --H--
Siisti kämppä on ainakin kaiken alku ja juuri.
Juomaksi: hänen lempijuomaansa, jos tiedät sen. Ota vaivihkaa selvää ;)
Syömisen jälkeen voisit sanoa käyväsi naistenhuoneessa, vaihtaisit salaa seksikkäät alusvaatteet päälle ja menisit makuuhuoneeseen. Huutaisit hänelle sieltä esim. "Voisitko tulla auttamaan?" - sitten hän löytää sinut seksikkäänä ja vihjailevana. (Muista hämärä valaistus!). Mies voisi tykätä paljonkin. :) Ongelma on vain, että jso mies on erittäin väsynyt työpäivän jälkeen niin voi olla, että mies ei jaksa petipuuhiin lähtä vaikka haluaisikin... :/
Kyllä sä jotain keksit! :)Jos miehesi on romantikko niin ruusun terälehtiä lattialle jne. :)- Nainen 23v...
Asuntoni on aina siisti :)
Enköhän minä jotakin keksi ja uskon että hän arvostaa kaikkea sitä pientä
romanttista mitä häntä varten teen.
En ole mikään super romanttinen ihminen mutta minusta romantiikka tulee pienistä teoista ja eilen illalla lähetin hänelle viestin missä kerroin miten paljon hänestä välitän ja miten paljon häntä ikävöin. Sitä hän ainakin osasi arvostaa.
Nyt laitan ajatukset suhisemaan, minulla on vielä reipas viikko suunnitella ja tehdä illasta täydellisen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73405SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613097SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun353095SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292127Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059