Alan olla jo epätoivoinen....palautetta

epätoivoinen laulaja

Olen silloin tällöin laittanut tänne joitain äänitteitäni palautteen toivossa, mutta kyllä niitä tulee vähän tai ei ollenkaan. Teinpä taas pari näytettä ja vanhat olen jo poistanut.
Jospa joku näitä kuuntelisi joskus. Jotkut ystäväni ovat sanoneet, että osaan laulaa, jotkut taas ovat nauraneet lauluilleni ja jotkut ovat vaienneet tavalla, joka ei ole jättänyt paljon arvailujen varaan heidän mietteitään. Ovatko sitten nuo ystävät, jotka ovat tykänneet lauluistani valehdelleet silmät kirkkaina.
Kesä on kohta puolessa ja syksyn tullen olin ajatellut yrittää johonkin kuoroon. Älkääkä sanoko, että onhan sellaisiakin kuoroja, joihin ei ole mitään vaatimuksia. Kyllähän minä sen tiedän ja juuri sellaiseen aionkin, mutta en todellakaan tahdo tunkea itseäni minkäänlaiseen kuoroon, jos taidot eivät riitä. Siinähän pilaa toisten suorituksen.
Kaikista mukavinta olisi saada palautetta sellaisilta henkilöiltä, jotka ovat tekemisissä kuorojen kanssa, etenkin kuorojen vetäjiltä. Ottaisitko minut porukkaan mielelläsi. Toki tahdo kuulla ihan kaikkien mielipiteitä.
Kun tässä palautteita olen jonkin aikaa odotellut, niin sitten kyllä taas poistan nuo lauluni tuolta youtubesta. Nämä kaksi laulunäytettäni olen valinnut aivan satunnaisesti; koneellani on reilut 50 laulamaani cover-biisiä. Tässä linkit näihin kahteen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWjmWIKbG_0&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=uGtN_RUlsO4&feature=plcp

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ljud

Kai noilla näytöillä kuoroon pitäisi päästä.Siellähän tarvitaan ääntä toisten joukkoon.....laulupuhtaudessa vähän sanomista , mutta kuorossa sekin viilautuu kohdalleen....jatkoja...laulu on hyvää terapiaa

• aloittaja3333

Onko tuo puhtaus nyt sama asia kuin vire? Tai siis että menee niinkuin nuotin vierestä?

• Bassobaritoni

Olet poistanut videot, joten kommentointi mahdotonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5024
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1802
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    5. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      92
      1117
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      863
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      815
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      723
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      709
    Aihe