Motherfuckin' Fashion-Laura YleXillä!

MFF

Otteita Lauran haastattelusta; vastauksia ja väliin sanomisia:

Mihin asti sä Laura biletit?

"Kyyllä tuli valvottua aika monta tuntii... neljään-viiteen"

Miltä tuntuu ku me tiedetään teidän elämästä ja ollaan vasta tavattu ja te kerrotte tällaisenkin asian, että ootte esimerkiks ollu yömyöhään bailaamassa?

"Noh, tottakai se tuntuu siltää, että.. no e-e - oikeestaan sitä ei siis ees ajattele, että ihmiset tietää, et.. en mä tiedä! ei mulle ainakaan tuu mitään paineita siitä, et ihmiset tietää, että mitä mä oon tehny eilen, tai mitä mä aion tehdä huomenna"

"Siellä ne nimenomaan aina tulee ..tosi paljon joo, mut etenki jos on vähän humalapäissään ni sitte tulee sitä rohkeutta ja tulee moikkaa enemmän"

Kauan yhden postauksen tekoon menee aikaa?

"Voi olla kymmenen minuuttii, tai tunti, että.."

Mitä Laura ajattelet tästä?

"No mulla oli vähän toinenlainen tilanne, eli mun blogilla oli älyttömän paljon lukijoita jo heti silloin ku mä alotin, elikä siel oli ihan kymmeniätuhansia lukijoita koska mä olin niin sanottu nettijulkkis ollu jo vuosia, elikäh se ei tuntunu aluks miltään, eikä se oo missään vaiheessa tuntunu miltään koska mä oon jo kymmenen vuotta niin sanotusti eläny tässä nettijulkisuusmaailmassa"

Mistä sä oot tullu julkkikseks?

"Joo, tota.. netti.. teinien nettikuvapalveluita, missä mulla oli sitte kuvia ja siellä oli paljon tyylikuvia ja ja pidin siellä sellasta niin sanottua blogia elikä välillä päivitin jotain juttuja ja s- oli ihan kymmeniä tuhansia niinkun kymmeniätuhansia faneja jo siihen aikaan, että ne tuli kaikki sieltä saman tien sitte tänne mun blogiin, et mul ei ollu semmosta, et mä kalastelin paljon lukijoita vaan ne tuli heti kaikki kun mä alotin"

Minkä takia lähdit sieltä (NRJ:ltä) pois?

"No totaa mä en kokenu, että mä hyötyisin siitä henkilökohtaisesti, tai blogini blogini olisi hyötynyt siitä millään tavalla, että mä halusin olla itsenäinen bloggaaja ja sillä linjalla ollaan pysytty tässä"

Miten sä olisit halunnu hyötyä siitä?

"Hyötyä.. no tottakai rahallisesti mä olisin halunnu hyötyä siitä ja jotenki mä koin, että mä toin enemmän heille niitä kävijöitä ja lukijoita ku mitä mä sain heiltä, että mun mielestä se oli jotenki niinku päinvastoin, miten, että.. kyl he kovasti toivoivat, et olisin jatkanut, mutta pää-päätin sitten pitkän mietinnän jälkeen, että ei, että mä diggailen enemmän tehä ihan ittekseni, et mä oon semmonen ihhminen, et mä en kauheesti tykkää, et jos on jotain sääntöjä, et kolme postausta viikossa koska saattaa olla välillä, et mä en postaa kahteen viikkoon, elikä mä haluun olla itsenäinen, mä oon muutenki niin itsenäinen ihhminen, että se piti se oli vaan se mun juttu"

"Kyllähän kuitenki siihen bloggaamiseen menee monta tuntia päivässä jos sitä tekee oikeeesti ja sitten siinä on se varjopuoli, et tulee negatiivisii kommentteja ja tulee, tulee tollasia haasteita, et pitää kestää se myös se puoli ja ei se oo mikään niinku, että kaikki välttämättä pystyy siihen, et sä oot niinku niin sanotusti julkisesti julkinen ihhminen kokoajan kaikille koko Suomelle, että ei se mun mielestä helppo juttu oo"

Mitkä on mahtavimmat, tai kreiseimmät jutut mihin te ootte päässy mukaan teidän blogien ansiosta?

"Mä oon tehny vähemmän näitä yhteistyöjuttuja, mutta oon käyny ulkomailla blogin kautta ni Hollannissa semmonen lehdistömatka ja tota noin.. no, oon ollu radiossa ja sielt ois tullu avoautoo käytöks kesäks ja siis tällasia juttuja, että, että on on sieltäki tottakai kaikki siis kaikki nää niinku tällaset mitä on saanu blogin kautta, vaaatteet ja sun muut ni tottakai neki on siis sellasii kivoja juttuja"

"Mä oon sitä mieltä, et laadukkaat kuvat ja ja se mielenkiintonen teksti kaikki pystyy fiksut ihmiset pystyy tekee sitä tekee mutta kai se on siitä ihmisestä aika paljon kiinni, et bloggaajii on Suomessa tuhansia ja mä näkisin sen silleen että et se on pitkälti oikeesti siitä ihmisestä kiinni et sun blogi on mielenkiintonen"

"AITOUS, aitous on mun mielestä nimenomaan se, että jos sä oot aito oma ittes ni sun ei kannata ees miettiä vaan teet just niinku tietsä.. sydän sanoo!"

Linkki haastatteluun:

http://ylex.yle.fi/radio/vieraat/vaatii-rohkeutta-kirjoittaa-omasta-elamastaan?ref=leiki-yx

1

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssssseeee

      Tääpäs oli ihan ******** mielenkiintoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe