Helsingin baarit, mistä löydän miehen?

_Ani_

Ehdottaka paikkaa (k20-21) , jossa ei soi kauheaa listahittimusiikkia, mutta on hyvä tanssilattia ja komeita sinkkumiehiä? Olen 21-vuotias, nätti ja hoikka mimmi, joka ei etsi seksiseuraa, vaan seurustelukumppania...

Mulla ei ole mitään muuta paikkaa, jossa tapaisin uusia ihmisiä, kuin baarit, mutta vaikka mikään bilehile en edes ole. Pelottaa vain, että kaikki komeammat miehet on vaan pillun perässä. Rumia ja epätoivoisia ällötyksiä aina löytyy, mutta saa kai mullakin olla jotain vaatimuksia, koska en itse mikään ruma ihminen ole.

42

4206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

"Haluun pelimiehen mut en haluu pelimiestä"

• :) hyvin todettu.

• _Ani_
        piparien_kuningas kirjoitti:

:) hyvin todettu.

Ovatko kaikki komeat miehet pelimiehiä tai onko väärin haluta komea mies? Ihan sama juttu että mies haluaa mielummin kauniin kuin ruman naisen.

Ja kyllä mä niitä miehiä etsisin muista paikoista kuin baareista, jos se olisi mahdollista. Mutta eihän suomalaiset tule juttelemaan tuntemattomille, sitähän pidettäisiin hulluna!

• _Ani_ kirjoitti:

Ovatko kaikki komeat miehet pelimiehiä tai onko väärin haluta komea mies? Ihan sama juttu että mies haluaa mielummin kauniin kuin ruman naisen.

Ja kyllä mä niitä miehiä etsisin muista paikoista kuin baareista, jos se olisi mahdollista. Mutta eihän suomalaiset tule juttelemaan tuntemattomille, sitähän pidettäisiin hulluna!

Hyvännäköinen mies, joka ei ole ns. pelimies, röyhkimys, tai roisto, ei ole naisten mielestä komea. Tutkitusti naiset kiihottuvat ns. pahoista pojista. Joku biologinen juttu tossa on taustalla, kenties jäänne ajalta jolloin tuollainen mies oli lauman johtaja ja kykeni siksi huolehtimaan jälkikasvusta. Nykyäänhän asia on vähän toisin päin. Näille miehille on tarjontaakin niin paljon, että on varmasti suorastaan mahdotonta sitoutua yhteen naiseen.

Eräs kaverini on tällainen mies ja baarissa naisten silmät vaan kiiluvat ja kaikki tyrkyttävät itseään. Sikamainen sälli, mutta naisia riittää. Komea ja tatuoitu, mutta pettää kyllä helposti.

Samalla tavalla miehet näkevät usein ylpetä nartut kiihottavina, vaikka nainen olisi kuinka luonnevikainen tahansa. Olemme biologisten viettien orjia ja varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena alennumme eläimen tasolle.

• kokem.

Sinuna menisin kirjastoon, kesällä rannoille ja puistoihin istuskelemaan, kahviloihin. Pääasia, että jotain muuta kuin baarit! Ei sieltä ketään vakavasti otettavaa löydä, valitettavasti.

Jos siis haluat elämän kestävän suhteen tai ainakin tavoittelet jotain pidempää, käytä netin treffipalstoja tai sitten koita löytää se oikea livenä..Sali tai joku urheiluharrastus voisi olla parempi kuin tuo baarikortti..

• _Ani_

Jep, voisi sanoa että olen syrjäytynyt. Ainakin siinä mielessä, ettei minulla ole kavereita. Tämä johtuu siitä, että olen usean vuoden sairastanut masennusta, mutta yritän koko ajan pyrkiä kohti normaalia elämää. Käyn korkeakouluakin, mutta minun on vaikea tutustua ihmisiin, joten en ole sieltä kavereita löytänyt. Baarissa on helpompi ottaa kontakti ja sieltä olenkin aina löytänyt seuraa. Kyllä siellä tulee aina laitettua parhaat päälle ja tanssittua ja siksi saankin huomiota, mutta en ihan sellaisilta tyypeiltä kuin toivoisin.

Aika mahdoton ajatus minulle, että löytäisin seuraa jostain muualta. Yleensä ne räväkät ja puheliaat ihmiset vievät kaiken huomion ja vähän hiljaisemmat jäävät niiden varjoon. Niin se aina on mennyt mun kohdalla. Treffipalstalla olen, vaikka masentavaa touhua se onkin.

• Sieltä kaveri löytyy

Oletko käynyt Linnanmäellä?

• .

Mikset laita parhaita päälle kun lähdet puistoon, kirjastoon, kauppaan, ulos, minne vaan, kävelylle? Miksi vain baariin?

• Ei tod.
        Sieltä kaveri löytyy kirjoitti:

Oletko käynyt Linnanmäellä?

Ei löydy.

• Hyvännäköinen_M28_-_

"Treffipalstalla olen, vaikka masentavaa touhua se onkin."

Ei mikään ihmekkään, että kärsit masennuksesta kun täällä kirjottelet. :D Täällä on kaikki nou liferit! Sori oli ihan pakko. :D Masentava paikkahan tää on, mut hauskoja juttuja välillä.

Mutta itse asiaan... Ihan turha niistä baareista on etsiä miestä. Muistan sun ikäisenä tai hiukan vanhempana, niin oli melkein aina seksi mielessä kun sinkkuna paineli menemään hyvissä bile(Ale, Premier, Highlight, sedulat jne..) paikoissa. Itseasiassa hyvin harva mies edes etsii mitään vakavaa baarista. On enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että tulet pettymään kymmeniä kertoja mikäli riisut pikkuhoususi jollekkin jampalle baari-illan päätteeksi.
      Ei ne enää aamulla halua mitään muuta kuin korkeintaan aamupanot/darrapanot. Touhu on kylmää.

Sen sijaan kannustaisin sua toisenlaiseen elämään. Miksi sun pitäisi tehdä niinkuin kaikki muutkin? Ihan järjetöntä. Unohdat dokailut ja baarit. Etsi joku mukava harrastus mikä tempaa mukaansa! Löydät kavereita sieltä ja hyvällä onnella poikaystävän! Ihan samalla tapaa voit lenkkipolulta löytää miehen. Miehet pitää sporttimimmeistä yli kaiken.

Jos olet tosiaan hoikka ja hyvännäköinen niin kuin kerroit, niin ei sulla ole mitään hätää.

Sinuna kyllä laittaisin ensimmäisenä ilmoituksen tonne Treffit sivustolle. Linkkaa linkki tänne sitten, niin saat varmasti positiivista palautetta. :) Kuva pitää löytyä toki. Missä päin hesaa muuten asut? Voisin hakea sut treffeille.. ;)

• Luck Lady

Malmin juna-aseman lähellä on Luck Lady -niminen paikka; siellä on kauniita naisia ja komeita miehiä, nuorekas meininki!

• _Ani_

"Mikset laita parhaita päälle kun lähdet puistoon, kirjastoon, kauppaan, ulos, minne vaan, kävelylle? Miksi vain baariin? "

Mä pukeudun aina erittäin hyvin ja naisellisesti, mutta baariin laitan vielä korkkaritkin.

• _Ani_

Mua ei oikein kiinnosta mitkään harrastukset enkä tykkää urheilusta. Ja toi on muutenkin ihan mahdottomuus, että löytäisin miehen jostain harrastuksesta, koska oon ujo jne.

Mulla on treffi-ilmoitus, mut en kehtaa sitä tänne pistää.

• Parasta A ryhmää

"Mua ei oikein kiinnosta mitkään harrastukset enkä tykkää urheilusta."

Anteeksi nyt vaan, mutta tuollaisella asenteella taitaa hyvän miehen saaminen olla aika vaikeaa. Jos et ole mistään kiinnostunut niin miten kukaan voi kiinnostua kuin ulkonäöstäsi? Jos et tykkää liikunnasta, niin hoikkuutesikaan tuskin on kovin pitkäkestoista tai edes todellista laatua.

• Kaikki pillun perään

Voin tässä kertoa salaisuuden: myös me rumat ja epätoivoiset ällötykset olemme pillun perässä. Jos haarojesi kauhistuksena killuu monen miehen nussima vittu, niin ei luulisi olevan otsaa esittää paljon vaatimuksia, ihan sama kuka sitä vielä nussii. Ei mitään järkeä pihdata käytettyä tavaraa.

• _Ani_

Tiedoksi, olen harrastanut seksiä tasan kahden miehen kanssa elämäni aikana, (toinen avomies, toinen baarista) eli ei oo kovin käytetty.

Kaks kertaa mun luo on tultu väkisin, mut oon onnistunu heittää ne ulos kämpiltä poliisilla uhaten ja kerran yritettiin raiskata ja läheltä piti jos apuun ei olisi tultu.

Silti mä vaa jaksan yrittää, vaikka mua pelottaa samalla.

• anon.

Pienenä vinkkinä voin sanoa, että 22-28 vuotiaat miehet, jotka eivät ole pelimiehiä, karttavat yli kaiken noita tanssibaareja. Tanssiminen huonon musiikin tahdissa ei yleensä kiinnosta. Yleisimmin sinne mennään kärsimään, jos on jo tyttöystävä ja tämä tahtoo päästä tanssimaan. Tai jos kaveriporukassa on niin paljon tyttöjä, jotka tahtovat tanssia, mutta silloinkin joutuu yleensä baarissa näiden laukkuvahdiksi, jolloin alkaa katsomaan jo sitä bussiaikataulua kotiinpäin.

Normaalisti meidät löytää paljon helpommin hiljaisemmista paikoista, joissa pystyy keskustelemaan. Olutbaarit ja urheilubaarit on ehkä helpoin paikka löytää meidän ikäisiä sinkkuja. Eli baarit joista saa jotain muuta kuin vesiolutta, musana soi perus pop/rock ja joissa pystyy istumaan pöydän ympärillä. Kesäisin myös terassit afterworkin merkeissä ovat myös suosittu vaihtoehto.

• jbawqi

Moikka! Kuulostat mukavalta ihmiseltä ja samaistun melkein kaikkeen mitä kirjoitat.
      Olen siis juuri sellainen 27-vuotias mies Helsingistä, josta kaikki aina sanovat että miten noin mukava ja komea mies voi olla sinkku. Itsekään en oikein välitä listahittimusiikista. Ja vähän kuten sinäkin, itsekin olen ollut elämässäni tasan kahden naisen kanssa. Enkä minäkään hirveästi nauti urheilusta, vaikka hyvässä fyysisessä kunnossa olenkin.

Tutustuisin mielelläni sinun kaltaiseen vähän ujompaan naiseen, koska en itsekään ole mikään koko ajan menossa oleva, superaktiivinen, valtavan kaveripiirin omaava seurapiirimies. Haluaisin löytää tyttöystävän jonka kanssa saisi viettää paljon kahdenkeskistä aikaa ja yhdessä ihmetellä maailmaa. Jos tietäisin millä nimimerkillä löytäisin treffi-profiilisi, niin pistäisin heti viestiä.

Mutta kun en tiedä, niin jätän sen sijaan tähän osoitteeni: [email protected]
      Voit halutessasi ottaa yhteyttä vaikka ihan lyhellä viestillä. Ei kai siinä mitään menetäkään. :)

• Palstapellet&pelurit

Hohhoijaa... täällä kun yksi kertoo olleensa "tasan kahden kanssa" niin kas kummaa, yhtäkkiä yksi sun toinen kirjoittaja on ollut sopivasti JUURI samoin tasan kahden kanssa... voi elämä, luuletteko te oikeasti ettei noiden teidän juttujenne läpi näe?

• jbawqi
        Palstapellet&pelurit kirjoitti:

Hohhoijaa... täällä kun yksi kertoo olleensa "tasan kahden kanssa" niin kas kummaa, yhtäkkiä yksi sun toinen kirjoittaja on ollut sopivasti JUURI samoin tasan kahden kanssa... voi elämä, luuletteko te oikeasti ettei noiden teidän juttujenne läpi näe?

Mitä ihmettä? Onko tuo muka jotenkin suurikin sattuma? Olen ollut tasan kahden kanssa. Ihan sama minulle mitä sinä kuvittelet näkeväsi lävitseni. :D

• 9+18

AP, laitoitko viestiä tuolle jbawqi:lle?
        Jos et, niin mikset?

• Sad truth
        9+18 kirjoitti:

AP, laitoitko viestiä tuolle jbawqi:lle?
        Jos et, niin mikset?

Lyön vaikka vetoa että ei pistänyt viestiä. Naiset haluavat vain valittaa kuinka heidän elämänsä on muka niin rankkaa ja hyviä miehiä on muka niin vaikea löytää. Mutta jos joku mies sitten joskus ehdottaa tutustumista, niin eihän se näille nirppanokille tietenkään käy. On niin paljon hauskempaa vain valittaa. Se on kelju totuus. Kaikki naiset ovat prikulleen samanlaisia.

• _Ani_

Oot varmaan oikeassa tuon asian suhteen, anon.

Toisaalta löysin toisen niistä miehistä, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, typerästä tanssibaarista. Hän oli erittäin järkevä, kiltti ja jalat maassa-ihminen. Hänkin oli varmaan vähän puoliväkisin mennyt tanssimaan sellaiseen paikkaan, kuten minäkin tein. Mies oli tosi kiinnostunut jatkamaan mun kanssa, mutta olin itse sitä mieltä, että hän oli liian vanha minulle (15v vanhempi) ja vähän kalkkis muutenkin :D Sen ikäiset haluu jo perustaa perheen, mutta minä haluan elää vielä nuoruutta.

• Nuorentussunpuute

"Mies oli tosi kiinnostunut jatkamaan mun kanssa, mutta olin itse sitä mieltä, että hän oli liian vanha minulle (15v vanhempi)"

Ani-hyvä, JOKA IKINEN keski-ikäinen äijä haluaa 15v itseään nuoremmalta tytöltä piparia. Joka ikinen, myönsi sitä tai ei. Siinä kun voi hetken kuvitella itsekin olevansa taas nuori.

• suomihuora=!5nussima

15v on ihan sopiva ikäero, miehellä nyt ei ole mitään kiirettä tehdä lapsia. Muutaman vuoden päästä olet jo niin käytetty, että toimit lähinnä ilmaisena panoreikänä miehille.

• Tuu tänne mun haaremiin, mutustellaan sun piparii :)

• _Ani_

Saatteko te miehet oikeasti jotain tyydytystä näillä viesteillänne?

• _Aikuinennainen_
        _Ani_ kirjoitti:

Miehistä en tiedä, sillä itse olen nainen, ja tiedän naisena kunnon miesten löytämisen ongelmat. Mutta jätä nuo 15v vanhemmat sedät rauhaan, ne ovat kaikki vain ja ainoastaan pimpukan perässä. Jollet usko sitä nyt niin uskot sen 10-15v päästä, kun seuraat miesten ikäkäyttäytymistä ja miten se muuttuu iän myötä.

• naiset vääristyneet
        _Aikuinennainen_ kirjoitti:

Miehistä en tiedä, sillä itse olen nainen, ja tiedän naisena kunnon miesten löytämisen ongelmat. Mutta jätä nuo 15v vanhemmat sedät rauhaan, ne ovat kaikki vain ja ainoastaan pimpukan perässä. Jollet usko sitä nyt niin uskot sen 10-15v päästä, kun seuraat miesten ikäkäyttäytymistä ja miten se muuttuu iän myötä.

Luuletko, että oma markkina-arvosi nyt nousee?

No ei nouse. 15v vanhempi "setä" olisi sinullekin juuri sopiva. Jos heille vanha nainen kelpaa.

• _Ani_ kirjoitti:

Viitsi viitsi. :)

• _Aikuinennainen_ kirjoitti:

Mistähän sä sitten ton vetäsit, että vaan pimpan perässä. Kyll mä ainaki ihan aidoisti etsin kumppania, mutta en mitään uusperhettä. Joku nuori yhden lapsen yh-äitikin vielä menisi, mutta eronnut 35v parin lapsen äiti, sen ex-mies ja kaikki se painolasti mitä sieltä tulee ei kyllä houkuttele.

Itse olen varakas ja hyvissä ruumiin ja sielun voimissa, niin toki haluan perustaa ihan oman perheen.

• _Ani_

Kyl mä jätän ne vanhemmat miehet rauhaan, ei mua oikeasti kiinnosta, mut se tyyppi näytti ikäistään huomattavasti nuoremmalta ja yllätyin tosiaan kun kysyin siltä seuraavana päivänä ikää!

• ATM:lle jämät

Minkä ikäisenä sinut sitten korkattiin käytetyksi?

• M22-PKS

Omien kokemuksia mukaan baareista on vaikea löytää kunnon seuraa, varsinkaan juuri näistä mainitsemista tanssibaareista. Itse varsinkaan kun en parketteja hallitse niin tuntuu kovin vastenmieliseltä lähteä tanssimaan. Tosin mikäli joku mukavan oloinen nainen pyytäisi tanssimaan voisin lähteä. Näin ei tosin ole tapahtunut kuin kerran. Räväkät ja puheliaat siellä joraakin ja tietysti eniten humalassa olevat.
      Itse rauhallisena kaverina mielummin istun juuri nimimerkki Anon:in mainitsemissa rauhallisemmissa kuppiloissa hyvää musiikkia kuunnellen sekä juttelemassa.
      Tälläisessä baarissa voi tosin olla vaikeampi saada kontaktia ellei iske kiinni, kun toinen on vessaan/baaritiskille matkalla. Tosin helposti mut sais mukaansa kunhan vähän silmäpeliä ollut aikaisemmin ja tulee vetämään hihasta. ;)

Komeaksi ja luotettavaksi sanottu, mutta silti ei tunnu kelpaavan. Pitäisi varmaan käydä useammin ulkona mikäli joku kerta löytäisi mieluista seuraa.
      Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä.

• vcxvcxvxcvcxvxxxvcxv

Sinulla ei ole kavereita, et ole kiinnostunut mistään, et harrasta mitään, kärsit masennuksesta... Ei kovin hyvä lista jos etsit baarista miestä parisuhteeseen. Kyllähän kaunis nainen yhdeksi yöksi käy, mutta jos naisessa ei ole mitään mielenkiintoista niin yhdeksi yöksi se myös jää.

Ei siinä vielä mitään vikaa ole jos ei ole kavereita ja jos ei juurikaan harrasta mitään, mutta kyllä pitää olla kiinnostunut uusista asioista. Itse en ainakaan kestä ihmistä, joka ei ole valmis kokeilemaan mitään ja on täysin kaavoihinsa kangistunut. Mitä tuollaisen naisen kanssa voi ylipäänsä tehdä muuta kuin katsoa elokuvia kotona?

• _Ani_

En sanonut, etten olisi kiinnostunut mistään. En vain keksi harrastuksia mitkä sopis mulle. Kokeilisin juttuja, jos joku kiva ihminen motivois ja kannustais siihen. Kyl mäkin eläisin, jos voisin.

• esteen yli

Oletko koskaan ajatellut aloittaa esim. ratsastusta. Siellä liikkuu myös miehiä.

• a free man
      • _Ani_

oon selannu tota koko päivän...meinasin jo lähteä, mut tulin siihe tulokseen, ettei siel tänää ketä pyöri. ehkä huomen? on mul jo yks kohdekin mietitty.

• a free man
        _Ani_ kirjoitti:

oon selannu tota koko päivän...meinasin jo lähteä, mut tulin siihe tulokseen, ettei siel tänää ketä pyöri. ehkä huomen? on mul jo yks kohdekin mietitty.

Hyvä,

Kyllä mun mielestä miehen voi löytää hyvin baarista tai netistä jos ei muualla törmää sopiviin.

Itse kun liikun yöelämässä niin näen kyllä sopivan oloisia naisia, olen useimmiten selvinpäin ja siksi vähän heikommin tulee mentyä tutustumaan. Mun mielestä naisten pitäis antaa paremmin vinkkiä miehelle jos ovat kiinnostuneita. On tosi vaikee mennä tutustumaan jos ei saa minkäänlaista hyväksyvää merkkiä. Eikä sitä kovin ihmeitä tarvitsisi, edes jonkinlaista silmäpeliä niin kyllä mä sitten ainakin helposti lähestyn.

• _Ani_

harrastin sitä joskus, mut lopetin...pelkäsin vähä liikaa niin isoja eläimiä enkä oo sellanen kovakourainen ja vahva, joka osais hallita niitä. miespuolisii en muista nähneeni.

• esteen yli

Joka tallillahan niitä renkiä näkyy....et vaan huomannu.....tsekkailivat sua salaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2876
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      164
      2813
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2361
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      359
      2113
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1840
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1515
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1368
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      26
      1299
    Aihe