Annatko karvojen kasvaa vai ajatko kaiken pois?

Karvat on vai off

Mitkä vaatimukset sinulla olisi kumppanillesi asian suhteen?

136

1927

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oh

      Ajelen rintakehän, kainalot ja mahan ja trimmailen muualta. Naiselta odotan, että sääret ja kainalot pidetään sileinä ja alapää vähintään trimmataan siistiksi.

    • Mies1985

      Normivaatimus eli kainalojen ja jalkojen ajeleminen. Kukaan normaali nainen ei jätäkään niitä ajelematta.

      • Nainen, karvat pois!

        Eikä jätä tussuakaan. Ehkä joskus 60-luvulla. Mutta nyt kuuluu olla karvaton porsliinipimppa.


      • tussuni mun
        Nainen, karvat pois! kirjoitti:

        Eikä jätä tussuakaan. Ehkä joskus 60-luvulla. Mutta nyt kuuluu olla karvaton porsliinipimppa.

        Saan aina karvatupen tulehduksen ajelusta. Kaikkien iho ei kestä ajelua.
        Ukolta vaadin paljaan munan.


    • karvaton mies

      Itsekin ajan kaikki karvat (paitsi hiukset), joten olisi reilua, että nainenkin ajaa karvansa.

    • Ei kiinnosta miehen karvoitus. Olkoon se mikä se on tai minä sen haluaa pitää. En ole tosielämässä törmännyt vaatimuksiin naisenkaan karvoituksesta. Ajalen sääret ja kainalot ja trimmailen tosin mutta jos mies haukkuisi luomunaisia, niin jättäisin automaattisesti.

      • pappa 72v

        Porsliini on parasta!


      • pappa 72v kirjoitti:

        Porsliini on parasta!

        Epähygieenistä se on.


      • pappa 72v
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Epähygieenistä se on.

        Satiaiset viihtyy karvoissa!


      • yök!
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Epähygieenistä se on.

        Karvaisuushan se on epähygieenista. Näyttää todella ällöttävältä.


      • yök! kirjoitti:

        Karvaisuushan se on epähygieenista. Näyttää todella ällöttävältä.

        Ne karvat estävät bakteerien ym. kulkeutumista limakalvoille. Ulkonäöstä voi olla mitä mieltä lystäät. Minusta paljaaksi vedetyt alapäät näyttävät typeriltä. En silti ole kiinnostunut muiden valinnasta olla epähygieenisesti posliinina.


      • pappa 72v kirjoitti:

        Satiaiset viihtyy karvoissa!

        Kannatatko siis myös pään ja kulmakarvojenkin ajamista? Toki täit viihtyvät karvoitusaluilla mutta niitä on helppo torjua. Karvoitus estää lian ja bakteerien pääsyn limakalvoille.


      • Mitä vastaat
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ne karvat estävät bakteerien ym. kulkeutumista limakalvoille. Ulkonäöstä voi olla mitä mieltä lystäät. Minusta paljaaksi vedetyt alapäät näyttävät typeriltä. En silti ole kiinnostunut muiden valinnasta olla epähygieenisesti posliinina.

        Hyväksyisitkö posliinivehkeen?


      • pappa 72v
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Kannatatko siis myös pään ja kulmakarvojenkin ajamista? Toki täit viihtyvät karvoitusaluilla mutta niitä on helppo torjua. Karvoitus estää lian ja bakteerien pääsyn limakalvoille.

        Täi ei ole satiainen!


      • Mitä vastaat kirjoitti:

        Hyväksyisitkö posliinivehkeen?

        Johan vastasin tuolla ylempänä, ettei minua kiinnosta puuttua muiden ihmisten karvoitus strategioihin. Posliini näyttää luonnottomalta mutta ei minua kiinnosta ajeleeko joku vai ei.


      • pappa 72v kirjoitti:

        Täi ei ole satiainen!

        Satiainen on täi.


      • vcxvcxvxcvxc
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ne karvat estävät bakteerien ym. kulkeutumista limakalvoille. Ulkonäöstä voi olla mitä mieltä lystäät. Minusta paljaaksi vedetyt alapäät näyttävät typeriltä. En silti ole kiinnostunut muiden valinnasta olla epähygieenisesti posliinina.

        Mutta myös kerää hajuja... Mielestäni karvoitus on nimenomaan epähygieeninen, vaikka se bakteerien pääsyä limakalvolle estääkin.


      • vcxvcxvxcvxc kirjoitti:

        Mutta myös kerää hajuja... Mielestäni karvoitus on nimenomaan epähygieeninen, vaikka se bakteerien pääsyä limakalvolle estääkin.

        Höpönlöpö. Kerro ihmeessä miten tarkalleen karvat "keräävät" hajuja mielestäsi?
        Minä en ole huomannut mitään tuon kaltaistakaan ominaisuutta omassa tai muiden karvoituksessa. Olen aika varma, että sinulla on jotain täysin irrationaalisia ongelmia asian suhteen.

        Ei muuten ihmekään jos ei suhteiden muodostus onnistu jos homma jää vääränlaiseen karvoitukseen. Olen aina naureskellut kun amerikkalaisissa sarjoissa jätetään potentiaalinen kumppani liikavarpaan, vääränväristen häpykarvojen ym. tähden mutta nyt alan nähdä, että fiktio heijasteleekin todellisuutta.


      • karvat kunniaan ;)
        vcxvcxvxcvxc kirjoitti:

        Mutta myös kerää hajuja... Mielestäni karvoitus on nimenomaan epähygieeninen, vaikka se bakteerien pääsyä limakalvolle estääkin.

        Suihkussa käynti auttaa hajuihin yleensäkin. Ihmiset myös hakevat kumppaneikseen niitä joiden ominaishaju miellyttää. Jos olet täysin hajuton ja mauton voi olla että kukaan ei kiinnostu.


      • karvat kunniaan ;) kirjoitti:

        Suihkussa käynti auttaa hajuihin yleensäkin. Ihmiset myös hakevat kumppaneikseen niitä joiden ominaishaju miellyttää. Jos olet täysin hajuton ja mauton voi olla että kukaan ei kiinnostu.

        Paitsi, että limakalvoja ei saa pestä liikaa tai ne alkavat oikeasti haista.


      • vcxvcxvcxvxcvxc
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Höpönlöpö. Kerro ihmeessä miten tarkalleen karvat "keräävät" hajuja mielestäsi?
        Minä en ole huomannut mitään tuon kaltaistakaan ominaisuutta omassa tai muiden karvoituksessa. Olen aika varma, että sinulla on jotain täysin irrationaalisia ongelmia asian suhteen.

        Ei muuten ihmekään jos ei suhteiden muodostus onnistu jos homma jää vääränlaiseen karvoitukseen. Olen aina naureskellut kun amerikkalaisissa sarjoissa jätetään potentiaalinen kumppani liikavarpaan, vääränväristen häpykarvojen ym. tähden mutta nyt alan nähdä, että fiktio heijasteleekin todellisuutta.

        Mitenhän karvoitus ei keräisi hajuja? Lisää huomattavasti pinta-alaa, johon hajua aiheuttavat eritteet jäävät. Vaatii enemmän puhdistuakseen kuin paljaan ihon pyyhkiminen puhtaaksi. Karvapeite myös lisää lämpöä, joka lisää hikoilua.

        Itse olen ainakin selvästi huomannut kainaloni tuoksuvan pidempään raikkaana ja olevan paljon helpompi puhdistaa esimerkiksi kosteuspyyhkeellä kun siellä ei ole karvoja.


      • vcxvcxvcxvxcvxc kirjoitti:

        Mitenhän karvoitus ei keräisi hajuja? Lisää huomattavasti pinta-alaa, johon hajua aiheuttavat eritteet jäävät. Vaatii enemmän puhdistuakseen kuin paljaan ihon pyyhkiminen puhtaaksi. Karvapeite myös lisää lämpöä, joka lisää hikoilua.

        Itse olen ainakin selvästi huomannut kainaloni tuoksuvan pidempään raikkaana ja olevan paljon helpompi puhdistaa esimerkiksi kosteuspyyhkeellä kun siellä ei ole karvoja.

        Voisitko esittää sen mekaniikan, jolla hajut kerääntyvät karvoihin?
        Ja en ole huomannut kainalohajuissakaan eroja. Luulen kyllä, että sinä oirehdit psykosomaattisesti, koska kuvittelet karvojen olevan likaisia.
        Ajatko myös pään, nenä- ja kulmakarvat? Eikö nenäsi ala haista?


      • Kalanhajuinen jortsa
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Paitsi, että limakalvoja ei saa pestä liikaa tai ne alkavat oikeasti haista.

        Totta. Ja haisee muuten aivan kuin silli olisi pöksyissä. Kevyen kevyt huuhtelu silloin tällöin lie paras strategia alapäänpesussa tai muuten haisee kalalle.


      • pappa 72v
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Satiainen on täi.

        Mitä täi sanoi satiaiselle, joka pyrki hiuksiin, joissa täi jo oli?


      • vcxvxcvxvxcvxc
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Voisitko esittää sen mekaniikan, jolla hajut kerääntyvät karvoihin?
        Ja en ole huomannut kainalohajuissakaan eroja. Luulen kyllä, että sinä oirehdit psykosomaattisesti, koska kuvittelet karvojen olevan likaisia.
        Ajatko myös pään, nenä- ja kulmakarvat? Eikö nenäsi ala haista?

        "Voisitko esittää sen mekaniikan, jolla hajut kerääntyvät karvoihin?"

        En oikein tiedä miten tuon nyt voisi enää selvemmin sanoa. Kokeile vaikka kaataa kusta karvoillesi ja haista, että haisevatko ne joltain.


      • pappa 72v kirjoitti:

        Mitä täi sanoi satiaiselle, joka pyrki hiuksiin, joissa täi jo oli?

        Etsipä tietoa satiaisista, niin estyt enemmältä itsesi nolaamiselta. Satiainen on täi. Täitä on monenlaisia.


      • vcxvxcvxvxcvxc kirjoitti:

        "Voisitko esittää sen mekaniikan, jolla hajut kerääntyvät karvoihin?"

        En oikein tiedä miten tuon nyt voisi enää selvemmin sanoa. Kokeile vaikka kaataa kusta karvoillesi ja haista, että haisevatko ne joltain.

        Toisin sanoen posliini haisee mielestäsi? En tiedä oletko mies vai nainen mutta kiinnostaa tietää millä tyylillä virtsaat, jos sitä sotkeutuu häpykarvoihin....Et ainakaan ilmeisesti pyyhi, joten toivon, että mies...yök.


      • vcxvxcvxvxcvxc kirjoitti:

        "Voisitko esittää sen mekaniikan, jolla hajut kerääntyvät karvoihin?"

        En oikein tiedä miten tuon nyt voisi enää selvemmin sanoa. Kokeile vaikka kaataa kusta karvoillesi ja haista, että haisevatko ne joltain.

        Kusen ei muuten kuulu haista muuten kuin aamulla ensimmäisen virtsaamisen kohdalla.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Höpönlöpö. Kerro ihmeessä miten tarkalleen karvat "keräävät" hajuja mielestäsi?
        Minä en ole huomannut mitään tuon kaltaistakaan ominaisuutta omassa tai muiden karvoituksessa. Olen aika varma, että sinulla on jotain täysin irrationaalisia ongelmia asian suhteen.

        Ei muuten ihmekään jos ei suhteiden muodostus onnistu jos homma jää vääränlaiseen karvoitukseen. Olen aina naureskellut kun amerikkalaisissa sarjoissa jätetään potentiaalinen kumppani liikavarpaan, vääränväristen häpykarvojen ym. tähden mutta nyt alan nähdä, että fiktio heijasteleekin todellisuutta.

        Minä olen kyllä huomannut että hajuissa (tai tuoksuissa) on eroja karvojen kanssa vs. ilman. Siis jos nyt puhutaan alapään karvoituksesta. En tiedä, jotenkin se haju vaan pinttyy niihin karvoihin?
        Myös kainaloissa antiperspirantti pääsee paremmin iholle ja on siten tehokkaampi kun karvat on poissa.


      • vcxvcxvxcvcx
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Toisin sanoen posliini haisee mielestäsi? En tiedä oletko mies vai nainen mutta kiinnostaa tietää millä tyylillä virtsaat, jos sitä sotkeutuu häpykarvoihin....Et ainakaan ilmeisesti pyyhi, joten toivon, että mies...yök.

        Sehän siinä onkin. Ei se virtsa pyyhkäisyllä karvapehkosta lähde, posliinista saattaa lähteäkkin. Ei ole lainkaan harvinaista, että virtsaputki on huonossa asennossa virtsatessa ja virtsa roiskuu.

        En oikein ymmärrä miten vedät kirjoituksistani sen johtopäätöksen, että mielestäni posliini haisee. Mielestäni posliini on helpompi pitää puhtaana ja onhan siitä muitakin etuja etenkin suuseksissä ja ulkonäöllisesti.


      • vcxvxcvxcvxcv
        crazy_catwoman kirjoitti:

        Minä olen kyllä huomannut että hajuissa (tai tuoksuissa) on eroja karvojen kanssa vs. ilman. Siis jos nyt puhutaan alapään karvoituksesta. En tiedä, jotenkin se haju vaan pinttyy niihin karvoihin?
        Myös kainaloissa antiperspirantti pääsee paremmin iholle ja on siten tehokkaampi kun karvat on poissa.

        Onhan tuo aika selvää, että karvojen kaltaiseen pintaan pinttyy hajuja ja puhdistaminen vaatii pidempää käsittelyä. Et sinä karvamattoakaan putsaa yhtä nopeasti kuin parkettia.


      • asiaatiedusteleva
        vcxvxcvxcvxcv kirjoitti:

        Onhan tuo aika selvää, että karvojen kaltaiseen pintaan pinttyy hajuja ja puhdistaminen vaatii pidempää käsittelyä. Et sinä karvamattoakaan putsaa yhtä nopeasti kuin parkettia.

        Entä kasvaako naisille "viikset"? Kuinka hoidatte ne?


      • pappa 72v
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Etsipä tietoa satiaisista, niin estyt enemmältä itsesi nolaamiselta. Satiainen on täi. Täitä on monenlaisia.

        Satiainen ei viihdy hiuksissa! Oletko joku biologi?


      • asiaatiedusteleva kirjoitti:

        Entä kasvaako naisille "viikset"? Kuinka hoidatte ne?

        Mun kaveri kärsii moisesta ongelmasta. Niihinkin tepsii sokerointi.


      • Asiantuntija.
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ne karvat estävät bakteerien ym. kulkeutumista limakalvoille. Ulkonäöstä voi olla mitä mieltä lystäät. Minusta paljaaksi vedetyt alapäät näyttävät typeriltä. En silti ole kiinnostunut muiden valinnasta olla epähygieenisesti posliinina.

        Ei pidä paikkaansa. Karvat ovat erittäin epähygieenisiä, koska niihin tarttuu bakteereja ja likaa.
        Lisäksi ne ovat hyvin epäesteettisiä.

        Olen ihotautilääkäri joten tiedä mistä puhun.


      • asiaatiedusteleva
        crazy_catwoman kirjoitti:

        Mun kaveri kärsii moisesta ongelmasta. Niihinkin tepsii sokerointi.

        Eikö partakone käy?


      • asiaatiedusteleva kirjoitti:

        Eikö partakone käy?

        No jos haluaa sängen heti seuraavaksi päiväksi, joka on aina entistä paksumpaa jouhta. Sokerilla/vahalla pysyy 3-4 viikkoa poissa ja hyvällä tuurilla karva luovuttaa eikä kasva ollenkaan takaisin.


      • asiaatiedusteleva
        crazy_catwoman kirjoitti:

        No jos haluaa sängen heti seuraavaksi päiväksi, joka on aina entistä paksumpaa jouhta. Sokerilla/vahalla pysyy 3-4 viikkoa poissa ja hyvällä tuurilla karva luovuttaa eikä kasva ollenkaan takaisin.

        Hormoonihäiriökö kyseessä?


      • simasuumies
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Epähygieenistä se on.

        Olet väärässä. Hakeudu hoitoon.



      • vcxvcxvxcvcx kirjoitti:

        Sehän siinä onkin. Ei se virtsa pyyhkäisyllä karvapehkosta lähde, posliinista saattaa lähteäkkin. Ei ole lainkaan harvinaista, että virtsaputki on huonossa asennossa virtsatessa ja virtsa roiskuu.

        En oikein ymmärrä miten vedät kirjoituksistani sen johtopäätöksen, että mielestäni posliini haisee. Mielestäni posliini on helpompi pitää puhtaana ja onhan siitä muitakin etuja etenkin suuseksissä ja ulkonäöllisesti.

        Naamani on posliini...

        Karvat edelleen estävät bakteerien kulkeutumista limakalvoille. Karvoja ei ole vaikea pitää puhtaana, eikä normaalilla henkilöllä virtsa roisku pitkin poikin.


      • Asiantuntija. kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Karvat ovat erittäin epähygieenisiä, koska niihin tarttuu bakteereja ja likaa.
        Lisäksi ne ovat hyvin epäesteettisiä.

        Olen ihotautilääkäri joten tiedä mistä puhun.

        Osaat siis laittaa linkkejä tutkimuksiin aiheesta?
        Kumma kyllä ihmiset ovat hengissä säilyneet karvamuodin aikoina ja karvojen poistaminen jo itsessäänkin altistaa tulehduksille.


      • vcxvcxvxcvcx
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Naamani on posliini...

        Karvat edelleen estävät bakteerien kulkeutumista limakalvoille. Karvoja ei ole vaikea pitää puhtaana, eikä normaalilla henkilöllä virtsa roisku pitkin poikin.

        Eli karvat on helpompi pitää mielestäsi puhtaana ja tuoksuu paremmalta kuin paljas iho? No onhan sekin mielipide, mutta ei sillä ole totuuden kanssa mitään tekemistä.

        Aika monilla ihmisillä roiskuu virtsa toisinaan johtuen virtsaputken huonosta asennosta. Itseasiassa jokaisella ihmisellä on tapahtunut näin toisinaan, joiden kanssa asiasta on tullut puhe.

        "Karvat edelleen estävät bakteerien kulkeutumista limakalvoille."

        Mitä tekemistä tällä on sen kanssa mistä keskustelemme?


      • realismus
        vcxvcxvxcvcx kirjoitti:

        Sehän siinä onkin. Ei se virtsa pyyhkäisyllä karvapehkosta lähde, posliinista saattaa lähteäkkin. Ei ole lainkaan harvinaista, että virtsaputki on huonossa asennossa virtsatessa ja virtsa roiskuu.

        En oikein ymmärrä miten vedät kirjoituksistani sen johtopäätöksen, että mielestäni posliini haisee. Mielestäni posliini on helpompi pitää puhtaana ja onhan siitä muitakin etuja etenkin suuseksissä ja ulkonäöllisesti.

        Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi. Itse en tarvitse vessapaperia muuhun kuin kissanpökäleiden siivoamiseen.

        Gynegologit eivät pidä posliinivillityksestä juuri syystä, minkä Gloriana mainitsi - karvat suojelevat limakalvoja bakteereilta. Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?

        Muuten samaa mieltä GDn kanssa, tehkää karvoillanne mitä haluatte, vaikka rastat, evvk...

        BtW, olin jokunen viikko sitten WAMissa näyttelyn avajaisissa. Aika rumia kuvia, mutta yksi niistä oli kiinnostava teemaltaan. Oli kuvattu kaksi naista, jotka olivat olleet puoli vuotta ajamatta kainalokarvojaan. Kuvan idea oli siinä, että naiset jossain vaiheessa totesivat, että 2000-luvulla on lähes tulkoon kaikki sallittua mitä ihmisen mieleen mahtaa pälkähtää, mutta naisen karvoitus on edelleen bensaa liekeissä, keskustelua, haukkumisia, tulikiveä synnyttävä aihe. Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista! En sitten tiedä, tekikö kuva maailmasta paremman paikan asua...


      • vcxvxvcxvxvcx
        realismus kirjoitti:

        Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi. Itse en tarvitse vessapaperia muuhun kuin kissanpökäleiden siivoamiseen.

        Gynegologit eivät pidä posliinivillityksestä juuri syystä, minkä Gloriana mainitsi - karvat suojelevat limakalvoja bakteereilta. Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?

        Muuten samaa mieltä GDn kanssa, tehkää karvoillanne mitä haluatte, vaikka rastat, evvk...

        BtW, olin jokunen viikko sitten WAMissa näyttelyn avajaisissa. Aika rumia kuvia, mutta yksi niistä oli kiinnostava teemaltaan. Oli kuvattu kaksi naista, jotka olivat olleet puoli vuotta ajamatta kainalokarvojaan. Kuvan idea oli siinä, että naiset jossain vaiheessa totesivat, että 2000-luvulla on lähes tulkoon kaikki sallittua mitä ihmisen mieleen mahtaa pälkähtää, mutta naisen karvoitus on edelleen bensaa liekeissä, keskustelua, haukkumisia, tulikiveä synnyttävä aihe. Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista! En sitten tiedä, tekikö kuva maailmasta paremman paikan asua...

        "Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?"

        Ihanaa keittiöpsykologiaa. Esimerkiksi minusta posliini on seksikästä, mutta en kiihotu lapsista enkä siskostani.

        "Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista!"

        Siihen ei paljon vaadita, että syntyy "skandaali" kunhan toimittaja kirjoittaa riittävän hauskan otsikon ja ihmiset kiinnostuvat siitä. Moni lukija nimeomaan omalla käytökselleen kalastelee "skandaaleja". Todellisuudessa tuskin ketään kiinnostaa jos jollakin naisella on kaamea puska kainalossa kunhan se ei ole omalla naisystävällä.

        "Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi."

        Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä.


      • niksi-pirkka
        vcxvxvcxvxvcx kirjoitti:

        "Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?"

        Ihanaa keittiöpsykologiaa. Esimerkiksi minusta posliini on seksikästä, mutta en kiihotu lapsista enkä siskostani.

        "Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista!"

        Siihen ei paljon vaadita, että syntyy "skandaali" kunhan toimittaja kirjoittaa riittävän hauskan otsikon ja ihmiset kiinnostuvat siitä. Moni lukija nimeomaan omalla käytökselleen kalastelee "skandaaleja". Todellisuudessa tuskin ketään kiinnostaa jos jollakin naisella on kaamea puska kainalossa kunhan se ei ole omalla naisystävällä.

        "Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi."

        Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä.

        No, käytä pesuainetta.


      • glory ei kirj.
        vcxvcxvxcvcx kirjoitti:

        Eli karvat on helpompi pitää mielestäsi puhtaana ja tuoksuu paremmalta kuin paljas iho? No onhan sekin mielipide, mutta ei sillä ole totuuden kanssa mitään tekemistä.

        Aika monilla ihmisillä roiskuu virtsa toisinaan johtuen virtsaputken huonosta asennosta. Itseasiassa jokaisella ihmisellä on tapahtunut näin toisinaan, joiden kanssa asiasta on tullut puhe.

        "Karvat edelleen estävät bakteerien kulkeutumista limakalvoille."

        Mitä tekemistä tällä on sen kanssa mistä keskustelemme?

        Nyt yrität väittää, että olen väittänyt posliinin haisevan. En kuitenkaan ole väittänyt mitään siihen suuntaankaan.

        Ja se on yhtä ällöttävää jos jättää virtsaroiskeet pesemättä oli karvoja tai ei. Minulla ei moisia kokemuksia ole ollut koskaan.

        "Mitä tekemistä tällä on sen kanssa mistä keskustelemme?"

        Mehän vertailemme karvattomuuden ja karvoituksen hygieenisiä eroja.


      • vcxvxvcxvxvcx kirjoitti:

        "Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?"

        Ihanaa keittiöpsykologiaa. Esimerkiksi minusta posliini on seksikästä, mutta en kiihotu lapsista enkä siskostani.

        "Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista!"

        Siihen ei paljon vaadita, että syntyy "skandaali" kunhan toimittaja kirjoittaa riittävän hauskan otsikon ja ihmiset kiinnostuvat siitä. Moni lukija nimeomaan omalla käytökselleen kalastelee "skandaaleja". Todellisuudessa tuskin ketään kiinnostaa jos jollakin naisella on kaamea puska kainalossa kunhan se ei ole omalla naisystävällä.

        "Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi."

        Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä.

        "Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä. "

        Jos sinulla on tälläinen ongelma, oli se sitten psykologinen tai fyysinen, niin pidä ihmeessä posliinina. Tulehdusriski on suurempi mutta elämä on valintoja ym. kliseitä.

        Minä en ole huomannut mitään tuohon suuntaankaan, vaikka olen myös karvattomuuttakin kokeillut.


      • vcxvxcvxcvxcv
        glory ei kirj. kirjoitti:

        Nyt yrität väittää, että olen väittänyt posliinin haisevan. En kuitenkaan ole väittänyt mitään siihen suuntaankaan.

        Ja se on yhtä ällöttävää jos jättää virtsaroiskeet pesemättä oli karvoja tai ei. Minulla ei moisia kokemuksia ole ollut koskaan.

        "Mitä tekemistä tällä on sen kanssa mistä keskustelemme?"

        Mehän vertailemme karvattomuuden ja karvoituksen hygieenisiä eroja.

        "Nyt yrität väittää, että olen väittänyt posliinin haisevan. En kuitenkaan ole väittänyt mitään siihen suuntaankaan. "

        Et niin. Olet vain todennut typeränä karvojen olevan helppo putsata kun olen todennut, että karvaton on helpoMPI putsata.

        "Ja se on yhtä ällöttävää jos jättää virtsaroiskeet pesemättä oli karvoja tai ei. Minulla ei moisia kokemuksia ole ollut koskaan."

        Todennäköisesti et katso virtsaamistasi kovin tarkkaan etkä edes tunne roiskeita jos se roiskuu karvoitukseen.

        "Mehän vertailemme karvattomuuden ja karvoituksen hygieenisiä eroja."

        Niin sen takia toistat jatkuvasti samaa väittämää, jonka olen jo moneen kertaan sanonut olevan totta ja jonka olen tiennyt olevan totta ja monta vuotta ennen kuin luin tämän keskustelun.


      • vcxvxcvxvxcvxc
        gloriana_demeter kirjoitti:

        "Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä. "

        Jos sinulla on tälläinen ongelma, oli se sitten psykologinen tai fyysinen, niin pidä ihmeessä posliinina. Tulehdusriski on suurempi mutta elämä on valintoja ym. kliseitä.

        Minä en ole huomannut mitään tuohon suuntaankaan, vaikka olen myös karvattomuuttakin kokeillut.

        Et ole sitten ilmeisesti haistellut karvoitustasi kovin tarkkaan esimerkiksi hikoilun jälkeen, no miksipä olisitkaan. Kyllä se karvaton vain tuoksuu paremmalta, tosinaan jopa suihkun jälkeen jos pesu on jäänyt turhan lyhytaikaiseksi.


      • Cattis.
        glory ei kirj. kirjoitti:

        Nyt yrität väittää, että olen väittänyt posliinin haisevan. En kuitenkaan ole väittänyt mitään siihen suuntaankaan.

        Ja se on yhtä ällöttävää jos jättää virtsaroiskeet pesemättä oli karvoja tai ei. Minulla ei moisia kokemuksia ole ollut koskaan.

        "Mitä tekemistä tällä on sen kanssa mistä keskustelemme?"

        Mehän vertailemme karvattomuuden ja karvoituksen hygieenisiä eroja.

        Sinunko ei sitten tarvitse pyyhkiä ollenkaan vaan virtsasi valuu suoraan putkesta pönttöön? Etkä ole koskaan käynyt puskapissalla?


      • Cattis.
        realismus kirjoitti:

        Suomalaiset vessat ovat lähes 100 % varustettuja bidé-suihkulla, joten en ymmärrä ongelmaasi. Itse en tarvitse vessapaperia muuhun kuin kissanpökäleiden siivoamiseen.

        Gynegologit eivät pidä posliinivillityksestä juuri syystä, minkä Gloriana mainitsi - karvat suojelevat limakalvoja bakteereilta. Siistiminen on tietty paikallaan mutta posliinihan näyttää jo naurettavaltakin aikuisella ihmisellä. Liittynee jotenkin palstallakin esiintyvään puolipedofiiliseen villitykseen, alitajuiseen haluun päästä raiskaamaan pikkusiskonsa?

        Muuten samaa mieltä GDn kanssa, tehkää karvoillanne mitä haluatte, vaikka rastat, evvk...

        BtW, olin jokunen viikko sitten WAMissa näyttelyn avajaisissa. Aika rumia kuvia, mutta yksi niistä oli kiinnostava teemaltaan. Oli kuvattu kaksi naista, jotka olivat olleet puoli vuotta ajamatta kainalokarvojaan. Kuvan idea oli siinä, että naiset jossain vaiheessa totesivat, että 2000-luvulla on lähes tulkoon kaikki sallittua mitä ihmisen mieleen mahtaa pälkähtää, mutta naisen karvoitus on edelleen bensaa liekeissä, keskustelua, haukkumisia, tulikiveä synnyttävä aihe. Syntyihän Ruotsissakin pienimuotoinen skandaali yhden naisen kainalokarvoista! En sitten tiedä, tekikö kuva maailmasta paremman paikan asua...

        Mihin sä sitten kuivaat sen pestyn alapääsi? Jos et vessapaperia käytä?


      • Cattis.
        gloriana_demeter kirjoitti:

        "Kun on hikoillut esimerkiksi rannalla koko päivän niin ei karvoihin pinttynyt haju välttämättä lähde pelkällä vedellä. "

        Jos sinulla on tälläinen ongelma, oli se sitten psykologinen tai fyysinen, niin pidä ihmeessä posliinina. Tulehdusriski on suurempi mutta elämä on valintoja ym. kliseitä.

        Minä en ole huomannut mitään tuohon suuntaankaan, vaikka olen myös karvattomuuttakin kokeillut.

        Et sä tietenkää itse itseltäsi sitä hajua huomaa, mutta oletko tuoksutellut ketään toista karvoilla ja sitten ilman?
        Kyllähän alapää hikoilee ja hautoo (naisilla erityisesti kuukautissuojissa) ja kyllä se haju niihin huokoisiin karvoihin tarttuu.


      • ~c~
        Cattis. kirjoitti:

        Et sä tietenkää itse itseltäsi sitä hajua huomaa, mutta oletko tuoksutellut ketään toista karvoilla ja sitten ilman?
        Kyllähän alapää hikoilee ja hautoo (naisilla erityisesti kuukautissuojissa) ja kyllä se haju niihin huokoisiin karvoihin tarttuu.

        Osa naisista tosiaan käyttää mainosten harhaanjohtamana hautovia muovitettuja siteita ja pikkuhousunsuojia. Se on pimpsan pahoinpitelyä josta pitäisi rapsauttaa sakot.


      • vcxvxcvxvxcvxc kirjoitti:

        Et ole sitten ilmeisesti haistellut karvoitustasi kovin tarkkaan esimerkiksi hikoilun jälkeen, no miksipä olisitkaan. Kyllä se karvaton vain tuoksuu paremmalta, tosinaan jopa suihkun jälkeen jos pesu on jäänyt turhan lyhytaikaiseksi.

        Oletko joku akrobaatti? Sinulla karvaton ehkä tuoksuu paremmalta syystä tai toisesta minulla ei tuollaista eroa ole, vaikka harrastan hikijumppaa päivittäin.


      • Cattis. kirjoitti:

        Et sä tietenkää itse itseltäsi sitä hajua huomaa, mutta oletko tuoksutellut ketään toista karvoilla ja sitten ilman?
        Kyllähän alapää hikoilee ja hautoo (naisilla erityisesti kuukautissuojissa) ja kyllä se haju niihin huokoisiin karvoihin tarttuu.

        Kyllä olen. Olenhan seurustellut. Naisten haarovälejä en ole käynyt haistelemassa.

        Koko keskustelu vaikuttaa täysin järjettömältä. Minun alapääni kun ei haise muuten kuin kuukautisten yhteydessä. Ja vaikka haisi, niin mieluummin vähän haisisin kuin riskeeraisin tulehduksen niin herkällä alueella.


      • ?

        "jos mies haukkuisi luomunaisia, niin jättäisin automaattisesti."

        Onko sinulle ihan ok tyyli miehellä olla siistimättä partaa, hiuksia, nenäkarvoja?


      • vcxvxxvcxxvcxvcx
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Kyllä olen. Olenhan seurustellut. Naisten haarovälejä en ole käynyt haistelemassa.

        Koko keskustelu vaikuttaa täysin järjettömältä. Minun alapääni kun ei haise muuten kuin kuukautisten yhteydessä. Ja vaikka haisi, niin mieluummin vähän haisisin kuin riskeeraisin tulehduksen niin herkällä alueella.

        Totta, että keskustelu on turha. Se on kuitenkin faktaa, että karva kerää hajua ja paljas iho on helpompi puhdistaa. Sitä tässä lähdinkin kommentoimaan.


    • totuus miehen suusta

      Ehdottomasti karvat ajellaan naisella! En suostuisi seurusteluun, mikäli pitäisi karvoja alapäässä. Sen verran tykkään lipsutella, että ei tule kuuloonkaan. Itse myös pidän huolta omista karvoistani, naisen tulisi myöskin. Posliini on kaikista kiihottavin, kysy keneltä mieheltä tahansa. Suuseksi kuuluu taas jokaiseen parisuhteeseen.


      Terveisin,

      Lassie (M29)

      • toinen totuus

        Osa miehistä pitää karvaisista naisista jopa pyytää olemaan ajamatta. Makunsa kullakin.


      • Mv66
        toinen totuus kirjoitti:

        Osa miehistä pitää karvaisista naisista jopa pyytää olemaan ajamatta. Makunsa kullakin.

        Se kiihottaa kun syli asennossa kasvokkain naisen tupsu hinkkaa ala vatsaa. Karvat ehkäsee myös iho maiskahduksia kun meno on villiä.


      • vcxvcxvxvx
        toinen totuus kirjoitti:

        Osa miehistä pitää karvaisista naisista jopa pyytää olemaan ajamatta. Makunsa kullakin.

        Niin ehkä osa, mutta valtaosa nuorista miehistä ottaa mieluummin karvattoman alapään. Vanhemmissa miehissä tilanne tasoittuu, mutta osalla tämäkin johtuu lähinnä estoista paljasta pillua kohtaan. Pelkäävätköhän olevansa pedofiileja jos kiihottuvat karvattomasta pillusta?


    • 17+16

      Itte oon niin karvanen etten kyllä kehtais edes mainita asiasta vaikka naisella olis parta.

    • Homot karvojaan ajaa

      En aja muuta kuin parran. Muu karvojen ajelu on umpihomoa touhua. Naisella sen sijaan ei saa kasvaa karvaa muualla kuin päässä (enkä tarkoita partaa).

      • .

        Heteromieheltä karvat pois. Sileä muna paras muna.


    • ~cissi~

      Katon ennen kun alotan suhdetta, että miehellä kasvaa karvat. Paha olis vaatia, että ne pitää olla jos ne ei kasva.

      Ja miehethän ei vaadi yhtään mitään, vaan tyytyvät siihen mitä annetaan.

      • Hyh hyh hyh!

        En kyllä nussi mitään karvatussua.


      • ~cissi~
        Hyh hyh hyh! kirjoitti:

        En kyllä nussi mitään karvatussua.

        Siitä olen varma, ettet nussi. Etkä karvatontakaan, poju.


    • Ehdottomasti naisen

      pitää ajella karvat vitusta. Posliini on paras. Kyrpä näyttää paljon paremmalta työntyessään posliiniksi ajeltuun ihanaan sileään vittuun, kuin töntyessään karvarömpsään (yök!)

      • AIKUINEN_

        Sanonko mitä fantasiaa ajat takaa...???? Sama römpsä se muuten on ilman karvojakin.


    • vcxvcxvxcvcx

      Kainaloista ja kivespusseista lähtee karvat ja siistin muualta. Kainalokarvojen annan kasvaa siihen asti, että alkavat rehottamaan ja vedän taas kaikki pois.

    • pillunnuolijamies

      Ainakin näin suuseksin näkökulmasta klitorista on helpompi pitää esillä, kun on karvat vähän tuomassa kitkaa. Posliinissa sormet vähän lipsuu ja liukastelee. Sinänsä molemmat on ok, mutta näin posliinin ja karvattomuuden ollessa vallalla karvoissa on jotain mystistä, härskiä ja anarkistista, mistä saan ehkä jonkinlaisia ylimääräisiä kiksejä.

      • vcxvcxvxcv

        Minusta taas on huomattavasti helpompi antaa suuseksiä kun ei tarvitse kammata karvoja sivuun, jotta niitä ei löydä suustaan.


    • mies korvesta

      Naisen karvoituksella ei ole väliä, toki omasta mielestä luomu on kaikkein paras ;)

      Itse lähinnä siistin välillä karvoitusta sieltä täältä, en pidä kaikki pois tyylistä.

    • Käyn sokeroinnissa (kainalot, bikinilinja/brassi ja sääret), höyläämisestä tulee näppyjä ja seuraavana päivänä järkyttävä kutina.
      Vaatimuksia kumppanille ei varsinaisesti ole.

    • Huristelija

      Leikkaan pahimmat karvat alapäästä ja kainaloista, mutten varsinaisesti ajele mitään paitsi tietysti parran.

      Kumppanin on kyllä ehdottomasti ajeltava sääri- ja kainalokarvansa, nuo on naisella pahimpia erotiikan tappajia. Alapääkin on suotavaa pitää siistinä, mutta täysi posliini ei oikein puhuttele. Pornoa katsoessa posliini on parasta, mutta jotenkin tuntuu, että tosielämässä tulisi vähän pedarifiilis, jos p*llu on täysin karvaton, kuin pikkutytöllä. No jaa, ihan kuin minulla olisi saumaakaan sen tyyppiseen naiseen, joka posliinia pitää...

    • ~cissi~

      Monella ei taida olla nykypornoa laajempaa perspektiiviä asiaan. Syntinen Sophia Loren paljastamassa rintansa, nostaa käsivartensa...mitkäs mustat tupsut siellä. Sodanjälkeisessä Euroopassa ei höylätty niin maanisesti kuin nykyään, eikö porukka ole katsonut mustavalkoisia tuhmia elokuvia ollenkaan?? Karvat olivat paheelliset ja kiihottavat. Siksi ne vissiin pitää pois ajaakin.

      Pussejaan ajeleva mies on kyllä tragikoomisuuden huippu. Miten tänä iltana nyt saa unta kun kauhukuva pyörii mielessä.

      • karu ja karmea

        En kokonaan pois ajele mutta vähän täytyy lyhentää ja trimmata. Ei sieltä pusikosta muuten omaansa löydä. Ja persreiän ympärys ettei paska jää karvoihin kiinni.


      • ~cs~
        karu ja karmea kirjoitti:

        En kokonaan pois ajele mutta vähän täytyy lyhentää ja trimmata. Ei sieltä pusikosta muuten omaansa löydä. Ja persreiän ympärys ettei paska jää karvoihin kiinni.

        Jaa no jos jollain kasvaa niin kauhee risukko niin sen kun vaan, mutta en halua tietää...

        Kun naiselle sopii rinnat niin kai tässä pitää ruveta vaatimaan miehiltä man boobseja jne. Mikä ihmeen idea on siinä että uros ajelee karvansa? Kuka voi haluta sileää vauva-miestä?


      • vcxvcxvcxvcx
        ~cs~ kirjoitti:

        Jaa no jos jollain kasvaa niin kauhee risukko niin sen kun vaan, mutta en halua tietää...

        Kun naiselle sopii rinnat niin kai tässä pitää ruveta vaatimaan miehiltä man boobseja jne. Mikä ihmeen idea on siinä että uros ajelee karvansa? Kuka voi haluta sileää vauva-miestä?

        Ei kai mies vauvaksi muutu jos siltä karvat lähtee? Eiköhän nainenkin nuole mieluummin paljaita kivespusseja kuin karvaisia?

        Jos ei halua kuulla aiheesta niin ehkä ei kannata tulla aihetta käsittelevään ketjuun.


      • ~cs~
        vcxvcxvcxvcx kirjoitti:

        Ei kai mies vauvaksi muutu jos siltä karvat lähtee? Eiköhän nainenkin nuole mieluummin paljaita kivespusseja kuin karvaisia?

        Jos ei halua kuulla aiheesta niin ehkä ei kannata tulla aihetta käsittelevään ketjuun.

        Jos pitää miestä kiihottavana, sen haluaa karvoineen päivineen. Elukat osaa nuѕѕia. Barbie-nukke Ken ei osaa, vaikka se esittelee lihaksiaan terassilla.

        Ja mitä en halua tietää, niin enempää yksityiskohtia miesten alapäätuunailusta ja siitä miten karvat haisee, kun alapäätä ei osata pestä joka asioinnin jälkeen esim. puhdistusmaidolla ja vedellä. Kyllä mä jo uskon, että joidenkin höyläkin haisee.


      • vcxvcxvcxxxvcx
        ~cs~ kirjoitti:

        Jos pitää miestä kiihottavana, sen haluaa karvoineen päivineen. Elukat osaa nuѕѕia. Barbie-nukke Ken ei osaa, vaikka se esittelee lihaksiaan terassilla.

        Ja mitä en halua tietää, niin enempää yksityiskohtia miesten alapäätuunailusta ja siitä miten karvat haisee, kun alapäätä ei osata pestä joka asioinnin jälkeen esim. puhdistusmaidolla ja vedellä. Kyllä mä jo uskon, että joidenkin höyläkin haisee.

        Ei karvattomuus kyllä seksitaitoja mihinkään poista eikä karvat niitä tuo.


      • ~css~
        vcxvcxvcxxxvcx kirjoitti:

        Ei karvattomuus kyllä seksitaitoja mihinkään poista eikä karvat niitä tuo.

        Karvat tuntuu hyvältä. Niitä voi silittää, tukistaa, nuuhkia, maistaa. On paljon pois nautinnosta jos mies on kalju kuin kananmuna. Karvaista miestä vasten tuntuu niin paljon paremmalta painaa rinnat ja kiehnätä. Kun mies hikoilee siinä temmellyksessä, se ei tunnu iljettävän limaiselta, kun sillä on karvat jotka kostuu ja tuoksuu ihanast i mieheltä.

        Niin ja kyllä ne miehet joilla on kunnon karvankasvu vaan on elukoita sängyssä. Sileitä kokeiltu enkä tykännyt.

        Tämän enempää en asiaa perustele, kun ei fruittarit ja metroseksuaalit kumminkaan tätä asiaa ymmärrä, kun ne ei ole naaraita.


      • välissä karhee
        ~css~ kirjoitti:

        Karvat tuntuu hyvältä. Niitä voi silittää, tukistaa, nuuhkia, maistaa. On paljon pois nautinnosta jos mies on kalju kuin kananmuna. Karvaista miestä vasten tuntuu niin paljon paremmalta painaa rinnat ja kiehnätä. Kun mies hikoilee siinä temmellyksessä, se ei tunnu iljettävän limaiselta, kun sillä on karvat jotka kostuu ja tuoksuu ihanast i mieheltä.

        Niin ja kyllä ne miehet joilla on kunnon karvankasvu vaan on elukoita sängyssä. Sileitä kokeiltu enkä tykännyt.

        Tämän enempää en asiaa perustele, kun ei fruittarit ja metroseksuaalit kumminkaan tätä asiaa ymmärrä, kun ne ei ole naaraita.

        Siihen väliinhän voi laittaa palan tekoturkista:D


      • vcxvcvxvxcvxvvvcx
        ~css~ kirjoitti:

        Karvat tuntuu hyvältä. Niitä voi silittää, tukistaa, nuuhkia, maistaa. On paljon pois nautinnosta jos mies on kalju kuin kananmuna. Karvaista miestä vasten tuntuu niin paljon paremmalta painaa rinnat ja kiehnätä. Kun mies hikoilee siinä temmellyksessä, se ei tunnu iljettävän limaiselta, kun sillä on karvat jotka kostuu ja tuoksuu ihanast i mieheltä.

        Niin ja kyllä ne miehet joilla on kunnon karvankasvu vaan on elukoita sängyssä. Sileitä kokeiltu enkä tykännyt.

        Tämän enempää en asiaa perustele, kun ei fruittarit ja metroseksuaalit kumminkaan tätä asiaa ymmärrä, kun ne ei ole naaraita.

        Sen verran subjektiivinen mielipide, että eipä tuota viitsi sen kummemmin kommentoida.


      • ~cissi~
        vcxvcvxvxcvxvvvcx kirjoitti:

        Sen verran subjektiivinen mielipide, että eipä tuota viitsi sen kummemmin kommentoida.

        Jäi vastaaamatta taitoihin koskevaan väitteeseen. Ei karvat sinänsä taitoja vie tai tuo, mutta jos mies pitää miehelle tyypillistä ominaisuuttaan niin vastenmielisenä, että jäjittelee mieluummin sileää lasta tai naista, niin kyllä se asenne muussakin käytöksessä näkyy.

        Luonto on tehnyt miehestä karvaisen. Korjaan, alfasta karvaisen.


      • Hyhhyh.
        ~css~ kirjoitti:

        Karvat tuntuu hyvältä. Niitä voi silittää, tukistaa, nuuhkia, maistaa. On paljon pois nautinnosta jos mies on kalju kuin kananmuna. Karvaista miestä vasten tuntuu niin paljon paremmalta painaa rinnat ja kiehnätä. Kun mies hikoilee siinä temmellyksessä, se ei tunnu iljettävän limaiselta, kun sillä on karvat jotka kostuu ja tuoksuu ihanast i mieheltä.

        Niin ja kyllä ne miehet joilla on kunnon karvankasvu vaan on elukoita sängyssä. Sileitä kokeiltu enkä tykännyt.

        Tämän enempää en asiaa perustele, kun ei fruittarit ja metroseksuaalit kumminkaan tätä asiaa ymmärrä, kun ne ei ole naaraita.

        Kuvottavaa. En huolisi mitään puuttuvaa linkkiä.


    • hyi helvetti

      Voisko sut poistaa jonnekin esim. mielisairaalan suuntaan? Sairasta kirjotella tollasta.

    • Mitenmilloinkin

      Säärikarvat ajan kesäsin, kainalot ajan noin kerran viikossa, alapään karvat lyhennän saksilla. Toivon että mies ajaisi kainalonsa, selkä ja mahakarvat pois ja mieluiten myös alapään karvat.

    • En tietenkään ajele mitään muuta kuin partaa silloin kun näen tarpeelliseksi. Eikä mulla oo sen kummemmin mitään vaatimuksia kuin että luomua kiitos... en muuten tykkää mistään keinotekoisesta kuten tekoripsit, jne. Jos ei itseluottamusta ole kulkea luomuna ilman mitään keinotekoisia aineita, kuten jotain bling bling meikkejä niin epäilen et mun kanssa olo tulis oleen aika vaikeeta.

    • Ehdottomadti naiselta

      pitää ajas vittu paljaaksi. Mitä sileämpi sen parempi. Brazilian wax on paras. Karvainen römpsä on kamala katsella

      • Mies1985

        Sain kerran pari alastonkuvaa eräältä todella friikkimäiseltä, suurinpiirtein itseni ikäiseltä naiselta. Siitä on kyllä jo varsin monta vuotta ja nainen oli silloin 19.

        En tietysti tiedä olivatko ne hänen mutta ne olivat amatöörimaisia eikä niissä näkynyt kasvoja. Jostain syystä naispuolinen mesekaverini vaati saada nähdä kuvat kun mainitsin ne ja lopulta suostuin lähettämään ne.
        Mesenainen (joka hänkin oli yli 18) naureskeli kuville koska piti nolona asiana sitä että kuvien naisella oli karvainen häpy. Sanoi ettei "huolehdi puskastaan" tms.

        Eli naiset voivat olla ankarampia tässä asiassa.


    • Realismia?..

      Sanokaa edes yksi kotimainen elokuva jossa näkyy posliini! Ei pornoelokuva vaan oikea. Niin ei niitä kenelläkään ole!

      • realismus

        Ei tietystikään, koska tämä muotivillitys on melko uusi, olisiko alkanut joskus 90-luvun puolivälissä? Vielä 80-luvulla karvaton alapää tarkoitti äskettäin suoritettua gynekologista operaatiota. Pidemmällä välillähän (joitakin satoja vuosia) kaikki kiertää, karvat poistettiin antiikin aikana ja keskiajalla, mm. Tuoksuvassa puutarhassa (1500-luvun alku) taas hekumoitiin kuvauksilla, miten rakastavaisten karvoitus kietoutui toisiinsa.


      • True dat, silti
        realismus kirjoitti:

        Ei tietystikään, koska tämä muotivillitys on melko uusi, olisiko alkanut joskus 90-luvun puolivälissä? Vielä 80-luvulla karvaton alapää tarkoitti äskettäin suoritettua gynekologista operaatiota. Pidemmällä välillähän (joitakin satoja vuosia) kaikki kiertää, karvat poistettiin antiikin aikana ja keskiajalla, mm. Tuoksuvassa puutarhassa (1500-luvun alku) taas hekumoitiin kuvauksilla, miten rakastavaisten karvoitus kietoutui toisiinsa.

        Silloin just alkoi kotim. leffan uusi kukoistus.


    • Usein on partaa, välillä ei. Rintakarvat saa luvan lähteä ku ei niin miehekkäästi kasva... toisaalta ihan hyvä niin... eipä ole karvasta selkää eikä olkiaan riesana. Hiuksenikin leikkaan säännöllisesti...

      Toiveet kumppanin suhteen? Toivon että eivät ihan metsästä tulleilta näytä.

    • Vaadin naiselta

      posliinipillua. Eivät pillunkarvat kuulu 2000-luvulle

      • Vain porno-ohjautuva

        alaluokka pitää karvojen ajelua itsestäänselvänä. Itse olen sekasaunonut aika usein ja enkä ole koskaan nähnyt normaaleja naisia, joiden alapää olisi posliini. Ainoat naiset joilla olen posliinin nähnyt ovat baarista iskettyjä yksinkertaisia sutturoita.


      • kynitty siis
        Vain porno-ohjautuva kirjoitti:

        alaluokka pitää karvojen ajelua itsestäänselvänä. Itse olen sekasaunonut aika usein ja enkä ole koskaan nähnyt normaaleja naisia, joiden alapää olisi posliini. Ainoat naiset joilla olen posliinin nähnyt ovat baarista iskettyjä yksinkertaisia sutturoita.

        olen nähnyt sekasaunassa pari kertaa. toinen oli tarkkailuluokalla ja toinen yksinhuoltaja.


    • peer pressure

      Kuvittele siili jolta leikataan piikit pois ja sille kasvaa uudet piikit nahan läpi.

      Kerran tein sen virheen. Ajelin kaikki karvat pois. Myöhemmin tein saman virheen uudestaan. Sitten löysin itsekunnioituksen enkä ole sen jälkeen ajellut.

      • vcxvcvxvxvxcvcv

        Salliko itsekunnioituksesti kuitenkin käyttää meikkiä ja vaatteita?


    • asdjvkcoriawopi

      Juu alaruohot ajan suht tasaseksi, mukavampi runkata ja itkeä saman aikaisesti ja välillä siemailla lasista halpaa punaviiniä.

    • Posliinipillua sen

      olla pitää.

    • Pillu paljaaksi

      vaan. Se on nykyaikaa

      • Niin pornossa

        mutta ei oikeassa elämässä. Ymmärrä se ero


    • Posliinionhomoutta

      karvattomat miehet on homoja. posliinikyrpä. muljukana. miehellä pitää olla karvoja

    • Mies1985

      Kuten kaikki tästä huomaavat, miehen karvoilla ei ole väliä koska miehen ulkonäöllä ei ole väliä.

    • Noniin.

      Tämän keskustelun jälkeen miesten on ihan turha esittää etteivätkö olisi pornon aivopesemiä ja että pystyisivät pitämään pornon erossa todellisuudesta ja muuta sontaa mitä miehet selittävät kun puolustelevat pornon katseluaan

      • ...

        Pornossa oltiin ennen karvaisia, vaan sitten me muututtiin ja pornon oli pakko muuttua mukana.


      • Miten niin.

        Minusta vaan vahattu posliinipillua palljon mukavampi katsoa ja panna kuin karvarömpsää. Ei se tunne pornosta johdu


    • ...

      Nenäkarvoja ei kannattaisi kaupunkilaisen ajella, ei myöskään hiilikaivostyöläisen.

    • Poksuko

      Mielellään vähemmän karvainen. Jokaista haituvaa ei tarvi ruveta nyppimään, mutta se raja menee siinä, tarvitaanko raivaussahaa vai ei ?

    • Vittu paljaaks vaan

      Karvoja on vain mummoilla ja muumioilla

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe