Olen 18 vuotias tyttö ja ongelmanani on tummat karvat navasta alapäähän. En ole näyttänyt vatsaani ala-asteen jälkeen kenellekkään päivänvalossa ja ole itkenyt lukemattomat itkut tämän takia. Itsetuntoni on muuten hyvä ja olen tyytyväinen vartalooni. voisin hyvin olla bikineissä rannalla jos minulla ei olisi näitä karvoja.
Olen kokeillut sheivaamista, vahausta, sokerointia, epiloimista ja nyppimistä.
nykyään nypin pinseteillä ja epiloin, koska se toimii parhaiten, vaikka sekin heikosti. Karvatupet tulehtuu todella usein. Silloin harvoin kun ne eivät ole tulehtuneet, jää silti karvatuppien kohdalle tumma piste ja ne karvat, jotka ovat kohta kasvamassa sängeksi näkyvät vielä tummempana pisteenä. Napani on siis aina täynnä joko mustia ja punaisia pisteitä tai vain mustia, jotka näkyvät todella selkeästi.
Äitilläni ja siskollani on ollut sama ongelma, mutta ei yhtään niin vahvasti.
Onko kenelläkään mitään vinkkiä millä saisin karvat poistettua edes väliaikasesti niin, että ei jää mitään jälkiä.? Laseriin tms minulla ei ole varaa.
raivostuttavat napakarvat!
ääääöö
0
265
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1962851
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781070
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t110885- 55870