raivostuttavat napakarvat!

ääääöö

Olen 18 vuotias tyttö ja ongelmanani on tummat karvat navasta alapäähän. En ole näyttänyt vatsaani ala-asteen jälkeen kenellekkään päivänvalossa ja ole itkenyt lukemattomat itkut tämän takia. Itsetuntoni on muuten hyvä ja olen tyytyväinen vartalooni. voisin hyvin olla bikineissä rannalla jos minulla ei olisi näitä karvoja.

Olen kokeillut sheivaamista, vahausta, sokerointia, epiloimista ja nyppimistä.
nykyään nypin pinseteillä ja epiloin, koska se toimii parhaiten, vaikka sekin heikosti. Karvatupet tulehtuu todella usein. Silloin harvoin kun ne eivät ole tulehtuneet, jää silti karvatuppien kohdalle tumma piste ja ne karvat, jotka ovat kohta kasvamassa sängeksi näkyvät vielä tummempana pisteenä. Napani on siis aina täynnä joko mustia ja punaisia pisteitä tai vain mustia, jotka näkyvät todella selkeästi.
Äitilläni ja siskollani on ollut sama ongelma, mutta ei yhtään niin vahvasti.

Onko kenelläkään mitään vinkkiä millä saisin karvat poistettua edes väliaikasesti niin, että ei jää mitään jälkiä.? Laseriin tms minulla ei ole varaa.

0

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
        Maailman menoa
        146
        3796
      2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
        Maailman menoa
        74
        3568
      3. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
        Ikävä
        43
        3544
      4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
        Ähtäri
        161
        3040
      5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
        Ikävä
        15
        2563
      6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
        Ikävä
        37
        2384
      7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
        Maailman menoa
        238
        2260
      8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
        Ikävä
        129
        2067
      9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
        Ikävä
        38