Kertokaa mistä johtuu?

uteljas

Miksi evoluutioteoria on niin suosittua kelmien keskuudessa?
Voisiko palstan kelmit selittää siihen syyn??

23

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

      Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

      Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

      • ttynny

        Kelmit kouluttaa kelmejä!
        Hyvin koulutettu?
        Buahhahhaaa!
        MITEN KOULUTETAAN HYVIN?


      • ttynny kirjoitti:

        Kelmit kouluttaa kelmejä!
        Hyvin koulutettu?
        Buahhahhaaa!
        MITEN KOULUTETAAN HYVIN?

        >MITEN KOULUTETAAN HYVIN?

        Siten, että ei oteta uskomuksia, uskontoja tai muutakaan huuhaataa mukaan vaan opetetaan pelkkää perusteellisesti tutkittua asiaa ja varminta mahdollista tietoa.

        Kuulosti nikkihiirestä varmaan käsittämättömältä.


      • koulutus/käärmeinfo

        >Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

        Hmmm?
        Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v

        Että siinä sinulle havaintoja tieteen maailmasta. (löytyy kyllä muitakin, mutta Pitdownin setä on ykönen)

        Olisi mukava verrata oppineisuuttamme, mutta se tuskin lienee mahdollista täälä?
        Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa.

        Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        >Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

        Hmmm?
        Käärme on Raamatussa myös välillä synonyymi saa-tanalle, eli se voi mennä myöskin ihmiseen ja suoltaa jumalanvastaista puhetta.
        Apo = puhuva käärme, noin loogisesti ajateltuna.
        Älä ole apo saa-tanan apuri!


      • koulutus/käärmeinfo kirjoitti:

        >Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

        Hmmm?
        Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v

        Että siinä sinulle havaintoja tieteen maailmasta. (löytyy kyllä muitakin, mutta Pitdownin setä on ykönen)

        Olisi mukava verrata oppineisuuttamme, mutta se tuskin lienee mahdollista täälä?
        Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa.

        Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        >Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

        Hmmm?
        Käärme on Raamatussa myös välillä synonyymi saa-tanalle, eli se voi mennä myöskin ihmiseen ja suoltaa jumalanvastaista puhetta.
        Apo = puhuva käärme, noin loogisesti ajateltuna.
        Älä ole apo saa-tanan apuri!

        "Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä."

        Tämäpä harvinaista. Yleensä kreationisteille joutuu selittämään nevoluution alkeetkin, kuten esim. Möttöskälle, että miksi ruskettuminen auringossa ei ole evoluutiota.

        Mikä oli sinun peruteesi kääntyä tieteestä taikauskoon?


      • koulutus/käärmeinfo kirjoitti:

        >Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

        Hmmm?
        Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v

        Että siinä sinulle havaintoja tieteen maailmasta. (löytyy kyllä muitakin, mutta Pitdownin setä on ykönen)

        Olisi mukava verrata oppineisuuttamme, mutta se tuskin lienee mahdollista täälä?
        Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa.

        Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        >Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

        Hmmm?
        Käärme on Raamatussa myös välillä synonyymi saa-tanalle, eli se voi mennä myöskin ihmiseen ja suoltaa jumalanvastaista puhetta.
        Apo = puhuva käärme, noin loogisesti ajateltuna.
        Älä ole apo saa-tanan apuri!

        >Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        Me taas emme ole huomanneet, kun et ole aiemmin täällä mitään kirjoittanut. Mutta mukavaa että tästä lähin saamme nauttia ylivertaisesta ja jopa biologiyhteisön tietämyksen ylittävästä kehitysbiologian asiantuntemuksestasi.

        Kiitos jo etukäteen!

        Muista myös oikaista professori Gilbertin väitteet, käynee sulta helposti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10684401


      • mdma
        koulutus/käärmeinfo kirjoitti:

        >Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

        Hmmm?
        Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v

        Että siinä sinulle havaintoja tieteen maailmasta. (löytyy kyllä muitakin, mutta Pitdownin setä on ykönen)

        Olisi mukava verrata oppineisuuttamme, mutta se tuskin lienee mahdollista täälä?
        Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa.

        Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        >Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

        Hmmm?
        Käärme on Raamatussa myös välillä synonyymi saa-tanalle, eli se voi mennä myöskin ihmiseen ja suoltaa jumalanvastaista puhetta.
        Apo = puhuva käärme, noin loogisesti ajateltuna.
        Älä ole apo saa-tanan apuri!

        "Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa."

        Anna evoluutioteorian mukainen esimerkki todisteesta joka saisi sinut hyväksymään evoluutioteorian parhaaksi selitykseksi biodiversiteetin kehitykselle.

        Tuohon pyyntöön ei ole tähän mennessä kukaan kretardi kyennyt järkevästi vastaamaan ja jokainen vastannut on paljastanut vastauksellaan ettei ymmärrä kritisoimastaan teoriasta edes alkeita.

        Kretujen aikaisemman käytöksen perusteella ennustan että nimimerkkisi katoaa, jätät vastaamatta tai peljastat vastauksessa kuinka tietämätön olet, olisi tietenkin kiva olla vaihteeksi väärässäkin.


      • hutituli
        koulutus/käärmeinfo kirjoitti:

        >Palstan "kelmit" ovat paremmin koulutettuja, ja he luottavat tieteen tekemiin havaintoihin luonnosta ja niistä muodostettuihin tieteellisiin teorioihin.

        Hmmm?
        Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v

        Että siinä sinulle havaintoja tieteen maailmasta. (löytyy kyllä muitakin, mutta Pitdownin setä on ykönen)

        Olisi mukava verrata oppineisuuttamme, mutta se tuskin lienee mahdollista täälä?
        Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa.

        Toisaalta olen huomannut, että tiedän esim. Evoluutioteoriasta enemmän, kuin keskiverto evokki ja se havainto ei ole tullut pelkästään täältä.

        >Palstan raamattupiireistä dogmansa oppinut ääriuskonnollinen roskaväki sen sijaan uskoo puhuvaan käärmeeseen.

        Hmmm?
        Käärme on Raamatussa myös välillä synonyymi saa-tanalle, eli se voi mennä myöskin ihmiseen ja suoltaa jumalanvastaista puhetta.
        Apo = puhuva käärme, noin loogisesti ajateltuna.
        Älä ole apo saa-tanan apuri!

        "Pildownin mies oli aikansa sankari, jota tiede piti hengissä yli 40v ja sitten yht`äkkiä aivan itse omakätisesti paljasti sen huijaukseksi.;) Porakoneella, liimalla, ruuveilla eri osista kasattu "puuttuva välimuoto", joka oppikirjoihinkin pääsi patsastelemaan.
        Ai niin menasi unohtua, että olen kuullut, että tiedemaailma epäili väärennöstä jo aiemmin, mutta kukaan ei vain huomannut sanoa sitä ääneen, kuin vasta n. 40v"

        Kyllä te sitten jaksatte valehdella tuosta tekeleestä.


      • Laki-aki

        Kelmeillä ei ole sitä opetusta Raamatusta välttämättä, että silmien pyyteet mahtaileva elämä ei ole Isästä Jumalasta, vaan "maailman mestarista".... Joka edelleen on Perkkeleen Saattana, vielä toistaiseksi, monessa asiassa maailmassamme..... Velkaa, velkaa, aseita, aseita, urheiluvammoja, ja psykooseja tappioista....


      • mdma
        mdma kirjoitti:

        "Voin kyllä myöntää, että harrastelen näitä asioita, joskin olen biologiaa tietenkin aikoinaan lukenut, mutta täsmäkoulutus ammattiini on kylläkin tieteen sovellusten parissa, mutta ei biologiassa."

        Anna evoluutioteorian mukainen esimerkki todisteesta joka saisi sinut hyväksymään evoluutioteorian parhaaksi selitykseksi biodiversiteetin kehitykselle.

        Tuohon pyyntöön ei ole tähän mennessä kukaan kretardi kyennyt järkevästi vastaamaan ja jokainen vastannut on paljastanut vastauksellaan ettei ymmärrä kritisoimastaan teoriasta edes alkeita.

        Kretujen aikaisemman käytöksen perusteella ennustan että nimimerkkisi katoaa, jätät vastaamatta tai peljastat vastauksessa kuinka tietämätön olet, olisi tietenkin kiva olla vaihteeksi väärässäkin.

        "Kretujen aikaisemman käytöksen perusteella ennustan että nimimerkkisi katoaa, jätät vastaamatta tai peljastat vastauksessa kuinka tietämätön olet, olisi tietenkin kiva olla vaihteeksi väärässäkin."

        Ja kuinkas kävi, nimimerkki katosi eikä kysymykseen saatu vastausta.


    • tieteenharrastaja

      Helppo vastata:

      "Voisiko palstan kelmit selittää siihen syyn??"

      Olet päättänyt nimittää kelmeiksi kaikkia palstan kirjoittajia, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Tässä syy eikä missään muualla.

      • Laki-aki

        Lainaa: tieteenharrastaja
        Olet päättänyt nimittää kelmeiksi kaikkia palstan kirjoittajia, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Tässä syy eikä missään muualla.

        Mutta kyllä sä oot kelmi... oot?
        Mutta se on totta, että evoluutio hyväksyy jos minkälaista kutaletta, se on suvaitsevainen uskonto.....


      • tieteenharrastaja
        Laki-aki kirjoitti:

        Lainaa: tieteenharrastaja
        Olet päättänyt nimittää kelmeiksi kaikkia palstan kirjoittajia, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Tässä syy eikä missään muualla.

        Mutta kyllä sä oot kelmi... oot?
        Mutta se on totta, että evoluutio hyväksyy jos minkälaista kutaletta, se on suvaitsevainen uskonto.....

        Siis sinunkin mielestäsi - ellet ole sama kuin avaaja:

        "Mutta kyllä sä oot kelmi... oot?"

        Mikäs siinä sitten, teistä kahdestahan tuo vain jotakin todistaa.


      • Kallista.
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Siis sinunkin mielestäsi - ellet ole sama kuin avaaja:

        "Mutta kyllä sä oot kelmi... oot?"

        Mikäs siinä sitten, teistä kahdestahan tuo vain jotakin todistaa.

        Lainaa: tieteenharrastaja
        Mikäs siinä sitten, teistä kahdestahan tuo vain jotakin todistaa.

        Tavallista pedon lakia lainaten, olen vastakohta sille mitä sinä olet, eli hyvin rehti mies, mitä nyt joskus "talon kaapista" kähvellän maitoo ja kahvii....
        Tuskin se nyt silti mikään "kielletty hedelmä on", sillä tuloistani menee 80% talolle, joka tapauksessa....


    • >Miksi evoluutioteoria on niin suosittua kelmien keskuudessa?

      Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi, nikkihiiri?

      • uteljas

        Paha lopettaa kun en ole vielä alottanukkaa!
        Mutta sinultahan tuo kävisi itseltäs paremmin!
        kOKEILE EDES!


      • .
        uteljas kirjoitti:

        Paha lopettaa kun en ole vielä alottanukkaa!
        Mutta sinultahan tuo kävisi itseltäs paremmin!
        kOKEILE EDES!

        ''Paha lopettaa kun en ole vielä alottanukkaa!''
        Miksi ajattelit edes aloittaa?


    • "Paha lopettaa kun en ole vielä alottanukkaa!"

      Sanot siis, ettet ole lopettanut vaimosi hakkaamista. Voi sinua Pekka.

    • Laki-aki

      Vastaus on helppo, evoluutio antaa rajoittamattoman vapauden, lähes mihin toimintamalliin hyvänsä... Se ei ole niin moraalin ja etiikan säätämää, kuin sitä hieman uskonnollisemmat näkemykset.... Kuitenkaan tavallisesti evoluutio teorian ihannointi, ja sen vapauden ihannointi, johtaa vain oman maailmansa syntien ihannoinnin orjuuteen, sillä maailmaamme ei vielä ole pesty puhtaaksi, kaikista sen rikkomuksista ja laittomuuksistaan....

      • Evoluutioteoria kuvaa sitä miten luonnonvalinnan ja sattumanvaraisten mutaatioiden kautta pystytään selittämään eliöiden biodiversiteetti.

        Se miten pääset tuosta moraalin ja etiikan säätämiseen on sinun oma aivopierusi.


      • ranttamariluvei
        juuonsee kirjoitti:

        Evoluutioteoria kuvaa sitä miten luonnonvalinnan ja sattumanvaraisten mutaatioiden kautta pystytään selittämään eliöiden biodiversiteetti.

        Se miten pääset tuosta moraalin ja etiikan säätämiseen on sinun oma aivopierusi.

        "Evoluutioteoria kuvaa sitä miten luonnonvalinnan ja sattumanvaraisten mutaatioiden kautta pystytään selittämään eliöiden biodiversiteetti."

        Evoluutioteoria kertoo miten asiat ovat saattaneet tapahtua vaan ei miten ne ovat tapahtuneet!
        Siinäpä on vissi ero.
        Evoluutioteoria on oletusta jolla ei ole painavia perusteita.
        Se yksi evokkien perus peruste ei riitä.
        (Eli koska Jumalasta ei ole todisteita, evoluutio on totta.)


      • LaD
        ranttamariluvei kirjoitti:

        "Evoluutioteoria kuvaa sitä miten luonnonvalinnan ja sattumanvaraisten mutaatioiden kautta pystytään selittämään eliöiden biodiversiteetti."

        Evoluutioteoria kertoo miten asiat ovat saattaneet tapahtua vaan ei miten ne ovat tapahtuneet!
        Siinäpä on vissi ero.
        Evoluutioteoria on oletusta jolla ei ole painavia perusteita.
        Se yksi evokkien perus peruste ei riitä.
        (Eli koska Jumalasta ei ole todisteita, evoluutio on totta.)

        Missään ei väitetä noin. evoluutio on totta jumalasta riippumatta.


      • ranttamariluvei kirjoitti:

        "Evoluutioteoria kuvaa sitä miten luonnonvalinnan ja sattumanvaraisten mutaatioiden kautta pystytään selittämään eliöiden biodiversiteetti."

        Evoluutioteoria kertoo miten asiat ovat saattaneet tapahtua vaan ei miten ne ovat tapahtuneet!
        Siinäpä on vissi ero.
        Evoluutioteoria on oletusta jolla ei ole painavia perusteita.
        Se yksi evokkien perus peruste ei riitä.
        (Eli koska Jumalasta ei ole todisteita, evoluutio on totta.)

        enpä viitsi edes vaivautua tämän kanssa ^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe