Syksy lähestyy ja kohta ilma kylmenee. Nyt on aika hakeutua lämpimään!
Kainalopäivää viettävä sinkkunainen kaipaa vain lämmintä kainaloa ja kuuntelua eikä seksiä. Kainalopäivää viettävä sinkkumies on valmis tarjoamaan lämpimän kainalon, eikä suostu seksiin. Herrasmies ei kieltäydy tarjoamasta kainaloa sitä pyytävälle sinkkunaiselle. Vielä sellainen sääntö, että alkoholi ei kuulu kuvioihin.
Vielä pitäisi keksiä miten voisimme toisillemme viestittää olevamme mukana kainalopäiväjutussa?
Miltäs tää idea kuulostaa?
Kainalopäivä 1.9.
5
99
Vastaukset
- Mies1985
Syksy ei lähesty. Vasta alkoi kuumin kuukausi ja elokuu on vielä täyttä kesää myös.
- Kyrpä pilluun -päivä
Kuulostaa vitun huonolta. En halua tarjota mitään karvaista haisevaa kainaloa vaan päästä panemaan. Enkä jaksa odottaa syksyyn. Ja muutenkin nyt on paremmat mahdollisuudet kun ämmät ovat vähäpukeisia ja siideripöhnässä.
- Sinkkumies...
Kyllä mä seksiinkin voin suostua jos nainen on sopiva ja pyytää kauniisti.
Joo voisin kyllä tarjota kainaloa... mutta parempi on naisen sit ottaa huomioon et saatan ehkä kopeloida tai hipelöidä sekä silittää, et jos ei käy semmonen niin voi aivan vapaasti olla ottamatta tarjousta vastaan ;)
- Mies1985
http://www.paintacquaint.com/paint.php
Ajanvietettä. Lähinnä teininaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481