Naiset ovat liian kauniita

ap

Näin kesäisin kun kävelee kaupungilla niin ei voi kuin ihmetellä sitä naiskauneuden määrää. Miten minä voisin miehenä yltää heidän tasolleen? Ei minua kukaan katsele ihaille kuten naisia.

Minulla on aina ollut se ongelma että koska heteromiehenä kiinnostun vain naisista, en osaa pitää itseäni "samantasoisena". Jos näen kiinnostavan näköisen naisen, niin mietin heti kuinka paljon hänellä onkaan kysyntää. Sitten mietin omaa kysyntääni ja totean eron olevan niin huikea että lähestymiseni olisi suorastaan loukkaus häntä kohtaan.

Tiedän että jos jotain vertailuja harrastaa, niin pitäisi verrata itseään muihin miehiin. Helpommin sanottu kuin tehty! Tunnen väkisinkin jonkinlaista alemmuudentunnetta kiinnostavan naisen nähtyäni.

Olenko ainoa joka ajattelee näin typerästi?

317

7674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Miten minä voisin miehenä yltää heidän tasolleen?"

      -Jos asenteesi on tuo, niin et mitenkään.

      • Homo provo

        No hetero ja hetero, miten sen nyt ottaa.

        Haluat samaa huomiota mitä kauniit naiset saa, eikä sekään ole mikään ongelma, koska monet miehet eivät vilkaisekkaan naisiin päin, ja antavat kaiken aidon huomionsa miehille.


      • S-Kyösti
        Homo provo kirjoitti:

        No hetero ja hetero, miten sen nyt ottaa.

        Haluat samaa huomiota mitä kauniit naiset saa, eikä sekään ole mikään ongelma, koska monet miehet eivät vilkaisekkaan naisiin päin, ja antavat kaiken aidon huomionsa miehille.

        Olen juoppo reservin kersantti mutta saan kaikki parhaat naiset Lahdesta röyh .


      • Hieno homma
        S-Kyösti kirjoitti:

        Olen juoppo reservin kersantti mutta saan kaikki parhaat naiset Lahdesta röyh .

        Vaikea lisätä mitään tuohon tiedotteeseen.


      • Stadin kundi
        S-Kyösti kirjoitti:

        Olen juoppo reservin kersantti mutta saan kaikki parhaat naiset Lahdesta röyh .

        Mitäs Sika täällä tekee? Hus hus, heti takaisin pitkävetopalstalle sanoo komea ja varakas reservin luutnantti Stadista et sillei hei!


      • Niin,
        Hieno homma kirjoitti:

        Vaikea lisätä mitään tuohon tiedotteeseen.

        sanattomaksi vetää.


      • Homo provo kirjoitti:

        No hetero ja hetero, miten sen nyt ottaa.

        Haluat samaa huomiota mitä kauniit naiset saa, eikä sekään ole mikään ongelma, koska monet miehet eivät vilkaisekkaan naisiin päin, ja antavat kaiken aidon huomionsa miehille.

        "Haluat samaa huomiota mitä kauniit naiset saa"

        -Ja tämän syvääluotaavan (vaikkakin pahasti virheellisen) analyysin pohjaat mihin?

        Kommenttini oli täysin perusteltu. Pilkotaan sitä nyt sitten hieman osiin, jotta sinäkin ymmärtäisit. ;)
        Eli:
        -jos ap kirjoittaja on jo lähtökohtaisesti sitä mieltä, että naiset ovat äärimmäisen kauniita ja yli hänen tasonsa, ni tämä väistämättä heijastuu hänen käytökseensä. Epävarmuus näkyy päällepäin. Ja se jo sinällään toimii tehokkaana naistenkarkoittajana. Itsevarmuus on pelin henki. ;)


      • dillu
        TheOne kirjoitti:

        "Haluat samaa huomiota mitä kauniit naiset saa"

        -Ja tämän syvääluotaavan (vaikkakin pahasti virheellisen) analyysin pohjaat mihin?

        Kommenttini oli täysin perusteltu. Pilkotaan sitä nyt sitten hieman osiin, jotta sinäkin ymmärtäisit. ;)
        Eli:
        -jos ap kirjoittaja on jo lähtökohtaisesti sitä mieltä, että naiset ovat äärimmäisen kauniita ja yli hänen tasonsa, ni tämä väistämättä heijastuu hänen käytökseensä. Epävarmuus näkyy päällepäin. Ja se jo sinällään toimii tehokkaana naistenkarkoittajana. Itsevarmuus on pelin henki. ;)

        aaapppp hih


      • Heinolassa jyrää
        S-Kyösti kirjoitti:

        Olen juoppo reservin kersantti mutta saan kaikki parhaat naiset Lahdesta röyh .

        Lahdessa taitaa paraskin nainen olla surkea oli, muut vain vielä surkeampia. Valtio ollut viisas, rakentanut meille muille Lahden ohtistustien.


      • dillu kirjoitti:

        aaapppp hih

        Lääkkeet...muista hyvä ihminen ne lääkkeet...


    • Kunhan ihmettelen

      Arat ujot miehet ovat useimmiten absolutisteja joilla ei ole minkäänlaisia paheita.

      Eniten ihmetyttää miksi miesten pitää olla muiden mielipiteistä riippuvainen, tarkoitan tällä sitä että miksi miehen pitäisi ajatella miten miellyttäisi kaunista naista ja jos ei nyt muka olekkaan tarpeeksi hyvä sellaisenaan kun joku nainen ei tykkää jne jne.


      Tutustu naisiin, tulet huomaamaan että tavallisilla pulliaisilla on usein hyvin kauniita naisia. Tai rumilla miehillä kauniita naisia. Arka hyvännäköinen nainen saa miehen, mutta arka hyvännäköinen mies ei saa kaunista naista.
      Nainen vain katsoo muuta kuin ulkonäköä enemmän.

      • ap

        Nainen varmaankin katsoo muuta kuin ulkonäköä, mutta auttaako sekään kun jatkuvasti hoetaan kuinka naiset ovat kaikessa miehiä parempia. Naiset ovat tunneälykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat hyvät sosiaaliset taidot. Minä olen sukupuoleni takia jo ihan lähtökohtaisesti putkiaivo, sivistymätön ja epäsosiaalinen juntti.

        Kyllä minä miesten keskuudessa pärjään ja kestän vertailunkin ihan hyvin, mutta naiset ovat aivan liian tasokkaita. Varsinkin jos näen tai tapaan naisen josta kiinnostun. Liitän häneen mielessäni positiivisia ominaisuuksia, kuten siinä tilanteessa luonnollista onkin, jolloin tasoero hänen ja itseni välillä kasvaa mielessäni valtavaksi.

        En olettanutkaan että naisilla olisi samanlaisia ajatuksia miesten suhteen. Oletan kuitenkin että joku mies ajattelee samoin jos vaan se kehtaa myöntää.


      • kbjdq
        ap kirjoitti:

        Nainen varmaankin katsoo muuta kuin ulkonäköä, mutta auttaako sekään kun jatkuvasti hoetaan kuinka naiset ovat kaikessa miehiä parempia. Naiset ovat tunneälykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat hyvät sosiaaliset taidot. Minä olen sukupuoleni takia jo ihan lähtökohtaisesti putkiaivo, sivistymätön ja epäsosiaalinen juntti.

        Kyllä minä miesten keskuudessa pärjään ja kestän vertailunkin ihan hyvin, mutta naiset ovat aivan liian tasokkaita. Varsinkin jos näen tai tapaan naisen josta kiinnostun. Liitän häneen mielessäni positiivisia ominaisuuksia, kuten siinä tilanteessa luonnollista onkin, jolloin tasoero hänen ja itseni välillä kasvaa mielessäni valtavaksi.

        En olettanutkaan että naisilla olisi samanlaisia ajatuksia miesten suhteen. Oletan kuitenkin että joku mies ajattelee samoin jos vaan se kehtaa myöntää.

        Haha! Ei putkiaivous ole mikään negatiivinen asia. Päinvastoin sen ansiosta miehet pystyvät usein keskittymään paremmin siihen olennaiseen asiaan ja erikoistumaan omalla alallaan neroiksi.
        Juuri tippaleipäaivojen takia naisissa on paljon vähemmän aitoja neroja kuin miehissä.
        Olet nyt ottanut feminismi propagandan vähän liian tosissasi. Yritä opetella ajattelemaan itsenäisesti niin näet että se propaganda mitä meille syötetään ei aina pidä paikkaansa.


      • nainen hki 42

        Mä katson ainakin ulkonäköä ensin ja ilman näitä mun kriteerejä ei mennä pidemmälle. Mulle on tärkeää että mies on siro, mielellään tummahko ja että sillä on kivasti alaspäinkaartuva nenä. Yleensä kivoilla miehillä on myös nätit silmät. Kiva myös jos on sellaiset vähän pidemmät korvanipukat. Fyysistä kuntoa ehkä katson vähemmän kun muut. Sinkku olen.


      • 666
        nainen hki 42 kirjoitti:

        Mä katson ainakin ulkonäköä ensin ja ilman näitä mun kriteerejä ei mennä pidemmälle. Mulle on tärkeää että mies on siro, mielellään tummahko ja että sillä on kivasti alaspäinkaartuva nenä. Yleensä kivoilla miehillä on myös nätit silmät. Kiva myös jos on sellaiset vähän pidemmät korvanipukat. Fyysistä kuntoa ehkä katson vähemmän kun muut. Sinkku olen.

        Ja noilla kriteereillä pysytkin sinkkuna :)


      • m.p.h.
        ap kirjoitti:

        Nainen varmaankin katsoo muuta kuin ulkonäköä, mutta auttaako sekään kun jatkuvasti hoetaan kuinka naiset ovat kaikessa miehiä parempia. Naiset ovat tunneälykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat hyvät sosiaaliset taidot. Minä olen sukupuoleni takia jo ihan lähtökohtaisesti putkiaivo, sivistymätön ja epäsosiaalinen juntti.

        Kyllä minä miesten keskuudessa pärjään ja kestän vertailunkin ihan hyvin, mutta naiset ovat aivan liian tasokkaita. Varsinkin jos näen tai tapaan naisen josta kiinnostun. Liitän häneen mielessäni positiivisia ominaisuuksia, kuten siinä tilanteessa luonnollista onkin, jolloin tasoero hänen ja itseni välillä kasvaa mielessäni valtavaksi.

        En olettanutkaan että naisilla olisi samanlaisia ajatuksia miesten suhteen. Oletan kuitenkin että joku mies ajattelee samoin jos vaan se kehtaa myöntää.

        Älä ota feministipropagandaa niin tosissasi. Miehet ovat yleensä mielestäni älykkäämpiä, paremman näköisiä, mukavempia, huumorintajuisempia ja monessa asiassa parempia kuin naiset.

        Tämä oli naisen mielipide.


      • puoli-italo
        nainen hki 42 kirjoitti:

        Mä katson ainakin ulkonäköä ensin ja ilman näitä mun kriteerejä ei mennä pidemmälle. Mulle on tärkeää että mies on siro, mielellään tummahko ja että sillä on kivasti alaspäinkaartuva nenä. Yleensä kivoilla miehillä on myös nätit silmät. Kiva myös jos on sellaiset vähän pidemmät korvanipukat. Fyysistä kuntoa ehkä katson vähemmän kun muut. Sinkku olen.

        Ja tärkein kriteeri suomalaisnaiselle on, että mies on afrikkalainen!
        Tämä näkyy joka päivä kaikkialla!
        Seuraavaksi tulevat kaltaiseni tummia etelämaalaisia geenejä omaavat.
        Suomalaismies on suomalaisnaiselle hyihyi! En ymmärrä sitä, sillä ei niissä suomalaisnaisissakaan ole paljon kehumista muutamia yksilöitä lukuunottamatta!


      • Luulen että
        puoli-italo kirjoitti:

        Ja tärkein kriteeri suomalaisnaiselle on, että mies on afrikkalainen!
        Tämä näkyy joka päivä kaikkialla!
        Seuraavaksi tulevat kaltaiseni tummia etelämaalaisia geenejä omaavat.
        Suomalaismies on suomalaisnaiselle hyihyi! En ymmärrä sitä, sillä ei niissä suomalaisnaisissakaan ole paljon kehumista muutamia yksilöitä lukuunottamatta!

        Tärkein kriteeri on ettei ole ihan täysi juntti.


      • Nemesis94
        puoli-italo kirjoitti:

        Ja tärkein kriteeri suomalaisnaiselle on, että mies on afrikkalainen!
        Tämä näkyy joka päivä kaikkialla!
        Seuraavaksi tulevat kaltaiseni tummia etelämaalaisia geenejä omaavat.
        Suomalaismies on suomalaisnaiselle hyihyi! En ymmärrä sitä, sillä ei niissä suomalaisnaisissakaan ole paljon kehumista muutamia yksilöitä lukuunottamatta!

        Aivan oikeassa olet. Mäkin laitan netissä seuranhakuun kriteeriksi ihan ekaksi Black/African descent ja valkoisia en viitsi edes katsoa... en myöskään aasialaisia tai latinoja.

        Mutta toisaalta mun isä laittaa seuranhaun kriteeriksi myös mustan ihonvärin. Hänelle kelpaa myös kauniit ja pienet aasialaiset vartalot. Isä on tavallaan opettanut mulle, että suomalaiset naiset ovat rumia, huonoja ja epänaisellisia.

        Tulevaisuudessa, kun tulee minun aikani hankkia lapsia, niin adoptoin mustan lapsen. Valkoiset lapsetkin meinaan ovat rumia. Kuvittele jotain suomalaista pikkuipanaa valkoisilla ohuilla hiussuortuvilla ja taivaansinisillä silmillä, yök!


      • kauneuskatoaasaunass

        suurinosa naisista on rakentanut kauneutensa, kaupan hyllyiltä ostetuilla välineillä, maaleilla ja voiteilla.

        Juuri sentähden he suuttuvat, jos sanomme: " Nyt saunan jälkeen , lähdemme suoraan menopaikkoihin.

        He sanovat : " En v...u lähe tään näköisenä minnekään" Näin on, eivät ne todellisuudessa ole kauniita...hmm..no joku harva on!


      • Tyyppi
        Nemesis94 kirjoitti:

        Aivan oikeassa olet. Mäkin laitan netissä seuranhakuun kriteeriksi ihan ekaksi Black/African descent ja valkoisia en viitsi edes katsoa... en myöskään aasialaisia tai latinoja.

        Mutta toisaalta mun isä laittaa seuranhaun kriteeriksi myös mustan ihonvärin. Hänelle kelpaa myös kauniit ja pienet aasialaiset vartalot. Isä on tavallaan opettanut mulle, että suomalaiset naiset ovat rumia, huonoja ja epänaisellisia.

        Tulevaisuudessa, kun tulee minun aikani hankkia lapsia, niin adoptoin mustan lapsen. Valkoiset lapsetkin meinaan ovat rumia. Kuvittele jotain suomalaista pikkuipanaa valkoisilla ohuilla hiussuortuvilla ja taivaansinisillä silmillä, yök!

        Ois kiva tietää minkä maalainen sä oot??????


      • EI YLEISTYSTÄ!
        puoli-italo kirjoitti:

        Ja tärkein kriteeri suomalaisnaiselle on, että mies on afrikkalainen!
        Tämä näkyy joka päivä kaikkialla!
        Seuraavaksi tulevat kaltaiseni tummia etelämaalaisia geenejä omaavat.
        Suomalaismies on suomalaisnaiselle hyihyi! En ymmärrä sitä, sillä ei niissä suomalaisnaisissakaan ole paljon kehumista muutamia yksilöitä lukuunottamatta!

        Eipäs nyt yleistetä!! Ei minulle ainakaan suomalaismies ole "hyi hyi". Keskustelun taito olisi kaikissa parisuhteissa se kaiken a ja o. Ilman keskustelua ja tunnekontaktia ei mikään parisuhde selviä kauaa. Uskollisuus on myös tärkeä asia, mutta sehän onkin sukupuuttoon kuollut asia.

        Ei mikään omasta poikkeava kansallisuus takaa onnea rakkauselämään.

        Ja mistä tuon afrikkalaisen kriteerin keksit? Eiköhän se niin mene, että mitä poikeavammat kulttuurit, sitä useammin sellaiset parisuhteet päättyvät eroon tai muuhun ikävään draamaan.


      • khlkl
        ap kirjoitti:

        Nainen varmaankin katsoo muuta kuin ulkonäköä, mutta auttaako sekään kun jatkuvasti hoetaan kuinka naiset ovat kaikessa miehiä parempia. Naiset ovat tunneälykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat hyvät sosiaaliset taidot. Minä olen sukupuoleni takia jo ihan lähtökohtaisesti putkiaivo, sivistymätön ja epäsosiaalinen juntti.

        Kyllä minä miesten keskuudessa pärjään ja kestän vertailunkin ihan hyvin, mutta naiset ovat aivan liian tasokkaita. Varsinkin jos näen tai tapaan naisen josta kiinnostun. Liitän häneen mielessäni positiivisia ominaisuuksia, kuten siinä tilanteessa luonnollista onkin, jolloin tasoero hänen ja itseni välillä kasvaa mielessäni valtavaksi.

        En olettanutkaan että naisilla olisi samanlaisia ajatuksia miesten suhteen. Oletan kuitenkin että joku mies ajattelee samoin jos vaan se kehtaa myöntää.

        "Naiset ovat tunneälykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat hyvät sosiaaliset taidot."

        Kiitos tämän myöntämisestä! Miehistä löytyy valitettavasti paljon ääliöitä, mutta heitä kestäisi paremmin jos myöntäisivät naisten paremmuuden sosiaalisena ja ystävällisenä ihmisenä : ) Hyvä tietää, että ainakin joku mies ajattelee näin, miesten maine parani juuri. Ei kaikki miehet olekaan sikoja!

        *Don't hate, I'm only being real*


    • Mies1985

      Sinänsä turhaa vaikkakin ymmärrettävää ajattelua. Naiset eivät ole varsinaisesti parempia kuin miehet missään objektiivisessa mielessä mutta mies ei saa koskaan tuntea olevansa seksuaalisesti arvokas. Se on se raaka lähtökohta mistä on lähdettävä.

      Mies ei voi päästä objektin asemaan. Vaikka mies olisi julkkiskin niin naiset vain tarjoaisivat itseään hänelle objektina, olettaen että heidän jalkovälillään, naamallaan ja vartalollaan on jo automaattisesti iso itseisarvo. Ei mies voi toimia niin.

      Jos miestä ei kiinnosta subjekti-objekti suhteeseen perustuva 'saamisseksi' niin sooloseksiä on tiedossa hautaan asti.
      Miehen biologia on vain rakennettu niin että miehillä on keskimäärin sata kertaa parempi kyky nähdä asiat kaunistellussa valossa ja nauttia niistä huomion ja valon rippeistäkin kun taas naisilla pieninkin särö objektiasemaan saa miehen lentämään välittömästi Ö-viemäriin.

      • ap

        Se on todellakin raaka lähtökohta. Se totuus pitäisi unohtaa aina, mutta varsinkin silloin jos olisi mahdollisuus tutustua naisihmiseen. Mutta miten unohtaa oma vähäinen markkina-arvonsa? Alkoholi voisi auttaa asiassa. Tai itsepetos. Tai ehkä pitäisikin olla äärimmäisen rationaalinen ja ajatella että "niin se vaan menee". Pitäisi ymmärtää että useimmat muutkin miehet joutuvat rakentamaan minäkuvansa positiiviset puolet ihan tyhjästä.

        Vaikeaa.


      • carl gustaf.

        Kylläpäs voi. Rock tähdet ja Jalkapalloilijat ovat sitä, jopa helpomminkin voi objektin asemaan päästä.

        Kyse ei ole sukupuolesta vaan Naisten paremmasta karismasta ja itseluottamuksesta. Joillain naisilla sitä ei edes ole ja tälläiset naiset päätyvät yleensä alisteiseen suhteeseen objekti miehen kanssa.


      • mies 34v---

        Minä en edes ymmärrä.
        Haluan olla tottakait sellainen mies ulkonäöltäni että se viehättäisi naisia, mutta en välitä sinänsä että minua katsottaisiin.Ei se nyt haittaa sinänsä vaikka näin tehtäisiin mutta en saisi siitä mitään iloa.

        Tykkään kyllä itse katsella naisia...


      • hmh
        ap kirjoitti:

        Se on todellakin raaka lähtökohta. Se totuus pitäisi unohtaa aina, mutta varsinkin silloin jos olisi mahdollisuus tutustua naisihmiseen. Mutta miten unohtaa oma vähäinen markkina-arvonsa? Alkoholi voisi auttaa asiassa. Tai itsepetos. Tai ehkä pitäisikin olla äärimmäisen rationaalinen ja ajatella että "niin se vaan menee". Pitäisi ymmärtää että useimmat muutkin miehet joutuvat rakentamaan minäkuvansa positiiviset puolet ihan tyhjästä.

        Vaikeaa.

        Voi miehet.... Halaisin teitä jokaista, jos voisin =)
        (Toisaalta varmaan ajattelisitte, että tarkoitukseni olisi tehdä itseni vain objektiksi.. :/ eli parempi kai olla tekemättä mitään..)


      • vcxvcxvcxvcx
        carl gustaf. kirjoitti:

        Kylläpäs voi. Rock tähdet ja Jalkapalloilijat ovat sitä, jopa helpomminkin voi objektin asemaan päästä.

        Kyse ei ole sukupuolesta vaan Naisten paremmasta karismasta ja itseluottamuksesta. Joillain naisilla sitä ei edes ole ja tälläiset naiset päätyvät yleensä alisteiseen suhteeseen objekti miehen kanssa.

        Ai JOPA helpommin kuin rocktähdeksi tai huippufutaajaksi alkamalla? Kylläpä onkin helppoa.


      • Marko57yeah
        ap kirjoitti:

        Se on todellakin raaka lähtökohta. Se totuus pitäisi unohtaa aina, mutta varsinkin silloin jos olisi mahdollisuus tutustua naisihmiseen. Mutta miten unohtaa oma vähäinen markkina-arvonsa? Alkoholi voisi auttaa asiassa. Tai itsepetos. Tai ehkä pitäisikin olla äärimmäisen rationaalinen ja ajatella että "niin se vaan menee". Pitäisi ymmärtää että useimmat muutkin miehet joutuvat rakentamaan minäkuvansa positiiviset puolet ihan tyhjästä.

        Vaikeaa.

        Vireeni auttaa. Se todella auttaa.


    • Nykyajan meininki

      Naisten kauneuden pitäisi olla ihan normaalia - se, että vähänkään kauniit naiset vaikuttaa olevan jotain "eteerisiä keijukaisia" joita ei koskaan yletä koskemaan kun ne liitelevät siellä räjähtävien kauluspaitavalkkaajien stratosfääreissä kertoo ehkä siitä että a) sinulla olisi ehkä parannettavaa itsetunnossasi (tarkoitan tätä ihan ystävällisesti) ja b) ehkä nykymaailmassa kauneus on saanut niin korostetun suuren merkityksen ja naisten tasa-arvoistuminen on tehnyt heistä oikeastaan "arvokkaampia" kuin miehet (vrt. kuningattaret ja koiraat esim. muurahaisilla) jolloin tuollaiset tuntemukset helpommin nousevat pintaan miehillä.

      Huh, tulipa pitkä boa eikun lause....

      • mission: improbable

        Aika moni tietää, että itsetunnossa olisi parantamisen varaa, mutta itsetuntoa ei paranneta toivomalla ja ajattelemalla positiivisia, vaan pitää nimenomaan saada sitä myönteistä palautetta muilta ihmisiltä. Tässä tapauksessa etenkin naisilta. Heikko itsetunto onkin usein noidankehä, jossa huonoa itsetuntoa poteva mies on naisilla turn off, vaikka siitä huonosta itsetunnosta pääsisi eroon, jos naiset hyväksyisi miehen sellaisena kuin hän on, eli heikko itsetuntoisena. Mahdoton yhtälö.


      • =)
        mission: improbable kirjoitti:

        Aika moni tietää, että itsetunnossa olisi parantamisen varaa, mutta itsetuntoa ei paranneta toivomalla ja ajattelemalla positiivisia, vaan pitää nimenomaan saada sitä myönteistä palautetta muilta ihmisiltä. Tässä tapauksessa etenkin naisilta. Heikko itsetunto onkin usein noidankehä, jossa huonoa itsetuntoa poteva mies on naisilla turn off, vaikka siitä huonosta itsetunnosta pääsisi eroon, jos naiset hyväksyisi miehen sellaisena kuin hän on, eli heikko itsetuntoisena. Mahdoton yhtälö.

        Minulle miehen huono(hko) itsetunto ei olisi kovin paha turn off. siis en tietysti jaksaisi kuunnella koko ajan jotain valittamista "miten sä muka voit tykätä musta, mä oon ihan kauhee, yhyy!!!1" mutta tarkoitan sellaista nöyryyttä... olisi tosi aww tavata kivannäköinen jätkä joka ei pitäisi itseään minään ylijumalana. Minusta kaikista pahin turn off on miehet, joilla on ulkonäköä ja joiden motto on: MÄ OON NIIN KOMEE!!!11111


      • Eri mieltä
        mission: improbable kirjoitti:

        Aika moni tietää, että itsetunnossa olisi parantamisen varaa, mutta itsetuntoa ei paranneta toivomalla ja ajattelemalla positiivisia, vaan pitää nimenomaan saada sitä myönteistä palautetta muilta ihmisiltä. Tässä tapauksessa etenkin naisilta. Heikko itsetunto onkin usein noidankehä, jossa huonoa itsetuntoa poteva mies on naisilla turn off, vaikka siitä huonosta itsetunnosta pääsisi eroon, jos naiset hyväksyisi miehen sellaisena kuin hän on, eli heikko itsetuntoisena. Mahdoton yhtälö.

        Hyvän itsetunnon voi saavuttaa positiivisella ajattelulla yms.


      • <tgaswe
        Eri mieltä kirjoitti:

        Hyvän itsetunnon voi saavuttaa positiivisella ajattelulla yms.

        Joo, mutta jos kokemukset on pelkästään negatiivisia niin ajattelepa siinä positiivisesti. Kyllä se itsetunnon perusteellinen muutos lähtee kokemuksista.


      • N31..
        =) kirjoitti:

        Minulle miehen huono(hko) itsetunto ei olisi kovin paha turn off. siis en tietysti jaksaisi kuunnella koko ajan jotain valittamista "miten sä muka voit tykätä musta, mä oon ihan kauhee, yhyy!!!1" mutta tarkoitan sellaista nöyryyttä... olisi tosi aww tavata kivannäköinen jätkä joka ei pitäisi itseään minään ylijumalana. Minusta kaikista pahin turn off on miehet, joilla on ulkonäköä ja joiden motto on: MÄ OON NIIN KOMEE!!!11111

        En minäkään voi sietää ylimielisiä miehiä, jotka ovat omasta mielestään hyvännäköisiä...


      • 16v. Irtokarkki
        =) kirjoitti:

        Minulle miehen huono(hko) itsetunto ei olisi kovin paha turn off. siis en tietysti jaksaisi kuunnella koko ajan jotain valittamista "miten sä muka voit tykätä musta, mä oon ihan kauhee, yhyy!!!1" mutta tarkoitan sellaista nöyryyttä... olisi tosi aww tavata kivannäköinen jätkä joka ei pitäisi itseään minään ylijumalana. Minusta kaikista pahin turn off on miehet, joilla on ulkonäköä ja joiden motto on: MÄ OON NIIN KOMEE!!!11111

        Tuo tekstisi kuulosti aivan siltä kuin olisi tullut minun suustani!

        Plussana vielä, että oikeasti nätit ihmiset ovat yleensä aika vaatimattomia mutta edes yrittävät huolehtia niin itsestään kuin vähän muistakin. Pokka ja kekseliäisyys ovat myös aivan ihania piirteitä, joka kyllä näkyy ulkonäössä. Ja hiljaisuus tai rauhallinen puhe ei olisi pahitteeksi, saa siinä sitten aikaa ihailla toisen kauneutta/komeutta!

        Ja kyllä se on niin, että on aika vaikeaa ajatella positiivisesti, jos ei kykene edes muistelemaan hetkiä, jolloin joku on puhunut tai ajatellut sinusta ihan oikeasti positiivisesti.

        "Kyllä kaverilta pitää aina saada tukea" -TikTak: Heilutaan

        Ihmiset voisivat yrittää myös enemmän hymyillä hyväntahtoisesti :)


    • knjfvq

      Naiset käyttävät meikkiä. Harva heistä oikeasti niin kaunis on.

      • ruusumekko

        Samoin kesäinen kepeä vaatetus saa rumankin naisen näyttämään sievältä.


      • Meikkiä vaan naamaan

        Tuo on niin totta! Näin naisena voin sanoa että meikki todellakin tekee ihmeitä. Ilman ehostusta monet maailmantähdistäkin näyttää ihan harmaavarpusilta. Laittautuminen ja kauniisti ja siististi pukeutuminen on kaiken a ja o.


      • (:
        ruusumekko kirjoitti:

        Samoin kesäinen kepeä vaatetus saa rumankin naisen näyttämään sievältä.

        ei nyt kuiteskaan :D


      • karjalan poika
        (: kirjoitti:

        ei nyt kuiteskaan :D

        voiko tästä keskustelua vielä viedä pidemmälle,miksi pitää meikata?


      • kääk...
        ruusumekko kirjoitti:

        Samoin kesäinen kepeä vaatetus saa rumankin naisen näyttämään sievältä.

        "kesäinen kepeä vaatetus saa rumankin naisen näyttämään sievältä."

        Olenko poikkeava koska minusta naiset on tosi söpöjä paksuissa talvivaatteissa?


      • VÄISKI 69
        Meikkiä vaan naamaan kirjoitti:

        Tuo on niin totta! Näin naisena voin sanoa että meikki todellakin tekee ihmeitä. Ilman ehostusta monet maailmantähdistäkin näyttää ihan harmaavarpusilta. Laittautuminen ja kauniisti ja siististi pukeutuminen on kaiken a ja o.

        onhan se että ,
        -Hiukset värjätään/pätkitään ja jatketaa tai peruukki
        - kulmakarvat ajetaan ja värjätään
        -ripset mustalla värjätään ja tai teko sellaiset
        -luomet eri väriä
        -poski punaa
        -nenä ja huuli rengas
        -huulet paksunnetaan
        -rinnat koviksi ja pystymmiksi
        -napa rengas
        mitä siellä muu osa alueella tehty .


      • Kalu-Onni
        ruusumekko kirjoitti:

        Samoin kesäinen kepeä vaatetus saa rumankin naisen näyttämään sievältä.

        Hmm.Kesä ja meikki ne rumankin kiven kaunistaa.


      • karjalan poika kirjoitti:

        voiko tästä keskustelua vielä viedä pidemmälle,miksi pitää meikata?

        Onhan tuo turhaa, itse ainakin pääsääntöisesti olen ilman meikkiä... Meikkaan vain harvoin... Lauantainakin olin täysin ilman meikkiä baarissa :D . Kun on itsetunto kohillaan ei naisen tarvii meikata, sillä yritetään vaan parantaa omaa oloa, ja joillekkin se on kotoa opittu tapa.


      • KOVAT LAHKEESSA
        suski1984 kirjoitti:

        Onhan tuo turhaa, itse ainakin pääsääntöisesti olen ilman meikkiä... Meikkaan vain harvoin... Lauantainakin olin täysin ilman meikkiä baarissa :D . Kun on itsetunto kohillaan ei naisen tarvii meikata, sillä yritetään vaan parantaa omaa oloa, ja joillekkin se on kotoa opittu tapa.

        TÄLLÄ TAVALLA,JOS MIES ON KIINNOSTUNUT,KYLLÄ HÄN HAKEE SEN OIKEAN SIINÄ PIENTÄ VIRTAA OLLA TÄYTYY.


      • dsdsdkk

        Toi oli itseasiassa erittäin hyvä pointti. Harva mies näkee naista ei-meikattuna missään julkisella paikalla.


      • Anne 1969
        suski1984 kirjoitti:

        Onhan tuo turhaa, itse ainakin pääsääntöisesti olen ilman meikkiä... Meikkaan vain harvoin... Lauantainakin olin täysin ilman meikkiä baarissa :D . Kun on itsetunto kohillaan ei naisen tarvii meikata, sillä yritetään vaan parantaa omaa oloa, ja joillekkin se on kotoa opittu tapa.

        No kai sitä nyt sinun iässäsi vielä kehtaa ilman meikkiä olla vaikka missä. Ei se mikään itsetuntokysymys ole.


      • Homerlike

        Selatkaapas tämän YouTube-käyttäjän videoita alaspäin.
        Toisaalta aika hauskoja, mutta samalla aika tyhjentävää.
        Mitä kaikkea meikeillä saakaan aikaan.

        http://www.youtube.com/user/dope2111


    • rumilusnörtti

      Joo, joskus tulee ajateltua noin, mutta toisaalta kaikki asiat tulevat naisille niin paljon helpommin kuin minulle. Enhän pidä kultalusikka suussa rikkaaseen perheeseenkään syntyneitä ihmisiä mitenkään yli-ihmisinä, miksi siis pitäisin naisia jotenkin ihmeellisinä olentoina.

      • ap

        Minusta naiset näyttävät usein ihmeellisiltä olennoilta. He ilmestyvät jostain ystäviensä kanssa, pitävät hauskaa, nauravat ja nauttivat hetken huomiosta. Sitten he lentävät pois kuin perhoset kauas niitylle ja me miehet jäämme vain ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi tunnelma muuttui jälleen tavanomaisen apeaksi.

        Tiedän että näkökulmani johtuu yksinkertaisesti siitä että pidän naisista. Jotta uskaltaisin lähestyä heitä, minun tulisi kaiketi pitää myös itsestäni. Ehkä pidänkin, mutta omalla arkisella tavallani. Olen käyttöesine ja nainen on kimalteleva koriste. Vaikea kuvitella niitä samaan vitriiniin vierekkäin.


      • ligdh
        ap kirjoitti:

        Minusta naiset näyttävät usein ihmeellisiltä olennoilta. He ilmestyvät jostain ystäviensä kanssa, pitävät hauskaa, nauravat ja nauttivat hetken huomiosta. Sitten he lentävät pois kuin perhoset kauas niitylle ja me miehet jäämme vain ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi tunnelma muuttui jälleen tavanomaisen apeaksi.

        Tiedän että näkökulmani johtuu yksinkertaisesti siitä että pidän naisista. Jotta uskaltaisin lähestyä heitä, minun tulisi kaiketi pitää myös itsestäni. Ehkä pidänkin, mutta omalla arkisella tavallani. Olen käyttöesine ja nainen on kimalteleva koriste. Vaikea kuvitella niitä samaan vitriiniin vierekkäin.

        "Tiedän että näkökulmani johtuu yksinkertaisesti siitä että pidän naisista. Jotta uskaltaisin lähestyä heitä, minun tulisi kaiketi pitää myös itsestäni."

        Se että opit pitämään itsestäsi auttaa sinua ehkä sen verran että uskallat lähetsyä naisia, mutta vasta sitten kun opit halveksimaan naisia, voit saada naisen kiinnostumaan myös itsestäsi.

        Se on karu totuus. Mitä vähemmän mies kunnioittaa naisia, sitä enemmän naiset rakastavat häntä. Sinunkaltainen kauniimman sukupuolen palvoja on naisten silmissä oksettava ilmestys.


      • Glory ei kirj.
        ligdh kirjoitti:

        "Tiedän että näkökulmani johtuu yksinkertaisesti siitä että pidän naisista. Jotta uskaltaisin lähestyä heitä, minun tulisi kaiketi pitää myös itsestäni."

        Se että opit pitämään itsestäsi auttaa sinua ehkä sen verran että uskallat lähetsyä naisia, mutta vasta sitten kun opit halveksimaan naisia, voit saada naisen kiinnostumaan myös itsestäsi.

        Se on karu totuus. Mitä vähemmän mies kunnioittaa naisia, sitä enemmän naiset rakastavat häntä. Sinunkaltainen kauniimman sukupuolen palvoja on naisten silmissä oksettava ilmestys.

        Sama pätee useisiin miehiin oletteko huomanneet. Mitä vittumaisempi on, sitä enemmän he ovat kiinnostuneita.

        Yleistyksesi on kuitenkin täysin idioottimainen, sillä on iso osa naisia(ja miehiä), jotka eivät innostu pelleilystä.


      • ligdh
        Glory ei kirj. kirjoitti:

        Sama pätee useisiin miehiin oletteko huomanneet. Mitä vittumaisempi on, sitä enemmän he ovat kiinnostuneita.

        Yleistyksesi on kuitenkin täysin idioottimainen, sillä on iso osa naisia(ja miehiä), jotka eivät innostu pelleilystä.

        En ole huomannut, eikä kukaan muukaan ole.

        Saatoin ehkä yleistää, mutta en ainakaan puhunut puuta heinää kuten sinä. On olemassa ehkä iso osa naisia jotka eivät innostu kusipäsitä, mutta suurin osa kuitenkin innostuu ja silloin on lupa yleistää, kun yli puolet toimii tietyllä tavalla.


      • ligdh kirjoitti:

        En ole huomannut, eikä kukaan muukaan ole.

        Saatoin ehkä yleistää, mutta en ainakaan puhunut puuta heinää kuten sinä. On olemassa ehkä iso osa naisia jotka eivät innostu kusipäsitä, mutta suurin osa kuitenkin innostuu ja silloin on lupa yleistää, kun yli puolet toimii tietyllä tavalla.

        Häh? Et siis ole tarkkaillut ihmisiä lainkaan. Itsekin olen päässyt todistamaan suoraan kun mies vaan liimautuu enemmän mitä törkeämmin yrittää päästä eroon.
        Nämä miehet kutsuvat sitä kai mielessään "vaikeasti tavoiteltavaksi".
        Taktiikkaa käyttävät jotkut naiset ilmeisesti tarkoituksella, sillä niin vaikeaa on saada jotkut ymmärtämään ettei ole heistä kiinnostunut.

        "suurin osa kuitenkin innostuu ja silloin on lupa yleistää"

        Minä en ole todistanut moisen pelleilyn toimintaa kertaakaan, eivätkä miespuoliset ystävänikään näy tuollaista harrastavan. Tiedän kuitenkin netin ihmeellisestä maailmasta, että tietynlaisiin naisiin tuo halveksuminen toimii.


      • lkfdgjldkfjl
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Häh? Et siis ole tarkkaillut ihmisiä lainkaan. Itsekin olen päässyt todistamaan suoraan kun mies vaan liimautuu enemmän mitä törkeämmin yrittää päästä eroon.
        Nämä miehet kutsuvat sitä kai mielessään "vaikeasti tavoiteltavaksi".
        Taktiikkaa käyttävät jotkut naiset ilmeisesti tarkoituksella, sillä niin vaikeaa on saada jotkut ymmärtämään ettei ole heistä kiinnostunut.

        "suurin osa kuitenkin innostuu ja silloin on lupa yleistää"

        Minä en ole todistanut moisen pelleilyn toimintaa kertaakaan, eivätkä miespuoliset ystävänikään näy tuollaista harrastavan. Tiedän kuitenkin netin ihmeellisestä maailmasta, että tietynlaisiin naisiin tuo halveksuminen toimii.

        Nuo liimautujamiehet ovat luultavasti niin kovassa tuiskeessa, että he eivät osaa lukea tilannetta käsitys itsestä on katossa.


      • ruewoyiueo
        lkfdgjldkfjl kirjoitti:

        Nuo liimautujamiehet ovat luultavasti niin kovassa tuiskeessa, että he eivät osaa lukea tilannetta käsitys itsestä on katossa.

        Takertujamiehiin törmää kyllä muuallakin kuin baarissa. Siis sellaisiin, jotka eivät ymmärrä lausetta "Ei kiinnosta", vaan tulkitsevat tämän joksikin käänteiseksi piiloviestiksi. Kai niitä vaikeasti tavoiteltavaa leikkiviä pellejä sitten on vain niin paljon että jotkut miehet ovat omaksuneet tämän toimintatavan. Käsittämätöntä silti, jos se takertuminen toimii joillakin.


      • KARTANON OMIST
        ruewoyiueo kirjoitti:

        Takertujamiehiin törmää kyllä muuallakin kuin baarissa. Siis sellaisiin, jotka eivät ymmärrä lausetta "Ei kiinnosta", vaan tulkitsevat tämän joksikin käänteiseksi piiloviestiksi. Kai niitä vaikeasti tavoiteltavaa leikkiviä pellejä sitten on vain niin paljon että jotkut miehet ovat omaksuneet tämän toimintatavan. Käsittämätöntä silti, jos se takertuminen toimii joillakin.

        MUTTA TEKOPYHIÄ PASKIAISIA EI MAALAISTALOON .


      • kerran pysäkillä
        ap kirjoitti:

        Minusta naiset näyttävät usein ihmeellisiltä olennoilta. He ilmestyvät jostain ystäviensä kanssa, pitävät hauskaa, nauravat ja nauttivat hetken huomiosta. Sitten he lentävät pois kuin perhoset kauas niitylle ja me miehet jäämme vain ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi tunnelma muuttui jälleen tavanomaisen apeaksi.

        Tiedän että näkökulmani johtuu yksinkertaisesti siitä että pidän naisista. Jotta uskaltaisin lähestyä heitä, minun tulisi kaiketi pitää myös itsestäni. Ehkä pidänkin, mutta omalla arkisella tavallani. Olen käyttöesine ja nainen on kimalteleva koriste. Vaikea kuvitella niitä samaan vitriiniin vierekkäin.

        Olipa kivasti kirjoitettu pikku tarina. Älä nyt ymmärrä väärin, siis kirjoituksesi on vallan mainio, minusta se on samalla myös erittäin hauska, lukiessa nauratti ihan hervottomasti. Olet aika hyvä kirjoittaja. Jos näet minut joskus niin tule juttelemaan, toivoisin, että sinunkaltainen mies noukkisi minut yksin kuljeksimasta. Mä olen jo ajat päivät sitten ymmärtänyt, että ihminen ja ihmisen ulkonäkö on kaksi eri asiaa. Lakataan pelkäämästä toisiamme.


      • Ei = nussi mua
        ruewoyiueo kirjoitti:

        Takertujamiehiin törmää kyllä muuallakin kuin baarissa. Siis sellaisiin, jotka eivät ymmärrä lausetta "Ei kiinnosta", vaan tulkitsevat tämän joksikin käänteiseksi piiloviestiksi. Kai niitä vaikeasti tavoiteltavaa leikkiviä pellejä sitten on vain niin paljon että jotkut miehet ovat omaksuneet tämän toimintatavan. Käsittämätöntä silti, jos se takertuminen toimii joillakin.

        Ei miehen kannata ymmärtää mitään tuollaista teeskentelyä. Ikinä ei pääse panemaan jos naisen tekopyhän kainouden karkottamana luovuttaa. Pitää sitkeästi painaa päälle, vongata ja vängätä ne haarat auki. Naisilla ei ole seksihaluja, joten ne pitää aina enemmän tai vähemmän painostaa antamaan.


    • Hra. Palmu
    • ..........

      Minä katselen paljonkin miehiä näin kesäisin :)

      Tein tänään jännän havainnon. On ollut aika sporttinen päivä, joten meikkaaminen on ollut aika miniimissä ja vaatteet on ollut sporttisia. Olen saanut tänään eniten katseita ja vieläpä yksi mies pyysi puhelinnumeroa. Taidan olla huomennakin meikittä..

      • kjdaef

        Tuo on ihan luonnollista. Meikattuna olet liian kaunis jotta miehet uskaltaisivat lähestyä. Meikattuna vaikutat varmasti monien mielestä sellaiselta tyypilliseltä itseään täynnä olevalta, pakkejen antamisesta nauttivalta kusipää naiselta.
        Meikkaamattomana annat normaalin vaikutelman.


      • ap

        Minä tein tänäänkin jännän havainnon. Olin ilmaa minne meninkin. En saanut katseita, en puhelinnumeroita, en pienintäkään vihjettä että olisin olento jolla on sukupuoli, saati sitten ihminen joka olisi haluttu tai kiinnostava. Luulen että huominen tulee olemaan samanlainen...


      • ---
        kjdaef kirjoitti:

        Tuo on ihan luonnollista. Meikattuna olet liian kaunis jotta miehet uskaltaisivat lähestyä. Meikattuna vaikutat varmasti monien mielestä sellaiselta tyypilliseltä itseään täynnä olevalta, pakkejen antamisesta nauttivalta kusipää naiselta.
        Meikkaamattomana annat normaalin vaikutelman.

        Liika meikki myös rumentaa. Antaa muovisen vaikutelman. Kaikki naiset ei osaa meikata niin, että korostaisivat parhaita piirteitään. Naapurintyttömäisen kaunis on muutenkin parempi kuin joku wannabe-Jennifer Lopez.


      • ,,,,,

        Ei nainen tarvitse mitään meikkiä. Meikkaus on pelkkää hölynpölyä, jossa naisilta viedään rahat pois.


    • varazombi

      Jos et ole haiseva ruma läski rumissa vaatteissa ei ole mitään syytä mikset saisi naisia kiinnostumaan itsestäsi pelkällä olemuksellasi.

      Tosin hyvä alku menee viimeistään siinä vaiheessa pieleen kun avaat suusi ja sieltä tulee ulos pelkkää pihinää, surkea hiirimäinen vingahdus tai sekavaa änkytystä jota et itsekään ymmärrä. Ethän edes tiedä mitä yritit sanoa, aivosi vain taantuivat jonnekin liskoasteelle ja loppu oli pelkkää reaktiota ärsykkeeseen, koska etuaivolohkosi menetti kontrollin eikä pystynyt estämään typerää reaktiotasi.

      • ap

        En ole haiseva ruma läski. Olen vain tavallinen mies. Sellainen joita on terasseilla, bussipysäkeillä, lukusaleissa, kuntosaleilla, Espoossa ja Parkanossa. Olemme soluttautuneet joka paikkaan ja missä sitten olemmekaan, niin varmaa on että saamme olla naisilta rauhassa.

        Olemme varmasti ihan arvokkaita ihmisiä. Tärkeitä yhteiskunnan osasia, perheenjäseniä, sukulaisia ja naapureita. Arvomme naisten silmissä on kuitenkin niin piilossa olevaa arvoa ja niin hankalasti realisoitavaa että moni luopuu leikistä.


      • werrex

        Ja nämä taas on niin paskapuhetta, kun vain olla ja voi. Hyvinkin tavalliset normaalit miehet jäävät usein ilman seuraa ihan siitä syystä, että naisilla on varaa valita. Nämä kunnolliset, tavalliset ja ilmeisesti edellä mainittujen seikkojen takia tylsät miehet alkavat kiinnostamaan naisia sitten siinä vaiheessa, kun on tarpeeksi monta kertaa petytty playereihin (ilmeisesti siinä 40-50 vuoden iässä?). Se vaan menee niin, että jos ei ulkonäköä ole annettu, niin silloin on miehen parempi keskittyä ihan muihin asioihin kuin naisiin: työntekoon, harrastuksiin, kavereihin. Muuten elämä menee oman kelpaamattomuutensa pohdiskeluksi ja murehtimiseksi.


      • adsadsa
        ap kirjoitti:

        En ole haiseva ruma läski. Olen vain tavallinen mies. Sellainen joita on terasseilla, bussipysäkeillä, lukusaleissa, kuntosaleilla, Espoossa ja Parkanossa. Olemme soluttautuneet joka paikkaan ja missä sitten olemmekaan, niin varmaa on että saamme olla naisilta rauhassa.

        Olemme varmasti ihan arvokkaita ihmisiä. Tärkeitä yhteiskunnan osasia, perheenjäseniä, sukulaisia ja naapureita. Arvomme naisten silmissä on kuitenkin niin piilossa olevaa arvoa ja niin hankalasti realisoitavaa että moni luopuu leikistä.

        Suomalaiset, naiset ja miehet on aika hiljasia yleistäen, joten harvoin tullaankaan juttelemaan muutakun humalassa :) Monissa muissa maissa asia on toisin.


    • vinkki

      Mitä jos et ajattelisi niin paljoa?
      ole kerrankin ajattelematta ja mene vain juttelemaan niitä näitä vaikka säästä jos et muuta keksi, näin muutkin miehet toimivat muissa maissa joissa on täysin normaalia iskeä nainen vaikka kadulta keskellä kirkasta päivää. Jos ajattelet ettet ole riittävän hyvä, mitä sitten, voit siirtyä yrittämään uutta naista joka ei ehkä ole niin vaativa kuin se jolle et kelvannut ethän sinä menetä yhtään mitään jos yrität, pää pystyyn ja elämä jatkuu. Mielestäni on surullista miten hyvät ja hiljaiset miehet eivät uskalla lähestyä naisia kun ajattelevat niin paljon, kun sen sijaan kaikenlaiset öykkärit ja pleijerimiehet eivät pelkää ja lähestyvät jokaista naista jota pystyvät.

      • ap

        Tuo on hyvä vinkki. Vaikeasti toteutettava, mutta hyvä.

        Pariutumisen pitäisi olla nimenomaan luonnostaan tapahtuva asia. Liika miettiminen on vienyt siitä ensiksi ilon ja nyt tuntuu että se alkaa estää sen kokonaan. Muistan kuinka nuorena oli jännittävää ja kivaa tutustua tyttöön. Nykyään kun tytöt on muuttuneet naisiksi ja itsekin ehtinyt aikuistua ja miettiä yhtä sun toista, niin koko homma enemmänkin vain ahdistaa ja pelottaa.

        Pariutuminen pitäisi hoitaa siinä iässä kun huolten reppu ei vielä paina ristiselkää. Siinä vaiheessa kun pettymykset eivät ole nujertaneet ja kokemukset eivät ole tehneet vielä kyyniseksi ja mietteliääksi.


      • werrex

        Muita maita ja Suomea nyt vaan ei voi mitenkään verrata. Ulkomailla on normaalia, että ihmiset huomioidaan (ulkonäköön ja statukseen katsomatta) ja ihmisten kanssa jutellaan. Suomessa näin ei ole. Jokainen tavallinen tallaaja voi kokea tuon vaikka matkustamalla mihin tahansa naapurimaahan: siellä katse ja hymy naiselta ei olekaan enää mikään mahdoton asia. Toki ulkomailla on muistettava se, että jos nainen katsoo ja hymyilee ja vaikka haluaa jutella, kyseessä on todellakin vain kulttuuriin kuuluva tapa huomioida ihminen, "vaihtaa kuulumisia".

        Suomessa on oikein hyvä, ettei hyvät? ja hiljaiset miehet lähesty naisia. Sellaiset eivät yksinkertaisesti kiinnosta suomalaisia naisia. Mustaa on aika turha väittää valkoiseksi, meillä on täällä tuollainen kulttuuri ja tuollaiset tavat, ei sen kummempaa.


      • asdasdss
        ap kirjoitti:

        Tuo on hyvä vinkki. Vaikeasti toteutettava, mutta hyvä.

        Pariutumisen pitäisi olla nimenomaan luonnostaan tapahtuva asia. Liika miettiminen on vienyt siitä ensiksi ilon ja nyt tuntuu että se alkaa estää sen kokonaan. Muistan kuinka nuorena oli jännittävää ja kivaa tutustua tyttöön. Nykyään kun tytöt on muuttuneet naisiksi ja itsekin ehtinyt aikuistua ja miettiä yhtä sun toista, niin koko homma enemmänkin vain ahdistaa ja pelottaa.

        Pariutuminen pitäisi hoitaa siinä iässä kun huolten reppu ei vielä paina ristiselkää. Siinä vaiheessa kun pettymykset eivät ole nujertaneet ja kokemukset eivät ole tehneet vielä kyyniseksi ja mietteliääksi.

        Kyynisyys on pahinta mitä ihminen voi tehdä! Jos on kyyninen, se langettaa kaikkeen varjonsa. "Vinkki" antoi mielestäni hyvän neuvon. Pää pystyyn! :)


      • ap
        asdasdss kirjoitti:

        Kyynisyys on pahinta mitä ihminen voi tehdä! Jos on kyyninen, se langettaa kaikkeen varjonsa. "Vinkki" antoi mielestäni hyvän neuvon. Pää pystyyn! :)

        Onko tätä kyynisyyttä mielestäsi enemmän naisissa vai miehissä? Aika usein neuvoja jakavat juurikin naiset, jotka eivät edes tiedä tällaisten ongelmien olemassaolosta. Ja kuinka he voisivatkaan tietää, sillä eihän passiivisen objektin roolissa joudu törmäämään tällaisiin ajatuksiin.

        Olen aivan varma että jos asetelma olisi erilainen, jos naiset kilpailisivat miehistä, nämä ajatukset olisivat enemmän esillä. Miesten kuuluu vain kestää ja nostaa pää pystyyn uusia iskuja varten.


      • ujo_mies_86
        ap kirjoitti:

        Tuo on hyvä vinkki. Vaikeasti toteutettava, mutta hyvä.

        Pariutumisen pitäisi olla nimenomaan luonnostaan tapahtuva asia. Liika miettiminen on vienyt siitä ensiksi ilon ja nyt tuntuu että se alkaa estää sen kokonaan. Muistan kuinka nuorena oli jännittävää ja kivaa tutustua tyttöön. Nykyään kun tytöt on muuttuneet naisiksi ja itsekin ehtinyt aikuistua ja miettiä yhtä sun toista, niin koko homma enemmänkin vain ahdistaa ja pelottaa.

        Pariutuminen pitäisi hoitaa siinä iässä kun huolten reppu ei vielä paina ristiselkää. Siinä vaiheessa kun pettymykset eivät ole nujertaneet ja kokemukset eivät ole tehneet vielä kyyniseksi ja mietteliääksi.

        Se ensimmäinen kerta on vaikea, aivan saatanan vaikea jos ei koe tuollaista pleijerimäistä asennetta omakseen. Hyvin kasvattu mies joka kunnioittaa toisia niin sellaisen on aivan saatanan vaikeaa lähestyä naista "irstaat" ajatukset mielessä. Jos joku nainen katsoo sinua kaupassa, eikä käännä katsetta pois samantien kuin huomaat niin todennäköisesti hän pitää ulkonäöstästi. Katsotko edes esim. kaupassa naisia silmiin, tai käännätkö katseen heti pois kun hän huomaa, et tällöin voi tietää vaikka naiset katsoisivatkin sinua.

        Myönnän itsekin etten ole uskaltanut lähestyä yhtäkään tyttöä siinä mielessä. En oikeastaan tiedä mikä esim silmän iskemisessä naiselle on niin vaikeaa. Otetaan nyt vaikka sellainen tilanne että kaupassa katsomme toisiamme silmiin niin minä yleensä vien katseen ensin pois, miksen voisi esim hymyillä tai iskeä silmää. Mikä siinä on jumalauta niin vaikeaa. En tiedä mutta vaikeaa se on. Kunhan saisin tehtyä sen ensimmäisen kerran niin uskoisin että jatkossa olisi helpompaa. Ei sen hymyn tarvi olla sen kummempi, ei sen tarvi viedä sen pidemmälle, se vain lisää itsevarmuutta kun ymmärtää että lopulta on saanut rohkeutta naisrintamalla.

        Nainen on kuin auto. Et sinä osaa autokoulusa autoakaan heti ajaa mutta harjoittelu tekee mestarin. Täytyy osata käyttää kaasua, kytkintä ja jarrua erikseen sekä samaan aikaan, sen oppii harjoittelemalla ja tilannetajulla. Olet myös oppinut paljon muutakin. Vain harjoittelemalla oppii. Aivan samoin toimii nainen. Jari Sarasvuo on joskus sanonut että vain epämukavuusalueella tapahtuu oppimista ja tämä pitää kyllä täysin paikkansa kun miettii että tekeekö ennemmin jo osaamaansa hommaa ja voi ylpeillä sillä toisille vai tekeekö uutta asiaa jota ei osaa ja aivan varmasti tekee virheitä ja mokailee.


    • larbanlaa

      Jos tutustut vaikka töissä tai opiskeluissa hyvännäköisiin naisiin, niin huomaat, että he ovat usein ihan tavallisia ihmisiä, jotkut siellä pystyssä olevan nokan takanakin.

    • .

      Ongelmasi on se, että olet korottanut naiset jalustalle. Vaikka naiset onkin erilaisia kuin miehet ja saattavat tuntua ihmeellisiltä, niin ihan samalla tavalla hekin pieree ja paskantaa ja röyhtäilee ja ovat epävarmoja eivätkä läheskään niin fiksuja kuin usein uskottelevat. En tiedä miten sisäistäisit tämän. Ehkäpä olemalla enemmän tekemisissä naisten kanssa, niin huomaisit, etteivät he ole niin täydellisiä kuin kuvittelet. Vaikka ymmärrän kyllä senkin, jos haluat takertua ruusuisiin kuvitelmiisi.

      • ap

        En minä tykkää yhtään ruusuisista kuvitelmistani. Mieluummin näkisin itseni ihan samalle tasolle naisten kanssa mutta vaikeaa se on sillä jalustalle nostamista tapahtuu muuallakin kuin omassa päässäni. Naiset ovat onnistuneet markkinoimaan erinomaisesti omaa hyvyyttään suhteessa miehiin.

        Sinkkumarkkinoilla naisten passiivisuus ja miesten aktiivisuus saa vielä eron korostumaan. Kun miehet juoksevat naisten perässä ja naiset valitsevat mieleisensä, niin vaikea on välttyä siltä ajatukselta että miehet ovat ikäänkuin alempiarvoisia.

        Myönnän että olen pitkän sinkkuuden aikana unohtanut jo millaisia naiset ovat arkioloissa.


      • larbanlaa
        ap kirjoitti:

        En minä tykkää yhtään ruusuisista kuvitelmistani. Mieluummin näkisin itseni ihan samalle tasolle naisten kanssa mutta vaikeaa se on sillä jalustalle nostamista tapahtuu muuallakin kuin omassa päässäni. Naiset ovat onnistuneet markkinoimaan erinomaisesti omaa hyvyyttään suhteessa miehiin.

        Sinkkumarkkinoilla naisten passiivisuus ja miesten aktiivisuus saa vielä eron korostumaan. Kun miehet juoksevat naisten perässä ja naiset valitsevat mieleisensä, niin vaikea on välttyä siltä ajatukselta että miehet ovat ikäänkuin alempiarvoisia.

        Myönnän että olen pitkän sinkkuuden aikana unohtanut jo millaisia naiset ovat arkioloissa.

        Olet ihan oikeassa, naiset ovat onnistuneet markkinoimaan hyvin itseään. Ja naisten passiivisuus vielä korostaa tätä. Naiset ovatkin seksi- ja suhdemarkkinoinnin ammattilaisia, mutta se ei tarkoita, että olet jotenkin alempiarvoinen.


      • Ruusuiset kuvitelmat

        "Ehkäpä olemalla enemmän tekemisissä naisten kanssa, niin huomaisit, etteivät he ole niin täydellisiä kuin kuvittelet. "

        Miten sosiaalisesti syrjäytynyt ATM voisi olla enemmän tekemisissä naisten kanssa?


      • -
        Ruusuiset kuvitelmat kirjoitti:

        "Ehkäpä olemalla enemmän tekemisissä naisten kanssa, niin huomaisit, etteivät he ole niin täydellisiä kuin kuvittelet. "

        Miten sosiaalisesti syrjäytynyt ATM voisi olla enemmän tekemisissä naisten kanssa?

        No vaikka aloittamalla jonkun naisvaltaisen harrastuksen, kuten zumban! Tai mieluummin vielä sellaisen missä tehdään jotain yhdessä, että joutuu väkisinkin tutustumaan, esim. kuviokellunnan!


        (huom! esimerkit on huumoria, mutta asiasisältö on täyttä ASIAA)


      • Ha
        larbanlaa kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa, naiset ovat onnistuneet markkinoimaan hyvin itseään. Ja naisten passiivisuus vielä korostaa tätä. Naiset ovatkin seksi- ja suhdemarkkinoinnin ammattilaisia, mutta se ei tarkoita, että olet jotenkin alempiarvoinen.

        täällähän suurin osa miehistä kutsuu itseään nimenomaan alempiarvoiseksi - atm:ksi. Hienoa markkinointia, not.


      • Ja
        Ha kirjoitti:

        täällähän suurin osa miehistä kutsuu itseään nimenomaan alempiarvoiseksi - atm:ksi. Hienoa markkinointia, not.

        Muuten tuo naisten hyvyys-ajattelu alkoi joskus 1800-luvulla kun huomattiin, että rikollisista suurin osa on miehiä ja tätä käytettiin tukemaan sitä, että naisten pitää olla kotona hoivaamassa lapsia ja olla hyviä ja pyhiä, miestään enkelimäisesti palvovia kodinhengettäriä. Ei tuo mitään naisten omaa keksintöä ole. Ylistämällä alistamista. Sitten oli ne huonot naiset; oli huorat ja madonnat.


      • ...
        Ja kirjoitti:

        Muuten tuo naisten hyvyys-ajattelu alkoi joskus 1800-luvulla kun huomattiin, että rikollisista suurin osa on miehiä ja tätä käytettiin tukemaan sitä, että naisten pitää olla kotona hoivaamassa lapsia ja olla hyviä ja pyhiä, miestään enkelimäisesti palvovia kodinhengettäriä. Ei tuo mitään naisten omaa keksintöä ole. Ylistämällä alistamista. Sitten oli ne huonot naiset; oli huorat ja madonnat.

        Menepä takaisin koulun penkille, kun tunnet historiaa noin huonosti.


      • maanpakolainen
        Ha kirjoitti:

        täällähän suurin osa miehistä kutsuu itseään nimenomaan alempiarvoiseksi - atm:ksi. Hienoa markkinointia, not.

        Kyllä minä olen huomioinut, että täällä nimenomaa suomalaisnaiset luokittelevat miehiä ATM-luokkaan ja ylentävät itsensä ainakin mielipidekommenteissaan YTN-luokkaan!
        Ei tarvitse mennä Viroa pitemmälle, niin huomaa, että naiset voivat olla kauniita miehet huomioivia naisia eikä läsäfeministejä ja miehetkin ovat hoidettuja, koska naiset antavat sille arvoa ja palkitsevat miehenkin vaivannäön!

        Suomessa suomalainen nainen on nykyisin pahempi sika, mitä suomalaismies on ikinä ollut tai tulee olemaan!
        Se on ylimielisen femiinismin satoa, missä omia miehiä yritetään nujertaa kaikin mahdollisin tavoin!
        Kyse on naisten vallankäytöstä!


      • kirahvitsi

        Hear fucking hear!


    • Yksi ukko

      Naiset ovat mielestämme kauniita, koska evoluutiobiologia niin määrää. Lisäksi kauneus on monessa tapauksessa huolellisen meikkaamisen ja pukeutumisen ansiota.

      Evoluutiobiologian sekä ulkonäköä parantavien apukeinojen tuolla puolen useimmat naiset (kuten miehetkin) ovat aivan tavallisia ja keskinkertaisia - hekin, jotka kuvittelevat olevansa jotain todella ainutlaatuista.

      • joooo-oh

        "Lisäksi kauneus on monessa tapauksessa huolellisen meikkaamisen ja pukeutumisen ansiota."

        Tämä on muuten totta.Naisiin verrattuna miehillä on vähemmän käytössä ns.ehotuskeinoja.Mies voi pukeutua siististi,ajaa partansa,kammata hiukset ja laitaa partavetta,but that's it.
        Nainen puolestaan tekee melkein samat mutta meikkaa vielä lisäksi,mikä on iso etu.Joskus kun on nähnyt kauniita naisia meikattuna ja ilman niin meikin tuomaetu on hämmästyttävä.Joskus sen pakkelikerroksen alta kun löytyy ihan normaalin näköinen pärstä.


      • ap
        joooo-oh kirjoitti:

        "Lisäksi kauneus on monessa tapauksessa huolellisen meikkaamisen ja pukeutumisen ansiota."

        Tämä on muuten totta.Naisiin verrattuna miehillä on vähemmän käytössä ns.ehotuskeinoja.Mies voi pukeutua siististi,ajaa partansa,kammata hiukset ja laitaa partavetta,but that's it.
        Nainen puolestaan tekee melkein samat mutta meikkaa vielä lisäksi,mikä on iso etu.Joskus kun on nähnyt kauniita naisia meikattuna ja ilman niin meikin tuomaetu on hämmästyttävä.Joskus sen pakkelikerroksen alta kun löytyy ihan normaalin näköinen pärstä.

        On mielenkiintoista ajatella millainen olisi ilta vaikkapa baarissa jossa naiset olisivat meikeittä. Naamion taakse on helppo piiloutua, mutta millaista olisi esiintyä täysin omana itsenään?


      • 5+18
        ap kirjoitti:

        On mielenkiintoista ajatella millainen olisi ilta vaikkapa baarissa jossa naiset olisivat meikeittä. Naamion taakse on helppo piiloutua, mutta millaista olisi esiintyä täysin omana itsenään?

        En normaalisti meikkaa edes baariin, ja voin kertoa että aika rauhassa sitä saa olla. Sitten kun pistää pakkelia (muutakin kuin pelkän ripsivärin), niin alkaa flaksi käydä. Oscar Wilde oli oikeassa: on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja.

        (Joojoo, Wilde oli homo, mutta ainakin tämän heteronaisen kokemukset viimeisen 16 vuoden ajalta vahvistavat asian.)

        Miehet pokaavat enemmän täydessä tällingissä olevia naisia. Siis sellaisessa täydessä tällingissä, että muut naiset tajuavat toisen meikanneen vähintään tunnin ajan. En sitten tiedä, tajuavatko tai huomaavatko he, kuinka paljon pakkelia ja aikaa mm. "luonnollisen lookin" saamiseen tarvitaan... :D

        Omana itsenään, täysin luomuna meneminen on toki kaunis ajatus, mutta tosielämä opettaa tytöille hyvin nopeasti että on parempi opetella meikkipuuterin ja rajauskynän käyttö, mikäli mielii saada miesseuraa. Lenkkipolut ja kuntosalit ovat olleet poikkeus, mutta niillä ahkerasti käyvät hoitavat yleensä itsellensä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, jotta näyttäisivät naama pestynä muultakin kuin perussuomalaiselta: tiskiveden väriseltä, haaleanvaalealta.


      • 5+18
        5+18 kirjoitti:

        En normaalisti meikkaa edes baariin, ja voin kertoa että aika rauhassa sitä saa olla. Sitten kun pistää pakkelia (muutakin kuin pelkän ripsivärin), niin alkaa flaksi käydä. Oscar Wilde oli oikeassa: on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja.

        (Joojoo, Wilde oli homo, mutta ainakin tämän heteronaisen kokemukset viimeisen 16 vuoden ajalta vahvistavat asian.)

        Miehet pokaavat enemmän täydessä tällingissä olevia naisia. Siis sellaisessa täydessä tällingissä, että muut naiset tajuavat toisen meikanneen vähintään tunnin ajan. En sitten tiedä, tajuavatko tai huomaavatko he, kuinka paljon pakkelia ja aikaa mm. "luonnollisen lookin" saamiseen tarvitaan... :D

        Omana itsenään, täysin luomuna meneminen on toki kaunis ajatus, mutta tosielämä opettaa tytöille hyvin nopeasti että on parempi opetella meikkipuuterin ja rajauskynän käyttö, mikäli mielii saada miesseuraa. Lenkkipolut ja kuntosalit ovat olleet poikkeus, mutta niillä ahkerasti käyvät hoitavat yleensä itsellensä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, jotta näyttäisivät naama pestynä muultakin kuin perussuomalaiselta: tiskiveden väriseltä, haaleanvaalealta.

        "tajuavatko he" = "tajuavatko miehet".


      • huomio!
        5+18 kirjoitti:

        En normaalisti meikkaa edes baariin, ja voin kertoa että aika rauhassa sitä saa olla. Sitten kun pistää pakkelia (muutakin kuin pelkän ripsivärin), niin alkaa flaksi käydä. Oscar Wilde oli oikeassa: on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja.

        (Joojoo, Wilde oli homo, mutta ainakin tämän heteronaisen kokemukset viimeisen 16 vuoden ajalta vahvistavat asian.)

        Miehet pokaavat enemmän täydessä tällingissä olevia naisia. Siis sellaisessa täydessä tällingissä, että muut naiset tajuavat toisen meikanneen vähintään tunnin ajan. En sitten tiedä, tajuavatko tai huomaavatko he, kuinka paljon pakkelia ja aikaa mm. "luonnollisen lookin" saamiseen tarvitaan... :D

        Omana itsenään, täysin luomuna meneminen on toki kaunis ajatus, mutta tosielämä opettaa tytöille hyvin nopeasti että on parempi opetella meikkipuuterin ja rajauskynän käyttö, mikäli mielii saada miesseuraa. Lenkkipolut ja kuntosalit ovat olleet poikkeus, mutta niillä ahkerasti käyvät hoitavat yleensä itsellensä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, jotta näyttäisivät naama pestynä muultakin kuin perussuomalaiselta: tiskiveden väriseltä, haaleanvaalealta.

        No kyllä kroppaakin katsotaan, varsinkin jos itsellä vielä on kohdallaan. Olisihan se kiva joskus harrastaa liikuntaakin kimpassa ja seksistäkin saa enemmän kun kuntoa löytyy!!!
        Lopettakaa "elintaso"-lihominen! Kakaratkin on ihan säälittävän paksuja nykyään, kiitos heidän tollojen vanhempiensa! Se lihominen ei ole geeneissä, vaan laiskassa elintavassa suurimmalla osalla nykyläskeistä!


      • sisters are doing it
        joooo-oh kirjoitti:

        "Lisäksi kauneus on monessa tapauksessa huolellisen meikkaamisen ja pukeutumisen ansiota."

        Tämä on muuten totta.Naisiin verrattuna miehillä on vähemmän käytössä ns.ehotuskeinoja.Mies voi pukeutua siististi,ajaa partansa,kammata hiukset ja laitaa partavetta,but that's it.
        Nainen puolestaan tekee melkein samat mutta meikkaa vielä lisäksi,mikä on iso etu.Joskus kun on nähnyt kauniita naisia meikattuna ja ilman niin meikin tuomaetu on hämmästyttävä.Joskus sen pakkelikerroksen alta kun löytyy ihan normaalin näköinen pärstä.

        Oli muuten mahtavaa, kun aamulla ennestään tuntematon sänkykumppani totesi aamulla (olin pessyt meikit): "voi hitsi, sä näytät hyvältä ilman meikkiä"! Tehkää perässä, siskot!


      • History.
        5+18 kirjoitti:

        En normaalisti meikkaa edes baariin, ja voin kertoa että aika rauhassa sitä saa olla. Sitten kun pistää pakkelia (muutakin kuin pelkän ripsivärin), niin alkaa flaksi käydä. Oscar Wilde oli oikeassa: on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja.

        (Joojoo, Wilde oli homo, mutta ainakin tämän heteronaisen kokemukset viimeisen 16 vuoden ajalta vahvistavat asian.)

        Miehet pokaavat enemmän täydessä tällingissä olevia naisia. Siis sellaisessa täydessä tällingissä, että muut naiset tajuavat toisen meikanneen vähintään tunnin ajan. En sitten tiedä, tajuavatko tai huomaavatko he, kuinka paljon pakkelia ja aikaa mm. "luonnollisen lookin" saamiseen tarvitaan... :D

        Omana itsenään, täysin luomuna meneminen on toki kaunis ajatus, mutta tosielämä opettaa tytöille hyvin nopeasti että on parempi opetella meikkipuuterin ja rajauskynän käyttö, mikäli mielii saada miesseuraa. Lenkkipolut ja kuntosalit ovat olleet poikkeus, mutta niillä ahkerasti käyvät hoitavat yleensä itsellensä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, jotta näyttäisivät naama pestynä muultakin kuin perussuomalaiselta: tiskiveden väriseltä, haaleanvaalealta.

        Oscar Wilde ei ollut homo.


      • PhallusDei
        huomio! kirjoitti:

        No kyllä kroppaakin katsotaan, varsinkin jos itsellä vielä on kohdallaan. Olisihan se kiva joskus harrastaa liikuntaakin kimpassa ja seksistäkin saa enemmän kun kuntoa löytyy!!!
        Lopettakaa "elintaso"-lihominen! Kakaratkin on ihan säälittävän paksuja nykyään, kiitos heidän tollojen vanhempiensa! Se lihominen ei ole geeneissä, vaan laiskassa elintavassa suurimmalla osalla nykyläskeistä!

        Helppohan se on laiskuudesta huudella, kun käy päivittäin "töissä" lepäilemässä sinä valkokaulusköyhä! Itse teen kunnon fyysistä työtä, josta maksetaankin ihan OK moneen konttorirottaan verrattuna.


      • Kerta ja kerta aina
        sisters are doing it kirjoitti:

        Oli muuten mahtavaa, kun aamulla ennestään tuntematon sänkykumppani totesi aamulla (olin pessyt meikit): "voi hitsi, sä näytät hyvältä ilman meikkiä"! Tehkää perässä, siskot!

        Aivan oikein tärkeintä on pyrkiä mielyttämään ja olla itsetunnossaan niin heikko, että normaali olotila ja normaali kohteliaisuus on jotain sellaista minkä varaan itsensä rakentaa. ( kuitenkaan itsetuntoa ei ollut sitä vertaa että voisi seuraa hakea naturellina, vaan tyytyy esittämään meikkiensä avulla vamppia ja tyytyy kertapanoihin kun itsetunto ei muuhun riitä)

        Mielyttäkää horot ja alistukaa naurettavuuksille, saatte juuri oikeanlaista huomiota itsetuntonne rakennuspuuhiin, ulkoapäin ohjautuvat idiootit tyyvät kertapanoihin ja kertakohteliaisuuksiin


      • totuusetveritas
        History. kirjoitti:

        Oscar Wilde ei ollut homo.

        No kyllä se nyt vaan oli.


      • Apukoulu
        totuusetveritas kirjoitti:

        No kyllä se nyt vaan oli.

        Kuka on Oscar Wilde?


      • mä oon Riki Sorsan
        Apukoulu kirjoitti:

        Kuka on Oscar Wilde?

        Kim Wilden veli.


      • History.
        totuusetveritas kirjoitti:

        No kyllä se nyt vaan oli.

        No ei todellakaan ollut, kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin väittää mitään. Ei se Wilden runoilu hänestä homoa tehnyt.


      • History.
        History. kirjoitti:

        No ei todellakaan ollut, kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin väittää mitään. Ei se Wilden runoilu hänestä homoa tehnyt.

        Tässä vähän faktaa miehestä : http://fi.wikipedia.org/wiki/Oscar_Wilde


      • hitsaajako
        sisters are doing it kirjoitti:

        Oli muuten mahtavaa, kun aamulla ennestään tuntematon sänkykumppani totesi aamulla (olin pessyt meikit): "voi hitsi, sä näytät hyvältä ilman meikkiä"! Tehkää perässä, siskot!

        mies ei sano "voi hitsi".


      • Pointti
        hitsaajako kirjoitti:

        mies ei sano "voi hitsi".

        Jos hän tarkoitti sisters are doing it themselfs, ihan keskenään? Tytöillä vähän omanarvontunto heikoilla jos tuollainen tapahtuma on tuon tarinan pointti?


      • 5+18

      • Joku näyttelijä
        Apukoulu kirjoitti:

        Kuka on Oscar Wilde?

        Se Oscar-patsas mitä Amerikassa jaetaan on nimetty sen mukaan. Se oli kai mallina.


      • KVG..
        Joku näyttelijä kirjoitti:

        Se Oscar-patsas mitä Amerikassa jaetaan on nimetty sen mukaan. Se oli kai mallina.

        Ei ollut näyttelijä vaan runoilija, ja näytelmä- ja romaanikirjailija. Ei todellakaan ole ollut mallina millekkään oscar-patsaalle. Kuoli kauan enne kuin oscar-gaalaa edes järjestettiin.


      • Selvä
        5+18 kirjoitti:

        No biseksuaali sitten.

        Mitä sitten vaikka oli, niin on monet muutkin, mm. Madonna, Lindsay Lohan, Megan fox, Angelina Jolie ja lista sen kuin jatkuu.


    • Rottweil

      Olet onnellisessa asemassa ap. Itse koen, että aika harva vapaa nainen on kovinkaan kaunis.

      • that´s me

        Minä olen. Kaunis ja vapaa, mutta en perinteinen "haluan perheen"-tyyppi. Hyvä mies ei ole kuka tahansa, etsin sielunkumppania. Jos sellaista ei ole, elän tämän elämäni ilman miestä. Enkä todellakaan laita naamaani treffipalstalle, koska en halua treffailla tuntemattomia. Tapaan työssäni jatkuvasti ihmisiä... Onneksi rakkautta voi jakaa muullakin tavalla kuin parisuhteessa. Sekä ihmisille että eläimille.


      • Missä ajattelu?

        Kuviiteletko tosiaan että sinkkuus johtuu ainoastaan ulkonäöstä? Jos ajattelet noin, olet yksinkertainen! Tiedän monia taviksia jopa rumahkoja ihmisiä jotka ovat löytäneet kumppanin ja osalla heistä on itseään paljon tasokkaampi mies/nainen. Sitten tiedän hyvännäköisiä miehiä ja nättejä naisia jotka ovat sinkkuja. Yleensä siihen on kaksi syytä: ovat liian nirsoja tai sitten eivät vain halua seurustella. Oikeastaan kolmanneksi syyksi voisi lisätä sen ettei ole löytänyt sellaista ihmistä jonka kanssa natsaa.


    • Hyvä ihminen

      Itseasiassa: "you no alone."
      Itseänikin aprikoittaa kauniit naiset, vaikka melko usein(siis melkein pelkästään) heiltä saankin ihania katseita ym.
      Joskus jopa pientä kontaktintynkääkin tai jopa iskuyritystäkin on tullut, mutta kun tämä ajatus siitä kalvaa, että ei asnsaitse moista kaunotarta rinnalleen, niin koko homma kaatuu siihen.
      Jokin mättää, sillä lähes kaikki lähipiirin ystävät ja tuttavat pitävät minua ulkonäollisesti kuin elokuva tähtenä ja ihmettelevät lähes raivonpartaalla sinkkuuttani. Olen aina ihmeissään, miten tarmokkasti sinkkuuteeni puututaankaan.
      Näytän näiden ihmisten silmiissä ikäistäni (roisisti yli 30) noin 10 v. nuoremmaltakin, mutta en voi mitään asenteelleni, minkä mukaan en ansaitse ketään ihanaa ja kaunista rinnalleni.

      Voi sitä moraalisaarnaa, mitä olen saanut vuosieni varrella kuullakkaan tästä sinkkuudestani.
      "Olet niin kauniskasvoinen, että saisit kenet vain haluaisit." "Miten noin hyvän-näköinen mies voi yhä olla vapaa." Blaa, blaa... Hämmentävää.

      Ei tässä kohta tiedä miten olisi kun henkiset estot ovat tätä luokkaa.

      Erittäin hyvää kesänjatkoa kaikille kohtalonsinkuille ja railakkaat kompit aloittajalle! Et ole sentään aivan yksin umpikujasi kanssa. Kyllä meitä vain on olemassa muitakin.

      • Given&got

        Joopa joo. Minulla on perimmäinen dilemma, että iskuyrityksiä tehneet naiset ovat vaikuttaneet tyhmiltä "tyrkyiltä". Tietenkin, jos haluaa saada, niin on näihin joskus tullut sorruttuakin. "En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mut monen vierestä oon herännyt". Älköön kukaan siis odottako kännisen naisen aloitetta, vaan pysy itse aloitteellisena, niin kehtaa aamulla poistuakin ilman poispäin naapureista katsomista ja mukana saattaa lisäksi olla lupaus yhteisestä tulevaisuudestakin jossain muodossa. Tsemppiä A.P:lle!!!


      • Muna Lisa

        Kauniskasvoinen roisisti yli kolmekymppinen MIES, joka saa naisilta "ihania" katseita.


      • ratkaisu
        Muna Lisa kirjoitti:

        Kauniskasvoinen roisisti yli kolmekymppinen MIES, joka saa naisilta "ihania" katseita.

        kauniit pojat yleensä tykkäävät kauniista pojista.


    • Siis

      Jos näet jotain kaunista naista useasti niin jos näit hänet viimeksi eilen, tai toissapäivänä, ja tänään näet hänet uudelleen niin ajattele, että lähes 100% varmuudella siinä näkemistenne välillä hän on käynyt p.askalla. Tytötkin tekevät sitä, kai sinä sen tiesit?

      • Nais-75

        Tämä on mielenkiintoinen ilmiö näin naisen vinkkelistä!
        Ja samalla suloista.
        Miehet siis kohottavat naiset niin korkealle, että pitää oikein muistuttaa, että pöntöllä se kaunotarkin käy.
        Awwww.... :)

        En minä kyllä itse mitään paskajuttuja mieti, kun jotain miestä ihailen. Pitäiskö kokeilla ensi kerralla?


      • tollastakin sit on

        Tyyppi ei taida elää parisuhteessa. Miksi alentaa ihailunsa kohdetta? Kohdista vessa-ajatuksesi jonnekin oman vanhan sukulaisesi toilettiin, tai jotain....


      • paskarakkaus
        Nais-75 kirjoitti:

        Tämä on mielenkiintoinen ilmiö näin naisen vinkkelistä!
        Ja samalla suloista.
        Miehet siis kohottavat naiset niin korkealle, että pitää oikein muistuttaa, että pöntöllä se kaunotarkin käy.
        Awwww.... :)

        En minä kyllä itse mitään paskajuttuja mieti, kun jotain miestä ihailen. Pitäiskö kokeilla ensi kerralla?

        Onneksi minulla on koprofilia. Tulee aikamoiset fibat


      • HUOLITELTU
        paskarakkaus kirjoitti:

        Onneksi minulla on koprofilia. Tulee aikamoiset fibat

        Tämä jutun jatke kyllä sai mahan mutturaan,ei millään pahalla, mutta ne kynnet vielä unohtui.Kaunista mutta jospa se työllistää......?


      • Kysyjä X
        Nais-75 kirjoitti:

        Tämä on mielenkiintoinen ilmiö näin naisen vinkkelistä!
        Ja samalla suloista.
        Miehet siis kohottavat naiset niin korkealle, että pitää oikein muistuttaa, että pöntöllä se kaunotarkin käy.
        Awwww.... :)

        En minä kyllä itse mitään paskajuttuja mieti, kun jotain miestä ihailen. Pitäiskö kokeilla ensi kerralla?

        Tämä tuli varmaan vähän yllärinä, mutta esim. Suomessa ja Ruotsissa ovat naiset määräävässä asemssa periaattessa elämän jokaisessa asiassa ja parisuhteessa miehistä elää ns. "tosssun alla" varmaankin ainakin sellaiset reippaat 90%.
        Me muut jotka emme elää niin, ollaan yleensä mulkkuja tai sovinisteja tai jollain ihmeen tavalla naiset kategorisoi sellaiset alempaan kastiin kun eivät muuta järkevää perustelua "tossuttomuudelle" keksi.

        Ero ulkomaihin on selvä, ovathan esim. monet Aasian kulttuurit erittäin voimakkaasti maskulinisia ja mies on edelleen se "perheen pää" ja kunnioitettu ja arvostettu yhteiskunnan jäsen kun taas Euroopassa tuntuu olevan valtaosin vallassa feministiset kulttuurit ja mies on hyvin usein se hylkiö, juoppo tai juntti vaikka mitään perustelua ei asialle olisikaan.


      • vvcxvcxvcxvxc
        Kysyjä X kirjoitti:

        Tämä tuli varmaan vähän yllärinä, mutta esim. Suomessa ja Ruotsissa ovat naiset määräävässä asemssa periaattessa elämän jokaisessa asiassa ja parisuhteessa miehistä elää ns. "tosssun alla" varmaankin ainakin sellaiset reippaat 90%.
        Me muut jotka emme elää niin, ollaan yleensä mulkkuja tai sovinisteja tai jollain ihmeen tavalla naiset kategorisoi sellaiset alempaan kastiin kun eivät muuta järkevää perustelua "tossuttomuudelle" keksi.

        Ero ulkomaihin on selvä, ovathan esim. monet Aasian kulttuurit erittäin voimakkaasti maskulinisia ja mies on edelleen se "perheen pää" ja kunnioitettu ja arvostettu yhteiskunnan jäsen kun taas Euroopassa tuntuu olevan valtaosin vallassa feministiset kulttuurit ja mies on hyvin usein se hylkiö, juoppo tai juntti vaikka mitään perustelua ei asialle olisikaan.

        Kyllä minusta vielä nykyäänkin mies on yleensä perheen pää jos sellainen ylipäänsä perheessä on.


      • Nuori mutta oppinut
        Kysyjä X kirjoitti:

        Tämä tuli varmaan vähän yllärinä, mutta esim. Suomessa ja Ruotsissa ovat naiset määräävässä asemssa periaattessa elämän jokaisessa asiassa ja parisuhteessa miehistä elää ns. "tosssun alla" varmaankin ainakin sellaiset reippaat 90%.
        Me muut jotka emme elää niin, ollaan yleensä mulkkuja tai sovinisteja tai jollain ihmeen tavalla naiset kategorisoi sellaiset alempaan kastiin kun eivät muuta järkevää perustelua "tossuttomuudelle" keksi.

        Ero ulkomaihin on selvä, ovathan esim. monet Aasian kulttuurit erittäin voimakkaasti maskulinisia ja mies on edelleen se "perheen pää" ja kunnioitettu ja arvostettu yhteiskunnan jäsen kun taas Euroopassa tuntuu olevan valtaosin vallassa feministiset kulttuurit ja mies on hyvin usein se hylkiö, juoppo tai juntti vaikka mitään perustelua ei asialle olisikaan.

        ääri islamisti maissa miehen rooli korostuu vielä enemmän


      • ihmettelijä x
        Kysyjä X kirjoitti:

        Tämä tuli varmaan vähän yllärinä, mutta esim. Suomessa ja Ruotsissa ovat naiset määräävässä asemssa periaattessa elämän jokaisessa asiassa ja parisuhteessa miehistä elää ns. "tosssun alla" varmaankin ainakin sellaiset reippaat 90%.
        Me muut jotka emme elää niin, ollaan yleensä mulkkuja tai sovinisteja tai jollain ihmeen tavalla naiset kategorisoi sellaiset alempaan kastiin kun eivät muuta järkevää perustelua "tossuttomuudelle" keksi.

        Ero ulkomaihin on selvä, ovathan esim. monet Aasian kulttuurit erittäin voimakkaasti maskulinisia ja mies on edelleen se "perheen pää" ja kunnioitettu ja arvostettu yhteiskunnan jäsen kun taas Euroopassa tuntuu olevan valtaosin vallassa feministiset kulttuurit ja mies on hyvin usein se hylkiö, juoppo tai juntti vaikka mitään perustelua ei asialle olisikaan.

        Onko Aasiassa asiat paremmin? Mies luovuttaa palkkansa vaimolle joka pitää taloutta ja antaa miehelle sopivaksi katsomansa taskurahan ja hallitsee kotona muutenkin ihan täysin. Avioliitto on usein järkiavioliitto, puoliso on valittu taloudellisin ja muuten suvuille sopivin perustein joten (naisen) ulkonäkö ei välttämättä ole ollenkaan tekijä liitossa. Jos joku asia ei naista miellytä, seksiä ei tipu, eikä ymmärrystä taloudelliseen tilanteeseen välttämättä löydy, kun nainen jotain haluaa niin sen on myös tultava. Uskollisuus ei ole myöskään aina kovassa kurssissa. Toinen tilanne on jos nainen on tyytyväinen avioliittoon hän varmaan myös yrittää parhaansa tilanteessa. Suomessa naisilla on mahdollisuus olla muualla kuin kotona, käydä töissä ja tehdä valintoja, elää muutenkin kuin miehen rahojen varassa. Se on tuonut vaikeuksia miehille jotka eivät osaa edelleenkään ajatella naisia tavallisina ihmisinä, mutta sehän ei ole naisten ongelma vaan niiden miesten jotka kuvittelevat että nainen ei voi olla muuta kuin prostituoitu tavalla tai toisella.


    • lisävinkki

      harrastuksista puheen ollen ratsastuskouluilla ainakin törmää moniin sinkkunaisiin ja monet naiset ovat hullaantuneita jos tallilla käy edes mies tai pari.. niin ja hevosia voi mennä ihan vain hoitamaan (harjaamaan, syöttämään jne) ei välttämättä tarvitse aloittaa ratsastusharrastusta

      • alberto juantorena

        Miehen pitää kylläkin olla hyvinvarustettu, jos aikoo hevostyttöjä lähestyä.


    • ap

      Kävin loman alkamisen kunniaksi kaupungilla ja totesin taas kerran saman asian. Naiset ovat aurinkoja joiden ympärillä elottomat planeetat, eli miehet, kiertävät.

      Pukeuduin mielestäni fiksusti ja nuorekkaasti, ajoin partani ja laitoin Calvin Kleinin partavettä jotta olisin hyväntuoksuista ilmaa naisille. Onnistuin sikäli hienosti illanvietossa että yksikään nainen ei katsonut hyvällä eikä pahalla. Ei minulla ollut minkäänlaista itseisarvoa, eikä varmaan koskaan tule olemaankaan.

      Naisilla näytti kuitenkin olevan hauskaa. Iloista tanssimista ja juomista jota miehet kiinnostuksella seurasivat ja rohkeimmat uskaltautuivat mukaan tanssiin. Toivottavasti joku heistä onnistui vakuuttamaan kauniimman sukupuolen edustajan omasta kelvollisuudestaan. Todistustaakkahan on tunnetusti aina miehillä.

      • werrex

        Ota huomioon, että tässäkin maassa pari miljoonaa miestä toimii ihan samalla tavalla. Normaalimpaa on se, ettei miestä huomioida mitenkään kuin se, että huomioidaan. Unohda ne naiset, jos olet joskus seksiä harrastanut, tiedät että sekin on melko tylsää puuhaa useimmiten. Mihin muuhun naisia edes tarvitaan, kuin panemiseen? Vietä aikaa (miespuolisten) kavereidesi kanssa ennemmin.


      • Itäsuomi taas,oletan
        werrex kirjoitti:

        Ota huomioon, että tässäkin maassa pari miljoonaa miestä toimii ihan samalla tavalla. Normaalimpaa on se, ettei miestä huomioida mitenkään kuin se, että huomioidaan. Unohda ne naiset, jos olet joskus seksiä harrastanut, tiedät että sekin on melko tylsää puuhaa useimmiten. Mihin muuhun naisia edes tarvitaan, kuin panemiseen? Vietä aikaa (miespuolisten) kavereidesi kanssa ennemmin.

        Voi sinua raukkaa, et ole saanut naisilta juuri mitään... Tylsää puuhaa?? Mitä olet oikeastaan törkkinyt?? Taidottoman kommenttihan tuo oli.
        Ihmisillä on hieno taipumus pitää toisistaan myös muulla tasolla...seksi on yksi alkeellisimmista tarpeista ihmisellä. Jos olet tunneköyhä ja ajattelet kaikkia pelkkinä panokohteina, ei sinulla todellakaan ole toivoa. Jokainen osaa alkeellisimmat tavat suvun jatkamiseen, mutta harvempi osaa viedä hyviä ominaisuuksiaan eteenpäin siten, että saa valita kumppaninsa. Seksitaidot on miehen käyntikortti! (ja ehkä naisenkin) Tuon urpouden ei soisi periytyvän, joten vietä vain aikaasi niiden kavereittesi kanssa!


      • Imbala

        Hmm.Mut miks aurinko sitten nousee ja laskee?


      • nannapaaa

        Pitäiskö sunkin kokeilla mennä sinne tanssimaan ja pitämään hauskaa? :) Tosin mieluiten jonkun miespuolisen kaveris kanssa. Olen itse 21v nainen, käyn joskus tanssimassa tietyn kaveriporukan kanssa(naisia), ja aina tuntuu että vaan naiset tanssii, mikä on surullista. Senpä takia usein jos nähdään miehiä tanssimassa, esim kaks miestä yhessä, nii usein mennään siihen lähelle ja jos he vaan pientä katsekontaktia hakee, nii mennään vähän lähemmäs. On hauskaa tanssia miehet ja naiset sekasin! Miehet nyt vaan heittäkää se kyynisyys ja nöyryys ja pelot metsään ja kokeilkaa edes! Aina voi ottaa pienen rohkasuryypyn, jos ei ole taipumusta alkoholismiin. Eihän kokeilusta mitään menetä, menkää vaikka toiseen kaupunkiin niin jos tapahtuu jotain noloa, ei ole ketään tuttuja näkemässä. Tsemppiä miehet ja naiset!! :)


      • podpaopdopajktjke
        nannapaaa kirjoitti:

        Pitäiskö sunkin kokeilla mennä sinne tanssimaan ja pitämään hauskaa? :) Tosin mieluiten jonkun miespuolisen kaveris kanssa. Olen itse 21v nainen, käyn joskus tanssimassa tietyn kaveriporukan kanssa(naisia), ja aina tuntuu että vaan naiset tanssii, mikä on surullista. Senpä takia usein jos nähdään miehiä tanssimassa, esim kaks miestä yhessä, nii usein mennään siihen lähelle ja jos he vaan pientä katsekontaktia hakee, nii mennään vähän lähemmäs. On hauskaa tanssia miehet ja naiset sekasin! Miehet nyt vaan heittäkää se kyynisyys ja nöyryys ja pelot metsään ja kokeilkaa edes! Aina voi ottaa pienen rohkasuryypyn, jos ei ole taipumusta alkoholismiin. Eihän kokeilusta mitään menetä, menkää vaikka toiseen kaupunkiin niin jos tapahtuu jotain noloa, ei ole ketään tuttuja näkemässä. Tsemppiä miehet ja naiset!! :)

        Miehet ei tanssi.

        Mutta siis ihan tosissaan, näin miehenä sanoisin, että meillä on todella monella nurja suhtautuminen asiaan. Tanssiminen ei ole "miehekästä" ja se on "noloa". Ajatuksessa ei ole mitään järkeä, mutta suomalainen kulttuuri on muokannut monet meistä tähän.

        Toisaalta en edes kehtaa tanssia (paitsi tukevassa humalassa), koska en osaa tanssia ja näytän melko naurettavalta lattialla heiluessani.


      • vcxvcxvcxvxcvxcxxxcv
        Itäsuomi taas,oletan kirjoitti:

        Voi sinua raukkaa, et ole saanut naisilta juuri mitään... Tylsää puuhaa?? Mitä olet oikeastaan törkkinyt?? Taidottoman kommenttihan tuo oli.
        Ihmisillä on hieno taipumus pitää toisistaan myös muulla tasolla...seksi on yksi alkeellisimmista tarpeista ihmisellä. Jos olet tunneköyhä ja ajattelet kaikkia pelkkinä panokohteina, ei sinulla todellakaan ole toivoa. Jokainen osaa alkeellisimmat tavat suvun jatkamiseen, mutta harvempi osaa viedä hyviä ominaisuuksiaan eteenpäin siten, että saa valita kumppaninsa. Seksitaidot on miehen käyntikortti! (ja ehkä naisenkin) Tuon urpouden ei soisi periytyvän, joten vietä vain aikaasi niiden kavereittesi kanssa!

        Jos ei saa naisilta huomiota niin miksi naisen etsimiseen pitäisi panostaa niin paljon? Itse tosin nautin naisesta myös keskusteluseurana, joten tykkään olla naisten kanssa tekemisissä lähinnä baareissa.

        Seksi on mukavaa puuhaa, mutta ei se mitään maata mullistavaa ole. Itseasiassa on paljon tekemistä, jota teen mieluummin kuin harrastan seksiä. Toki jos seksi puuttuisi elämästäni niin ehkä se tällöin olisi merkityksellisempää.

        Pointtina oli, että miksi panostaa sellaisen asian tekemiseen, jota ei kuitenkaan pääse juuri koskaan tekemään kun on mielenkiintoista tekemistä, jota pystyy tehdä aina kun haluaa.

        Minusta on aika masentavaa, että lapsena oli vaikka mitä tekemistä kun ei oltu vielä kiinnostuneita naisista. Nyt kaverit haluavat lähinnä lähteä baariin ja muu harrastaminen on jäänyt paljon vähemmälle. Kumma kun baarissa käynti tuntuu olevan nykyään lähes jokaiselle se ainoa oikea tapa viettää viikonloppua.


      • vcxxvcxxx
        podpaopdopajktjke kirjoitti:

        Miehet ei tanssi.

        Mutta siis ihan tosissaan, näin miehenä sanoisin, että meillä on todella monella nurja suhtautuminen asiaan. Tanssiminen ei ole "miehekästä" ja se on "noloa". Ajatuksessa ei ole mitään järkeä, mutta suomalainen kulttuuri on muokannut monet meistä tähän.

        Toisaalta en edes kehtaa tanssia (paitsi tukevassa humalassa), koska en osaa tanssia ja näytän melko naurettavalta lattialla heiluessani.

        Oletko koskaan katsonut sitä muuta porukkaa? Ei hekään kovin erikoiselta näytä heiluessaan. Toki jotkut osaavat tanssia, mutta ei siinä ole juurikaan sijaa naiselle siinä tanssissa.


      • En tanssi vapaaehtoi
        vcxxvcxxx kirjoitti:

        Oletko koskaan katsonut sitä muuta porukkaa? Ei hekään kovin erikoiselta näytä heiluessaan. Toki jotkut osaavat tanssia, mutta ei siinä ole juurikaan sijaa naiselle siinä tanssissa.

        Tanssiminen sujuu luonnostaan vain naisilta, hinteiltä ja ulkomaanpelleiltä. Suomimies tekee itsestään naurettavan yrittäessään väkisin veivata ja vielä esittää että se on muka hauskaa. Ainoa syy alistaa itsensä tuollaiseen vastenmieliseen nöyryytykseen on se että tanssilattialla pääsee luontevan tekosyyn varjolla kähmimään ja puristelemaan.


    • ....

      11 idioottia naista luulee, että tämä aloitus koski heitä.

      • Takosin, Näin sen.

        Miksiköhän? Huonosti nimetty tai jotain?


    • Otsikko-Joonas

      Eivät ole.

      (kirjoitin tämän vain vastauksena otsikkoon, en lukenut ketjua muuten)

    • On teilläkin

      Ongelmat! Tulepa joskus käymään täällä itä-suomen pikku kylillä niin huomaat, että valitat ihan turhasta. En väitä, että täällä ei olisi kauniita naisia, vaan sitä, että täällä näkee yleensäkään naisia!!! Jos minä tulisin käymään etelä-suomessa niin näkisitte sen siitä, että pää pyörisi koko ajan edestakaisin :)

      • ap

        Mukavahan se olisi katsella jos olisi naisasiat jo hoidettu kuntoon. Mutta kun ei ole. Kauniit naiset ovat kuin mainokset rahattomalle.


      • werrex

        Etelässä on toki enemmän naisia, kun ihmisiä ylipäänsä on enemmän. Se vaan ei muuta sitä asiaa, että jos mies on vähemmän kiinnostava (ujo, ruma, tavallinen, kiltti, epävarma jne.), niin yhtä pienet saumat on saada seuraa Helsingistä kuin Utsjoelta. Erona vain se, että Helsingissä pääsee vierestä seuraamaan, miten komeat, kauniit, sosiaaliset ja itsevarmat ihmiset löytävät toisensa.


      • samaa mieltä ja
        ap kirjoitti:

        Mukavahan se olisi katsella jos olisi naisasiat jo hoidettu kuntoon. Mutta kun ei ole. Kauniit naiset ovat kuin mainokset rahattomalle.

        hyvä metafora.


    • N40

      Ap,

      toimi kuten upean sukupuolesi muutkin edustajat ovat toimineet: sublimoi! Sinulla on mitä ilmeisimmin jumalainen esteettinen silmä, joka poimii naiskauneuden - kuin ruusun - katuvilinästä, supermarketin kassajonosta ja ehkä jopa sen itä-suomalaisen pikkukylän ainoalta baaritiskiltä.

      Tee kuten Pablo Neruda, Woody Allen ja sadat, tuhannet muut. Eivät mitään komeita miehiä, todellakaan, mutta ah! mikä kyky palvoa naiskauneutta. Tällaisia miehiä me kauniit naiset rakastamme! ;-)

      Ps. Kirjoitat hyvin, anna palaa!

      * * *

      Jos en voi nähdä kasvojasi,
      katson jalkojasi.

      Pienten kovien jalkojesi
      kaarevia luita.

      Ne kannattelevat sinua,
      niiden varassa lepää
      suloinen vartesi.

      Rakastan uumaasi, rintojasi,
      nänniesi purppuraa,
      juuri lentoon lähteneiden
      silmiesi syvänteitä,
      leveää hedelmäsuutasi,
      punaista hiuskuontaloasi:
      rakasta pikku torniani.

      Mutta jalkojasi rakastan siksi
      että ne vaelsivat ylitse maan,
      yli tuulen ja veden,
      kunnes ne löysivät
      tien luokseni.

      - P. Neruda

    • Ok Man

      En minä tiedä olisiko se loukkaus jotakuta kohtaan jos lähestyisinkin ja olen lähestynyt, mutta kyllähän ainakin täällä Helsingissä kattelee hieman ylpeän oloisena viilettäviä nuoria kauniita naisia niin sitä tuntee ittensä aika rumaksi ja kömpelöksi mieheksi, siis nimenomaan parisuhdemielessä.
      Kun naisilta saa vaikka katseenkin tai katseita jne. niin eihän sitä osaa tietää miksi joku vilkaisee.

      Kun tajuaa sitten että se "oma taso" tai mikä hyvänsä suosio vastaa Suomessa jotain pyylevää ehkä epäsosiaalista naista niin alkaa miettimään että on aika vaihtaa maisemaa.

      Sinun aloittaja pitää kyllä tehdä töitä omanarvontuntosi kanssa. Ei sen kanssa että mitä muut sinusta ajattelee kun ei sillä niin väliä vaan että sinä koet että sulla on vahvuudet ja heikkoudet.

      Voit vaikka kysyä että mitä naiset ovat tehneet jotain varteenotettavaa että ovat saavuttaneet tuon kauneuden? Eivät mitään tai ainakaan mitään tärkeää. Meikanneet ja puunanneet turhamaisuudessaan jotta olisivat suosittuja.

      En itse kaipaa mitään ihailevia katseita paitsi siinä mielessä että se voisi viestittää ihan oikeasta kiinnostuksesta joka perustuu johonkin muuhun kuin siihen miten suosittu tai kaunis/komea ihminen on.

      Se on jo harvinaisempaa.

      • Ok Man

        Aloittaja, arvostat siis liikaa synnyinlahjana saatua sukupuolen ja kauneuden tuomaa etua sekä siltä miltä jokin näyttää.
        Se kauneus tulee kuihtumaan pois aivan kuten kaikki tuhoutuu.


      • ap
        Ok Man kirjoitti:

        Aloittaja, arvostat siis liikaa synnyinlahjana saatua sukupuolen ja kauneuden tuomaa etua sekä siltä miltä jokin näyttää.
        Se kauneus tulee kuihtumaan pois aivan kuten kaikki tuhoutuu.

        Totta, mutta arvostan myös liikaa naisten muita ominaisuuksia joissa he ovat usein miehiä edellä: koulutusta, kansainvälisyyttä, hyvää itsetuntoa, sosiaalisuutta jne.

        Nämä kaikki kun yhdistetään vielä siihen puunattuun ja ehkä hieman ylpeäänkin olemukseen, niin iskeehän siinä helposti rimakauhu.

        On minulla tässä isompikin ajatus kuin vain omat ongelmani. Ajatus on se, että eikö naisten olisi aika ottaa aktiivisempi rooli näissä asioissa. Heillä olisi itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja lähestyä miehiä. Heillä olisi tasa-arvoisessa yhteiskunnassa mahdollisuus tehdä niin kenenkään sitä paheksumatta.

        Toinen ajatus on se, että huomion vähäisyys johtaa miesten itsetunto-ongelmiin. Naisten tulisi muistaa se tosiseikka että miehetkin kaipaavat kehuja, kannustusta, hyväksyntää. Kaikkea sitä mistä tavallinen sinkkumies jää yleensä paitsi. Tiedän että ajatus on naisten mielestä ikävä ja he yrittävät unohtaa sen, mutta olen nyt ikävä tyyppi ja muistutan siitä taas kerran.


      • ...
        ap kirjoitti:

        Totta, mutta arvostan myös liikaa naisten muita ominaisuuksia joissa he ovat usein miehiä edellä: koulutusta, kansainvälisyyttä, hyvää itsetuntoa, sosiaalisuutta jne.

        Nämä kaikki kun yhdistetään vielä siihen puunattuun ja ehkä hieman ylpeäänkin olemukseen, niin iskeehän siinä helposti rimakauhu.

        On minulla tässä isompikin ajatus kuin vain omat ongelmani. Ajatus on se, että eikö naisten olisi aika ottaa aktiivisempi rooli näissä asioissa. Heillä olisi itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja lähestyä miehiä. Heillä olisi tasa-arvoisessa yhteiskunnassa mahdollisuus tehdä niin kenenkään sitä paheksumatta.

        Toinen ajatus on se, että huomion vähäisyys johtaa miesten itsetunto-ongelmiin. Naisten tulisi muistaa se tosiseikka että miehetkin kaipaavat kehuja, kannustusta, hyväksyntää. Kaikkea sitä mistä tavallinen sinkkumies jää yleensä paitsi. Tiedän että ajatus on naisten mielestä ikävä ja he yrittävät unohtaa sen, mutta olen nyt ikävä tyyppi ja muistutan siitä taas kerran.

        Miksi ihmeessä YTN:t tekisivät aloitteita ATM:lle?


      • ap
        ... kirjoitti:

        Miksi ihmeessä YTN:t tekisivät aloitteita ATM:lle?

        En nyt ota kantaa noihin kirjainlyhenteisiin, mutta ainakin yksi vastaus: eriarvoistumisen ehkäisemiseksi. Kun muutenkin usein ajatellaan että yhteiskunta on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki, niin miksei sama päde myös sinkkuihin. Jos oletetaan että melko suuri osa miespuolisista sinkuista on tilanteessa jotta positiivinen palaute ja huomio on olematonta, niin ongelmiahan siitä väkisinkin syntyy.

        Voidaan tietysti ajatella että jokainen pitäköön huolen omasta itsetunnostaan, mutta onko se kuitenkaan niin yksiselitteistä? Eihän jokaisen tule pitää huolta taloudellisestakaan toimeentulosta, vaan turvaverkot on kuitenkin asetettu pitämään ihmiset hengissä. Nuorten miesten ongelmista puhuttaessa olisi mukava kuulla myös tämä pointti eli eläminen huomioyhteiskunnassa ilman huomiota.


      • Justjuu.
        ap kirjoitti:

        En nyt ota kantaa noihin kirjainlyhenteisiin, mutta ainakin yksi vastaus: eriarvoistumisen ehkäisemiseksi. Kun muutenkin usein ajatellaan että yhteiskunta on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki, niin miksei sama päde myös sinkkuihin. Jos oletetaan että melko suuri osa miespuolisista sinkuista on tilanteessa jotta positiivinen palaute ja huomio on olematonta, niin ongelmiahan siitä väkisinkin syntyy.

        Voidaan tietysti ajatella että jokainen pitäköön huolen omasta itsetunnostaan, mutta onko se kuitenkaan niin yksiselitteistä? Eihän jokaisen tule pitää huolta taloudellisestakaan toimeentulosta, vaan turvaverkot on kuitenkin asetettu pitämään ihmiset hengissä. Nuorten miesten ongelmista puhuttaessa olisi mukava kuulla myös tämä pointti eli eläminen huomioyhteiskunnassa ilman huomiota.

        Tapahtuu sitten kun komeat yt-miehet alkavat tekemään aloitteita at-naisille.


      • Petra38
        ap kirjoitti:

        Totta, mutta arvostan myös liikaa naisten muita ominaisuuksia joissa he ovat usein miehiä edellä: koulutusta, kansainvälisyyttä, hyvää itsetuntoa, sosiaalisuutta jne.

        Nämä kaikki kun yhdistetään vielä siihen puunattuun ja ehkä hieman ylpeäänkin olemukseen, niin iskeehän siinä helposti rimakauhu.

        On minulla tässä isompikin ajatus kuin vain omat ongelmani. Ajatus on se, että eikö naisten olisi aika ottaa aktiivisempi rooli näissä asioissa. Heillä olisi itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja lähestyä miehiä. Heillä olisi tasa-arvoisessa yhteiskunnassa mahdollisuus tehdä niin kenenkään sitä paheksumatta.

        Toinen ajatus on se, että huomion vähäisyys johtaa miesten itsetunto-ongelmiin. Naisten tulisi muistaa se tosiseikka että miehetkin kaipaavat kehuja, kannustusta, hyväksyntää. Kaikkea sitä mistä tavallinen sinkkumies jää yleensä paitsi. Tiedän että ajatus on naisten mielestä ikävä ja he yrittävät unohtaa sen, mutta olen nyt ikävä tyyppi ja muistutan siitä taas kerran.

        Naisten sosiaalisuuskin on melko kyseenalainen taito, usein ne kaikkein sosiaalisimmat ovat pelkkiä selkään puukottajia ja aina äänessä olevia paskan jauhajia. Katsele joskus niitä hiljaisempiakin. =)


    • vastaava tapaus

      ''Mukavahan se olisi katsella jos olisi naisasiat jo hoidettu kuntoon. Mutta kun ei ole. Kauniit naiset ovat kuin mainokset rahattomalle.''


      Tässä on ap pukenut parhaiten sanoiksi saman, mitä itsekin koen nähdessäni kauniita naisia :D.

    • Hiljainen mies

      Oletkos aloittaja harrastanut lavatansseja? Jos et niin suosittelen. Olen samanlainen itseni alentanut tyyppi. Tanssilavoilla on puute miehistä ja siellä käy todella kauniita nuoria ja kaikenikäisiä naisia. Itsetunto kohoaa kummasti kun naistenhaulla haetaan. Riittää kun on siisti, kohtelias, katsoo rohkeasti neitokaisia silmiin ja on iloisen oloinen oma itsensä. Olen ihan tavallisen näköinen "metriheikki", mutta hyväksyn itseni kaikkine puutteineen... Olen alkanut toteuttaa samaa "taktiikkaa" lavojen ulkopuolellakin. Omaa rakasta ei ole vielä löytynyt, mutta varmasti vielä löytyy.
      Ei muuta kuin rohkeutta ja pientä ajattelutavan muutosta. Olet hyvä mies jota naiset arvostavat, usko pois.

      • ap

        Tykkään kyllä tanssilavojen tunnelmasta ja siellä käyvät naiset ovat aivan sieltä ihastuttavimmasta päästä. Tanssiminen on kuitenkin niin jännitttävä suoritus muutenkin pelottavassa tilanteessa, että joudun jättämään sen kylmähermoisemmille ihmisille. Minulle on myös sanottu että tanssimaan pitäisi mennä vain ja ainoastaan tanssin takia. Minulla valitettavasti olisi mielessä likaiset taka-ajatukset eli elämänkumppanin löytäminen.

        Olet oikeassa että naistenhaku voisi tehdä hyvää itsetunnolle. Se on kuitenkin käytännössä ainoa tilanne jossa nainen saattaisi lähestyä minua. Vaikka kyseessä ei olekaan muuta kuin tanssiinhaku, niin symbolisena eleenä sillä voisi olla isokin vaikutus itsetuntoon.


    • sinkkumies34

      Kerran seurustelin tos kauniin naisen kanssa mut jätin sen kun ihmiset katteli et mitä tuo nainen noin ruman miehen kanssa seurustelee. Ei mun itsetunto kestänyt.

      • ....................

        Ehkä voisit katsella ja kuunnella ihmisiä katuvilinässä ja muuallakin vähän tarkemmin, ei niin valikoidusti. Saako suurin osa miehistä tai naisistakaan muilta kiinnostuneita katseita, lähestymisyrityksiä tai kehuja sen enempää kuin sinäkään?


    • hanski vaan

      1960 pojat laittoi minut istumaan muurahaispesään.
      Mutta pari päivää taakse päin niin siinä ei pitänyt olla virtaa.
      Kun nousin aitalangan yli niin ette tiedä mikä oli kipu, kun sain sähköiskun sinne minne ei pitäisi. Se oli viimeinen pisara minun omille mitä omistan.
      Voiko kukaan auttaa. jos ei? Miten voisi olla jos ei mikään toimi.
      Hanski.

    • hulivili......

      itsetunto näkyy naamassa. se on siit kiinni..

    • Ymmärrän

      Niinhän se on. Ei kukaan mies voi yltää naisen tasolle, mutta ei siitä tarvitse alemmuutta tuntea - riittää, että sen tiedostaa :D

    • Köh.

      Naiset ne vaan kaunistuu,ja miehet rumenee.Luonnonlaki.

    • Miehessä kiinnostaa muu kuin kauneus tai komeus.

      Miehessä kiinnostaa hyvä itsetunto, joka näkyy, mutta alleviivattuna se ei enää maistu.

      Itsessään kotona oleva Mies on Herkku.

      • Ymmärsinkö?

        Eli itsemurhaa päivittäin pohtiva mies ei vetoa?


    • ------Mies33------

      Mielenkiintoinen avaus. Tämä on kyllä asia, jota kannattaa pohtia. Tää kertoo ajastamme aika paljon - ja sitten toisaalta, tämä on asia mikä on varmasti aina ollut olemassa... ainakin niiden aikojen jälkeen, kun luolamiehet vielä hakivat naisensa siten, että kopsauttivat nuijalla päähän ja raahasivat kotiluolaansa.

      Nykyään ajat on toiset ; )

    • m

      TÄÄLLÄ TODELLAKINN MALEKSII KAIKKI MASENTUNEET ITSEÄÄNINHOAVAT. MENKÄÄ NYT ULOS KATSELEMAAN NIITÄ NAISIA.

      • PÖÖ VV

        AI ETTÄ MITÄ ?


    • Ei niitä ihastella

      On kyllä typerää ajattelua, aivan kuten itse sanotkin.. ja muutkin luuserit plussaamassa.

      • molskista

        Naiset ovat liian leuhkia.mutta kun eurooppa räjähtää niin naisista tulee ammustehtaan työläisiä.


    • muru

      Kylläpä on ihmisellä tosi iiiso murhe....voi luoja.Mistä näitä tulee....???? Eikö maailmassa ole muuta kuin miettiä kuinka haluttava ja kysytty olen.??

    • Köh.

      Itsevarmuus ratkasee kyl aika monta ukonäköseikkaa,kuhan ei oo ylimielinen.

      • vanha herra

        mun mielestä se on kun on oppinut tuntemaan itsensä,sen jälkeen voi antaa muillekin armoa ja sitä että, kaikesta selvitään.


    • siemen.n

      nainen on kauneimmillaan kasvot glaseerattuna ...

      • Köh.

        En ees tiiä mitä glaseerattu on mut saunan jälkeen on nainen kaunis,omana ihtenään.:)


    • KnowsHowWorldWorks

      Vain yksi ominaisuus miehessä korvaa kaikki puutteet.. ja tarkoitan kaikki puutteet. Se ei ole rikkaus, koska rikkaus ei ole oikeastaan ominaisuus vaan vallitseva tila. Se on itsetunto... jos on tarpeeksi hyvä itsetunto on aivan sama oletko ruma, köyhä, kusipäinen, tyhmä, idiootti, mulkero, vammainen, lihava.. ihan mitä tahansa negatiivista.. saat olla siis jopa murhaaja, raiskaaja IHAN MITÄ VAAN, naisia riittää taatusti.

      Huonolla itsetunnolla ei riitä vaikka olisi kaikella tavalla maailman paras mies, ei auta hyvä ulkonäkö, ei mitkään ominaisuudet ole enää relevantteja jos sinulla on huono itsetunto. Huonon itsetunnon vaikutusta voi tosin vähentää rahalla, asemalla ja muilla pippelin jatkeilla ja ne kyllä toimii, mutta et ikinä pääse siitä ajatuksesta, että saat vain naisia, jotka haluavat hyötyä sinusta.

      Näin on näppylä!

    • Barbiegirl4u

      MITÄÄÄÄÄH !!!!!!No ei ihme ettei kukaan mis ole koskaan tullut kaupungilla juttelemaan tai kysymään numroa.Ens kerralla jätän liian meikin pois ja korkkarit kotiin :D

    • Sad face

      be confident, we're all just pathetic homo sapiens.

    • Köh.

      Kauneus ei löydy meikeistä,ei nypityistä kulmakarvoista,ei huulipunasta,kauneus tulee ihmisestä ja siit että näkee toisen sisälle.

    • Uskovainen Uskis

      Naiset rakastavat itsevarmoja miehiä. Mitä tulee kumppanin saamiseen, niin se pohjautuu loppujen lopuksi biologiaan. Jos nainen pitää hajustasi, niin te voitte tulla hyvin toimee ja saada terveitä lapsia. Mutta jos nainen pitää hajuasi epämiellyttävänä, nainen ei kovin mielellään halua olla kanssasi seksuaalisesti ja lapsetkin olisivat todennäköisemmin paljon sairaampia.

      Itsevarmuudella tehdään aloite, mutta biologialla ratkeaa pariskunnan onnellinen tulevaisuus. Näin on itse kaikkivaltias Jumalamme aikoinaan tämän ihmislajimme luonut ja säätänyt. Kiitos ja Cunnia siitä Hänelle!

    • IdioottikoOlet?

      Naiset on tyhmiä mitä enemmän meikkiä,tekotukkaa,silikonia,korkkareita,ja vähäisiä vaatteita sitä alempaa kastia ja se kertoo myös tasosta sen ettei tarvi olla kuin se kyrpä siellä haarovälissä niin miehellä ei ole mitään väliä onko minkään näköinen edes.Eli ei kannata pitää bimboja jalustalla..en voi käsittää kuinka joku tuhlaa rahansa kampaajille ja laittaa jonkun tapetun kiinalaishuor.. hiuksia päähänsä ja maksaa vielä siitä monta sataa.Jakorasioita joka iikka eli ei vaimo ainesta, kannattaa hakea ulkomailta kunnollinen nainen jolla on arvot kohdallaan.

    • Köh.

      Kaikkivaltias ois voinu tehä vähä paremman maailman..Liekkö hän ollu diplomi-insinööri,ku onnistu niin hyvin:D

    • valitse sydämellä

      kauneus on katoavaista, luonne ei.

      • vcxvcxvcxcvx

        Eiköhän sitä ole 10 vuoden jälkeen naimisissa ihan eri naisen kanssa kuin meni naimisiin. Ulkonäöllisesti ja muutenkin. Suhtautuminen toisiinsa on muuttunut täysin eikä ole enää sitä kikattavaa, hauskaa ja kaunista tyttöä, vaan lihava, vihainen akka.


    • Sadomasokisti

      Tokihan mieskin muuttuu kauniiksi ja mukavaksi jos hänellä on mittava omaisuus tai muuten merkittävä toimi josta media löytää lööppien aineksen .

      • Ei auta ei

        Ei minun silmissä ainakaan, ei siinä raha tai status auta jos ulkonäkö ei miellytä. Ja toki se luonne ihan eniten ratkaisee ja yhteensopivuus muutenkin.


    • Kokemuksella

      Kyllä miehetkin meikkiä käyttävät, mm. näyttelijät, laulajat, yleensäkin julkisuudessa olevat media-alan ihmiset. Myös monet normaalit työssäkäyvät miehet pientä ehostusta. Tässä pieni runo lopuksi:
      Nainen on kylmä, nainen on kuuma.
      Nainen on miehelle viettelys huuma.
      Nainen on risti, piru sen miehelle piinaksi pisti.

    • huhhuhkesää

      En alkaisi seurustella ihmisen kanssa, joka pitää minua jalustalla ja jumaloi naiskauneutta liikaa, silloin ollaan narstisilla vesillä.

      • ,,,

        narsisti ihailee itseään, ei toisia.


    • 14+16

      Kauneus on katsojan silmissä.Jokaisella on oma makunsa.

    • Kaunokainen..

      Miehet hakevat normaaleja naisia vaimoiksi ja kauniita naisia vain seksipuuhiin ja se on ollut aina näin.Ei kauniina naisena pääse kenenkään kanssa naimisiin vain on pelkkä seksiobjekti ja kun tähän on tottunut niin myös niin alkaa käyttäytymään ja silti saa aina pettyä rakkauteen koska on vain se pano.

      • Köh.

        Ei ihan totta mut ei ihan väärää.Mies tuntee alemmuuskompleksin kun muut iskee kaunista tyttöystäväänsä/vaimoa..


      • Näin se menee

        Ei välttämättä, kyllä jokainen mies, jopa ne rumatkin, haluavat itselleen kauniin naisen, mutta sepä siinä onkin että se mikä on kaunista, on katsojan silmissä.


    • voi pojat

      Naiset on parempia.
      Ne kasvaa nopeammin. Ne elää pidempään. Ne on korkeammin koulutettuja (varmaan siis älykkäämpiä, meillon vaan muskelit, niillä voi heiluttaa kyllä lekaa). Ovat kauniimpia (sirommat on jäsenetkin ennenkuin...), silmät on isot ja avarat, huulet pehmeet - huh. Ne pärjää 82 centillä siinä missä mies 100:lla. Ovat sivistyneempiä ja avarakatseisia (ne sietää sikamaisia miehiäkin, paitsi se yksi, joka hermostui ja pamputti, se on kyllä ymmärrettävää, anteeksi meidän kaikkien puolesta). Ne on niin seksikkäitä - ne kurvit jestas - mä en voi ymmärtää mitä ne näkee miehissä - on karvaa ja kulmikkuutta - hyi. Vaik mä olen kyllä ihan hotti, vähän niinkuin sovinnossa feminiini puoleni kanssa, ei mulla ole paljon karvojakaan, ei päälaellakaan yhtään, pitäiskö Hunksis ruveta oikeastaan. Ne ei ole käyneet yhtään sotaa keskenään. MIehet taas - verta pakkiin pojat joo, hyvä hyvä. Ne ei ole agressiivisiakaan, uhreja yleensä. Joo miehet niitä teloo ja vainoo, surkeeta sakkia kun parempaansa hakkaavat. Ei ihme että naiset käy vieraissa, se piristää seksielämääkin, siis jos oot nainen, aviovuoteeseenkin vois ottaa toisen miehen, miehet taas on sikoja - ne käy vieraissa.

      Tän kaiken mä luin iltapäivä(naisten)lehdistä.

      (Olikohan siellä autotallissa se vanha veneen keulakoysi vielä, se varmaan kestäis 125 kiloa. )

      • nainen.

        Naisena vastaan tähän. Kasvaminen on totta. Riippuu naisesta elääkö pitkään, mutta niin, keskimäärin. Korkeakoulutusta ei ole kaikilla naisilla, miehet teknisinä/matemaattisina/loogisina menestyvät insinöörialoilla ja saavat hyvän tulon jo nuorina. Miehiä suositaan työelämässä, ainakin tietynlaisia. Se on naisille pahempi juttu. Luoville naisille pitäisi olla kouluja isoilla paikkakunnilla. Jotkut miehet voivat myös simputtaa nuoria naisia ja nainen voi olla väkivallan kohteena joskus. :(

        Älykkyys on totta, silmien isous ja avaruus. :D Pienempi tulo on huono. Miehillä voi olla myös isot ja pehmeät huulet, siinä missä naisella viivat. Sivistystä on, avarakatseisuutta. Mutta minä en ymmärrä sitä pamputtajaa sori. En ole hanksien perään, käy karvallinen ja insinöörimäinen. Mitä tulee naisen siroihin jäseniin, on karvaa, läskiä ja luomia osalla, vai luuletko että kaikki ovat täydellisiä luonnostaan. Kurveihin mitä tulee, rinnat riippuvat joskus.

        Voit siis heittää keulaköyden pois. Koen että miehiä usein suositaan ja ihaillaan. Tai ehkä se riippuu aina yksilöstä keitä ihaillaan naisissa ja miehissä. Ketään ei saisi syrjiä.


      • nainen.
        nainen. kirjoitti:

        Naisena vastaan tähän. Kasvaminen on totta. Riippuu naisesta elääkö pitkään, mutta niin, keskimäärin. Korkeakoulutusta ei ole kaikilla naisilla, miehet teknisinä/matemaattisina/loogisina menestyvät insinöörialoilla ja saavat hyvän tulon jo nuorina. Miehiä suositaan työelämässä, ainakin tietynlaisia. Se on naisille pahempi juttu. Luoville naisille pitäisi olla kouluja isoilla paikkakunnilla. Jotkut miehet voivat myös simputtaa nuoria naisia ja nainen voi olla väkivallan kohteena joskus. :(

        Älykkyys on totta, silmien isous ja avaruus. :D Pienempi tulo on huono. Miehillä voi olla myös isot ja pehmeät huulet, siinä missä naisella viivat. Sivistystä on, avarakatseisuutta. Mutta minä en ymmärrä sitä pamputtajaa sori. En ole hanksien perään, käy karvallinen ja insinöörimäinen. Mitä tulee naisen siroihin jäseniin, on karvaa, läskiä ja luomia osalla, vai luuletko että kaikki ovat täydellisiä luonnostaan. Kurveihin mitä tulee, rinnat riippuvat joskus.

        Voit siis heittää keulaköyden pois. Koen että miehiä usein suositaan ja ihaillaan. Tai ehkä se riippuu aina yksilöstä keitä ihaillaan naisissa ja miehissä. Ketään ei saisi syrjiä.

        Ehkä se on kuitenkin yksilöstä kiinni miten älyään hyödyntää. Ja jokainen on omilla alueillaan älykäs jos haluaa.


    • yksi n

      Vertaan itseäni kauniisiin naisiin ja komeisiin miehiin. Olen sinkkunainen ja 30 . Miehissä moni joka yltää naisen tasolle, ainakin jos trimmaa muutamaa karvaa lyhyemmäksi tietyiltä alueilta.
      Suomessa ei riitä sopivia miehiä naisille ja missä kohdata, ei ole miehiä edes vapaana. Naisilla on paljon meikkiä kasvoissa, hiuksissa väriä, vaatteet tekevät paljon, mutta kuka jaksaa olla dieetillä koko elämänsä kun niin hoikkia ovat.

      • korjaus.

        "joka" sana ei kuulunut lauseeseen.


      • ..................

        "Naisilla on paljon meikkiä kasvoissa, hiuksissa väriä, vaatteet tekevät paljon, mutta kuka jaksaa olla dieetillä koko elämänsä kun niin hoikkia ovat."

        Laittaudun, hiuksia värjään, mutta minun ei tarvitse olla "dietillä". Syön elääkseni ja kuntoilen mielenterveyteni ylläpitämiseksi. Se ihana onnellinen olo, mikä tulee juoksulenkin tai kuntosalin jälkeen. Ihmiset on liikaa dieteillä. Pitäisi omaksua ajatus "elämäntavasta", joka on terveellinen.


      • huokaus..
        .................. kirjoitti:

        "Naisilla on paljon meikkiä kasvoissa, hiuksissa väriä, vaatteet tekevät paljon, mutta kuka jaksaa olla dieetillä koko elämänsä kun niin hoikkia ovat."

        Laittaudun, hiuksia värjään, mutta minun ei tarvitse olla "dietillä". Syön elääkseni ja kuntoilen mielenterveyteni ylläpitämiseksi. Se ihana onnellinen olo, mikä tulee juoksulenkin tai kuntosalin jälkeen. Ihmiset on liikaa dieteillä. Pitäisi omaksua ajatus "elämäntavasta", joka on terveellinen.

        Arvasin että joku tulee sanomaan tästä. Siis on ihmisiä jotka syövät terveellisesti, mutta 30 ikäisenä ja muutenkin, aineenvaihdunta ei ole kaikilla täsmälleen sama. Tutkitusti geenit vaikuttavat asiaan myös. Vaikka joku tulee siitäkin taas sanomaan. Hitaampi aineenvaihdunta on osalla joka tapauksessa.

        Kaikki eivät saa samanlaista onnellista oloa liikunnasta kuin sinä, ja mene juoksemaan heti. Elämässä tilanteet ovat muuttuvia ja vaikuttavat (myös henkinen). Jos sulla on kaikki niin hyvin, miksi kirjoitat palstalla? Eikö onnellisessa elämässä ole muutakin tekemistä. Anna muiden valittaa rauhassa, jooko.


      • .................
        huokaus.. kirjoitti:

        Arvasin että joku tulee sanomaan tästä. Siis on ihmisiä jotka syövät terveellisesti, mutta 30 ikäisenä ja muutenkin, aineenvaihdunta ei ole kaikilla täsmälleen sama. Tutkitusti geenit vaikuttavat asiaan myös. Vaikka joku tulee siitäkin taas sanomaan. Hitaampi aineenvaihdunta on osalla joka tapauksessa.

        Kaikki eivät saa samanlaista onnellista oloa liikunnasta kuin sinä, ja mene juoksemaan heti. Elämässä tilanteet ovat muuttuvia ja vaikuttavat (myös henkinen). Jos sulla on kaikki niin hyvin, miksi kirjoitat palstalla? Eikö onnellisessa elämässä ole muutakin tekemistä. Anna muiden valittaa rauhassa, jooko.

        Olen yli kolmekymppinen. Kroppani on oikeastaan paremmassa kunnossa kuin alle kolmekymppisenä. Olen jopa ollut lievästi ylipainoinen joskus. Laihdutus ei ole mitään vaikeata tai ylipäätään sen saavutetun painon ylläpitäminen.

        Mutta saa toki valittaa, en minä sillä kirjoittanut. Ihmetyttää vaan tuo dietti sana, jota aina viljellään.


    • Niin voi

      Ihailemasi naiset saattavat oikeasti olla ainakin jollain tasolla henkisesti älykkäämpiä kuin sinunkaltaisesi miehet, ja samaan aikaan mitä todennäköisesti luulet olevasi suurinta osaa naisia älykkäämpi, sillä niinhän miehet ovat? Tuo kapasiteetin vajaus on todellista joka on hyvä pukea kuvitelmiin ulkonäöstä johtuvaksi, jotta voi piilotellusti sanoa, no kun ne on kauniita niin siksi ei uskalla vaikka kyse on henkisestä kapasiteetin vajeesta.

      Sitä kuvastaa sekin että miesten kanssa tulee hyvin toimeen kun natsaa henkinen taso ja tietää mitä saa. Jos ei naisten kanssa tiedä mitä tekee ja odottaa niin tuskin on noista naurettavista asioista kyse kuin ulkonäkö tai ytm ja atm asiat ym.paskaa mitä henkisesti kapasiteltaan haluavat uskotella että naisten sitä pitäisi alentaa itsensä alemalle henkiselle tasolle, jota miehet ei ymmärrä kun he on niin saatanan älykkäitä oikea herrarotu

      • 2+2

        Miten tuon osuvammin muotoilisi … nais ihanne muodostuu miehen mielissä kahden nais tyypin väliltä oman äidin luoman mallin ja toinen miehisen mielikuvien ainakin alitajuisesti ja näin tuo menee kokolailla naisilla samaa rataa… joten en ymmärrä miten naiset sitten muuttuisivat ns. liiankauniiksi?


      • On joo on
        2+2 kirjoitti:

        Miten tuon osuvammin muotoilisi … nais ihanne muodostuu miehen mielissä kahden nais tyypin väliltä oman äidin luoman mallin ja toinen miehisen mielikuvien ainakin alitajuisesti ja näin tuo menee kokolailla naisilla samaa rataa… joten en ymmärrä miten naiset sitten muuttuisivat ns. liiankauniiksi?

        Silloinkun mies on tyhjä kuori, maaillmankuva on liian kapea ei ole mitään omaa persoonaa rakentunut, pitää vain siitä mitä saa miehiltä miesten seurassa, peilausta omalle kuvalleen, joka on siis toisten samanmielisten varassa, siksi naiset ovat liikaa kun pelkää että he eivät kannattelemaan häntä samalla tapaa kuin miehet keskenään.

        Moni komea mies on tyhjää täynnä siksi ei heilläkään ole vientiä, mutta jos on, tietysti naiset samalla tapaa haikailevat ja ihastelevat miehistä kauneutta, nimenomaan sulavalinjaista kauneutta, ja ne joilla on samantapaisia ominaisuuksia lähestyvät heitä, osille naisille he ovat liikaa, ja saavat sitten homottelua niskaansa.

        Maskuliinisia miehiä katsotaan eri tavalla, objekteina, koska useat heistä haluavat esiintyä sellaisina ja siten kuka tahansa nainen voi ja uskaltaa heitä lähestyä, koska tarjoavat itsestään vain yhtä ominaisuutta. Tuo komeus on erilaista kuin naisten ja miesten sulavalinjainen kauneus, eikä edes harvinaista,sillä onhan sitä urheilijamaisia nuoria poikia samannäköisissä caprishortseissa pilvin pimein.

        Mitä sitten? Jotain uusavuttomia liikenteessä?


    • ofmg

      Ihan vielä vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Voiko mies päihittää naiskauneuden... Vastaus: Öööö, no ***** EI TODELLAKAAN, so forget about it.

    • åbo

      Hommakkaa nainen ulkomailta älkää jääkö ihmettelee

      • NotSingleAnymore

        Minua on thaimalainen jä minua mies sumalanen se hake minut thaimasta ja me asume suomesa


    • Mielestäni et "AP" ole ainoa mies joka ajattelee samoin kanssasi.
      Minulla itselläni on joskus tosi vaikea lähestyä kaunista naista. Joskus vaan natsaa heti alussa tietyissä asioissa. (Tietyt asiat ovat niitä miten osaan antaa nautintoja naiselleni.)

    • Nahkamaster_69

      Kauniita naisia ei ulkona juurikaan näe kun vertaa netin naisiin.
      www.nahkahanska.com

    • Hyvää kesää :)

      "ap"
      Mun mielestä sun ei pidä verrata itseäsi kehenkään. aina löytyy kauniimpia naisia ja komeampia miehiä...samoin kun rumempia. Jokainen on sen näköinen kuin on.
      Mistäpä tiedät kuinka moni nainen sinuakin ihailee, mutta ei ehkä ole rohkeutta tulla sitä kertomaan. Ihan niinkuin monet miehet eivät uskalla lähestyä kaunista naista, samoin monet naiset eivät uskalla lähestyä hyvännäköistä miestä :)

      Sellasta elämä on :)

    • pohdin

      Tytöillä on kovat suorituspaineet. Ulkonäkö on vain yksi tekijä, johon täytyy panostaa syömällä oikein, vahtimalla kiloja ja liikkumalla. Meikit, vaatteet ja hiukset vaativat päivittäin paljon aikaa sekä rahaakin. Lisäksi täytyy pitää huoli, että on joka tilanteessa sosiaalisesti oikeaoppinen nainen, jos mielii kilpailla menestyksekkäästi uroista, kavereista ja työpaikoista. On miehilläkin omat paineensa, mutta kun hyvin suuri osa naisista on "kauniita", ei kaikkien miesten tarvitse olla alfauroksia ollakseen kiinnostavia.

    • Miehellä ja naisella on eri keinot. Ei samoilla keinoilla kannata kilpailla.

    • Nainen 40+

      No katoppa tota nimerkkiä TheOne, kuinka typerän näköinen hän on takaapäin, tuskin omistaa edes vahvoja oikeita lihaksia, vaan "pumpuli" treenattuja palloja. Varmasti harva nainen kiinnostuu hänestä, minä en ainakaan.

      Sinun pitäisi osata rakastaa itseäsi, jotta voisit/osaisit rakastaa muita. Sinulla taitaa olla vain itsetunto alhainen ja sitä pitäisi nostaa.

      Ei sinun tarvitse vertaa itseäsi naisiin, pääasia että rakkaus toimii. ♥

    • TAUNO 71

      EI YLÄPÄÄSTÄ,ALAPÄÄSTÄ EN VERTAILE !

    • <.<

      Tavallisen näköisen naisen on vaikeampaa saada komea mies kuin tavallisen näköisen miehen on saada kaunis nainen.

    • KAUNOTAR

      olen kaunis ja monet ovat sanoneet niin minulle ja tiedän että ole keskiverto suomalaista kauniimpi mutta suomalaiset miehet ovat ujoja ja epävarmoja he eivät uskalla koskaan puhua minulle olen 16 ja tämä on minulle aika kova juttu kun kavereilla riittää vientiä, monet katselevat kaukaa ja sanojat kauniiksi (rohkeimmat) mutta en ole koskaan ollut treffeilla tai seurustellut toivoisin tavallaan että en olisi näin kaunis että saisin seuraa KAUNEUS ON KIROUKSENI teen välillä turussa mallin hommia lehtiin ja tv mainoksiin jonka takia on ollut hankala saada ystäviä koska tytöt ovat kateellisia
      HYVÄT MIEHET MYÖS KAUNIIT NAISET TARVITSEVAT SEURAA JOSKUS JOPA ENEMMÄN KUIN TOISET EI YHTÄ KAUNIIT!!

      • KA-U-NO-TAR

        Olen kaunis lässynlässyn ää mun pillnreiän koko on 2cm ja peräreiän 0,1mm olen "vähän" itserakas ja ihmettelen miksei miehet lähesty mua ehkä oon vähän myös tyhmä.En osaa lukea enkä kirjottaa mut ilmeillä joo siks mua kuvataan ja pian pääsen aikuisviihde alalle.


      • tapa.kaunis.nainen

        Älä huoli kaunotar.

        Suomessa on jo nyt paljon somaleita ja kurdeja jotka ovat juuri sinun iässäsi erittäin riidanhaluisia ja yli-machoja. Ne eivät ole lainkaan epävarmoja ja ujoja, vaan erittäin röyhkeitä ja itsevarmoja.

        Alat pyörimään niiden kanssa ja annat ison maahanmuuttajajengin panna sinua kimpassa, niin sitten voit esittää tosi kovaa niille suomalaisille ujoille neitsytpojille jotka eivät uskalla sinua lähestyä.

        Otat oikein sen kaikista ilkeimmän ja kakaramaisimman kurdipojan joka esittää kovaa jätkää ja nuolet sen kaulaa intohimoisesti jonkun ujon suomalaisen nörttimiehen edessä. Sitten nauratte kimpassa kuinka "ääähhähähähähähä, vittu kaikki neitsytmiehet pitäs vittu tappaa, äähähähähähähä ei oo helppoo olla hyvännäköne!!!

        Sitten huudat vielä kovaan ääneen kuinka aivan kaikilla suomalaisilla miehillä on maailman pienin penis, ja aivan kaikilla ulkomaalaisilla miehillä on valtava jättipenis.


    • Komee Gubbe

      Minusta miehet ovat kaikilta muilta ominaisuuksiltaa ylivertaisia naisiin nähden, lukuunottamatta ulkonäöllisesti naiset ovat esteettisesti kauniimpia. Joten kortit vaan auki akkoille, jos ei kelpaa niin todennäköisesti parempi niin

    • Eloveena on out

      Aloittajalla tuntuu olevan ihan perushermoilua vaan, no biggie.
      Ota pari paukkua hermoiluusi?(tietenkään ei mitään kännejä)

      Yksi asia minkä itse huomasin matkalta palatessani, on että naiset eivät ole mitenkään erityisiä täälläkään.Kauniita kyllä, mutta poikkeapas jossain toisessa maassa... voi herran ***** mitä ladyja siellä kopisuttelee korkokengissään pitkin katuja.

      Otetaanpa vaikka Japani.Siellä ei läskiä katukuvassa juurikaan näy.Yhteiskunnan paine pitää siitä huolen että leivoksia ei vedetä korillista tauolla.

      Todella timmiä mallitason naista suhailee pitkin katuja sadoittain jokapuolella.Siinä unohtuu eloveenat aika nopeasti.
      Ja se helppous päästä juttusille.Ei tarvitse kuin pyytää söpöä tyttöä vaikka jäätelölle.Sama voi jopa toimia jossain päin suomea,harvinaista kylläkin.Suomen tytöt on opetettu miesten tavoille ja luulemaan että ovat jotenkin maapallon parasta antia mieskunnalle.Näin EI ole.

      Suomessa vastauksena pullealtakin naiselta saattaa tulla vaikka suoraa huutoa, jos kakkuhetki keskeytyi keskustelunaloituksen seurauksena :D

      Suosittelen lämpimästi että kurkkaat mitä tarjottavaa ulkomailla on.Venäjälläkin löytyy kauniita naisia pilvin pimein.

    • Köh.

      Suomalaiset naiset on ihanan vittumaisia.Mie tykkään.Päässä liikkuu muutaki ku korvapuikko:)

    • laulajamies.

      Olen 35 vuotias mies. Ylipainoinen. 189 cm 110 kiloa. Maha on hyvin iso. Osaan laulaa hyvin. ja käyn karaokebaareissa. Viimeksikin tuli erittäin kaunis alle kolmekymppinen nainen itseään tyrkyttämään. Ja monesti on tullut hyvän näköisiä naisia tyrkylle. Ei se oo ulkonäöstä kiinni. Vaan luonteesta. Eikä haittaa jos opettelet vaikka laulamaan tms. Älä koskaan mielistele keskustelun aloittaja naisia liikaa. Mieluummin "hieman" toisin päin. Muka "leikilläsi" vittuilet. Siitä ne tykkää.

    • hande-56

      Nainen on luotu miehen silmälle ihanaksi ja kaiketi päinvastoin.No näitä naisista ja meistä miehistä on kaikenlaisia variaatioita riitämiin.
      Mielipiteitä näistä asioista loputtomiin.
      Tuosta ajatelusta,sitähän ei tiedä toisen ajatuksia jos ei niitä paljasta. Sitä onko typeria ajatuksia,eihän ne enää mielestäni ole ajatuksia jos ne tuo esiin.
      Olisko ne jo pohdintoja siinä vaiheessa,no kaiketi siitä ollaan montaa eri mieltä.
      Ainakin ajatuksin jos ei kirjoituksin.

    • nainen on....

      98% naisista on aivan tavallisen näköisiä ilman "naamalankkia",ei mitenkään erikoisen kauniita,,,,kauniita on todella vähän. kauneuden näkeminen on kuiten vain katsojan korvien välissä.
      mutta miehellä ei ole mitään saumaa voittaa naista kauneudessa,mitä se sitten onkaan..."onneksi" näin,koska juntteja ja äijiä miehet suurelta osin on. teeskentelevät ravattisonnit ovat täysiä tolloja---venttiilit vuotaa ja pahasti.

    • perhananakka

      No vittu. Olisinkin kaunis.

    • Hyvännäköinen_-

      Onko tämä joku provo vai mistä on kysymys? Tietysti naiset
      katselevat ja ihailevat miehiä, ovat aina katsoneet, mikä ihmeen
      kysymys tämä on?

      Jos naiset eivät katso sinua ihaillen, suosittelen katsomaan
      peiliin ja tekemään asialle jotakin. Minua ovat naiset katsoneet
      pitkään ja ihaillen jo yli 25 vuotta, viimeksi tänään niin kuin eilenkin
      ja sitä edellisenä päivänä ja niin edelleen.. Olen 100% hetero ja
      olen aina pitänyt itsestäni ja ulkonäöstäni hyvää huolta. Valitettavasti
      joskus on joku homo yrittänyt tulla lähelleni, mutta kun näyttää nyrkkiä niin
      gay-tyypit ovat onneksi painuneet vi**uun.

      Vertaan itseäni joka päivä ohikulkeviin naisiin ja ennen kaikkea vertaan,
      kuinka paljon itsevarmuutta heissä on oman ulkonäkönsä suhteen. Omaa
      miehistä ulkonäköä kun on tosi vaikeaa verrata naiselliseen ulkonäköön, mieluummin vertaan itsetuntoa ja itsevarmuutta. Ja ne itsevarmimmat naiset kiinnostavat aina kaikkein eniten..:)

    • KaikkienKukkienKukki

      Yhtään itseäni korottamatta, olen kaunis. Kauneuteni on tuottanut paljon negatiivisia asioita elämässäni. Huonoja kokemuksia on ulkonäköni ansiosta saanut jopa työhaastatteluissa/työpaikalla...

      Miesystäväni lähes poikkeuksetta ovat sanoneet, että eivät uskaltaneet tulla juttelemaan kun ajattelivat että katsoisin vaan nenän vartta pitkin. Samoin ystävystyminen naisiin on usein hankalampaa kun tavallisemman näköisella olisi. Totta kai ystävystymiseen yms vaikuttaa luonne eniten, mutta ulkonäkö vaikuttaa siihen tuleeko kukaan juttelemaan/ottaako kontaktia.

      Kaduilla jatkuva kyyläys ja kuiskiminen/huutelu. Jotkut myös kokee, että kaunis on sama kun "halpa", että voi läppästä pepulle tai kouraista tissistä jos huvittaa.

      Aloinpa saamaan sitten paniikkikohtauksiakin yhdessä vaiheessa. Onneksi ne ovat nyt poissa.

      Pahimmillaan aloin verhoutua verkkareihin ja huppareihin aurinkolaseihin, että viitsii käydä kaupassa.

      Kaiken tämän seurauksena on persoonaani tullut ei toivottuja piirteitä: arka ja pelokas.

      Ja ei, en pukeutunut/pukeudu tai meikkaa kun lutka.

      • no jos pyrkisit mallitoimistoon töihin niin luulisi ettei liika kauneus nousisi esteeksi ,.


    • muita muist. ihm. aj

      Eihä mies voi eddes olla kaunis. Eikö sana kaunis tule vain ulkokuoren ulkonäöstä eli kuvaa vain yhtä osa-aluetta. miehistä käytetään sanaa komea joka kuvaa mielestäni koko kokonaisuutta paljon laajemmin. On olemassa kauniita naisia mutta mun nainen on hieno ja upea enkä käytä siitä koskaan sanaa kaunis. Minä arvostan ihmisiä joilla on ulkokuorenlisäksi sielu. Kukat ovat kauniita mutta ihmiset ovat minulle hienoja ja komeita sekä upeita. en itse saa kiinnostuneita katseita ulkonäön puolesta vaan moni sanoo että minussa vetää rauhallisuus ja sellainen joukkue persoona puoleensa. En itse ainakaan halua koskaan todeta että ihmiset iihan vain munkanssa tykkäävät tulla puheleen ulkonäönpuolest. Munkanssa tulee jutteleen varsinki lapset ja lähempänä keskiikää olevat ihmiset. Nuoret ku eivät tunnu enää arvostavan muuta kuin sitä yhtä ja pinnallisuutta.

    • jjn81

      Olen 30v nainen ja parisuhteessa...
      Varsinkin nuorempana tuli ravintolassa harrastettua sellaista mukavaa peliä kuin lihasbingo. Jokaisesta lihaksesta saa yhden pisteen, eli saldo voi olla ihan mukava jos saa jonkun sali-aktiivin kiskaisemaan paidan pois.

      Kyllä naiset kohtelevat miehiä objekteina aivan siinä missä miehetkin naisia. Itse olen aina sen suuntaista toimintaa vähän itsessäni sensuroinut, sillä mulla ei ole mitään halua profiloitua äijämäisenä naisena :)

      Ulkonäkö asiat ovat siitä epäreiluja, että meillä naisilla on huomattavasti enemmän mahdollisuuksia korjailla ilman kirurgiaa sitä mitä luoja on meille luonut ja mitä pidetään usein kauneuden mittarina: kerran vuodessa vietettävä luomupäivä, jolloin kaikki kiristävä,kohottava sekä kosmetiikka olisi kielletty ja kaikkien tulisi ikään,sukupuoleen jne.katsomatta pukeutua vihreään sukkapukuun varmasti esittelisi todellista tilannetta paremmin. :P

      Ymmärrettävä, mutta äärimmäisen surullinen kysymys aloittajalla... Kyllähän se ulkonäkö oikeasti paljon merkitsee, mutta paljon voi paikata oikealla asenteella ja riittävällä itsekunnioituksella ja itsetunnolla. Ja jos tuollaista pohtii, ne eivät varmaankaan ole aivan riittävät...

    • sgsdgs

      Kyllä niitäkin miehiä on olemassa, jotka ovat miehiksi yhtä komeita kuin mitä nainen voi olla kauniiksi.

      Esimerkiksi Adam Lambert.

    • "liian_nuori"

      itse olen viellä nuori mutta naisten mielestä näytän 16.v vaikka olen 22.
      olen hyvän näköinen ja muutaman kerran puuhastellu vanhempien naisten kanssa
      mutta oman ikäisten naisten lähellä on todella vaikeaa ? missä vika toden näköisesti naamassa

      • Fly Alone

        Helpommalla pääsee kun heittää koko naiset jorpakkoon. Itse tein niiin. Todella moni nainen katselee ja yrittää lähennellä, se on helvetin rasittavaa. En oikeasti halua sellaista elämää, en ole koskaan halunnut. Valitettavasti ulkonäkö vetää niitä puoleensa, mutta onneksi vittumainen luonne hoitaa ne pois jaloista aika nopeasti, ja sitten kun jäävät kuulomatkan ulkopuolelle, niin saa taas itsekseen kirota, että mitä noikin oikein yritti, pitää vissiin olla taas viikko sisällä tai sitten pussi päähän kun ens kerralla menen ulos. Massatapahtumiinkaan en mene, sielläkin riittää iskijöitä, mä en vaan jaksa tätä, miksei mua jätetä rauhaan. Joku toinen voisi olla iloinen jos naiset yrittää jotain ihan päivittäin, minä en näe siinä mitään hienoa. En oikeasti tarvitse naista mihinkään. En ole koskaan tarvinnut. Ja siis homokaan en ole. On olemassa ihmisiä, jotka eivät ole kumpaakaan, minä kuulun kyllä ihan täysin heihin.

        Alkukesällä tuli 30 mittariin ja hyvin on riittänyt aikaa tehdä kaikkea mielekästä yksikseen. Viihdyn todella hyvin yksin, niin on aina ollut. En jaksaisikaan kysymyksiä, että "Missäs sun nainen on? Saisit kenet vain." Minä en vain kulje normaaleja sosiaalisia polkuja, se ei tunnu oikealta, tuntuu helvetin raskaalta ja pahalta sellainen elämä. Naisten kanssa menisi muutenkin vain säätämiseksi ja ne asiat joita oikeasti haluaa harrastaa, jäisivät vaille aikaa. Vapaa kuin taivaan lintu on osoittautunut minulle oikeaksi tieksi.


    • Niin ja näin

      Tänään iltapäivällä ei kyllä tarjonta mieltä ylentänyt, ihrapersettä, siiderimahaa ja selluloosakinkkua oli liikkeellä turhan paljon. Jostain syystä kaikki rumat naiset ryntäsivät kadulle yhtä aikaa vain minun kiusakseni.

      Pari teinipersettä oli kyllä. Tiukat lyhyet shortsit, toisella vielä upposi kunnolla vakoon. Seurasin näitä kahta pitkän matkaa muna kovana hekumoiden kuola valuen perselihojen värähtelyä ja yritin väistellä rumien tanttojen armaadaa joka löntysteli ympäriinsä.

    • jos haluat

      Sä pystyt halutessasi lyömään naisen tajuttomaksi paljain nyrkein ja ottamaan hänet väkisin. Ei siinä tarvita mitään vertailuja ja muita kikkailuja. Mieti sitä!

      • Ui

        Pikkaisen sairas tapaus, pelkuri jolla ei ole kykyä muuhun kuin sairaaseen fantasiointiin,alentamalla pyrkii avuton tapaus ylentämään itsensä.


      • mailma on miesten
        Ui kirjoitti:

        Pikkaisen sairas tapaus, pelkuri jolla ei ole kykyä muuhun kuin sairaaseen fantasiointiin,alentamalla pyrkii avuton tapaus ylentämään itsensä.

        kävelen kaupungilla ja naureskelen naisille, kun tiedän olevani fyysisesti ylivoimainen heihin verrattuna. Leikittelen ajatuksissani, kuinka seuraisin ylimielisen näköistä naista puistoon ja riuhtoisin häneltä vaatteet pois, jonka jälkeen panisin väkisin samalla haukkuen ylimieliseksi horoksi. Pystyisin toteuttamaan em. leikiten, jos haluaisin, koska naiset ovat heikkoja ja minulla on elin jolla voi penetroida väkisin.


      • Ihan kiihotuin tästä
        mailma on miesten kirjoitti:

        kävelen kaupungilla ja naureskelen naisille, kun tiedän olevani fyysisesti ylivoimainen heihin verrattuna. Leikittelen ajatuksissani, kuinka seuraisin ylimielisen näköistä naista puistoon ja riuhtoisin häneltä vaatteet pois, jonka jälkeen panisin väkisin samalla haukkuen ylimieliseksi horoksi. Pystyisin toteuttamaan em. leikiten, jos haluaisin, koska naiset ovat heikkoja ja minulla on elin jolla voi penetroida väkisin.

        Ja kun penetroi vuorotellen pillureikään ja peräreikään, niin paska leviää vittuun. Sitten voi nimitellä sitä paskavituksi.


      • Viik viik
        mailma on miesten kirjoitti:

        kävelen kaupungilla ja naureskelen naisille, kun tiedän olevani fyysisesti ylivoimainen heihin verrattuna. Leikittelen ajatuksissani, kuinka seuraisin ylimielisen näköistä naista puistoon ja riuhtoisin häneltä vaatteet pois, jonka jälkeen panisin väkisin samalla haukkuen ylimieliseksi horoksi. Pystyisin toteuttamaan em. leikiten, jos haluaisin, koska naiset ovat heikkoja ja minulla on elin jolla voi penetroida väkisin.

        Isot setalaiset lesbot tulee strapilla panee sua, jos haluut, haluutko, varmaan haluut, ton täytyy ton ajatuksen kiehtoo sua, sano viik viik!


      • Elin vau!
        mailma on miesten kirjoitti:

        kävelen kaupungilla ja naureskelen naisille, kun tiedän olevani fyysisesti ylivoimainen heihin verrattuna. Leikittelen ajatuksissani, kuinka seuraisin ylimielisen näköistä naista puistoon ja riuhtoisin häneltä vaatteet pois, jonka jälkeen panisin väkisin samalla haukkuen ylimieliseksi horoksi. Pystyisin toteuttamaan em. leikiten, jos haluaisin, koska naiset ovat heikkoja ja minulla on elin jolla voi penetroida väkisin.

        Mitä sä janipetteri sitten tekisit? Sattuiko kehenkään? Mitä ai miksi, joku elin kuvittelee hetken pystyssä ollessaan saavuttaneensa ihmiselonsa huipun, ai kun kiva!


    • XXYY

      Monet miehet eivät tajua että naiset ovat erillaisia kuin miehet.
      Ne katsovat/hakevat muuta kuin komeaa päällystöä. Jos he löytävät mitä kaipaavat niin ne ihastuvat ulkonäkyyn myös. Evoluuti on opettanut naisille hakemaan turvallista ja tukevaa elämänkaveria joka ei livistä jos tulle vastatuuleja tai muita vaikeuksia. Naiset ovat mestareita lukemaan miehen ominaisuuksia, jos olet hermoheikku tai epävarma itsestäsi, esimerkiksi tarvitset alkohoolia että voit seurustella, silloin et ole kiinnostava heille.
      Sinun pitää olla yksinkertaisesti mies jotta naiset haluavat sinut...

    • homopoikaaaa

      Ole homo niin on helponpaa!!!

      Itselläni ei ole ollut samaa ongelmaa, koska voin verrata muita miehiä itseeni helposti ja pärjäään vertailussa erittäin hyvin.

      Mitä naisiin tulee niin itse en ole niihin niin tutustunut vaikka sanotaan että naiset ovat homon parhaita ystäviä.

    • sarta

      Ja vastaan, en jaksanu mo monia kuttuja lukea muttta oli teinejä ja oli meitä "aikuisisia" ja huomasinkuttuja jakun tarkotin juttuja

    • ujo_mies86_

      Mitä itse olen pannut merkille niin kyllä naiseltakin vaaditaan sosiaalisuutta tänäpäivänä jotta mies hänet huomaisi. Ei kaikkia naisia todellakaan lähestytä vaikka olisi ok näköinen. Suurin ongelma on se että hiljaiset/epävarmat ihmiset eivät uskalla lähestyä toisiansa ja antavat mukavien miesten/naisten mennä ja itkevät kohtaloaan tilanteen mentyä jo ohi. Kyllä mä olen melko varma siitä ettei puheliaat miehet jaksa käyttää aikaansa keskitason näköisiin naisiin kun voi saada sen todellisen prinsessan (ulkonäöltään) joita suomesta löytyy vielkä kuitenkin paljon. Kyllä noita pillunvonkaajia baarissa riittää ja niille kelpaa minkä näköinen akka tahansa ja tuskin tuokaan kovin ylentävää on sellaisen naisen itsetunnolle joka tietää ettei ole hottis ja että mies on kertapanon perässä. Kyllä meilläkin on töissä muutama tosi kaunis tyttö ja eipä niiden ympärillä miehiä pyöri samalla lailla kuin puheliaiden. Kun olen näiden hiljaisten kanssa joskus jotakin puhunut niin sieltä löytyy oikeasti todella mukava persoonia jotka varmasti avautuisi jos saisi luottamussuhteen rakennettua. Mutta komeat ja sosiaaliset miehet jättävät tälläiset naiset kyllä paitsioon kokonaan ja ujo mies ei uskalla lähestyä koska pitää itseään liian rumana kyseiselle naiselle. Että sinänsä nettideittailu on erinomainen ratkaisu kahdelle ujolle koska kun kaksi ujoa pääsee luottamussuhteeseen niin alkaa muuten juttua tulemaan.

    • Hyvä ketju. Olen täs samankaltaisia asioita työstänyt, kun kesän myötä opiskelijakaupunki on tulvillaan yksikseen kulkevia nättejä, kauniita ja ihastuttavia naisolentoja.

      Objekti-juttu on tärkeä. Ilmeisestikin valtaosalle naisista on kehittynyt sellainen psyyken rakenne, missä itsensä asetetaan tässä asiassa nimenomaan objektin asemaan. Käytännössä - eli aloittajan ja esim. omassa tilanteessani - tarkoittaa sitä, että kiinnostuksen kohteen tulee saada kokea tulleensa valituksi. Juuri Hänet on valittu (miehen toimesta), juuri Hän on herättänyt halun. Todellisuudessahan ihmisen persoonasta ei ole vielä mitään tietoa, mutta tämä on se alkuasetelma ennenkuin tutustuminen tapahtuu. Joten, tältä kannalta katsottuna, kauneus-objektina oleminen on tarkoituksenmukaista: sellaisena ollaan ja odotetaan, että "joku valitsee juuri minut". Se on tärkeää jatkon kannalta, kun kokemus omasta olemassaolosta ja merkityksellisyydestä (tässä kontekstissa eri parisuhteen alussa) rakentuu toisen halun kohteena olemisen varaan.

      Tän kautta voi saada varautunut, korokkeelle asetteleva ujostelu uuden asetelman: se on odottelua siihen asti, kunnes jokin herättää niin paljon halua, että ottaa sen askeleen lähemmäs ja rikkoo hiljaisuuden muurin.

      Probleema tuleekin tän jälkeen. Se ihminen, joka näyttää mahtavalta ja kiinnostavalta, voi jo pelkällä äänellään olla turnoff. Mutta, vielä luultavammin, persoonallisuus, kommunikointitapa, kaikki muu kuin se ulkonäkö, on ihan jotain muuta kuin odotti. Eli mitä toivoi omassa fantsussaan. Niinpä sitten on kaks vaihtoehtoa: joko odottaa, että tutustuu jossain muussa yhteydessä (työ, harrastukset) ihmiseen ja siten löytää sopivan kumppanin (joka suurella todennäköisyydellä on kuitenkin jo varattu), tai alkaa luomaan kontaktia naisiin saadakseen selville, millaisia nämä ovat sen ulkonäön pinnan alla. Ja eritoten siinä samalla he saavat tietoonsa, millainen sinä olet sen ulkonäkösi alla.

      • Tässä kohden vois siis yksinkertaistaa, että se ulkonäkö ja itsevarma olemus (oikea tai valheellinen, suojaava itsevarmuus) on jotain, minkä tarkoituksena on kaiken muun ohella tehdä naisesta arvokas ("objekti" eli kiinnostuksenkohde) miehille - eritoten sille Yhdelle miehelle, jota odotetaan. Kun tämä valinta sitten tapahtuu, kun mies valitsee Juuri Hänet siksi naiseksi kenet hän haluaa, on kohtalaisen helppo ymmärtää että se on edellytys jonkinlaiselle naiselliselle (itse)tunnolle - omasta merkityksestä viehättävänä, haluttuna fyysisenä(kin) olentona tässä alkaneessa (pari)suhteessa.


        Kun sitten naiset herättää sellasia "liian pyhä", "liian tätä/tuota/sitä", "en ansaitse/ole riittävä" -ajatuksia, on siinä vahvasti kaikua halusta nähdä (tietynlaiset naiset) epäseksuaalisina, mieluiten täydellisyyttä ruumiillistavina olentoina. Tämä kuva rikkoutuisi kuitenkin, jos tähän ihmiseen tutustuisi: siellä olis tarpeita, puutteita, hyvää ja pahaa itsekkyyttä, virheitä omaan toivefantasiaan nähden.. ja niin edespäin. Tässä kohden tällanen maailmankuva on tietyltä kantilta hyvinkin ihmisarvoa loukkaava: toista ihmistä ei nähdä ihmisenä, sitä ei haluta todentaa ihmiseksi. On kuin sanottaisiin "ei, älä sano mitään, muuten rikot mun mielikuvani susta - enhän mä halua tuntea Sua, vaan haluan kuvitella olevani tekemisessä tän mun mielikuva-ideaalini kanssa".


      • miriam
        splosh kirjoitti:

        Tässä kohden vois siis yksinkertaistaa, että se ulkonäkö ja itsevarma olemus (oikea tai valheellinen, suojaava itsevarmuus) on jotain, minkä tarkoituksena on kaiken muun ohella tehdä naisesta arvokas ("objekti" eli kiinnostuksenkohde) miehille - eritoten sille Yhdelle miehelle, jota odotetaan. Kun tämä valinta sitten tapahtuu, kun mies valitsee Juuri Hänet siksi naiseksi kenet hän haluaa, on kohtalaisen helppo ymmärtää että se on edellytys jonkinlaiselle naiselliselle (itse)tunnolle - omasta merkityksestä viehättävänä, haluttuna fyysisenä(kin) olentona tässä alkaneessa (pari)suhteessa.


        Kun sitten naiset herättää sellasia "liian pyhä", "liian tätä/tuota/sitä", "en ansaitse/ole riittävä" -ajatuksia, on siinä vahvasti kaikua halusta nähdä (tietynlaiset naiset) epäseksuaalisina, mieluiten täydellisyyttä ruumiillistavina olentoina. Tämä kuva rikkoutuisi kuitenkin, jos tähän ihmiseen tutustuisi: siellä olis tarpeita, puutteita, hyvää ja pahaa itsekkyyttä, virheitä omaan toivefantasiaan nähden.. ja niin edespäin. Tässä kohden tällanen maailmankuva on tietyltä kantilta hyvinkin ihmisarvoa loukkaava: toista ihmistä ei nähdä ihmisenä, sitä ei haluta todentaa ihmiseksi. On kuin sanottaisiin "ei, älä sano mitään, muuten rikot mun mielikuvani susta - enhän mä halua tuntea Sua, vaan haluan kuvitella olevani tekemisessä tän mun mielikuva-ideaalini kanssa".

        >>"Tässä kohden tällanen maailmankuva on tietyltä kantilta hyvinkin ihmisarvoa loukkaava: toista ihmistä ei nähdä ihmisenä, sitä ei haluta todentaa ihmiseksi. On kuin sanottaisiin "ei, älä sano mitään, muuten rikot mun mielikuvani susta - enhän mä halua tuntea Sua, vaan haluan kuvitella olevani tekemisessä tän mun mielikuva-ideaalini kanssa""


      • Lelujapp
        miriam kirjoitti:

        >>"Tässä kohden tällanen maailmankuva on tietyltä kantilta hyvinkin ihmisarvoa loukkaava: toista ihmistä ei nähdä ihmisenä, sitä ei haluta todentaa ihmiseksi. On kuin sanottaisiin "ei, älä sano mitään, muuten rikot mun mielikuvani susta - enhän mä halua tuntea Sua, vaan haluan kuvitella olevani tekemisessä tän mun mielikuva-ideaalini kanssa""

        hakevat vain äitiä, joka tekisi heidät tyytyväisiksi, ivailevat koska heidän kyvyttömyytensä olla jotakin ihmisinä ilman jatkuvaa lapsellista tukea, he eivät uskalla ja kostavat sen naisille jotka uskaltavat, pikkupoikien ei vaan tyttöjen tasolla olevia, jotka luulevat että ne miehet sitten vasta osaavatkin olla jotakin muita ylempänä, kun todellisuus heille paljastuu, paljastuu noiden miesten kierous, ja alkaa pikkulapsen omainen "äidin"syyttely, sinä et tehnyt minusta oikeanlaista!


      • pettymystä pukkaa
        miriam kirjoitti:

        >>"Tässä kohden tällanen maailmankuva on tietyltä kantilta hyvinkin ihmisarvoa loukkaava: toista ihmistä ei nähdä ihmisenä, sitä ei haluta todentaa ihmiseksi. On kuin sanottaisiin "ei, älä sano mitään, muuten rikot mun mielikuvani susta - enhän mä halua tuntea Sua, vaan haluan kuvitella olevani tekemisessä tän mun mielikuva-ideaalini kanssa""

        Eikö tuollainen toisen idealisointi kuulu aina ihastumiseen, tiettyyn pisteeseen asti ainakin? Sitten ideaali murtuu, ei yleensä missään arkipäiväisessä kanssakäymisessä vaan vasta todellisen tutustumisen (yhdessäelon) jälkeen, ja siitä seuraa ihmisestä riippuen joko hyvää tai huonoa..


    • voivittu
    • Ei kiitos sinukuille

      Viime aikoina aika on nosteltu aika paljon ketjuja etusivulle sinkut palstalta, et eiköhän nää ala riittämään

      • Ei ole pakko lukea

        No älä sinä sinä (oletettavasti) parisuhteessa oleva lue näitä sinkkuihin liittyviä juttuja. Ne voi ohittaakkin niin ei tarvitse ärsyyntyä.


    • Vieläkö työ jahkaatte sukupuolieroista. Voi helvete! Pitääkö tämäkin vääntää rautalangasta vai jopa rautakangesta? Minkä hevleten takia pitää etsimällä etsiä sukupuoli eroja... Mies on mies ja nainen o nainen Thats it.. Samaa se pätee luonnossakin. Ulkonäkö se o nii pieni asia että ette uskokkaan... Vertaillaan että teillä on joku hemasevan seksikäs nainen tahi helvetin komee mies.. Seksikäs nainen ei ole olekkaan kätevä käsistää ja kotonansa on siivoton elukka ja tämä vain ulkonäön takia? Samaa pätee miehiin, että on komea mutta ei osaa tehä juuta eikä jaata sekä on joka asiassa peukalo keskellä kämmentä. Ihmisii o erillaisia sekä että se asia pitää ottaa huomioon mikä itteään kiinnostaa kumppanissa ja miellyttää.. SE on se pääasia sanoi kaveri mitä tahansa ne o niitte mielipide... Ei se heiltä ole pois..

    • Vastaus aloittajalle

      Olen nainen ja ajattelen kiinnostavan miehen nähdessäni juuri samoin kuin aloittaja. Sitä siis että kuinka paljon kyseisellä miehellä on kysyntää jne. Ei se sen kummempaa ole. Naiset ovat tosiaankin naisia ja miehet miehiä. Jokainen meistä on jollain tavalla haluttava sukupuolestaan riippumatta.

    • perusnätti

      mä en oo kaunis,vaan ihan "perusnätti" niin kuin yks kusipää jätkä sano,piti itteensä näköjääm kauniimpana:D myöhemmin rupesi seurustelemaan jätkän kanssa

      • Totuus on?

        Tiedät kai, että jätkä yritti olla kohtelias?


    • Et ole ainoa

      Itse aina ajattelen, että en varmasti kelpaa naisille, jotka ovat tosi hyvännäköisiä, kun niin paljon tosi komeita miehiäkin on tarjolla ja minä olen vain tämmöinen ihan tavallinen janttari. Siksi en uskalla lähestyä niitä tasokkaimpia naisia

      • Kyllätottakai

        jätkä ei edes ymmärrä mitään? Luulee jonkun kauneuden määrittelevän sen, voisiko teillä muuten olla sama yhteys henkisen kapasiteetin suhteen, kieltämättä ne kauniit , pätevät ja itsevarmat naiset on sinun ulottomattomassasi, koska et osaa mitään muuta kuin seisoa umpitollona miesten munia lutkuttaen, koska se on se taso mihin pystyt ja se pitää sinut kuvitelmassasi olevasi kuitenkin oikeutettu omistamaan nuokin naiset kuten tyypillisillä umpitolloilla munanlutkuttajilla on tapana.

        Toki monet kauniit naiset voisivat sinulle sopia, eihän heilläkään ole kapasiteettia kuin hakea miesten miellyttämistä ja olla no hiven tyhmiä. Kyllä heitä voisit ulkoilluttaa kuin puudelia, ja nainen voisi kuvitella saaneensa vakaan miehen, mutta joka valitettavasti on vain harhaa, joka tulee ahkerasta toisten miesten munien lutkuttamisesta ja luulee siten itse omaavansa miehisiä ominaisuuksia, kyllä kaksi ulkoisesti pätevää, mutta sisältää onttoa sopii toisilleen, kyllä!


    • synkkäyö

      Mikä ihmeen "itsetunto"? Mistä se kumpuaa? Useimmilla kaiketi täysin tyhjästä keskinkertaisuudesta. Mitäpä jos oltaisiin vain omia itsejämme? "Itsetunto" on tarkemmin ajateltuna vain naamari, jonka taakse on kiva piiloutua. Itsetuntemus sen sijaan on todella hyvä asia, sitä vain juuri kukaan ei omaa.

      • muuuuu

        Suomalaisten itsetunto tulee toisten ihmisten arvostelemisesta, vilisevät kuin teinitytöt konsanaan, näin lehmän laitumella nyt voin sikolätissäni kuvitella olevani luomakunnan kruunu ja piipittää pissistyttöjen lailla voi kun kaikki olis kuin he, ois niinpaljon nastempaa, ja kuolisivat omaan mahdottomuuteensa kun poistuisi mahdollisuus arvostella laitumella olevia, sisäsiittoisuus söisi heidät kun huomaisivat olevansa oikeasti aika mitättömiä, ilman mahdollisuutta arvostella muita.

        Kannattaa tälläisten persepitkällä olevien avuttomuuksien, hakeutua aina tasonsa mukaiseen sikolättiin, niin muut lehmät näyttävät , niin lehmiltä.


      • grapuu
        muuuuu kirjoitti:

        Suomalaisten itsetunto tulee toisten ihmisten arvostelemisesta, vilisevät kuin teinitytöt konsanaan, näin lehmän laitumella nyt voin sikolätissäni kuvitella olevani luomakunnan kruunu ja piipittää pissistyttöjen lailla voi kun kaikki olis kuin he, ois niinpaljon nastempaa, ja kuolisivat omaan mahdottomuuteensa kun poistuisi mahdollisuus arvostella laitumella olevia, sisäsiittoisuus söisi heidät kun huomaisivat olevansa oikeasti aika mitättömiä, ilman mahdollisuutta arvostella muita.

        Kannattaa tälläisten persepitkällä olevien avuttomuuksien, hakeutua aina tasonsa mukaiseen sikolättiin, niin muut lehmät näyttävät , niin lehmiltä.

        tää on niinku rapu ja tää on niinku lehmä, kokeilkaa, avartaa näkemyksiä uusista ulottovuuksista!


    • kukkuuu

      noh suomalaiset miehet voisivat siis katsella sinne peiliin tai etelän mieheiin päin. ensiksi voisitte alkaa pukeutumaan paremmin. suoria mustia istuvia housuja on välillä hyvä käyttää. hiuksia voi värjätä ja leikata persoonallisemmin. koruja voi myös miehet käyttää. punttisalilla voi käydä treenaamassa.
      ja kyllähän naiset hyvältä näyttää kun on meikit ja mekot..irtoripset ja silikonit yms yms hiuslisäkkeet :D

    • tapsula

      Pari vuotta sitten veivasin vaimoni pellolle (eli avioero mun aloitteesta). Olin mennyt osin naimisiin sen takia että olin ajatellut "ei kukaan muu mua huoli". Avioeron jälkeen en halunnut tutustua naisiin ja firman ongelmien takia oli suuret rahaongelmat. No, ihmettelin mistä se sitten niin että haistaako naiset hyvän miehen vai miksi naiset olivat minusta todella kiinnostuneita. En pidä itseäni komeana miehenä, mutta neljäkakkoselle tuntui olevan kysyntää eli vakiosuhteeseen halusi muutama nainen joiden iät olivat: 49, 38, 30, 28, 25, 20, 19. Kaikki noista naisista olivat hoikkia ja yhtä lukuunottamatta kauniita tai erittäin kaunita. Yksi noista naisista jopa soitti minulle ja aloitti keskustelun "Ystävättäreni kertoi että etsit itsellesi naista. Voisimmeko tavata?" Eli halusi minut jo ennen kuin oli kertaakaan nähnyt tai tavannut. Hän ei halunnut uskoa etten kaivannut hänen seuraansa. Kenenkään noiden kanssa ei suhdetta tullut, en itse halunnut. Vakiosuhde alkoi kuitenkin naisen kanssa joka aluksi ei osoittanut mielenkiintoaan, hän oli 19 ja erittäin hyvän näköinen.

      Ulkonäkö ja ikä ei todellisuudessa ole naisille niin tärkeää kuin miehet luulevat. Tietysti komean miehen kanssa aloitetaan helpommin keskustelu, mutta kun unohtaa "pintakiilto"-suhteet niin naiset valitsevat miehen aivan muilla perusteilla. Esim. itsevarmuus ja sen näkyminen on tärkeämpää. Olen huomannut aika paljon asioita jotka naisia kiinnostaa, mutta jääköön se pieneksi salaisuudeksi... Itse tiedän, että jos haluan niin pystyn tutustumaan naisiin paremmin (läheisemmäksi) kuin useimmat komeat ikäiseni miehet. Se on kuule itsesä kiinni eikä tarvitse olla sika, komea eikä miljonääri

      • Cashin€€

        Jätkä on ns helpon nakin oloinen sellaisille naisille jotka tarvitsevat ulospäin menestykkään oloisen miehen, joka korottaa heidän statustaan, mutta samalla pitivät sinua juuri vähän yksinkertaisena tyyppinä, joka olisi otettu siitä, että he haluavat sinut osaansa tuomaan heille tarvittavaa statusta. Mitä kuvastaa heidän röyhkeä toimintansa, ja pettymyksensä kun et ollutkaan ihan niin yksinkertainen kun kuvittelivat tai sitten 19v osaa vedellä paremmin naruista.

        Miehillä ihme kuvitelmia naisista, kun kaikki olisivat juuri samanlaisia, mutta useinhan yksinkertaiset eivät asioita oikeasti huomaa.


    • paradiseJ

      AP on väärässä siinä, ettäkö se itsetunto kasvaisi vain sitä kautta, että saa positiivista palautetta naisilta. Ei se niin mene. Itsetunnon kasvattaminen on nimenomaan sitä, että sinä itse hoet itsellesi, että olet arvokas ja hyvä omana itsenäsi. Itsetuntoa ei rakenneta kuukaudessa eikä vuodessa, vaan sen kasvattaminen vaatii määrätietoista työtä. Tästä aiheesta on kirjojakin vaikka kuinka paljon, joten jos intoa riittää, niin asiantuntijoiden apua löytyy vaikkapa kirjastosta lainaamalla.

      Ei miehetkään tykkää siitä, jos naisella on huono itsetunto. Niitäkin naisia on paljon, jotka eivät esim. sängyssä halua laittaa valoja, jotta mies ei näe, miten "ruma" nainen on. Vaikka mies kehuu kuinka paljon tahansa naisen ulkonäköä, niin se ei sitä naisen itsetuntoa kasvata, koska naisen itsensä pitää tehdä se työ, että se itsetunto kohenee.

      Työssäni näen pieniä lapsia päivittäin. Heidän ulkonäkönsä ovat ihan yhtäläiset. Sukupuoli ei määrää sitä, että kuka on kauniimpi tai rumempi, vaan kummassakin sukupuolessa on niitä kauniita. Ihan yhtälailla pojallakin voi olla esim. paksut tuuheat hiukset tai sopusuhtainen vartalo. Naiset eivät ole sen kauniimpia kuin miehetkään, mutta kulttuurimme on tehnyt asian siten, että naisten laittautumista pidetään tärkeänä. Syypäänä on tämä kulttuuri, jossa myös miehet edellyttävät naiselta panostamista kauneuteen. Jos nainen ei ajele säärikarvojaan, pukeutuu aina lenkkareihin ja farkkuihin ja vaikkapa pitää aina samaa helppohoitoista hiusmallia, niin poikaystävä erittäin herkästi valittaa, että miksi nainen ei näe vaivaa ulkonäkönsä eteen (vaikkei mies tekisi itsekään mitään omalle ulkonäölleen).

      Minä naisena en pidä ollenkaan siitä, jos mies jää kehumaan ulkonäköäni. En pidä sellaista tärkeänä. Haluan, että minussa nähdään sitä sisäistä kauneutta. Riittää, että ulkonäkö on kohtuullinen, mutta miehen ei tarvitse olla mikään christianoronaldo ollakseen minua kiinnostava. Tavallinen mies käy ihan mainiosti siihen.

      • Jeetästälähtee

        miten tuo nyt auttaa tuta ap:tä, pitäähän meidän pyrkiä auttamaan häntä tässä vaikeassa tilanteessa, suhde pitää saada kaunikkien ja mielikkien kanssa kuin amerikkalaisessa high school menossa konsanaan, kuka saa ja uskaltaa lähestyä koulun prinsessoja, voi ah!

        ABC, kissa kävelee..

        Siitä on hyvä lähteä liikkeelle, ja sitten vaan hakemaan se ryhmä joka auttaa asettamaan riman niin alas että voi muita alentamalla kuvitella saavuttaneensa suuria ja olevansa jotain, saivat pillua, vaksuhteen ja muuta vain oikeassa ryhmässä persepitkällä olemalla, jee!


    • Rohkeasti vaan

      Itse olen 18-vuotias gimma ja miehet on mullekin tohon tyyliin vihjanneet. Löysin kuitenkin elämäni rakkauden 25 vuotta vanhemmasta miehestä. Ei se kauneus ole pelkästään miehelläkään ulkonäössä, korvien välissä se on :) Itse valitsen miehet ensin luonteen perusteella, sitten luotettavuudella, (turvallinen ei väkivaltainen), toiseks tykkääkö lapsista ja haluaako niitä, kolmanneksi rahatillanne. Rahan käyttö ja riippuvuudet ja sitten viimeisenä tulee ulkonäkö. Sitä paitsi rakas on aina kaunis.

      Yli kaiken ärsyttää itsestään likaa uskovat miehet, sekä niiden toivottomat iskureplliikit "sattuiko? kun putosit taivaalta" tai kun jotkut miehet yrittää käpälöidä. Itseäni ei koskaan häiritse mukava asiallinen juttelu, vaikka en olisikaan seurustelu mielessä kiinnostunut. Mene juttelemaan rohkeasti mutta älä esitä mitäään. Mallitöideni loputtua ylipainon ja liian vähäisen pituuden takia, vertailin itseäni muihin naisiin studio elitellä, tuntui hirveältä kommentit että "liian normaali kun kokoa 34 jne." Vaikeaa se on sisästää mutta multa kultainen neuvo: älä vertaile, se ei johda mihinkään tulee vain huono itsetunto.

    • Komistuussssss

      Aloittaja on täysin väärässä. Hänhän tarkoittaa vain nuoria (17-25v) naisia. Toki heidän joukossa on kauniita kun on naamaan vedetty paksu (1-3 mm) värikerros. Tyhmät miehet kun ei sitä tiedä. Kun minä olin parikymppinen jannu, urheilin säännöllisesti (tunti päivässä). Minä olin niin komea, että Helsingin kaduilla jätkät vihelteli perääni. Päälläni oli vain kuluneet farkut ja valkoinen t-paita. Discoissa naiset nipisteli persettäni. Vanhemmat rohkeammat jätkät ehdotteli maksavansa mitä vaan, jos lähdet mukaan. Vanhemmat yli kolmekymppiset naiset kävi oikein käsiksi, etteivät muut vie minua. Ja nämä oli talallisia perusdiscoja hesassa. Nyt kun olen jo vanha "ukko" ihailen nuoria aitoja komeita herkkiä nuoria miehiä ja haikeana muistelen omaa nuoruuttani. Moni nuori mies on ällistyttävän komea. Komeutta korostaa se kun mies huolehtii ulkonäön perusasioista. Siisti lyhyt tukka, puhdas terve iho, puhtaat vaatteet, kiinteä vatsa, jäntevät reidet, tatulointi ja lävistysvapaa iho, hyvä ryhti, tupakoimattomuus, hyvä itsetunto, hyvä käytös, hymy poskella jne..

      • Tom peeping?

        Niin, totta. Monet miehet ovat kauniin komeita, ja jos vielä pursuavat elämäniloa, sensuallisuutta ja heittäytyvät nuoruuden palolla tapahtumiin, jäävät muut jos eivät uskallaudu seuraan , statisteiksi ja kaihoavat sitä, ja jos huonosti käy,kuten ap:lle joka ei osaansa ymmärrä, luulee että tuollaisten vastaavien naisten pitäisi hillitä eläniloaan nihkeiden tyyppien kanssa, koska he kun pohjimmiltaan ovat kato
        Hyviä tyyppejä, mitä nyt haluaisivat tukahduttaa toiset, oman tarpeensa alle.

        Jos tuollaista seuraa kaipaa, niin silloin pitää itse omata kykyä toimia ja tehdä, heittäytyä, muuten onkuin nihkeä tirskistelijä ja siksi jää. Säälittäviä.


      • Håkan Homohintti

        Siisti lyhyt tukka, puhdas terve iho, puhtaat vaatteet, kiinteä vatsa, jäntevät reidet, tatulointi ja lävistysvapaa iho, hyvä ryhti, tupakoimattomuus, hyvä itsetunto, hyvä käytös, hymy poskella jne..

        Ja TIUKKA KAKKAREIKÄ!


    • komiat pärjää aina

      Naisetkin pieree ja käy paskalla

      • Onni ja äimä

        Ap haluaa, että äiti pyyhkii pyllyn, eikä tytöillä ole pyllyjä, kuin vain vaaleanpunaisia röyhelömekkoja. Ilmeisesti jo liian vanha menevään seuraan, silti jäänyt ymmärrys kasvamatta. Haikailee itselleen r istiriitaisesti naisten ominaisuuksia ja "saavutuksia" huomioiden tasolla, haluisi olla tyttö, silti viihtyy miehenä miesten kanssa, silti jäänyt kasvamatta mieheksi, joka olisi naisille oikeasti jotakin,eikä vain omassaan päässään väkisin punnerrettu mielikuva, joka on milloin riippuvainen muista miehistä, milloin katkerasti naisten ominaisuuksien vertailusta.

        Esineitä, sekä itse että naiset, kuvitelmia, roolipeilaulua ym. Ja suurin osa luulee,että näin pitää tehdä kato kun muutkin,ja onni tuli.


    • ....................

      No käyhän vilkaisemassa noita she-male -sivustoja, niin näet oikein kauniita poikia, jotka jotkut ovat paremman näköisiä, kuin naiset. Sitten hankit vain kaupasta pakkelit ja nätin kesämekon, niin avot.

    • Wanted among women

      Missäs sinä käveleskelet? Itse kun pyörähdän 360 astetta ja teen kartoituksen niin 90 prosenttia on läskejä kolkytvuotiaita naisia jotka pukeutuu miten sattuu.

      Helpoin tapa olla kuosissa on pitää huoli hygieniasta ja käyttää oikean kokoisia, puhtaita, silitettyjä vaatteita. Ei se sen kummempaa vaadi. Kiinnitä huomiota myös kenkiin, ettei ole yliampuvat tai ikivanhat "onnenlenkkarit".

    • nöösi_poika

      "Ei minua kukaan katsele ihaille kuten naisia. Minulla on aina ollut se ongelma että koska heteromiehenä kiinnostun vain naisista, en osaa pitää itseäni "samantasoisena". Jos näen kiinnostavan näköisen naisen, niin mietin heti kuinka paljon hänellä onkaan kysyntää. Sitten mietin omaa kysyntääni ja totean eron olevan niin huikea että lähestymiseni olisi suorastaan loukkaus häntä kohtaan. Olenko ainoa joka ajattelee näin typerästi?"

      Mikä tekee miehestä ns. alemman tason miehen? Miksi jokin mies on ATM?

      Siitä yksinkertaisesta syystä, että hän on REALISTI. Ei mikään ihme, ettei turhaan tohdi lähestyä naisia, kun tekee huomioita realistisesti juuri kuvaamallasi tavalla.

      • Fantsuuu

        ymmärsit väärin, ei hän puhunut olevansa tai kokevansa olevan atm, vaan syy johtuu hänen mukaan siitä, että vertaa kysyntää, vaikka tarjoaa omasta mielestään yhtä paljon itseään, eikä saavuta sitä kysyntää, minkä arvoinen kokee olevansa.

        Kokee siis olevansa naisten ylivertaisista sos.ym pääomista huolimatta oikeutettu saamaan saman huomion ja elämän. Ja haluaisi että se tultaisiin antamaan hänelle, kyse ei siis ole omien kykyjen realistisesta arvioimisesta, vaan yliarvioimisesta oman oikeutuksensa vaatia muilta sopeutumaan häneen, jotta hän saisi kauniit ja rohkeat elämän, ilman että oikeasti tekisi mitään minkään eteen, kehittäisi itseään, olisi positiivisempi, ottaisi toisten menestymisen haasteena, eikä vain kuvittelisi, että naiset epäoikeudenmukaisesti riistivät sen häneltä, kun hän pystyisi muuten samaan ellei olisi liian kyvykkäitä kanssaihmisiä?

        Kyse on siis siitä että oikeasti luulee sisälllään olevansa oikeutettu vaatimaan sitä mitä muut saavat omien kykyjensä ja persooniensa kanssa.

        Jokaisen pitäisi rakentaa oma juttu.

        Kyse ei ole siitä hölynpöly paskasta,että miksi joku itseään atmänä ei kelpaa, varmaan juuri siksi kun eivät osaa ymmärttää omia ominaisuuksiaan realistisesti, mieli täynnä haihattelua,ja ylimielistä kuvittelua, olevansa kuitenkin parempi?

        Jos olivat oikeasti jotain itselleen rakentaneet, se kaipaus kohdistuisi sellaisiin, jotka täydentäisivät elämää ja rikkastuttaisivat sitä, tuollainen fantsu fantasia ulkoistenmittojen täyttämisestä ja sos.aseman saavuttamisesta ilman mitään todellista miettimistä yhteensopivuudesta on lapsellisen naurettavaa.


    • ..........

      Kauneus tai komeus ei olekaan se miehen tärkein ominaisuus kuten kauneus on naiselle, muuten miehetkin joutuisivat käyttämään meikkiä.

      • muovi-iho

        no eikö hunksit sitten käytä meikkiä?

        se on oikeasti kauhean näköistä kun sellaiseen lyhyeeseen parransänki-naamaan laitetaan puuteria päälle. ei sovi ollenkaan.


    • asia selvä

      Naiset on kauniita muualla, EI SUOMESSA!
      En edes vilkaise suominaisia.
      Siksi seurustelen tsekkinaisen kanssa

      • tapa suomihuora

        Suomalaiselle naiselle sopii ainoastaan sellainen röyhkeä pikkukakaramainen kovaa jätkää esittävä kurdi-poika jolla on päässä sellainen lippalakki jossa on kimalteleva tarra lipassa.

        Siksi esimerkiksi perussuomalaiset ovat niin vihattuja suomalaisten naisten keskuudessa, koska suomalaiset naiset haluaisivat korvata suomalaiset miehet tuollaisilla ilkeillä koulukiusaaja kurdeilla. Kurdit ovat erittäin über-machoja riidanhaastajia ja se saa ilkeän suomalaisnaisen kostumaan alapäästä.

        Suomalainen nainen vihaa kiltteyttä. Kiltti mies on naisen silmissä ripulipaskaa. Siksi suomalainen mies on ydinjätettä suomalaiselle naiselle. Suomalainen nainen haluaa ilkeän ja väkivaltaisen miehen joka kiusaa heikompia ja pahoinpitelee niitä.

        Suomalainen nainen haluaa esittää kovaa jätkää ja parhaiten se onnistuu lapsellisen kovaa esittävän kurdin kanssa.


      • Selväksi tuli

        Tai sitten ne Suomalaiset naiset eivät ole sinua huolineet ja olet siitä katkeroitunut. Yleensä ne miehet joita Suominaiset eivät huoli hakevat vaimonsa ulkomailta. Suomessa on vaikka kuinka paljon kauniita naisia.


      • fasdda
        tapa suomihuora kirjoitti:

        Suomalaiselle naiselle sopii ainoastaan sellainen röyhkeä pikkukakaramainen kovaa jätkää esittävä kurdi-poika jolla on päässä sellainen lippalakki jossa on kimalteleva tarra lipassa.

        Siksi esimerkiksi perussuomalaiset ovat niin vihattuja suomalaisten naisten keskuudessa, koska suomalaiset naiset haluaisivat korvata suomalaiset miehet tuollaisilla ilkeillä koulukiusaaja kurdeilla. Kurdit ovat erittäin über-machoja riidanhaastajia ja se saa ilkeän suomalaisnaisen kostumaan alapäästä.

        Suomalainen nainen vihaa kiltteyttä. Kiltti mies on naisen silmissä ripulipaskaa. Siksi suomalainen mies on ydinjätettä suomalaiselle naiselle. Suomalainen nainen haluaa ilkeän ja väkivaltaisen miehen joka kiusaa heikompia ja pahoinpitelee niitä.

        Suomalainen nainen haluaa esittää kovaa jätkää ja parhaiten se onnistuu lapsellisen kovaa esittävän kurdin kanssa.

        Jotenki täällä netissä paistaa tämä nais ja miesviha.. Sellaiset ihmiset jotka ovat katkeroituneet jostakin syystä (omasta) vastakkaiselle sukupuolelle ja pitää netissä haukkua kun ei koskaan ole saanut keneltäkään rakkautta.


      • atm-luuseri
        fasdda kirjoitti:

        Jotenki täällä netissä paistaa tämä nais ja miesviha.. Sellaiset ihmiset jotka ovat katkeroituneet jostakin syystä (omasta) vastakkaiselle sukupuolelle ja pitää netissä haukkua kun ei koskaan ole saanut keneltäkään rakkautta.

        No mutta, eikö se ole ihan luonnollinen reaktio?

        Miten joku mies voisi olla katkeroitumatta naisiin jos naisten asenne on todella tyly ja välinpitämätön miestä kohtaan?

        Naisilla on kyllä kieltämättä ihme logiikka. Ensin ollaan nokka pystyssä ja oikein nautitaan siitä ylemmyydentunteesta kun saa jaella pakkeja ei-täydellisille miehille. Mutta sitten he ihmettelevät kun pakeista katkeroituneet miehet purkavat turhautumistaan netissä.

        En sano että jokaisen naisen pitäisi alentua alemman tason miehen seuraan, mutta tarviiko sitä miehen omaa huonoutta tulla oikein hieromaan naamaan? Tyyliin: "sulle mä en ainakaan puhu mitää, ku sä oot nii nolo luuseri! mullon hei naamaraja! rumat pitäs tappaa. yli 20v neitsytmies on tosi säälittävä vammanen."

        Kyllä naistenkin pitäisi tajuta se että heidän omalla käytöksellään on vaikutusta muihin ihmisiin.


      • Matsimachoo
        tapa suomihuora kirjoitti:

        Suomalaiselle naiselle sopii ainoastaan sellainen röyhkeä pikkukakaramainen kovaa jätkää esittävä kurdi-poika jolla on päässä sellainen lippalakki jossa on kimalteleva tarra lipassa.

        Siksi esimerkiksi perussuomalaiset ovat niin vihattuja suomalaisten naisten keskuudessa, koska suomalaiset naiset haluaisivat korvata suomalaiset miehet tuollaisilla ilkeillä koulukiusaaja kurdeilla. Kurdit ovat erittäin über-machoja riidanhaastajia ja se saa ilkeän suomalaisnaisen kostumaan alapäästä.

        Suomalainen nainen vihaa kiltteyttä. Kiltti mies on naisen silmissä ripulipaskaa. Siksi suomalainen mies on ydinjätettä suomalaiselle naiselle. Suomalainen nainen haluaa ilkeän ja väkivaltaisen miehen joka kiusaa heikompia ja pahoinpitelee niitä.

        Suomalainen nainen haluaa esittää kovaa jätkää ja parhaiten se onnistuu lapsellisen kovaa esittävän kurdin kanssa.

        Useimmat naiset jäävät psyykkeeltään ikuisesti teinityttöjen tasolle, tarkoittaa se sitä että pitää mukautua vallitsevaan tilanteeseen ja miellyttää sellaisia, joiden olettaa olevan yhteiskunnassa vahvoilla, jotta saisivat olla turvassa, vaikka voivatkin sen paineistuksen takia joutua ns ojasta allikkoon, mutta niinhän se on aina tuollaisten kanssa, jotka haluavat turvautua kuin pikkutytöt isäänsä, ja hakevat toimijaa, vaikka se olisi vain ulkoista pullistelua, se kelpaa, pääsevät vähällä ja siihen heitä ohjataan.

        Feministit vihaavat tavallisia perussuomalaismiehiä juuri sen takia, etteivät voi alistua tarpeeksi (käänteisesti piilotellut naisellisuutensa ei saa alkukantaista vahvistusta, mitä ubermachot panofantasioiden muodossa tuovat, joutuvat turvautumaan oikeassa elämässä naiseutta kieltäviin nyhveröihin jne.) eivätkä koe olevansa vahvoilla, ja syyttävät syyttämästä päästyä, vaikeivat olisi tehneet mitään.


      • formulaNIPPON
        Selväksi tuli kirjoitti:

        Tai sitten ne Suomalaiset naiset eivät ole sinua huolineet ja olet siitä katkeroitunut. Yleensä ne miehet joita Suominaiset eivät huoli hakevat vaimonsa ulkomailta. Suomessa on vaikka kuinka paljon kauniita naisia.

        Onko Mika Salo joku ATM-luuseri kun sillä on ulkomaalainen vaimo?


      • Ononon
        formulaNIPPON kirjoitti:

        Onko Mika Salo joku ATM-luuseri kun sillä on ulkomaalainen vaimo?

        Auto pörrää ympyrää, ja kyllä on. Eihän hänessä ole mitään, vaimo ulkomailta joka ymmärtää maansa kulttuuripiirteiden mukaan toimia miehen parhaaksi, suomalainen vaimo olisi jo paljastanut tyypin mitättömyyden, sama Kimin kanssa, vaimo paljasti, mutta tietysti kätevä rakkaus on pätevää


      • GP3-sarja
        Ononon kirjoitti:

        Auto pörrää ympyrää, ja kyllä on. Eihän hänessä ole mitään, vaimo ulkomailta joka ymmärtää maansa kulttuuripiirteiden mukaan toimia miehen parhaaksi, suomalainen vaimo olisi jo paljastanut tyypin mitättömyyden, sama Kimin kanssa, vaimo paljasti, mutta tietysti kätevä rakkaus on pätevää

        Kimin vaimo paljasti olevansa rahan perässä juokseva huora. Sellaisella ämmällä ei ole kyllä paljoa varaa mennä arvostelemaan miehen mitättömyyttä.

        Menee pohja kaikelta "köyhät kyykkyyn, mä oon täydellinen" leuhkimiselta kun itse on antanut persettä rikkaalle luuserimiehelle vain rahasta.


      • l92l94l.
        formulaNIPPON kirjoitti:

        Onko Mika Salo joku ATM-luuseri kun sillä on ulkomaalainen vaimo?

        Onhan Ristomatti Ratiallakin virolainen vaimo (Anu Saagim) ja Mika Häkkisenkin nykyinen vaimo on tsekkiläinen ex-ilotyttö.


    • Naisnäkökulmaa

      En kyllä yhtään ymmärrä tätä ajatusta, että kiltit miehet ei muka kelpaa naisille. Ehkä sellaisiakin naisia löytyy, jotka etsivät nitä pleijereitä ja juoksevat heidän perässään, mutta normaalilla itsetunnolla ja älyllä varustettu nainen kyllä haluaa ehdottomasti sen kiltin miehen! Nimenomaan minuun vetoaa kiltti, hyväkäytöksinen ja älykäs mies (olen siis nainen). Ei mitään pelejä, liiallista itsevarmuuden esittämistä ja ylitsepursuavaa itserakkautta! Kaikki tuollainen laskelmoitu yrittäminen näkyy läpi ja on luotaantyöntävää. Sellaiset yli-itsevarmat itseään niin pirun komeana, haluttavana ja täydellisenä pitävät miehet on niin turn off. Eikä se ujouskaan haittaa, kunhan nyt jossain tilanteessa pystyy lähestymään, että tutustuminen puolin ja toisin mahdollistuu. Kunhan osaa normaaleista arkipäivän asioista jutella ja vaikkapa uutisista tai mitä on maailmalla tapahtunut, niin eiköhän se ole tarpeeksi. Mitään ihme iskuvinkkejä, silmäniskuja tai erityisiä soidinmenoja ei tarvita, ne vaan kammoksuttaa! Sellainen rehti, sydämellinen, kiltti, ajattelevainen ja fiksu mies on ainakin minulle se unelmien mies :)

      • kiltti mies on hot

        Oon ihan samaa mieltä, ja oon nainen, 22-vuotias. Mikään ei oo mulle enemmän turnoff kuin liian itsevarmat miehet, joista paistaa se, kuinka kuumina he itseään pitävät. Älykäs ja kiltti herrasmies on hot! :) Onneksi myös omistan sellaisen.


      • asiallinen_mies_vm86
        kiltti mies on hot kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltä, ja oon nainen, 22-vuotias. Mikään ei oo mulle enemmän turnoff kuin liian itsevarmat miehet, joista paistaa se, kuinka kuumina he itseään pitävät. Älykäs ja kiltti herrasmies on hot! :) Onneksi myös omistan sellaisen.

        ^^Hitto mistä teidänlaisia naisia löytyy?


      • Mikä?

        Mistä sait käsityksen, että ap olisi kiltti? Koska kirjoitti ettei ole riittävän itsevarma, mutta mitä se liittyy kiltteyteen? Miksi suomalaiset miehet luulevat olevansa "kilttejä"? Koska vertaavat itseään ääripäähän, täysin naisia alistaviin väkivaltaisiin miehiin, eivätkä näe itseään sellaisina, vaikka tietysti vain vähän asenteellisesti esittävät vähän väliä, että keltä se nyt olisi pois jos naiset, ja mielellään kauniit ja nuoret tulisivat heitä kohtelemaan tyttöinä, no johan sellaista tapahtuu, sellaisia pareja on vaikka kuinka paljon ja myös väkivaltaa niissä, tyttöjen tekemään, kun ja jos omaavat alistavan luonteen, niinkyllä tytötkin siihen pystyvät vaikka olisivat vaaleanpunaisia unelmia, lopulta menevät umpitollojen sonnien kanssa yhteen, jotta saavat "vastustusta" ja rajoja kuin lapset, käänteisesti sama kuvio.

        Mutta siitä ei ollut kyse vaan siitä, miksi jos ei ole ääripään edustaja olisi automaattisesti kiltti, vaikka on lähinnä typertynyt ei mikään?

        Kiltteyshän ilmenee sekä luonteesta että teoista, jos ei ole mitään tekoja mihinkään suuntaan kuin vain typertynyt ilme joka kätkee todelliset asenteet, miksi sellainen kiltteyttä olisi?


      • kiltti mies on hot
        asiallinen_mies_vm86 kirjoitti:

        ^^Hitto mistä teidänlaisia naisia löytyy?

        Eiköhän meitä löydy aika paljonkin. :)


    • Pää kääntyy, nam

      Naiset katselee myös miehiä. Tosin yleensä raha tulee ensin ja sitten munan sopivuus ja siinä paksuus ja sopivan pituus. Ei ne rahattomia miehiä halua tai munattomia.

      *Ilmaista hupia naisten katseleminen terassilta ja kallista, kun autosta katsoo ja ajaa kolarin*.

      • lesbo!

        Ap:lle sopisi pariksi lesbo, joka dildolla pukkisi pyllyyn, sillä tuskin homoksi haluaa heittäytyä, macholesbo voisi sopia kun olisit pukeutunut transuksi, niin niin epänaisellinen teennäisyys voisi tehota?

        Miksi tyytyä sovinnaisuuteen jos tuota yhtälöä ei saavuta, saada sekä ihailua ja halua nuorilta naisilta ja sitten kuitenkin halua olla heitä ylempänä kun ei luota tasavertaisuuteensa kun ei koe omaavansa yhtään mitään, mutta kakku pitää saada, vaikkei osaa edes maaliviivaa tavoitella?


      • Sinunlaisillekko? ei

        Vittu mikä vajakki.


    • olet liian ruma

      Nuoret naiset ovat usein erittäin ulkonäkökeskeisiä. Jos saat heiltä pakkeja jatkuvasti, sinun pitää yrittää rumempia naisia, joita ei katsota ihaillen kaduilla.Miehen ulkomuotoa ei ehkä arvosteta yhtä paljon kuin naisten, mutta se on erittäin tärkeä ominaisuus ja nostaa miehen sosiaalista statusta. Toisin kuin naisilla, miehille on kuitenkin mahdollista nostaa sosiaalista statustaan myös merkittävästi ostamalla statusesineitä, jotka kielivät korkeasta koulutuksesta ja rahakkuudesta. Jos olet erittäin rikas ja kukaan ei ole sinusta kiinnostunut, olet myös erittäin vastenmielinen ulkomuodoltasi tai luonteeltasi. Todennäköisesti huono itsetuntosi johtuu vaatimattomasta ulkomuodostasi ja kyvyttämyydestäsi käsitellä sen tuottamaa odotusten ja mahdollisuuksien ristiriitaa.

      • repesorsaperseessä

        tämä ihan totta.

        ja toinen mitä naiset inhoavat on erilaisuus. joten nopeasti tatuoimaan kaikki paikat täyteen jotain ihanmitälie kuvioita niin sitten ainakin näytät täsmälleen samalta kuin muutkin miehet ja kuulut joukkoon. sitten on helpompi saada naisia!

        kyllä tänäpäivänä jos meinaa olla hyväksytysti mies ja saada naista, pitää olla paljon tatuointeja!


      • Coolkind

        Ap ei ollut pillua epätoivoisesti hakemassa ja tuskin haluaa naruista vedetyksi nukeksi, tee jonkun mieliksi näin niin saat tuon, jotta maailma pyörisi yhä edelleen samojen naurettavuuksien ympärillä.

        Yksinkertaisen huomion pyytämisen ymmärtäminen niin vaikeaa, edes läheisyyttä ja seuraa ei kaipaa, vaan huomiota siten, että hänkin saisi kuvitellun egobuustin, jota kauniilla naisilla tuntuu riittävän, jotta voisi käyttäytyä kuten he, nauttia elämästä ja luottaa huomion ja tasokkaan seuran riittävän hamaan loppuun asti.

        Satuhan tuo oli, sama kuin katsotaan gossip girliä, ja haluttaisiin elää sitä elämää, kuka kertoisi elämästä totuuden ja sen ettei noiden naisten elämä sen helpompaa ole, mitä tulee seuran tasoon, pillua ja munaa kyllä on nyky-yhteiskunnassa tarjolla yllin kyllin ja hyvin tuntuu ihmiset sellaiseen tyytyvän.

        Ja eikun oppia antamaan itsetunnottomalle, että itsesi sivuuttaen saat pillua!.


      • Missitjapissit

        Höpö höpö, naiset usein ovat sen verran yksinkertaisia että valitsevan sen, mikä mahtaa olla in. Jos jääkiekkokansa ei pitäisikään enää arvossaan fyysisiä härkämäisiä ominaisuuksia, ja totta puhuen harva noista häristä on edes hyvännäköisiä, ei missit niiden laatikkoon pissis.

        Pikkutytöille kelpaa Robin sulotar haaveeksi, pissikkseille vain yksinkertaiset "miehet" koska he ovat aina in koska pitäähän nyt "naisella " olla miäs! (kuka tahansa miäs), koska niin heille on kerrottu jotta ovat niitä, jotka on jotain! Pissikset edes ole oikeasti ole valitsijoita, määrä mistä ottaa on vain liian suuri, tyytyvät siis tarjontaan, eivät suorita selektiivistä hakua , joten kellä tahansa on periaatteessa mahdollisuudet oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja suurin osa naisista jää pissistasolle loppuelämänsä ajan, niin mitäs valittamista miehillä on, ajoitus vain se ratkaisee .


      • kjhtfq
        Missitjapissit kirjoitti:

        Höpö höpö, naiset usein ovat sen verran yksinkertaisia että valitsevan sen, mikä mahtaa olla in. Jos jääkiekkokansa ei pitäisikään enää arvossaan fyysisiä härkämäisiä ominaisuuksia, ja totta puhuen harva noista häristä on edes hyvännäköisiä, ei missit niiden laatikkoon pissis.

        Pikkutytöille kelpaa Robin sulotar haaveeksi, pissikkseille vain yksinkertaiset "miehet" koska he ovat aina in koska pitäähän nyt "naisella " olla miäs! (kuka tahansa miäs), koska niin heille on kerrottu jotta ovat niitä, jotka on jotain! Pissikset edes ole oikeasti ole valitsijoita, määrä mistä ottaa on vain liian suuri, tyytyvät siis tarjontaan, eivät suorita selektiivistä hakua , joten kellä tahansa on periaatteessa mahdollisuudet oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja suurin osa naisista jää pissistasolle loppuelämänsä ajan, niin mitäs valittamista miehillä on, ajoitus vain se ratkaisee .

        "Pissikset edes ole oikeasti ole valitsijoita, määrä mistä ottaa on vain liian suuri, tyytyvät siis tarjontaan, eivät suorita selektiivistä hakua , joten kellä tahansa on periaatteessa mahdollisuudet oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja suurin osa naisista jää pissistasolle loppuelämänsä ajan, niin mitäs valittamista miehillä on, ajoitus vain se ratkaisee ."

        Mitä valittamista? Juuri se, että naiset eivät valitse niitä hyviä miehiä. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, kun joku pissis ottaa itselleen ensimmäisen paskan miehen jonka löytää ja luo häntä kohtaan sitten maailman suurimmat tunteet, vaikka se mies ei mitenkään sitä naisen rakkautta ansaitse. Mutta kun hän sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, niin hän on sille naiselle nyt täydellisin mies mitä löytyy.

        Sitten on minun kaltaiset miehet, ulkonäön ja luonteen puolesta parasta aviomies materiaalia mitä löytyy, mutta en ole koskaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

        Kunpa naiset valitsisivatkin sen miehen kunnolla, niin sitten minun kaltaillani miehillä ei olisi mitään vaikeuksia löytää naista.


      • Roadandmap
        kjhtfq kirjoitti:

        "Pissikset edes ole oikeasti ole valitsijoita, määrä mistä ottaa on vain liian suuri, tyytyvät siis tarjontaan, eivät suorita selektiivistä hakua , joten kellä tahansa on periaatteessa mahdollisuudet oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja suurin osa naisista jää pissistasolle loppuelämänsä ajan, niin mitäs valittamista miehillä on, ajoitus vain se ratkaisee ."

        Mitä valittamista? Juuri se, että naiset eivät valitse niitä hyviä miehiä. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, kun joku pissis ottaa itselleen ensimmäisen paskan miehen jonka löytää ja luo häntä kohtaan sitten maailman suurimmat tunteet, vaikka se mies ei mitenkään sitä naisen rakkautta ansaitse. Mutta kun hän sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, niin hän on sille naiselle nyt täydellisin mies mitä löytyy.

        Sitten on minun kaltaiset miehet, ulkonäön ja luonteen puolesta parasta aviomies materiaalia mitä löytyy, mutta en ole koskaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

        Kunpa naiset valitsisivatkin sen miehen kunnolla, niin sitten minun kaltaillani miehillä ei olisi mitään vaikeuksia löytää naista.

        Hmm, jos pissistyyppisiä naisia rinnalleen kaipaa, pitää heille tarjota höttöä, romantiikkaa ja draaman tuntua, osoita heille olevasi pikkuisen parempi vaihtoehto, kuin se mihin ovat tottuneet ja tyytyneet, pääasiassahan he muodostavat suhteen ja parisuhteen olotilat omassa päässään, niin heille pitää pystyä osoittamaan että voi jotain huttua normaalin arkieloon lisätä, itseäsi sinun ei tarvi muuttaa.

        Ne jotka valikoivat ja hakevat sellaista kumppania, joka sopii sos.ekonomi asemaan ja heidän henkiseen kapasiteettiin, sinun pitäisi omata kykyä olla tasapainoinen sekä sos,ekonomi saavutusten kanssa että näyttää tyytyväiseltä ulospäin, jotta voisit heidän huomiota saada, ja sitten on ne boheemit, joita ei saa kukaan, muut kuin ne joiden kanssa yhteensopivuus tulee kokonaisvaltaisesti, ja ulkoaohjautuvat kulttuuri-ja rooliodotuksiin jämähtäneet voivat unohtaa ko.tapaukset.

        Pissiksille voinet siten yrittää tarjota melkein kuin ytm elämää, pikkasen hötöllä maustettuna, jos halunnevat ja kykenevät näkemään elämässä muuta kuin peilikuvansa ja lakkaavat tyytymästä vähään.r Roadmappi vaan valmiiksi.


      • Ajatteleppa

        Mistähän sinä tiedät miltä Ap näyttää? Ei mitenkään. Niin kuin ei me muutkaan. Naisettomuudelle on monia muitakin syitä kuin ulkonäkö.


      • Ajatteleppa
        Ajatteleppa kirjoitti:

        Mistähän sinä tiedät miltä Ap näyttää? Ei mitenkään. Niin kuin ei me muutkaan. Naisettomuudelle on monia muitakin syitä kuin ulkonäkö.

        Ja tuo viesti oli tarkoitettu nimim. olet liian ruma.


    • kaunis yksinäinen

      Pakko kommata tätä asiaa.
      Ei ole helppoa olla kaunis ja haluttu! Minua on kehuttu kauniiksi, mutta itse pidän itseäni tavallisena tyttösenä. Baarissa saan olla suht rauhassa koska kukaan ei uskalla lähestyä minua, minua pidetään ylpeänä ulkonäköni perusteella. Eli....kyllä kauniille naisille voi mennä juttelemaan ja kannattaa mennä sillä ulkonäkö ei kerro kaikkea, siellä kuoren alla voi olla aito rakastava sydän.

      • Angelinheaven

        Uskotaan, oikea enkeli!


      • Hyvä tyttö

        Mutta ei, eihän tästä ollut kyse, ei ap kaipaa sinunkaltaisijasi tyttöjä, vaan tyttöjä jotka tulevat kauniina hänen luokseen, jotta hän voi varmistua siten kelpaavansa(tiedä häntä kuinka pitkäksi aikaa). Sosiaalisempien tyttöjen tulisi ottaa ohjat käsiin , teeppä sinä se seuraavalla kerralla ja menet jonkun ap:n kaltaisen miehen luokse,menetkö ajatellen että sieltä voi löytyä mukava oikea kiltti mies, luotatko siihen?


      • ATM-luuseri

        En kyllä oikein usko juttuihisi.

        Jos todella olet kaunis muidenkin kuin omasta mielestäsi, niin kyllä baareissa nykyään on senverta ulkomaalaisia miehiä, esim. somaleita ja kurdeja jotka ovat erittäin itsevarmoja että he kyllä tulevat sinua pokaamaan.

        Kauniit naiset ovat voittajia ja menestyjiä jotka yleensä pitävät vähän hauskaa afrikkalaisten YTM-alfa uroksien kanssa. Kerrankin todistin yhdessä helsinkiläisessä yökerhossa kun eräs noin parikymppinen kurdipoika nuoleskeli kahden todella hyvännäköisen blondin kanssa. Ne tytöt suorastaan palvoivat sitä kurdia. Sillä oli itsevarma hymy ja se tuli minulle sanomaan että "katso luuseri vierestä kun tosimies nussii tänään." Ja ne blondit kikattivat minulle ja minun säälittävyydelleni.

        Jos et muka ole ollut ulkomaalaisten miesten kanssa, niin olet vissiin joku persu-natsi rasisti joka ansaitseekin olla yksin. Ei sijaa rasismille!


      • Help
        ATM-luuseri kirjoitti:

        En kyllä oikein usko juttuihisi.

        Jos todella olet kaunis muidenkin kuin omasta mielestäsi, niin kyllä baareissa nykyään on senverta ulkomaalaisia miehiä, esim. somaleita ja kurdeja jotka ovat erittäin itsevarmoja että he kyllä tulevat sinua pokaamaan.

        Kauniit naiset ovat voittajia ja menestyjiä jotka yleensä pitävät vähän hauskaa afrikkalaisten YTM-alfa uroksien kanssa. Kerrankin todistin yhdessä helsinkiläisessä yökerhossa kun eräs noin parikymppinen kurdipoika nuoleskeli kahden todella hyvännäköisen blondin kanssa. Ne tytöt suorastaan palvoivat sitä kurdia. Sillä oli itsevarma hymy ja se tuli minulle sanomaan että "katso luuseri vierestä kun tosimies nussii tänään." Ja ne blondit kikattivat minulle ja minun säälittävyydelleni.

        Jos et muka ole ollut ulkomaalaisten miesten kanssa, niin olet vissiin joku persu-natsi rasisti joka ansaitseekin olla yksin. Ei sijaa rasismille!

        Tuollaisten kanssako haaveilet suhteesta vai vain siitä tunteesta, että ei tässä ihan turhia poikia olla kun on kaksi bimboa käsivarsilla?

        Sano seuraavan kerran kurdi ym vastaaville pojuille, että onnea matkaan, toivottavasti kestät. Jos siis haluat olla jotain muutakin kuin kuvitella tuollaisilla asioilla saavuttavan jotain pysyvää. He voivat aikansa tekopyhästi leikkiä, ja sitten hakea kotimaasta pakotetun naisen naimisiin, jonka ei pitäisi tietää mitään seksistä eikä muista miehistä. Eivät hekään ymmärrä naisista mitään, pakonomaista esittämistä, johon pissistytöt lankeaa, tuskin juttelua kaipaavat nuoret naiset.

        Kannattaisi unohtaa nuo omat ja toisten panofantasioiden toistamiset, jos luulee olevansa jotain muuta kuin seuraavaa bimboa ajatteleva. Miksi ihminen edes luulee ettei tuo nainen osaisi elellään näyttää olevansa muuta kuin pissisbimbo, joka suostuu kenen tahansa seuraan, jolloin tuollaiset bimbon hakijat vetäytyvät, ka mitä tekee mies, alentaa ja kuvittelee että nainen "pettää" häntä kuitenkin, get help


    • Ei liian kauniita

      Kauniit naiset ovat usein moniogelmaisia. He oavt aina näytillä, paineet ovat kovat - monet ovat siksi että heillä ei juuri muuta ole. Itse haen kauniita naisia, jotka eivät ole ja joiden ei tarvitse olla tyrkkyjä tai kauneudellaan brassailla. Minkä näkee naisesta(kin) heti.

    • hihlhklkljknjklj

      Hei,

      Voin vastata sulle naisena:
      Olen luultavasti kaunis, koska on kahteen otteeseen pyydetty malliksi, ja miehet ovat sanoneet niin. En silti pidä itseäni kovin kauniina, vaan olen epävarma ulkonäöstäni.

      Miehessä minua ei kiinnosta vain ulkonäkö. Perusasiat pitää olla ok, eli ei ylipainoa ja sillä lailla siisti, että näkee että henkilö pesee hampaita, käy suihkussa ja käyttää puhtaita ja kohtuullisella tavalla tyylikkäitä vaatteita. Kuitenkin tärkeintä on sisusta, luonne.

      Juuri äsken sovin treffit miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei itse asiassa vetoa lainkaan, en olisi koskaan huomannut häntä kadulla tai missään. Hän iski kuitenkin sen verran kovaa ja rohkeasti, lähes machomaiseen itsevarmaan tyyliin, että jotenkin minulta meni jalat alta aivan täysin. Sama on tapahtunut ennenkin ja olen rakastunut täysin epätoivoisesti tosi rumaan pieneen mieheen, jolla oli mulle sopiva persoonallisuus. Kukaan ystävistäni ei tajunnut ikinä, mitä hänessä näin, mutta hän vaan kolahti jotenkin ouddosti juuri minuun.

      Eli haluan rohkaista ap:ta, ota vaan kontaktia naisiin, kuka tietää mihin se johtaa. SItä paitsi aloitteita tekevä mies on naisten mielestä rohkea ja itsevarma, ei epätoivoinen. Koska tosi menestyjällä on nniin hyvä itsetunto, ettei hän välitä pakeista. Siksi sun ei tarvitse pelätä luuserin leimaa, jos ryhdyt aktiiviseksi, vaikka tulisitkin torjutuksi 99% ajasta.

      Onnea matkaan!

      • ...

        Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut millainen sinun itsetuntosi olisi, jos sinun pitäisi olla aloitteellinen seuraa saadaksesi ja sinut torjuttaisiin 99% ajasta. Aloitteen tekeminen on miehille ihan yhtä vaikeaa, kuin naisillekin.


    • ................
    • Minusta oikeasti

      kauniita naisia on erittäin vähän. Ehkä yksi sadasta on kaunis

    • Näin se vaan on

      Joku oli antanut miinusta edelliselle kommentille, taisi osua arkaan paikkaan. Tottajan se on, tosi kauniita on ehkä 2-5% väestöstä, loput ovat taviksia ja perusnättejä tai vain vahvasti meikattuna hyvännäköisiä. Siitä kun ottaa sen pakkelikerroksen naamasta niin sieltä paljastuu tavisnainen. Vastaavasti todella komeita miehiä on myös vähän.

      • ..........

        Makuasioita. Moni hehkutettu julkkiskaunotarkin on ilman meikkejä aika tavis. Minusta taas huomattava osa nuorista naisista on vähintäänkin nättejä. Eikä oikeastaan kiinnosta sellainen runkkarimainen arvostelu, että pitää löytää jotain vikoja ja etsiä jotain täydellistä kaunotarta. Sellainen liian täydellinen on muutenkin liian muovinen ja epätodellinen. Itse pidän sellaisista inhimillisen näköisistä ja naapurintyttö tyyppisistä ja pidän heitä kauniina, vaikka sinä et heitä ehkä ehdottomuudessasi kauniina pitäisi. Vastaavasti taas monet missit ja muut mukakaunottaret eivät ole minusta kovinkaan kauniita vaan juuri niitä meikattuja taviksia, jotka saadaan ehkä jonkun ammattilaiskuvaajan avulla näyttämään maailmanluokan kaunottarilta oikeassa valaistuksessa ja oikeassa kuvakulmassa. Siitä huolimatta kauniita naisia näkyy päivittäin kun kulkee kaupungilla.


    • Anonyymi

      Ihmettelen tätä aloitusta vähän, koska minun mielestäni taas iso osa naisista o. ihan taviksia, eikä mitenkään erityisen kauniita tai kiinnostavia. Vain harvoin tulee vastaan nainen, joka on erityisen kiinnostava.

      • Niin on. Mutta nostitko sä tän ketjun vai oliko asialla taas tämä meidän rakas Botti.


    • Anonyymi

      Kauneus riippuu täysin katsojasta minusta valtaosa naisista on kaunottaria, joku toinen sanoo että suurin osa on taviksia. Minä itse olen niin ruma että en saa naista koskaan, olen 51 vuotta enkä löydä naista

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe