Te joilla on silikonit ollut jonkin aikaa. Käyttekö säännöllisesti tarkastamassa, että ne ovat paikallaan ja että ei ole mitään tihkumista tai repeytymistä? Pystyykö niitä jotenkin tarkkailla jos muuten kaikki on sujunut ok ja mitään kipuja ei ole?
Rintaimplanttien tarkistus
7
477
Vastaukset
- vuosittain kontrolli
Nykysuosituksen mukaan kannattaa käydä vuosikontrollissa.
Vastaanotolla ulrtaäänellä voi tarkistaa, ettei implantti rikkoutunut, tai kapseloitunut tai esin rypyssä. - Varmuudenvuoksi
Eipä ole tullut käytyä missään tarkastuksissa lopputarkastuksen jälkeen. Ainakaan päältäpäin tunnustellen ei ole tapahtunut mitään muutoksia vuosien kuluessa. Mutta voisihan tuon ultran käydä kun on jo pari kertaa rutisteltu mammografiassa.
- seuranta.
Ei se röntgenlääkäri taida olla oikea seurantapaikka
- ?
Eikös utra-äänikuvauksen tee juuri röntgenlääkäri.
- ikä40+
Leikanneelle plastiikkakirurgille vaan kontrolliin. Ainakin itsellä sama tekee ultran, jolla näkee implantin rakenteen. Toki minun gyenkologin mielestä myös vuosittainen mammografia ja ultraääni on halpa henkivakuutus, kun rintasyöpä niin yleinen.
- Tarkastukseensitten
Ultrassako nämä näkee parhaiten?
- Vielä tarkempaa
Tiettävästi magneettikuvassa näkisi parhaiten mutta se on niin kallista ettei siihen varmaan kukaan lähde ellei ultra näytä jotain epäilyttävää ja asian haluaa tarkistaa ennen kuin lähtee poistoleikkaukseen. Näissä tapauksissa magneettikuvauksen joutuu maksamaan kokonaan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904