Jeans.fi asiakaspalvelu, mielipiteitä!

Maijju

Siis, Facebookissa Jeans.fi:llä on tapana julkaista kuvia ennakkoon myyntiin tulevista kuvista ja siellä jakaa nyt mielipiteitä ovatko vaatteita esittelevät kuvat liian paljastavia.

Tarkoitus ei ole nyt keskustella kyseisistä kuvista vaan tavasta jolla Jeans.fi:n asiakaspalvelu vastaa asiakkaiden antamaan kritiikkiin.

Tässä otteita joilla Jeans.fi vastaa kritiikkiin:

"Haloo naiset :D Ei tämä ole mikään aatteellinen siveyskauppa. Me ei täällä aspassa voida oikeasti ymmärtää miten AIKUISIA naisia näin paljon häiritsee MELKEIN esillä oleva tavara :))
Se sama tavarahan on meillä jokaisella ;)"

"No. Me saatetaan esitellä pieni osa tuotteista provosoivasti ja hyvin se näyttää huomiota herättävän :) Asiakkaamme ovat kuitenkin pääsääntöisesti täysi-ikäisiä, joten emme ole nähneet tarvetta kuvien sensuroinnille (varsinkin kun netti on pullollaan ihan sitä oikeaakin K18 -materiaalia ja paljon pahempaakin, kuin "melkein näkyvä vesiraja"). Uskokaa tai älkää, niin joissakin tuotekuvissamme saattaa vesirajan lisäksi näkyä myös tissi tai ainakin osa siitä :o..."

Ovatko mielestänne asiallisia ja asiakaspalveluun sopivia kommentteja? Oma mielipiteeni on että vastauksissa ilmenee pienehkö etten sanoisi jopa v-mäinen sävy ja siten eivät sovi asiakaspalveluun.

14

8338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käykää ne kurssit

      Joo oli tuossa viime viikolla vähän vastaava tapaus kun kyseinen firma julkaisi facebooksivuillaan "valituksen" siitä miten ihmiset tilaavat kerralla samaa tuottetta useaa eri kokoa, ja kokeilevat näitä sitten kotona ja palauttaa takaisin. Niin tämän takia firma joutuu ehkä palauttamaan postikulut. Tähän mennessä Jeans.fi verkkokaupassa ei siis ole ollut postikuluja lainkaan, mutta nyt ne ehkä tulee.
      Ja siis se teksi miten se oli kirjoitettu, niin se sävy oli niin epäasiallinen ja ei lainkaan sellainen jonka joku joka vähäänkään mitään asiakaspalvelusta tietää, niin ei olisi tuollaista tekstiä julkaissut. Kyllä huomasi siitä kirjoitustavasta että ei oo firman jäsenet ilmeisesti koskaan asiakaspalvelukurssia käyny :D

    • Määpä vaa

      Sieltä vastataan aina epäasiallisesti jos valittaa virheellisestä tuotteesta. Just nimenomaan sellainen v-mäinen sävy joka viestissä ja eivät ota mistään vastuuta.

    • NoMoreToMe

      Joo, samaa mieltä jeans.fiin asiakaspalvelusta. Todella epäasiallista. Tilasin sieltä ensimmäisen ja viimeisen kerran, kieltäytyivät palauttamasta rahojani, mutta taistelu jatkuu..

    • Jonnatuulia

      Huh huh, jos olisin nämä nähnyt niin en olisi kyllä koskaan kyseisestä kaupasta mitään tilannut.
      Olen tilannut joitakin kertoja, mitään ongelmia ei minulla ole kyseisen yrityksen kanssa ollut enkä täten voi ottaa kantaa asiakaspalveluun, mutta mikäli ylläolevat epäasialliset ja yrityksestä törkeän kuvan antavat viestit pitävät paikkaansa, niin periaatteestakaan en halua tuollaisen yrityksen kanssa olla missään tekemisissä ja tukea tuota toimintaa.

      • 87845

        Vaan mistäpä tiedä, mikä on asiakaspalvelun laita tänä päivänä? Vieläkö samat henkilöt ovat töissä vai vaihtaneet maisemaa?


    • PaskaPisteFi

      4.9.2018 tilaus ei tullut koskaan perille,

      • gzdfhrdjt

        ??? Mennyt 6 päivää, joista vain 4 arkipäivää.


    • Anonyymi

      Itse en ymmärrä että jeans. Fi useaan kertaan luvataan ja luvataan että 1-3 arkipäivää toimitus. Nyt ilmoitettiin että on lähtenyt 4päivän jälkeen vasta tänään toimipisteeltä edes matkaan. Postilla kun kestää vähintään viikko tuoda perille.

    • Anonyymi

      Minulle ilmoitettiin että paketti lähtenyt vihdoin heiltä. No eipä ollutkaan. Miten leväperäistä toimintaa.

    • Jeans. Fi ja paska palvelu

      Sulle ilmoitetaan 1-3arkipäivää toimitus ja tää meinaan mainittiin monesti. No on mennyt reilusti yli jo. Olisi pitänyt jo kovastikin olla perillä. Nyt laitetaan heiltä sähköposti jossa sanotaan että paketti toimitettu postiin tnä ja tulee postilta ilmoitus kun tuodaan. Ensinnäkin ei ei oltu toimitettu postille kun kysyin. Maksoin kotiin tuonnista ja nyt se aiotaan toimittaa postin noutopisteeseen. Oltu monesti yhteydessä saamatta mitään järjellistä vastausta. Mitä?!

    • Anonyymi

      Paskinta asiakaspalvelua ikinä.
      En voi ymmärtää : tilaamistani tuotteista 4sijaan 2 tuli. Rahat kyllä veloitettiin kaikista 4stä. Sitten pakettiin tungettu kaikkea turhaa paskaa mitä taas en todellakaan ole tilannut.

    • Anonyymi

      Viimeisin tilaus taitaa olla 2018 tai 2019. Tuolloin ei valittamista mistään eikä ylipäänsä koko firman aikana. Nyt taitaa olla loppuunmyynti.

    • Anonyymi

      Loppuunmyynti. On yrittäjiä, jotka ei vaan sovellu asiakaspalveluun. Näin sitten käy.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu oli aivan ala-arvoista. Minua ei asiakkaana kuunneltu laisinkaan, vaan keskeytettiin aivan alkuun, enkä saanut kuin väenväkisin puhelun lopussa sanottua asiani.
      Itse pidin ystävällisen sävyn loppuun asti, muttei tämä karskinkuuloinen nainen toivottanut edes aidosti lopussa hyviä päivänjatkoja, vaikka tein niin itse. Olin vain varmistamassa, että onko kaksi tilausta tullutkin läpi heille, kun en saanut varmistusta toisesta mihinkään lokeroon spostissani, maksutapahtuma ei myöskään näyttänyt menneen läpi ja verkkokaupasta ei tullut viestiä, että tilaus olisi vahvistettu, vaan näytölle lävähti ilmoitus loppuunmyydyistä tuotteista. Tilausvahvistus saapuikin päivitettynä vasta saatuani koko yhdistetyn tilauksen. Asiakaspalvelija väitti vaan heti puhuen päälleni, että aina lähtee tilausvahvistus, ja todella töykeään sävyyn korosti kuinka hän tietää miten verkkokauppa toimii. Voin vaan kuvitella, että tämä on hänen vastauksensa jokaiseen epävarmaan tilanteeseen.
      Harmi, olen tilannut tuolta aiemminkin. Ja tykännyt verkkokaupan melko laajasta ja sopivan persoonallisesta valikoimasta. Tuotteiden toimituksessa ei ole koskaan ollut myöskään mitään moitittavaa. Mutta asiakaspalvelu oli niin luotaanpoistyöntävää, että jos olisin joutunut jo aiemmin olemaan tuonne yhteydessä, en olisi varmaan tehnyt sitä ainoatakaan tilausta. Onko tuo siis lopettamassa nyt, harmi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20v on otettu kiinni

      Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      144
      9542
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

      Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5394
    3. Kuka on menehtynyt?

      https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3779
    4. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      48
      2611
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

      16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      57
      2292
    6. 71
      2023
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      143
      1962
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

      Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      231
      1750
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

      Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      140
      1471
    10. Ei me taideta

      Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      39
      1280
    Aihe