Siis, Facebookissa Jeans.fi:llä on tapana julkaista kuvia ennakkoon myyntiin tulevista kuvista ja siellä jakaa nyt mielipiteitä ovatko vaatteita esittelevät kuvat liian paljastavia.
Tarkoitus ei ole nyt keskustella kyseisistä kuvista vaan tavasta jolla Jeans.fi:n asiakaspalvelu vastaa asiakkaiden antamaan kritiikkiin.
Tässä otteita joilla Jeans.fi vastaa kritiikkiin:
"Haloo naiset :D Ei tämä ole mikään aatteellinen siveyskauppa. Me ei täällä aspassa voida oikeasti ymmärtää miten AIKUISIA naisia näin paljon häiritsee MELKEIN esillä oleva tavara :))
Se sama tavarahan on meillä jokaisella ;)"
"No. Me saatetaan esitellä pieni osa tuotteista provosoivasti ja hyvin se näyttää huomiota herättävän :) Asiakkaamme ovat kuitenkin pääsääntöisesti täysi-ikäisiä, joten emme ole nähneet tarvetta kuvien sensuroinnille (varsinkin kun netti on pullollaan ihan sitä oikeaakin K18 -materiaalia ja paljon pahempaakin, kuin "melkein näkyvä vesiraja"). Uskokaa tai älkää, niin joissakin tuotekuvissamme saattaa vesirajan lisäksi näkyä myös tissi tai ainakin osa siitä :o..."
Ovatko mielestänne asiallisia ja asiakaspalveluun sopivia kommentteja? Oma mielipiteeni on että vastauksissa ilmenee pienehkö etten sanoisi jopa v-mäinen sävy ja siten eivät sovi asiakaspalveluun.
Jeans.fi asiakaspalvelu, mielipiteitä!
7
6068
Vastaukset
- Käykää ne kurssit
Joo oli tuossa viime viikolla vähän vastaava tapaus kun kyseinen firma julkaisi facebooksivuillaan "valituksen" siitä miten ihmiset tilaavat kerralla samaa tuottetta useaa eri kokoa, ja kokeilevat näitä sitten kotona ja palauttaa takaisin. Niin tämän takia firma joutuu ehkä palauttamaan postikulut. Tähän mennessä Jeans.fi verkkokaupassa ei siis ole ollut postikuluja lainkaan, mutta nyt ne ehkä tulee.
Ja siis se teksi miten se oli kirjoitettu, niin se sävy oli niin epäasiallinen ja ei lainkaan sellainen jonka joku joka vähäänkään mitään asiakaspalvelusta tietää, niin ei olisi tuollaista tekstiä julkaissut. Kyllä huomasi siitä kirjoitustavasta että ei oo firman jäsenet ilmeisesti koskaan asiakaspalvelukurssia käyny :D - Määpä vaa
Sieltä vastataan aina epäasiallisesti jos valittaa virheellisestä tuotteesta. Just nimenomaan sellainen v-mäinen sävy joka viestissä ja eivät ota mistään vastuuta.
- NoMoreToMe
Joo, samaa mieltä jeans.fiin asiakaspalvelusta. Todella epäasiallista. Tilasin sieltä ensimmäisen ja viimeisen kerran, kieltäytyivät palauttamasta rahojani, mutta taistelu jatkuu..
- Jonnatuulia
Huh huh, jos olisin nämä nähnyt niin en olisi kyllä koskaan kyseisestä kaupasta mitään tilannut.
Olen tilannut joitakin kertoja, mitään ongelmia ei minulla ole kyseisen yrityksen kanssa ollut enkä täten voi ottaa kantaa asiakaspalveluun, mutta mikäli ylläolevat epäasialliset ja yrityksestä törkeän kuvan antavat viestit pitävät paikkaansa, niin periaatteestakaan en halua tuollaisen yrityksen kanssa olla missään tekemisissä ja tukea tuota toimintaa.- 87845
Vaan mistäpä tiedä, mikä on asiakaspalvelun laita tänä päivänä? Vieläkö samat henkilöt ovat töissä vai vaihtaneet maisemaa?
- PaskaPisteFi
4.9.2018 tilaus ei tullut koskaan perille,
- gzdfhrdjt
??? Mennyt 6 päivää, joista vain 4 arkipäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962655
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012243- 912010
- 131719
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441691- 781656
- 361646
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?911573Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.1281447Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411274