Naisten hatuista, miesten hatuista. Siis ihan oikeista hatuista ei mistään hiton lippalakeista ja pipoista vaan perinteisistä hatuista.
Kunnon tyylikkäitä miesten hattuja ei vaan meinaa kaupoista löytää. Naisten hattuja en muista ole nähneeni missään myynnissä ensimmäistäkään.
En tiedä näytänkö tyhmältä vai mistä johtuu mutta kyllä hattu päässä kylillä katseet aina kääntää. Ehkäpä se sitten vaatii jotain rohkeutta, tai välinpitämättömyyttä siitä sulautuuko joukkoon, kun harvemmin näkee hattupäitä.
Päivällä haaveilin jopa sombrerosta kun kävelin Aurinkon paisteessa.
Mitä mieltä hatuista?
5
170
Vastaukset
- neiti Bonnet.
Rakastan hattuja. Ne ovat tyylikäitä ja olisi mahtavaa jos ihmiset käyttäisivät niitä muulloinkin kuin vain kesähäissä. Omistan monia hattuja, leveälierisistä aurinkohatuista talveen sopiviin huopahattuhin. Välillä käytän vain baskeria, mikä sekin on mielestäni elegantti.
Totta, että hattuja ei tunnu liiaksi myynnissä olevan, johtuu varmaankin kysynnän puutteesta. Omat hattuni olen pääasiassa kirpputoreilta ostanut. Olen bongaillut kauniita hattuja usein myös vintage-vaatteita myyvissä liikkeissä. Netistäkin (esim ebay) voi yrittää penkoa. Tietenkin on olemassa hattuliikkeitä, mutta niissä hinnat tuntuvat kohoavan taivaisiin.
Toivottavasti löydät mieleisesi hatun joskus ja uskallta myös käyttää sitä. =) - Porkpiehat
Tykkään klassisista hatuista ja omistan niitä muutaman kappaleen. Olen ostanut pari Suomesta, pari netistä (Briteistä) ja pari Keski-Euroopan reissuilta. Lyypekista bongasin pari hattuliikettä! Harmi, että olivat juuri tuolloin suljettuina.
Jos klassiset ja perinteiset hatut kiinnostavat, suosittelen penkomaan etenkin brittiläisiä nettikauppoja! Kirpputoreilta löytyy myös joskus, jos torit vetävät.
Kyllä tarjontaa toki on ihan suomalaisissa ketjuliikkeissäkin, mutta laatu on usein vähän heikonlaista ja koot pitkälti tuota "onesizeä".- Porkpiehat
Huutonetissä näkee muuten myös joskus hattuja! Mulla on jäänyt yksi aito brittiläinen knalli niin vähälle käytölle, että ajattelin kokeilla, jos siitä joku jotain tarjoisi. Siis jos raaskin vain pistää myyntiin...
- vinkkinr5
Kirpparilta ostettua hattua kannattaa pitää pakastimessa pari päivää että mahdolliset täit kuolevat.
- tuula-neiti
Lierihatut ovat meidän huonohiuksisten pelastus. Ulkonäkö paranee noin 100 % kun peittää tyylikkäällä hatulla kehnot hiuksensa. Eikä tarvitse stressata sitten kampauksien kanssa. Laitan yleensä vain hiukset ponnarille hatun alle. Hattua käytän kesäisin oikeastaan aina kun lähden ulos. Mekon kanssa erilaisia mustavalkoisia lierihattuja ja sitten lenkille lähtiessä lippis päähän. Minulla on myös yksi itseni suunnittelema huopahattu jonka teetätin oikeassa hattuliikkeessä. Oikeastaan tuntuisi ihan alastomalta lähteä kesäisin ulos jos ei olisi hattua päässä. Päänahkaa on muuten hyvin vaikea suojata auringonpaahteelta koska eihän hiusten sekaan voi mitään aurinkovoiteita tunkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647