Joitakin naisia ja kateellisia miehiä, häiritsee suunnattomasti

Se että olen KOMEA

Kestän samaa naista maksimissaan 3kk Nyt jo kylläkin 8kk. Välillä olen kyllä lomaillut ja nainut 20-30 muuta naista..
tai joitakin vain yhden päivän ! Miksi: Mistä sitä tietää,miten palvelu pelaa.
Mistään muualta ei saa pesää niin helposti ja paljon kuin netistä.

Netissä on siis naisia tarjolla pilvin pimein, kaiken näköisiä ja kaiken kokoisia naisia;
on lihavia,laihoja,muodokkaita,kauniita,rumia ja tavallisen näköisiä.
Kaikissa naisissa on yksi yhtenevä tekijä: Kaikki haluavat antaa minulle pesää ja palvella/rakastaa minua.
Ja tämä vaan siksi ,että olen niin komea ja hyvä rakastelemaan.
Nyt takanani on 5 vuotta deittailua monilla eri palstoilla ja nyt olen kyllästynyt helppoihin naisiin ,koska minun ei tarvitse juurikaan nähdä vaivaa,jotta olisi edes jotain mielenkiintoista haastetta. Olen viimeaikoina joutunut hylkäämään useita kymmeniä anteliaita deittitarjouksia vain niiden helppouden ja kyllästymiseni takia.
Nyt mä olen parannelut kuntoani täällä pohjoisessa, ja jaksanut katsella yhtä ja samaa rasittavaa akkaa jo 8kk.
Vaan ja ainostaan siksi että palvelu pelaa erittäin hyvin ja kaikki mitä tarvitsen itseni viihdyttämiseen on kädenulottuvilla.
Vankilassa on mukava käydä huilaamassa ja laittaa kroppa kuntoon, kun taas palaa markkoinoille.
Se ei todellakaan ole mun syyni ,että naiset haluaa palvella minua ja rahoittaa kaiken mikä haluan..(Mutta oikeudessa naiset vaan pääasiassa valehtelee,no sille ei voi mitään.)Otan tietoisen riskin kun pyöritän tätä Suomen suurinta haaremia..
Hyvää loppu kesää kaikille tasapuolisesti....

26

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Vaihdat naista kun nainen ei yksinkertaisesti sovellu kumppaniksesi koska olet todennäköisesti homoseksuaali. Joten toinen samanlainen mies olisi sopiva kaltaisellesi.

      • 100% Hetero

        Musta kuule homoa,ei saa tekemälläkään.Älä tyrkytä typeriä homo tapojasi minulle,ei kiinnosta.
        Musta kaikki homot pitäisi teurastaa..


      • Suoraa puhetta
        100% Hetero kirjoitti:

        Musta kuule homoa,ei saa tekemälläkään.Älä tyrkytä typeriä homo tapojasi minulle,ei kiinnosta.
        Musta kaikki homot pitäisi teurastaa..

        Ei kannata välittää näistä! ne on vaan sulle kateellisia. Ne ei kestä sun menestystä naismailmassa..Joku saa ja joku ei taas saa,mutta sinä saat..


      • Valitettavasti tosi
        Suoraa puhetta kirjoitti:

        Ei kannata välittää näistä! ne on vaan sulle kateellisia. Ne ei kestä sun menestystä naismailmassa..Joku saa ja joku ei taas saa,mutta sinä saat..

        Eikö ole kivaa keskustella itsensä kanssa olemalla välillä nainen ja mies..noo, huvinsa kullakin?
        Ei tuu ainakaan sanaharkkaa, kun tietää toisen vastauksen, kun on jo valmistautunut siihen.
        Et oo ajatellut pyrkiä teatterikouluun, pääaineena monologia?
        Äsh, eihän ne noita pappoja kuitenkaan ja kun sulla on tuota "taustaakin" takana monenlaisesta eli eli raakkia kaikkeen, mitä normaali ihminen voisi tehdä.


    • pöh ja pah

      Kika-ka-ka-kaa-kaa-kakkaa!

    • ei voi vaatia kun...

      Tyypillinen suomalainen REPPANA mies.

      • Suksi nevadaan akka

        Ruma akka..mee pois hirviö...naamakin kuin naulapussi...

        Ja mikä oli päätelmäni: ruma akka, ruma akka, häivy.

        Voi olla, että kyseisellä henkilöllä oli jokin ongelma mitä en tiedä.
        Joskus oli hyvinkin ystävällinen ja yhteistyökykyinen, joskus
        käyttäytyi tosi järkyttävästi.(Kova ottamaan viinaa) Mutta sehän on näiden yksinäisten akkojen ongelma,nykyään.

        Koskaan ei ennalta tiennyt mistäpäin tuuli puhaltaa.


      • Tälläinen tämä akka
        Suksi nevadaan akka kirjoitti:

        Ruma akka..mee pois hirviö...naamakin kuin naulapussi...

        Ja mikä oli päätelmäni: ruma akka, ruma akka, häivy.

        Voi olla, että kyseisellä henkilöllä oli jokin ongelma mitä en tiedä.
        Joskus oli hyvinkin ystävällinen ja yhteistyökykyinen, joskus
        käyttäytyi tosi järkyttävästi.(Kova ottamaan viinaa) Mutta sehän on näiden yksinäisten akkojen ongelma,nykyään.

        Koskaan ei ennalta tiennyt mistäpäin tuuli puhaltaa.

        Tämä on ylipainoinen(ihan helvetin ruma) akka, Naisella on terveyden kanssa ongelmaa niin yläpäässä kuin fyysisestikin, ja todennäköisesti persoonallisuushäiriö näin katudiagnoosina. Aina kun tätä eukkoa näkee, tulee oikein paha olo ja tuntuu jotenkin väärälle, että tuollainen saa vapaalla jalalla kulkea levittelemässä mm. perättömiä ikäviä vääristeltyjä juttuja ihmisistä.
        Aina siis puhuu pahaa tämä pahansuopa. Sitten tietenkin kun ihmisiä ihmetyttää tämä, niin totta kait moni sortuu mielipiteitä aiheesta vaihtamaan, eli joidenkin kriteereiden mukaan samanlaiseen jauhantaan kuin tämä itse pahansuopainen akka, ja se tympäisee - mutta kun asioista on puhuttava, ei voi itse diagnoosia tehdä ja sanoa päin naamaa jos ei ole varmuutta ja kyse omasta näkemyserosta.


      • ei voi vaatia kun...
        Suksi nevadaan akka kirjoitti:

        Ruma akka..mee pois hirviö...naamakin kuin naulapussi...

        Ja mikä oli päätelmäni: ruma akka, ruma akka, häivy.

        Voi olla, että kyseisellä henkilöllä oli jokin ongelma mitä en tiedä.
        Joskus oli hyvinkin ystävällinen ja yhteistyökykyinen, joskus
        käyttäytyi tosi järkyttävästi.(Kova ottamaan viinaa) Mutta sehän on näiden yksinäisten akkojen ongelma,nykyään.

        Koskaan ei ennalta tiennyt mistäpäin tuuli puhaltaa.

        Siellä toinen suomalainen REPPANA mies. Joka nevadaan tai jonnekin meitä akkoja toivoo.


      • 498uroijklm
        ei voi vaatia kun... kirjoitti:

        Siellä toinen suomalainen REPPANA mies. Joka nevadaan tai jonnekin meitä akkoja toivoo.

        Eikö ole kiva kirjoitella itselleen? Tympiikö jo tuollainen touhu?


      • 44444777777
        498uroijklm kirjoitti:

        Eikö ole kiva kirjoitella itselleen? Tympiikö jo tuollainen touhu?

        Kuka kirjoittelee itselleen? Varmaan aloittaja ansaitsee sen.


      • Buhahhaaa
        498uroijklm kirjoitti:

        Eikö ole kiva kirjoitella itselleen? Tympiikö jo tuollainen touhu?

        Sinähän olet se monipersoona nainen,Hullu,Ruma,riipputissi..Mitä sä yrität tällä yksinpuhelulla todistaa..


      • rumariipputissihullu
        Buhahhaaa kirjoitti:

        Sinähän olet se monipersoona nainen,Hullu,Ruma,riipputissi..Mitä sä yrität tällä yksinpuhelulla todistaa..

        Kuka puhuu yksin? Kukaan ei puhu yksin jos joku siihen vastaa.
        Sinäkin näyt todistavan oman erinomaisuutesi puhetyylistä päätellen. :D Oikea sivistyksen huippu. No en ota henkilökohtaisesti. Antaa palaa vaan....


      • Ruma akka..
        rumariipputissihullu kirjoitti:

        Kuka puhuu yksin? Kukaan ei puhu yksin jos joku siihen vastaa.
        Sinäkin näyt todistavan oman erinomaisuutesi puhetyylistä päätellen. :D Oikea sivistyksen huippu. No en ota henkilökohtaisesti. Antaa palaa vaan....

        Täällä ei ole kuin yksi reppana !!!Tämä juoppuhullu akan ketale...Kysyy itseltään ja myös välillä vastaa itselleen....


    • hyvännäköinen n

      Olet täysin persoonallisuushäiriöinen.Siis tarkemmin sanottuna narsisti joka syntyy huonosta lapsuudesta kun susta raukasta ei välitetty.Sen lisäksi olet läheisriippuvainen.Addiktioita vaikka muille jakaa, siitä esimerkkinä seksi .Olen varma että myös alko tai liikunta tai jokin muu liikaa nautittuna.Täysin provo kirjoitus.Onneksi mun ei ikinä tarvi sunlaisias tavata.Mä näkisin sun läpi sekunnissa ja arvioisin sut läpimädäksi.niin et älä turhaan ole noin täynnä itteäs pissipää, putoat alas ja kovaa kohta.

      • Tässä esimerkki katkerasta naisesta....


      • Ruma-akka..

        Olet tainnut jo omasi tavata,raukka voi pikkusta....nyyhyy äti tuu pyyhkiin...kato rumilus peiliin ja katso kunnolla,susta ei saa kaunista tekemälläkään..buhaahaaa


      • itun casanoova..
        Ruma-akka.. kirjoitti:

        Olet tainnut jo omasi tavata,raukka voi pikkusta....nyyhyy äti tuu pyyhkiin...kato rumilus peiliin ja katso kunnolla,susta ei saa kaunista tekemälläkään..buhaahaaa

        niin katkera!!! huijasit mua ihan täysin, vedätit, kusetit ihan sata nolla!! mä oikeasti, siis ihan oikeasti luulin, että merkkaan sulle jotain, että olisit oikeasti mulle jotain tärkeetä, jotain oikeesti pysyvää mun elämässä. v***u mä inhoon sua, sä kuvotat mua!!! mä luulin oikeesti, et se mitä mitä meidä välillä oli, ois merkannu sullekin jotain.. niin pitkään sitä kuitenki oli. mut ei, kun p***ua sait, nii se oli siin. yks korvamerkitty lisää tiliin, yks lovi sun puukon kahvaan, yks kokeiltu misu lisää.. kun olisin tän tienny... mätäne helvetissä!!!


    • äititäälähuutelee

      noniin pentti, laitas kone kii ja tule ottamaan pala 14v synttärikakkua :)

      • provoooooooooooooooo

        Oota mää tuun ihan kohta,laitan vie pari_


    • mark390003

      Se on hienoa että sinulla käy flaksi..tottakai ihmiset ovat kateellisia mutta miksi ilmoittaa siitä nettiin?Onnea matkallesi ja pidä hauskaa siellä vankilassa jonkun 2 metrisen 200 kiloisen tyttöystävänä

      • Hakkaa dildoosi

        mark390003 sinulle etköhän sä ole katsonut liikaa leffoja???Siellä harrastetaan kyllä käteenvetoa runsaasti ja on perhetapaamiset ja muut,ei suomen vankilassa ole samaa toimintaa kuin Ozissa..Katkeran akan mongerrusta jälleen kerran,mä en välitä paskan vertaa sun jutuistasi!!


    • Turistit S&J

      Tämä se on juuri minkä näimme kemiössä...Hyvässä kuosissa näytti olevan ja upea blondi käsipuolessa..

      • s&j turistien kaveri

        Jaa, mutta joutaapa taas kirjoittelemaan täällä joutavia blondi vissiin kainalossa.


    • Ylihyvännäkönen

      Onko kukaan nainen koskaan sanonut sulle ei? Ja jos muka ei niin taitaa olla iso valhe. Koska valitettavasti naisellakin on aivot siis niillä jollain jotka näkee kuka olet ja millainen olet.

    • Mitä itket ruma akka

      No ehkä yksi tai kaksi on sanonut saatanan komealle!!!EI Huom 1-2 naista,äijä on jakanut pakkeja sadoille..Näkyy pillunporaajan blokissa!!!Aika pieni marginaali jos kaatoja on tuhat..onko se 0. vai 00.1% Eli siis äärettömän vähän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe