Heissan =)! minkä mallinen mekko sopii 168 pitkälle ja 86kg painavalle naisimmeiselle? ensi viikonloppuna on lapsukaisen rippijuhlat ja haluaisin laittaa päälle jonkun kivan mekon. ikinä en ole mekkoa omistanut, ja kun kävin sovittelemassa alkuviikosta muutamia niin näky ei ollut kovinkaan hermeettinen :D. minulla on 90f povi ja eihän ne mekot menny rintojen yli ollenkaan. tai jos sit meni niin alaosa oli kuin teltta :( huoh, eli minkälaisia mekkoja te käytätte juhlissa? kiitos jo näin etukäteen vastauksista.
epähermeettinen
4
217
Vastaukset
- Valkoiset ja napakat!
Olen samoissa mitoissa pituus 170 tissit 95D alhaalta aivan liian täyteläinen. Mitkään vaatteet eivät sopineet, tai eivät ainakaan näuttäneet hyvältä.
Lähdin hakemaan apua alusvaatteista. Ylsiosaiset hoikentajat oli hylättävä niiden ahdistavuuden takia samoin nämä karseat TV rinntsikat karmeina kapistuksina.
Apu löytyi liiviliikkeen myyjän ehdotuksesta kokeilla napakkaa palleatuellista rintaliiviä ja pitkälahkeisia housuliivejä. Johan alkoivat mekot istumaan ja paitapuserotkin näyttivät ihan hyvän näköosiltä.
Vaatiihan pitkät rintaliivit ja napakat pitkät housuliivit vähän totittelua käyttäjältään, mutta kannattaa nähdä se vaiva.
Äkkiä niihin tottuu ja pian et muunlaisia alusvaatteita huolikkaan. - nyt hiukan naurattaa
hermeettinen näky? googlen mukaan hermeettinen = ilmatiiviisti pakattu?
- hermesetas
Niinpä, taas kerran osoitus siitä, että sivistyssanojen kanssa kannattaa olla varovainen. Tuohon olisi varmasti sopinut esim. sana hurmaava.
- Nuuka ostaja
hermesetas kirjoitti:
Niinpä, taas kerran osoitus siitä, että sivistyssanojen kanssa kannattaa olla varovainen. Tuohon olisi varmasti sopinut esim. sana hurmaava.
Minulla pituutta 171 ja painoa 85 kg. Olen rintava, mutta minulle istuvat hyvin Gerry Weberin vaatteet. Vaatteet ovat melko hintavia, mutta erittäin hyvälaatuisia. Tänäkin kesänä olen käyttänyt pari vuotta sitten hankkimaani Gerry Weber-mekkoa. Uudistan sitä koruilla, jakuilla, neuletakeilla. Kannattaa ostaa melko yksinkertainen/ajaton mekko, niin sitä voi sitten pitää usean vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116