Venytyskoru!!!!

Nii aattelin ostaa venytyskorun et monta millisellä sais helposti alotettua mistä ostaa ja mikä materiaali ja muuta... ja sattuuks venytys

9

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venykorva

      Iste aloitin 1.6mm sitten 2mm-->3mm-->5mm...jne. Crazy-factorysta tilasin kaikki venytyskorut ja hinta-laatu suhde tosi hyvä! (: Ja oikein tehtynä venyttäminen ei satu. Suositus olisi se 1mm kuussa.

    • ite alotin 3mm,
      sitku vähä aikaa venytelly nii hypin esim 6 millistä kaheksaan.
      kaikki oon ostanu Ninjasta, melko kallista köyhälle (14mm asti menny yli 60e) mut iha jees laatu. ja juu sattuu se aluks aina tai jos tunget väkisi ofc.
      tulehtunu varmaa 3 kertaa, eheh.

    • Sirocco

      ite alotin vähän aikaa sitten 1,6mm, sit 2mm, ja nyt menossa 3mm :D Ostin 3mm cyberistä, kaks aiempaa sain kaverilta, 2mm oli käyttämätön :) Kun tosta kahesta millistä tunki yhen millin isompaan, kirpasee ja jouduin aika raa'asti sitä tunkemaan.. :/ Nyt vielä vähän arka, pari päivää sitten laitettu :)

    • Daa

      Mulla on nyt 8mm ja aloitin 3mm... Hyppisin niit pikkusen 3mm-->5mm-->7mm-->8mm ja oon kuullu et jos venyttää kerralla paljon ni se ei palaudu enää. Ostin venytykseni cyberista ja siellä sanottiin että, mulla ei enää palaudu ja että 10mm jälkeen mahdollisesti jää 10milliin eikä palaudu mutta jokainen on erilainen : )

    • ölm

      itellä tällähetkellä 20 mm kummassaki ja alotin 3mm.. ei ois kannattanu heti korva repes ja alusta joutu alottaa sitte oon laittanu 2mm>4mm>5mm>7mm>10mm>12mm>14mm>16mm>18mm>20mm
      ja toisen korvan 1.2mm>1.6mm>2mm>3mm>5mm>6mm>7mm>8mm>10mm>12mm>14mm>16mm>18mm>20mm ja venytin yleensä 2mm kuussa mutt joskus meni 4 milliäkin
      ilman mitään kipuja tai repeilyjä.. ja reikä palautuu yleensä jos on alle 8 millinen mutta sekin on hyvin yksilöllistä ja korut olen pääosin tilannut crazy-factorystä on halpa ja luotettava yleensä on vajaa viikko mennyt että korut tulee.
      mutta kannattaa alottaa vaikka 2 mm ja lasi tai teräs on hygienian kannalta parhaat ei missää nimeessä puuta/luuta koska voivat aiheuttaa tulehduksia.. venytyksen ei pitäs sattua jos et vängällä sitä loppuu heti tunge et vähä kerrallaa ja kannattaa vaikka käydä lämpimässä suihkussa ennen ku alkaa venyttää ja jos ei mee heti suosiolla loppuun niin annat olla jonku aikaa siinä mistä se ei enää mee eteenpäi ja sitte yrität vähä lisätä sitä nii kyllä se siitä lähtee c:

    • mieeehh

      Ite alotin 8vuotta sitte pikku hiljaa tehny... Kerra ottanu pois ko oli 5mm... Eli kaua sitten.. Saatto olla kuukausiakin sama koko, olen nyt 21v eli aloitin vuotiaana. Molemmat korvat nyt 30mm ja siihen se taitaa jäädäkin, ainakin tällä elämän saralla.
      Suosittelen hidasta etenemistä, koska omat korva, no, ''nipukat'' ovat hyvät ja paksut, veri kiertää, ei ollenkaan sinertävät sen takia juuri.. Liika kiirehtiminen pilaa korvan ja verenkierron, repeämät myös.. Aloitin itse 1.6mm-> 2mm ja siitä sit 3 jne...
      Ja sitä paitsi, jos haluat venyttää korviasi, mikset tekisi sitä huolella? Ei ole ideaa edes alottaa jos aikoo venyttää muutamassa kuukaudessa ihan älyttömiä määriä vain näön vuoksi.. (Ihan näin yleisenä kannanottona)
      Tässä koo'ossa suosin itse silikoonisia koruja.. Ei venytä korvaa lisää tai paina nukkuessa :)
      Ps. Silikoni tunneleilla ei kannata, eikä pidä venyttää korvaa isommaksi! Jossain vaiheessa muistan kun oli sellainenkin buumi.. :D

      • mieeehh

        Niin ja nää 30mm on ollu yli vuoden tässä koo'ossa =)


    • tietääx kukaa mitää kauppaa hämeenlinnas mistä sais venareit

      • Venytysboy

        No torit. Sieltä saa matuilta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe