Ensimmäinen kitara THOMANN

BadassHenKKa

Moro! elikkäs ostin itselleni ensimmäisen sähkökitaran, ja haluan opetella sitä soittamaan, ostin Ibanez GRG170DX-bkn thomannilta koska ei ole ensimmäiseen sähkökitaraan oikeen varaa pistää kalliimpaan vehkeeseen 240 taisi tuo maksaa, ja sitten et tuleeko normaalisti kitaran mukana hihna? olin epävarma tästä ja en tilannut mukaan, jos ei tule niin menen ostamaan kitaraliikkeestä, mut mites toi thomannin toimitus?tuleeko UPS:lla se kotiovelle? vaai miten? lauantaina laitoin rahat tilisiirtona sinne ja max 5pv pitäisi mennä :) samoin toimituksessa max 5pv

8

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finger--

      Hihna tulee yleensä mukana sillon jos olet ostanut kitarapaketin joka sis. vahvistimet yms. Mutta jos olet tilannut vaan kitaran niin ei tule hihnaa. UPS tuo kotiovelle, kuski soittaa aikasemmin ja kysyy onko ketään siihen tiettyyn aikaan paikalla vastaanottamassa pakettia. Tuskin kitara tulee vielä ensviikolla.

      • BadassHenKKa

        Korjaan tuohon että rahan saapumiseen yrityksen tilille menee 2-5 pankkipäivää, ja sitten kitaran saapumiseen 2-5 työpäivää :) eli 2 viikon päästä odottelen


    • Skebaristi_Finland

      Sulla ei vissiin ollut tiedossa, että Thomann ei ole mikään halvin paikka ostaa tuo Ibanez.

      Nyt vissiin maksta 240 € toimituskulut kun vastaava kepukka ois ollu Suomessa Levytukussa 226 € johon olisit saanut tingattua mukaan myös hihnankin ja oisit saanut edullisen kantopussin mukaan myös ja silti ois ollu halvempaa.

      Lisäksi oisivat sulle sen pyynnöstäsi säätäneet kohdilleen ja sun tatsiin sopivaksi.

      http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=24

      Tuohon sun Thomannin ostoosi sisältyy kantopussi ja hihna, se on siinä tuoterivin lopussa kerrottu (Gigbbag and Strap)

      Mutta joo, kerkesit ostaan tuolta niin ei voi mittään. Tätä tää teettää kun porukat kehuu kilvan Thomannia vaikke se halvin olekaan.

      • BadassHenKKA

        No enpäs ole ennen moisesta liikkeestä kuullut :> asun Stadista 100 kilsan päässä :D ja paikallisessa liikkeessä ei ollut oikeen sopivaa kitaraa, hinta/laatu :) tokihan tuo ei jää viimeiseksi kitaraksi mitä ostan kun oikeen kunnolla opin soittelemaan :) mutta siihen menee vielä aikaa =) ja en ole oikeen kuullut thomannilta keneltägään löysin sen itse googlettamalla ja oon kuullut siitä risuja ja ruusuja, mulla on ollut akustinen kitara jo ennestään, niin osaan virittää kitaran ja tällee mut ne alkeet ja tällasetpitää kaivaa muistista esiin :) ja tosiaan yoi Gigbag ja strap jäi huomaamatta =) olisiko ne tullut mukaan sitten tuohon levykaupan skebaan? =) että jos se korkeampi hinta johtuisi niistä? =)


      • Skebaristi_Finland
        BadassHenKKA kirjoitti:

        No enpäs ole ennen moisesta liikkeestä kuullut :> asun Stadista 100 kilsan päässä :D ja paikallisessa liikkeessä ei ollut oikeen sopivaa kitaraa, hinta/laatu :) tokihan tuo ei jää viimeiseksi kitaraksi mitä ostan kun oikeen kunnolla opin soittelemaan :) mutta siihen menee vielä aikaa =) ja en ole oikeen kuullut thomannilta keneltägään löysin sen itse googlettamalla ja oon kuullut siitä risuja ja ruusuja, mulla on ollut akustinen kitara jo ennestään, niin osaan virittää kitaran ja tällee mut ne alkeet ja tällasetpitää kaivaa muistista esiin :) ja tosiaan yoi Gigbag ja strap jäi huomaamatta =) olisiko ne tullut mukaan sitten tuohon levykaupan skebaan? =) että jos se korkeampi hinta johtuisi niistä? =)

        No, ei se niin hirveen iso ero loppupeleissä onneks mutta jossain kitaroissa voi ero olla selvästi isompaa luokkaa esim. akoinaan ostin js1200 ja se oli monta sataa euroa Thomannia halvempi (tuosta ostoksesta on jo n. ehkä 6 vuotta).

        Olen tuolta Levytukusta aika monta kepukkaa ostanu ja toki olen käyttäny muitakin putiikkeja ja melko varmasti ois Levytukusta lähteny hihna mukaan kun se ois tingannu ja eikä se kantopussikaan ois ihmeitä maksanu ja silti siis Thomannia halvemmalla. Erot voivat olla myös isompiakin Levytukun hyväksi kun puhutaan kalliimman hintaluokan kitaroissa.

        Mutta ei onneksi homma tuohon kaadu, pistin vaan tiedoksi niin jatkossa huomioi tämänkin seikan.

        Oonnea uuden kitaran johdosta ja soittoiloa ja ei kun kepittämään ja harjoittelemaan niin hyvää tulee kunhan hommasta muistaa nauttia :)


    • gibsonsss

      Tietääkö joku että mitä eroa on Gibson Flying V '64 ja '68 malleilla

      • BadassHenKKA

        Saattaisit saada paremman vastauksen jos luot tuolle viestillesi kokonaan uuden ketjun :)


    • Anonyymi

      Kitaran mukana ei tule hihnaa, mutta kitaran mukana tulee piuha. Ainakin mulle tuli. En kyllä ymmärrä miksi.

      t. Oolofi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe