Miehet, ajatteko säärikarvanne? Jos, niin miksi, ja miten? Jos ette, niin miksi ette? Naiset, kummat sääret ovat paremmat miehillä, karvalliset vai karvattomat?
SÄÄRIKAVAT MIEHILLÄ
4
192
Vastaukset
- qwste
Aikamoinen turn-off, jos mies ajelee karvoja kehostaan. Ehkä jotkut naiset tykkää.
- Nöel
Mies, älä ajele säärikarvoja. Se on todellakin iso turn-off, enkä itse koskaan lämpenisi miehelle joka tekee näin. Sileät miehen sääret... nou nou... siinä on jotain väärää. Ihan pistää silmään kun näitä näkee kesäkaupungilla.
- 30+timmi mies
Ajelen aina kaikki jalkakarvani ja myös vahattu/ajeltu posliini paras treenatussa kropassa. On kauheeta katsoa miesten karvaisia jalkoja ja lihaksikas karvaton keho on kaunis katsoa!
- Niinhän se on !
Sai kyllä hymyilemään eikä aivan vähääkään, että säärikarvat mieheltä veks, hah hah ei nyt sentään. Olen ajanut partani lisäksi kainaloni, ja tietyltä alueelta alapäästäni se riittäköön, näin on raikas puhdas olo. pitäähän miehellä olla karvoja jaloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119