Olen alle 20v mies ja ajattelin ottaa korvakorun. Kumpaan korvaan koru kannattaisi ottaa? En halua vaikuttaa hintahtavalta.
Korvakoru kumpaan korvaan?
8
19584
Vastaukset
- ...
yleisesti ajatellaan, että yksi korvis laitetaan miehellä vasempaan korvaan.
itse olen kuitenkin sitä mieltä, että jos korvis on niin sitten sellainen pitää miehilläkin olla molemmissa tasapainoisuuden vuoksi.
itsellänikin on molemmissa enkä mielestäni vaikuta "hintahtavalta". hui kauhee jos vaikuttaisin. ehkä vakavin asia maailmassa..... - mom
..koska kaikki sanoo et on homo jos on oikees.
- laura
laita ihmeessä molempiin jos laitat... sit vasta hintahtavalta näytätkin jos vaan toisessa!
- hahahahah
oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel
- Anonyymi
hahahahah kirjoitti:
oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel
kuulin että ne laittaa suoraa vasempaa
- Anonyymi
hahahahah kirjoitti:
2007 ahhhh kommentti shuttee hellup!
- Anonyymi
Mieluiten molempiin korviin! Mutta jos vain toiseen, niin sitten vasempaan korvaan. Miksi? Koska on helpompi käsitellä, jos olet oikeakätinen.
- Anonyymi
Vasempaan mulla on ite siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1631665Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551318Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1901072Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi521041Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761009Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37955- 58855
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy205839Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze113816Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153803