Korvakoru kumpaan korvaan?

joku

Olen alle 20v mies ja ajattelin ottaa korvakorun. Kumpaan korvaan koru kannattaisi ottaa? En halua vaikuttaa hintahtavalta.

9

22194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

yleisesti ajatellaan, että yksi korvis laitetaan miehellä vasempaan korvaan.

itse olen kuitenkin sitä mieltä, että jos korvis on niin sitten sellainen pitää miehilläkin olla molemmissa tasapainoisuuden vuoksi.

itsellänikin on molemmissa enkä mielestäni vaikuta "hintahtavalta". hui kauhee jos vaikuttaisin. ehkä vakavin asia maailmassa.....

• mom

..koska kaikki sanoo et on homo jos on oikees.

• laura

laita ihmeessä molempiin jos laitat... sit vasta hintahtavalta näytätkin jos vaan toisessa!

• hahahahah

oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel

• Anonyymi
        hahahahah kirjoitti:

oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel

kuulin että ne laittaa suoraa vasempaa

• Anonyymi
        hahahahah kirjoitti:

2007 ahhhh kommentti shuttee hellup!

• Anonyymi

Mieluiten molempiin korviin! Mutta jos vain toiseen, niin sitten vasempaan korvaan. Miksi? Koska on helpompi käsitellä, jos olet oikeakätinen.

• Anonyymi

Vasempaan mulla on ite siinä

• Anonyymi00009

Korvakoruja Porokorun verkkokaupasta. Suosimme kotimaisia, eli suomalaisia korvakoruvalmistajia, mutta osa korvakoruista tulee ympäri Eurooppaa. Tilaa laadukkaat korvikset verkkokaupastamme! Meiltä 18-karaatin ja 24-karaatin kullattuja aitoja korvakoruja, aitoja makeanvedenhelmikorviksia, timanttihiottuja Cubic Zirconia kivikorviksia, barokkityylisiä ja vintage-tyylisiä aitoja käsintehtyjä arvokoruja useissa väreissä ja koossa. Tule tutustumaan korvakorukokoelmaamme, jota täydennetään päivittäin. Tuotemerkkejä mm. ruotsalainen Divine Dulcet. www.porokoru.com/collections/korvakorut-korvarenkaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27