Olen alle 20v mies ja ajattelin ottaa korvakorun. Kumpaan korvaan koru kannattaisi ottaa? En halua vaikuttaa hintahtavalta.
Korvakoru kumpaan korvaan?
8
20322
Vastaukset
- ...
yleisesti ajatellaan, että yksi korvis laitetaan miehellä vasempaan korvaan.
itse olen kuitenkin sitä mieltä, että jos korvis on niin sitten sellainen pitää miehilläkin olla molemmissa tasapainoisuuden vuoksi.
itsellänikin on molemmissa enkä mielestäni vaikuta "hintahtavalta". hui kauhee jos vaikuttaisin. ehkä vakavin asia maailmassa..... - mom
..koska kaikki sanoo et on homo jos on oikees.
- laura
laita ihmeessä molempiin jos laitat... sit vasta hintahtavalta näytätkin jos vaan toisessa!
- hahahahah
oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel
- Anonyymi
hahahahah kirjoitti:
oikee gay, vasen hetero. Osan mielest myös jos on molemmis ni gay. suosittelen vasenta vaa (ymmärrän myös äijät joilla on molemmissa) Mutta ite oon vasemman puolel
kuulin että ne laittaa suoraa vasempaa
- Anonyymi
hahahahah kirjoitti:
2007 ahhhh kommentti shuttee hellup!
- Anonyymi
Mieluiten molempiin korviin! Mutta jos vain toiseen, niin sitten vasempaan korvaan. Miksi? Koska on helpompi käsitellä, jos olet oikeakätinen.
- Anonyymi
Vasempaan mulla on ite siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472