Keskustelin tuolla "Naiset on liian helppoja"-ketjussa kaverin kanssa aiheesta. Kaveri oli sitä mieltä, että koska suomalaisten naisten rima on niin korkealla ja moraali alhaalla, niin on aika kääntää katse ulkomaille. Samaa sanoo moni mies myös S24:n Monikulttuuriset suhteet palstalla.
Minä nyt sitten kysyn samoin ajattelevilta, että mitkä mahtaa olla suomalaismiesten valtit, jolla niitä ulkomaalaisia naisia hurmataan? Entä mitkä ovat omat vahvuutesi, jolla ajattelit pärjääväsi kilpailussa naisten maamiesten ja muiden ulkomaalaisten kanssa?
Ulkomaalaiset naiset
53
2271
Vastaukset
- hsghsgh
exoottinen ulkonäkö enimmäkseen. sit jos menee köyhään maahan varakkaana niin sekin vie aika pitkälle. toki itsehän en ole varakas, mut tyypit jotka voi firmaa pyörittää etäältä ovat aika vahvoilla
- dghjdgj
lisäisin vastaukseeni vielä sen, että en menis todennäkösesti naisen perässä ulkomaille asumaan. toki ulkomainen nainen ois ihan ok suomessa, muttei hänen kotimaassaan.
- realismus
Monikulttuurisuus askarruttaa kovasti varsinkin nyt kuutamon loistellessa pilvien välistä. Yksinäinen lepakko singahteli eestaas kuutamon kajossa ja sai miettimään monikulttuurisuutta. Kaikkihan tietävät ristin ja vihkiveden oleva parhaat keinot vampyyrin torjuntaan. Entä juutalais-, muslimi-, hindu-, ateisti etc. vampyyrit?? Davidin tähti otsaan??? Asiallista informaatiota monikulttuuristen vampyyrien kaihtamiseen tarvitaan!
En aio kilpailla. Haha !
Eli siis jos nyt joku nainen osuu kohdalle ja julistaa minut voittajaksi, niin sitten en käy selittämään, että en ole osallistunut mihinkään... Oli neidin etninen tausta mikä vaan.
- Medbörjare
Varmaankin valttina on juuri eksoottisuus, eli poikkeavuus oman rodun edustajista. Suomalaisillahan se on tyypillisesti pituus ja vaaleus.
Olen huomannut, että suomalaisen miehen markkina-arvo on alhaisimmillaan juuri Suomessa. Poikkeavalla ulkonäöllä saa kyllä ulkomailla selvästi enemmän huomiota kuin täällä.
Rodullisesti poikkeavan kumppanin viehätysvoima lienee meillä kaikilla geeneissä. Poikkeavat geeniperimät tuottavat vahvoja jälkeläisiä, joilla on myös vähemmän geneettisiä sairauksia.
Itseäni viehttävät tummat latinonaiset joita muutamia tunnenkin. Tosi kivoja mimmejä!: naisellisia ja avoimia. Oman kokemukseni perusteella voin suositella. Tosin läheltä seurattuna olen havainnut, että lähes kaikki järkiliitot ulkkisnaisten kanssa kariutuvat eli se ilo jää todennäk lyhyeksi.- ,,,,,,,,
Miten määrittelet järkiliiton juuri ulkkisnaisten kanssa?
- Medbörjare
,,,,,,,, kirjoitti:
Miten määrittelet järkiliiton juuri ulkkisnaisten kanssa?
Hyvä kysymys!
Eli kehitysmaanaisille järkiavioliitto länsimiehen kanssa on ikäänkuin työpaikka: toimeentulo ja hyvät oltavat mahd. lapsille. Sitten kun suhde alkaa kriiseilemään ja Suomen passi on takataskussa niin kiitos ja näkemiin!
Järkiliitossa ulkkisnaisen kanssa saa perheen muutamaksi vuodeksi = Ei kannata miehen näkökulmasta. - .
Medbörjare kirjoitti:
Hyvä kysymys!
Eli kehitysmaanaisille järkiavioliitto länsimiehen kanssa on ikäänkuin työpaikka: toimeentulo ja hyvät oltavat mahd. lapsille. Sitten kun suhde alkaa kriiseilemään ja Suomen passi on takataskussa niin kiitos ja näkemiin!
Järkiliitossa ulkkisnaisen kanssa saa perheen muutamaksi vuodeksi = Ei kannata miehen näkökulmasta.Eli ulkkisnaiset ovat hyväksikäyttäjiä.
- Anonyymi
Medbörjare kirjoitti:
Hyvä kysymys!
Järkiliitossa ulkkisnaisen kanssa saa perheen muutamaksi vuodeksi = Ei kannata miehen näkökulmasta.Eli niitä kiinnostaa asiat tässä järjestyksessä ulkonäkö, raha ja persoona. Tulet sinne ja tuot Suomeen ja menet naimisiin, niin tulee hänelle kansalaisuus ja sitten ero ja siitä omaisuutta ja eikun etsimään vielä rikkaampaa miestä.
- Ok Man
Varmaan ne samat asiat joilla suomalaisia naisia ei hurmata:
Luotettavuus, rehellisyys, tasapainoisuus, fiksuus, tasa-arvoon pyrkiminen (ei se rusinat pullasta suominaisten tasa-arvo) ja myös ulkonäöllisesti jopa vaaleus on valttia.
Siinä joitakin eväitä. Omalta kohdalta voisin mainita varsin ovelan huumorintajun. Osaan uppoaa ja osaan ei.
Suuremmat todennäköisyydet ulkomailla ja kuten kerroin tuossa ketjussa niin ei Suomessa ainakaan kovin matalat kriteerit ole siihen verrattuna millaista naista on tarjolla tai kuten sanoit mikä heidän käsityksensä parisuhteesta tai seksistä on.
Sen verran tutustuneena ulkomaalaisiin niin jossain muualla on takuuvarmasti jo naisten suuremman määrän takia paremmat mahdollisuudet osua se oikea kohdalle ja jossain on paremmat oltavat minunkaltaiselle miehelle tai sitten I quit.
Miksi kalastaa pienestä lammesta mutapohjaisesta sameasta vedestä kaloja jotka maistuvat muralle jos on isompia ja kirkkaampia järviä ja valtameriä jota kroolata joista löytää niitä mieleisiä kaloja ja sitä kautta myös se yksi joka kiinnostaa eniten?
Kerropa sinä hyvä "ratikkakuski" että mitä suomalaisen miehen pitäisi sitten tehdä jos hän ei löydä mieleistä seuraa Suomesta?
Tyytyä siihen pyylevään jne. naiseen johon sinäkin teit kun ulkomailla kilpailussa et pärjännyt? =)- Kerro lisää
Mikä sinun tasa-arvoosi ja "suominaisten" tasa-arvoon pyrkimisen konkreettinen ero on? Anna vaikka kolme käytännön esimerkkiä, kiinnostaa nimittäin.
- ,....,
"Tyytyä siihen pyylevään jne. naiseen johon sinäkin teit kun ulkomailla kilpailussa et pärjännyt? =)"
Eikös tuo Ratikkakuski jo ole sulle kerran vastannut toisessa ketjussa, että hänellä on itsellään ulkomaailainen nainen? - Ok Man
,...., kirjoitti:
"Tyytyä siihen pyylevään jne. naiseen johon sinäkin teit kun ulkomailla kilpailussa et pärjännyt? =)"
Eikös tuo Ratikkakuski jo ole sulle kerran vastannut toisessa ketjussa, että hänellä on itsellään ulkomaailainen nainen?Oli kaiketi.
Hänen aloituksensa ja viestinsä tuossa ketjussa oli suomalaisia miehiä jotka pyrkivät ulkomaille sekä ulkomaalaisia naisia alentava.
Hänen asenteensa on juuri tuo "mites ajattelet/kuvittelet pärjääväs siellä, hähää!"
Mitään ratkaisuja hänellä asiaan ei ole. Kunhan nouhottaa. Turha mies. - Ok Man
Kerro lisää kirjoitti:
Mikä sinun tasa-arvoosi ja "suominaisten" tasa-arvoon pyrkimisen konkreettinen ero on? Anna vaikka kolme käytännön esimerkkiä, kiinnostaa nimittäin.
Voidaan aloittaa ihan vaikka flirttailusta ja miehen roolista seksuaalisessa kanssakäymisessä päätyen siihen miten suominaiset olettavat että mies tekee puolet kotitöistä miesten työt keksii yllätyksiä yms.
Nainen saa olla nainen kun haluaa ja toisinaan saa olla miesmäinen kun taas sitten taas miehen odotetaan olevan mies kuten nainen haluaa ja tulee olla sitten taas jotenkin toisenlainen kun nainen haluaa.
Loputonta vimpulointia ja ovat tottuneet liian hyvään samalla kun käyttävät etuoikeuksiaan surutta hyväkseen.
Itse uskon yksilöiden väliseen tasa-arvoon ja minuun nuo jutut eivät uppoa. - ,....,
Ok Man kirjoitti:
Oli kaiketi.
Hänen aloituksensa ja viestinsä tuossa ketjussa oli suomalaisia miehiä jotka pyrkivät ulkomaille sekä ulkomaalaisia naisia alentava.
Hänen asenteensa on juuri tuo "mites ajattelet/kuvittelet pärjääväs siellä, hähää!"
Mitään ratkaisuja hänellä asiaan ei ole. Kunhan nouhottaa. Turha mies.No eikös hän pyytänyt jokaisen itse tykönään miettimään niitä ratkaisuja..ja omia valtteja. Täältä kun saa aina lukea, että suominaiset on sitä ja tätä (siis huonoja puolia) ja "minäpä poika menen ja otan naisen ulkomailta".
nimim. huono suomalainen nainen - vetäkää käteen:)
hieman utooppiselta ajatukselta tuntuu toi merta edemmäs kalaan meno. siis aina voi lomaillessa jotain huoraa jyystämällä jyysta ja jörnimällä jörniä. mut se että sit tois jonku naisen ulkomailta suomeen asumaan on jo vähän niin ja näin. varmaan paras ois joku kehitysmaa mistä nainen olis valmis muuttamaan jo pelkkien sosiaali etuuksien takia.
sit toinen mitä voi haaveissaan pyöritellä mielinmäärin on se et ite sit muka jäis jonnekki asumaan. sit ku tulee realiteetit mieleen ni jo alkaa naurattaa. ulkomailla esim aasiassa ollaan enemmän syrjiviä ulkkiksia kohtaan kun meillä suomessa. ei heitä ystävällisesti ohjata sossuun ja työkkäriin ja työnnetä asuntoja ja auton avaimia kouraan ei ei. siellä sais mennä riisipellolle töihin ja kuunnella rasistista vittuilua koko työpäivän. palkaks sais syödä jotain paskaa kuten äyriäisiä tai koirankoipia. - realismus
Ok Man kirjoitti:
Voidaan aloittaa ihan vaikka flirttailusta ja miehen roolista seksuaalisessa kanssakäymisessä päätyen siihen miten suominaiset olettavat että mies tekee puolet kotitöistä miesten työt keksii yllätyksiä yms.
Nainen saa olla nainen kun haluaa ja toisinaan saa olla miesmäinen kun taas sitten taas miehen odotetaan olevan mies kuten nainen haluaa ja tulee olla sitten taas jotenkin toisenlainen kun nainen haluaa.
Loputonta vimpulointia ja ovat tottuneet liian hyvään samalla kun käyttävät etuoikeuksiaan surutta hyväkseen.
Itse uskon yksilöiden väliseen tasa-arvoon ja minuun nuo jutut eivät uppoa.Kapungeissa ei enää ole "miesten töitä".
- Ok Man
vetäkää käteen:) kirjoitti:
hieman utooppiselta ajatukselta tuntuu toi merta edemmäs kalaan meno. siis aina voi lomaillessa jotain huoraa jyystämällä jyysta ja jörnimällä jörniä. mut se että sit tois jonku naisen ulkomailta suomeen asumaan on jo vähän niin ja näin. varmaan paras ois joku kehitysmaa mistä nainen olis valmis muuttamaan jo pelkkien sosiaali etuuksien takia.
sit toinen mitä voi haaveissaan pyöritellä mielinmäärin on se et ite sit muka jäis jonnekki asumaan. sit ku tulee realiteetit mieleen ni jo alkaa naurattaa. ulkomailla esim aasiassa ollaan enemmän syrjiviä ulkkiksia kohtaan kun meillä suomessa. ei heitä ystävällisesti ohjata sossuun ja työkkäriin ja työnnetä asuntoja ja auton avaimia kouraan ei ei. siellä sais mennä riisipellolle töihin ja kuunnella rasistista vittuilua koko työpäivän. palkaks sais syödä jotain paskaa kuten äyriäisiä tai koirankoipia.Huvittavan sarkastinen viesti. Varmaan olet käynyt kerran ulkomailla ja tuntenut yhden ulkomaalaisen elämässäsi.
Ihmiset muuttavat jatkuvasti ulkomaille ja osa ei palaa koskaan takaisin. - Ok Man
,...., kirjoitti:
No eikös hän pyytänyt jokaisen itse tykönään miettimään niitä ratkaisuja..ja omia valtteja. Täältä kun saa aina lukea, että suominaiset on sitä ja tätä (siis huonoja puolia) ja "minäpä poika menen ja otan naisen ulkomailta".
nimim. huono suomalainen nainenTämän kyseisen tyypin asenne haisee pitkälle ja kauas.
Sen näki jo siinä edellisessä ketjussa kun hän puhui taloudellisesta tuesta jota annetaan ulkomaalaiselel naiselle ja siitä että suomalaisella miehellä ei ole tarjottavaa ulkomaalaiselle.
Jos epäilisin yhtään enempää että onko aloittajalla "säkkejä" ollenkaan.
Tässähän nämä ovat:
"No eikös hän pyytänyt jokaisen itse tykönään miettimään niitä ratkaisuja..ja omia valtteja. "
"Täältä kun saa aina lukea, että suominaiset on sitä ja tätä (siis huonoja puolia) ja "minäpä poika menen ja otan naisen ulkomailta"."
Ongelma ja ratkaisu samassa paketissa.
Onhan se varmaan parempi kokeilla ulkomaita tapahtui mitä hyvänsä kuin tyytyä suominaiseen tai runkata täällä palstalla?
Täytyy olla harvinaisen pienimielinen joka ajattelee ettei mies joka on Suomesta voi pärjätä ulkomailla (minulla on jo lukuisia esimerkkejä jotka osoittavat päinvastaista) naisten kanssa ja toisaalta että naiset Suoemssa ovat ainut vaihtoehto.
Kaikki Suomen miehet kuten minä emme ole saunaa, olutta ja lätkää fanittavia kaljamahaisia junttiäijiä joka jaksaa alkaa naiselle kumartelemaan suhteeseen päästäkseen ja odottaa tältä pikkunätti naamataulua pyylevässä kehossa.
Jos markkinat ovat pienet ja sopivaa segmenttiä ei löydy niin on aika vaihtaa suuremmille markkinoille ja etsiä se oma segmentti. ,...., kirjoitti:
No eikös hän pyytänyt jokaisen itse tykönään miettimään niitä ratkaisuja..ja omia valtteja. Täältä kun saa aina lukea, että suominaiset on sitä ja tätä (siis huonoja puolia) ja "minäpä poika menen ja otan naisen ulkomailta".
nimim. huono suomalainen nainenOsuit asian ytimeen. ;-)
Ok Man kirjoitti:
Tämän kyseisen tyypin asenne haisee pitkälle ja kauas.
Sen näki jo siinä edellisessä ketjussa kun hän puhui taloudellisesta tuesta jota annetaan ulkomaalaiselel naiselle ja siitä että suomalaisella miehellä ei ole tarjottavaa ulkomaalaiselle.
Jos epäilisin yhtään enempää että onko aloittajalla "säkkejä" ollenkaan.
Tässähän nämä ovat:
"No eikös hän pyytänyt jokaisen itse tykönään miettimään niitä ratkaisuja..ja omia valtteja. "
"Täältä kun saa aina lukea, että suominaiset on sitä ja tätä (siis huonoja puolia) ja "minäpä poika menen ja otan naisen ulkomailta"."
Ongelma ja ratkaisu samassa paketissa.
Onhan se varmaan parempi kokeilla ulkomaita tapahtui mitä hyvänsä kuin tyytyä suominaiseen tai runkata täällä palstalla?
Täytyy olla harvinaisen pienimielinen joka ajattelee ettei mies joka on Suomesta voi pärjätä ulkomailla (minulla on jo lukuisia esimerkkejä jotka osoittavat päinvastaista) naisten kanssa ja toisaalta että naiset Suoemssa ovat ainut vaihtoehto.
Kaikki Suomen miehet kuten minä emme ole saunaa, olutta ja lätkää fanittavia kaljamahaisia junttiäijiä joka jaksaa alkaa naiselle kumartelemaan suhteeseen päästäkseen ja odottaa tältä pikkunätti naamataulua pyylevässä kehossa.
Jos markkinat ovat pienet ja sopivaa segmenttiä ei löydy niin on aika vaihtaa suuremmille markkinoille ja etsiä se oma segmentti."Kaikki Suomen miehet kuten minä emme ole saunaa, olutta ja lätkää fanittavia kaljamahaisia junttiäijiä joka jaksaa alkaa naiselle kumartelemaan suhteeseen päästäkseen ja odottaa tältä pikkunätti naamataulua pyylevässä kehossa."
Niin, kaikki eivät ole. Vain ne 90%, joilla on parisuhde. ;-)- ???????
Ratikkakuski kirjoitti:
"Kaikki Suomen miehet kuten minä emme ole saunaa, olutta ja lätkää fanittavia kaljamahaisia junttiäijiä joka jaksaa alkaa naiselle kumartelemaan suhteeseen päästäkseen ja odottaa tältä pikkunätti naamataulua pyylevässä kehossa."
Niin, kaikki eivät ole. Vain ne 90%, joilla on parisuhde. ;-)Miksi sä muuten soitat suutasi täällä sinkkupalstalla, vaikka olet parisuhteessa?
- Ok Man
Ratikkakuski kirjoitti:
"Kaikki Suomen miehet kuten minä emme ole saunaa, olutta ja lätkää fanittavia kaljamahaisia junttiäijiä joka jaksaa alkaa naiselle kumartelemaan suhteeseen päästäkseen ja odottaa tältä pikkunätti naamataulua pyylevässä kehossa."
Niin, kaikki eivät ole. Vain ne 90%, joilla on parisuhde. ;-)Siinä se asenne taas näkyy.
Minkäs minä sille mahdan että olen erilainen kuin sinä ja en tahdo sinun akkas kaltaista pyylevää eukkoa? - Ok Man
Ratikkakuski kirjoitti:
Osuit asian ytimeen. ;-)
Vinkkaile muijalles vaan niin SAATAT saada seksiä tänä iltana.
- Ok Man
realismus kirjoitti:
Kapungeissa ei enää ole "miesten töitä".
Kokeile uudestaan.
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, kaikki eivät ole. Vain ne 90%, joilla on parisuhde. ;-)Ai tämä on syy miksi en kiinnosta naisia. Olut ja lätkä ei kiinnosta eikä mulla ole kaljamahaa.
- 19+19
realismus kirjoitti:
Kapungeissa ei enää ole "miesten töitä".
Perjaatteessa ei, mutta käytännössä sukupuolijakauma tietyissä hommissa on edelleen hyvin selvä.
Esim. kun katsot roskisauton ohjaamoa, kuljetusfirmojen pakujen ohjaamoa tai muuttoliikkeen rekan ohjaamoa niin 90% kerroista on siellä mies töissä.
Toinen on nuo tie-, silta- ja putkihommat, kyllä kun niitä tekijöitä siinä kattelee niin on ne suurimmaksi osin miehiä. - ,....,
19+19 kirjoitti:
Perjaatteessa ei, mutta käytännössä sukupuolijakauma tietyissä hommissa on edelleen hyvin selvä.
Esim. kun katsot roskisauton ohjaamoa, kuljetusfirmojen pakujen ohjaamoa tai muuttoliikkeen rekan ohjaamoa niin 90% kerroista on siellä mies töissä.
Toinen on nuo tie-, silta- ja putkihommat, kyllä kun niitä tekijöitä siinä kattelee niin on ne suurimmaksi osin miehiä.Tuossa varmaan tarkoitettiin "miesten töitä" kotioloissa..Kyllähän miesvaltaisia työpaikkoja on tietty kuten myös naisvaltaisia.
- tiedoksi...
Ratikkakuskilla on Japanilainen vaimo....
- YTM
Tuo ulkomaalaisvaimojuttu nyt on vaan sellaista kiukuttelua.
- YTM
Tarkemmin ajatellen, niinhän tämä palsta on muutenkin.. :D
- Ok Man
Se olisi kiukuttelua jos asialle ei tekisi mitään ja runkkailisi palstalla.
Ratikkakuskia harmittaa kun joku oikeasti aikookin tehdä asialle jotakin ja hän joutuu tyytymään pyylevään ämmäänsä. =(
Säälipojoja hänelle siitä. Ok Man kirjoitti:
Se olisi kiukuttelua jos asialle ei tekisi mitään ja runkkailisi palstalla.
Ratikkakuskia harmittaa kun joku oikeasti aikookin tehdä asialle jotakin ja hän joutuu tyytymään pyylevään ämmäänsä. =(
Säälipojoja hänelle siitä.Rouva Ratikka ei ole pyylevä ja olen päinvastoin iloinen, jos ihmiset yrittävät ratkaista ongelmansa eivätkä vain valita. Sehän aloituksen idea oli: Pistää ihmiset miettimään, miten sinkkuus lopetetaan, jos se ongelmalta tuntuu.
Sinulle erityisesti toivotan naisonnea. Se saattaisi saada aggressiivisuutesi laskemaan ja ymmärryksesti paranemaan. ;-)- Ok Man
Ratikkakuski kirjoitti:
Rouva Ratikka ei ole pyylevä ja olen päinvastoin iloinen, jos ihmiset yrittävät ratkaista ongelmansa eivätkä vain valita. Sehän aloituksen idea oli: Pistää ihmiset miettimään, miten sinkkuus lopetetaan, jos se ongelmalta tuntuu.
Sinulle erityisesti toivotan naisonnea. Se saattaisi saada aggressiivisuutesi laskemaan ja ymmärryksesti paranemaan. ;-)Olen aggressiivinen vain tarvittaessa.
Jos jollekulle täällä kirjoitan tällaisia viestejä niin tosielämässä tulisin heidän kanssa todennäköisesti huumorintajullani toimeen ja joisimme yhdessä olutta.
Ulkomaalaisten naisten perään huutelu palstalla kuin itsemurhalla uhkailu tuskin on kovin kestävä strategia.
Ihmettelen vain miksi suhtaudut niin pessimistisesti niihin miehiin jotka eivät löydä sopivaa Suomesta ja tahtoisivat sellaista kokeilla etsiä ulkomailta ihan tosissaan.
Vaikka rouva Ratikka olisikin pyylevä niin eihän se minua haittaisi jos sinä tykkäisit pyylevästä. Meillä on erilainen maku varmasti muutenkin elämän ja naisten suhteen.
Sinulla on käynyt hyvä tuuri kun olet löytänyt omaan makuusi sopivan naisen jo Suomesta.
Kaikille meille ei käy niin monestakaan syystä ja tosiasiassa ei se auta edes niiden omien ominaisuuksien, vikojen yms. jatkuva pohdiskelu pätkääkään lopulta vaan on vain yritettävä jostain muualta.
yksi keino lopettaa sinkkuus on tosiaan tehdä asialle jotakin ja lopettaa vatvominen täällä palstalla olipa kyse pitkästä tai lyhyestä ajasta.
Jatka vinkkailua muijalles, sä vaikutat myös kaipaavan seksiä ettei tarvitse meihin muihin 10% miehistä purkaa turhautumistasi. =) - Ok Man
Ratikkakuski kirjoitti:
Rouva Ratikka ei ole pyylevä ja olen päinvastoin iloinen, jos ihmiset yrittävät ratkaista ongelmansa eivätkä vain valita. Sehän aloituksen idea oli: Pistää ihmiset miettimään, miten sinkkuus lopetetaan, jos se ongelmalta tuntuu.
Sinulle erityisesti toivotan naisonnea. Se saattaisi saada aggressiivisuutesi laskemaan ja ymmärryksesti paranemaan. ;-)Sinulle ratikkakuski aurinkoista kesää myös. Olet varmaan ihan ok. =)
Asiat riitelee, ei ihmiset. - kfhjkffkj
Ok Man kirjoitti:
Sinulle ratikkakuski aurinkoista kesää myös. Olet varmaan ihan ok. =)
Asiat riitelee, ei ihmiset.menehän jo nukkumaan siitä sekopää :) ihan on tyyppi nyt läheisyyden kaipuussa kun alko ratinkanki suuntaan vihjailla jostain baaritreffeistä.
runkuti runkuti, uikuti uikuti :)) - Ok Man
kfhjkffkj kirjoitti:
menehän jo nukkumaan siitä sekopää :) ihan on tyyppi nyt läheisyyden kaipuussa kun alko ratinkanki suuntaan vihjailla jostain baaritreffeistä.
runkuti runkuti, uikuti uikuti :))"runkuti runkuti, uikuti uikuti :)) "
Ei sun tarvii meille kaikille kertoa mitä sä joka ilta mutsis kanssa teet.
joku säädyllisyys pitää säilyttää täälläkin. - ghjkhjk
Ok Man kirjoitti:
"runkuti runkuti, uikuti uikuti :)) "
Ei sun tarvii meille kaikille kertoa mitä sä joka ilta mutsis kanssa teet.
joku säädyllisyys pitää säilyttää täälläkin.no kyllähän sä itekki tiedät nää hommat) ja nikkinähän ihan ok mies. olisit laittanu et joojoomies. sitä paitsi ei mulla eikä mutsilla noin pahasti mielialat vaihtele et eka runkataan ja sit uikutetaan. mieli on tasanen ku se ei lääkitystä tarvii:))
hyvää yötä ja pusi pusi (pussy pussy) - Ok Man
ghjkhjk kirjoitti:
no kyllähän sä itekki tiedät nää hommat) ja nikkinähän ihan ok mies. olisit laittanu et joojoomies. sitä paitsi ei mulla eikä mutsilla noin pahasti mielialat vaihtele et eka runkataan ja sit uikutetaan. mieli on tasanen ku se ei lääkitystä tarvii:))
hyvää yötä ja pusi pusi (pussy pussy)Vaikutanko minä viestieni perustelta joltain "joojoojoomieheltä"?! =)
Siihen kuuluisi pillu, anteeksi pilkku väliin, "Ok, man"
"sitä paitsi ei mulla eikä mutsilla noin pahasti mielialat vaihtele et eka runkataan ja sit uikutetaan. mieli on tasanen ku se ei lääkitystä tarvii:))"
No sitten teidän välillä ei olekaan niin eläimellistä kemiaa kuin mun ja mutsin XD
Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää yötä
- mieseikämikkihiiri
Eksoottisuus, monessa maassa "lupaus korkeammasta elintasosta"(tekeehän se raha suomessakin vaikutuksen, jos sen osaa oikein tuoda esille), sosiaalisten taitojen puutteet menisivät kulttuuri-erojen ja kielitaidon piikkiin, useassa maassa tasa-arvoisempi aatemaailma, rehellisyys jne.
Yleensäkin naiset ovat kiinnostuneempia myös tutustumaan ulkomailla. Johtunee varmaan siitä että on hieman erilainen kuin paikalliset, ulkonäon että käytöksen suhteen, ja kunhan minut oppii tuntemaan, niin olen oikeastaan tosi hyvä jätkä monessa suhteessa ja aika persoonallinen tapaus. Suomessa taas on huomattavasti vaikeampi päästä tutustumisvaiheeseen, kun annan aika keskinkertaisen ensivaikutelman. Johtunee kai siitä, että helposti vaikutan kylmältä ja asialliselta ja kun ulkomuoto ja olemus antaisi mahdollisuuden itserakkauteen, niin sellaiseksi minut kai myös tulkitaan.
Se missä nämä aviot ulkkisten kanssa menevät yleensä vikaan, on se että täysin saamattomat miehet eivät paneudu tosissaan asiaan. Onhan se selvää että jos joku kusipää/vajakki ottaa thaikuista baaritytön vaimokseen, niin metsään mennään ja lujaa. Normaalin naisen kanssa solmitut avioliitot yleensä toimivat, kun naisen ainoa motiivi ei ole raha. Kannattaa olla oma itsensä niin sillä pärjää. Mun vahvuudet on ihan samat kuin Suomessa, eli ystävällisyys ja empatiakyky.
Uskon kuitenkin, että ei ne ulkomaalaiset ole sen kummempia kuin suomalaiset.- ....
Suomessa noilla ominaisuuksilla mies pääsee kaveripojaksi mutta ei pukille.
Kyllä ne ulkomaalaiset naiset nyt vain ovat kummempia. Sekä luonteeltaan että ulkonäöltään. - !!!
Kuvia tai me ei uskota.
- .
.... kirjoitti:
Suomessa noilla ominaisuuksilla mies pääsee kaveripojaksi mutta ei pukille.
Kyllä ne ulkomaalaiset naiset nyt vain ovat kummempia. Sekä luonteeltaan että ulkonäöltään.Taitavat tosiaan olla kummempia.
- oon sun kamus
Mikä ihmeen "kaveri".
- Vahvuudet?
Perinteisesti (ja mitä ilmeisesti peräät) ulkomaisen valloittajan asema, kassi massia tai Hercules- lihaksia tietysti.
Tai sitten naisen oma kiinnostus ja valinta aikaisemmista yhteydenpidoista. Harva rauhan mies pistää hanttiin naisen tahdolle. - 4+16
En ehkä kuulu ihan siihen ulkomaalaista naista ihan eniten fanittavaan miesjoukkoon, mutta kyllä se minun elämänkumppanini voi olla myös ulkomaalainen, vaikkakin se tuntuu melko epärealistiselta.
Ensisijaisesti minä haluaisin kumppanikseni sellaisen naisen joka puhuu suomea sujuvasti ja ulkomaalaisten suhteen tämä on ehkä useimmiten ihan liikaa toivottu. Mutta toki sellaisia naisia on olemassa, joten siksi en sulje tuota ulkomaalaista naista kokonaan pois suunnitelmistani.
En tiedä mitä erikoista minulla sitten olisi tarjottavana tuolle ulkomaalaiselle naiselle että hän kiinnostuisi minusta, siis muutakin kuin niitä asioita joita voin tarjota suomalaiselle naiselle. Ainoat asiat mitä minulle tulee mieleeni näin syvällisen 10 sekunnin pohdinnan jälkeen ovat jo nuo tässä ketjussa aiemmin mainitut "tasa-arvoisuus" ja "taloudellinen vakaus", joita elintasoltaan alhaisemmasta maasta tuleva nainen saattaa todennäköisesti arvostaa suomalaista kanssasisartaan enemmän. - näinhän se on
Jos ulkomaalainen nainen arvostaa suomalaisen miehen paskaisimman saastan yläpuolelle, niin jo silloin tämä antaa suomimiehelle enemmän arvoa mitä suomalaiset naiset tulevat ikinä antamaan.
- Uuskolonialisti
Olen rikas länkkäri enkä asu missään maapallon paskalävessä. Sellaisessa asuvat kauniit koskemattomat teininaiset tekevät mielestäni hyvät kaupat kun antavat luonnonvarojaan rahojeni vastineeksi. 10 euroa sun neitsyydestä, vai miten siinä laulussa sanottiin...
- Siis
Omituista miten tässä ketjussa on sellainen ajatus, että ulkomaalainen vaimo voi olla vain Suomea köyhemmästä kehitysmaasta. Voihan vaimon löytää vaikka Sveitsistä tai Norjasta.
Ja sitten tuo ajatus, että sen ulkomaalaisen vaimon kanssa asuttaisiin Suomessa. Taitaa olla niin, että jos puoliso löytyy Keski-Euroopasta niin hän ei ihan hevillä mihinkään Suomeen halua muuttaa.- Mietittävää....
Muistelen nähneeni ihan tilastotietoakin näistä ulkomaalaisen puolison löytäneistä suomalaisista ja kyllä se yhä usein on niin, että suomalainen mies avioituu naisen kanssa, joka on Venäjältä, Baltian maista tai Aasiasta. Vastaavasti suomalainen nainen avioituu usein eurooppalaisen tai amerikkalaisen miehen kanssa - ja yleisimmin nainen muuttaa miehen perässä uuteen kotimaahan. Tietty poikkeuksiakin on aina joten ei voi yleistää eli ihan hyvin suomalaisella miehellä voi olla vaimo, joka on kotoisin vaikkapa Norjasta :) Usein suomalaisilla naisilla, joilla on esim. afrikkalaistaustainen puoliso on juuri toisin eli mies muuttaa naisen perässä tänne Suomeen. Olisikohan maiden välisellä elintasoerollakin tällöin jotain merkitystä? Avioeroriski on myös huomattavasti korkeampi näissä avioliitoissa, jotka on solmittu ulkomaalaisen kanssa - etenkin silloin kun on suuria eroavaisuuksia kulttuuritaustassa. En ihmettele lainkaan tätä seikkaa. Tuskinpa on helppoa sovittaa perhe-elämää yksiin täysin erilaisen maailmankatsomuksen ja kulttuuritausta omaavan henkilön kanssa. Vaikeuksia kun näyttää olevan ihan kotimaassakin suomalaisten kesken solmituissa liitoissa...avioerotilastot kun kertovat melko karua kieltä siitä, miten monen parin kohdalla se parisuhde ei kestänytkään.
- Anonyymi
Mietittävää.... kirjoitti:
Muistelen nähneeni ihan tilastotietoakin näistä ulkomaalaisen puolison löytäneistä suomalaisista ja kyllä se yhä usein on niin, että suomalainen mies avioituu naisen kanssa, joka on Venäjältä, Baltian maista tai Aasiasta. Vastaavasti suomalainen nainen avioituu usein eurooppalaisen tai amerikkalaisen miehen kanssa - ja yleisimmin nainen muuttaa miehen perässä uuteen kotimaahan. Tietty poikkeuksiakin on aina joten ei voi yleistää eli ihan hyvin suomalaisella miehellä voi olla vaimo, joka on kotoisin vaikkapa Norjasta :) Usein suomalaisilla naisilla, joilla on esim. afrikkalaistaustainen puoliso on juuri toisin eli mies muuttaa naisen perässä tänne Suomeen. Olisikohan maiden välisellä elintasoerollakin tällöin jotain merkitystä? Avioeroriski on myös huomattavasti korkeampi näissä avioliitoissa, jotka on solmittu ulkomaalaisen kanssa - etenkin silloin kun on suuria eroavaisuuksia kulttuuritaustassa. En ihmettele lainkaan tätä seikkaa. Tuskinpa on helppoa sovittaa perhe-elämää yksiin täysin erilaisen maailmankatsomuksen ja kulttuuritausta omaavan henkilön kanssa. Vaikeuksia kun näyttää olevan ihan kotimaassakin suomalaisten kesken solmituissa liitoissa...avioerotilastot kun kertovat melko karua kieltä siitä, miten monen parin kohdalla se parisuhde ei kestänytkään.
Ehkäpä johtuu siitä kun haetaan sitä tositsjuurikin noista maista,kukaan ei muuta yritä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728