Mieheni on siis laivalla töissä ja tiedän hänen pettävän/pettäneen minua siellä. Mieheni ei tiedä että tiedän, olen siis lukenut hänen facebook keskusteluja työkavareidensa kesken ja sieltä saanut selville.. :(
Jotenkin sivuutan koko asian ja oikeastaan hyväksyn sen. Rakastan miestäni hirveästi, asumme yhdessä ja olemme ns täydellinen pari muiden silmissä. Emme riitele koskaan, meillä on hauskaa yhdessä ja en voisi kuvitella elämääni ilman miestäni. Luulisin lähes kuolevani ilman häntä..
Hän työskentelee siis risteilyaluksella jossa on erittäin tavallista että naimisissa olevatkin miehet iskevät muijia ja panevat hytissä ja hommat valmiiksi saatua heittävät pihalle ja sitten nauravat työkavereidensa kanssa huonoille panoilleen jne.. Asia ei oikeestaan vaivaa minua mutta jotenkin alitajunnassa tuntuu silloin tällöin tosi pahalta, etenkin sillon kun mieheni on töissä.
En tiedä mitä tällä nyt hain kun kirjotin asiasta, pakko vaan purkaa jonnekin kun en kehtaa muille puhua. Suhteemme tuntuu muuten niin täydelliseltä, ja mieheni perhe on aivan ihana ja läheinen, ja minun perheeni myös todella tärkeä miehelleni :) Jotenkin vain ajattelen etten anna ''pikkujutun'' pilata suhdettamme.
Äh kaipaan kai mielipiteitä vain, kun järkikin nyt sanoo ettei pettäminen (toistuva) ole pikkujuttu :( En kyllä mitenkään pystyisi jättämään rakastani. Mulla ei olisi enää silloin mitään
Ja ollaan 20 ja 22v
Annan mieheni pettää
212
10952
Vastaukset
- outoa..
Sua taitaa pelottaa ajatuskin siitä että jäisit yksin, se sua pelottaa eniten, ainakin lukemani perusteella... Ei musta ainakaan ois kiva jos mies panis muita naisia hyi saatana :D anteeks.. mutta mun mielipide on se että toi on tosi väärin ainakin sua kohtaan kun rakastat sitä noin, paljon, ja ei nyt huvikseen mennä paneskelemaan muita naisia. jos se oikeasti välittää susta ja rakastaa sua niin se ei ikinä tekis mitään noin tyhmää... no mutta päätös on sinun, jos tahdot jakaa/ elää elämäsi miehen kanssa joka pettää sinua niin siitä vain, ennemmin tai myöhemmin joudut surun murtamaksi...
- On provo
Jos tuntisin tuollaisen henkilön kuin aloittaja, niin keskustelumme perustuisivat siihen, että minä luulisin hänen läpällä esittävän itsensälaista henkilöä, ja hän varmaan ajattelisi samaa minusta.
Ei käy kateeksi aloittajan elämää, eikä aloittajalla kävisi kateeksi minun.
Ja aloitus on provo. - Paranoidiko
On provo kirjoitti:
Jos tuntisin tuollaisen henkilön kuin aloittaja, niin keskustelumme perustuisivat siihen, että minä luulisin hänen läpällä esittävän itsensälaista henkilöä, ja hän varmaan ajattelisi samaa minusta.
Ja aloitus on provo.Taisit kirjoittaa sen aloituksen itse että voisit sanoa sitä provoksi. Olet provo.
- lol
et oo varmaan mikään unelma vaimo
- Persoona provo
Paranoidiko kirjoitti:
Taisit kirjoittaa sen aloituksen itse että voisit sanoa sitä provoksi. Olet provo.
Jos olisin tuon itse kirjoittanut, niin tuo olisi provo, jos tuo on aidon henkilön kirjoittama, niin se koko henkilö on provo.
En tiedä onko aloittajalla joku pakko olla se mikä on, mutta pellehän tuo vaikuttaisi olevan.
Pakko tai ei niin provo on koko tyyppi. - S. Freud
lol kirjoitti:
et oo varmaan mikään unelma vaimo
Hetkinen!
Aviorikos poistettiin Suomen rikoslaista vuonna 1948, siis 64 vuotta sitten.
Jos kahdessa-kolmessa sukupolvessa ei ole opittu sitä, että kahden ihmisen välinen suhde on heidän välinen sopimus, niin mitä sitten on opittu?
Onko tässä jotain vaikeaa aloittajalle?
Voisiko keskustelu auttaa, vai oletteko mykkiä? - kaikkiko vain provoa
On provo kirjoitti:
Ja aloitus on provo.Juu juu, kaikki keskusteluthan täällä ovat nykyään provoja, aloitukset, vastaukset, ihan kaikki. Että voi olla idioottia porukkaa. Tungetteko jokaisen asian jälkeen pään perseeseen ja kuvittelette että mitään teille vierasta ei tapahdu myöskään muiden ihmisten elämässä? Melko ahdasmielistä ja vainoharhaista sakkia täällä näköjään..
- Näinhän se on
kaikkiko vain provoa kirjoitti:
Juu juu, kaikki keskusteluthan täällä ovat nykyään provoja, aloitukset, vastaukset, ihan kaikki. Että voi olla idioottia porukkaa. Tungetteko jokaisen asian jälkeen pään perseeseen ja kuvittelette että mitään teille vierasta ei tapahdu myöskään muiden ihmisten elämässä? Melko ahdasmielistä ja vainoharhaista sakkia täällä näköjään..
Juuri noin olen tämän itsekin mieltänyt. En voi käsittää kuinka aina vain tulee lisää provoja kaikesta huolimatta.
Nykyään on joku provo trendi näissä aloituksissa, ainoa mitä me ei provot pystymme asialla tekemään on toivoa että tuo trendi pian loppuisi. - Provok
Näinhän se on kirjoitti:
Juuri noin olen tämän itsekin mieltänyt. En voi käsittää kuinka aina vain tulee lisää provoja kaikesta huolimatta.
Nykyään on joku provo trendi näissä aloituksissa, ainoa mitä me ei provot pystymme asialla tekemään on toivoa että tuo trendi pian loppuisi.Olet kyllä provo.
- Vili210
kaikkiko vain provoa kirjoitti:
Juu juu, kaikki keskusteluthan täällä ovat nykyään provoja, aloitukset, vastaukset, ihan kaikki. Että voi olla idioottia porukkaa. Tungetteko jokaisen asian jälkeen pään perseeseen ja kuvittelette että mitään teille vierasta ei tapahdu myöskään muiden ihmisten elämässä? Melko ahdasmielistä ja vainoharhaista sakkia täällä näköjään..
Turhaanhan tätä sivustoa ei kutsuta nimellä Suoli 24.
- oppiaikäkaikki
Etkö ymmärrä että hän ei kunnioita sinua ollenkaan.
Kunnioitus toista kohtaan, on tärkein asia parisuhteessa.
JOS SITÄ EI OLE, SUHDE EI TULE KESTÄMÄÄN!
En sano tätä pahalla vaan hyvällä.- 1234567890
Jos unohdetaan kunnioitus, niin entäpä sukupuolitaudit, jotka vahingossa ottaa joltakin laivalla kävijältä ja tartuttaa aloittajaan?
Kiinnostaisiko sitten, pettääkö mies vai ei? Herpeksen tai HIV:n kanssa on tosi kivaa elää loppuelämänsä. Itse en 22-vuotiaana tyytyisi pettäjään, joka mahdollisesti tartuttaa taudit vielä minuun. Kortsukin voi puhjeta tai saada taudin suudellessa haavasta. - Erkki 7
Kyllä toista voi kunnioittaa, vaikka olisi useiden muidenkin kanssa. Ehkä vain ei voi olla liian omistushaluinen.
Liittomme on kestänyt aivan mainioisti jo 20 vuotta, huolimatta useista ryhmäseksi kokemuksista ja myös parinvaihtoa olemme harrastaneet.
Kokisin tällaisten asioiden ennemminkin lähentävän ihmisiä, jos vain on siihen riittävän kypsä henkisesti, eikä kärsi liiasta mustasukkaisuudesta, eikä itsetuntokriisestä. - Hyvä paimen
Erkki 7 kirjoitti:
Kyllä toista voi kunnioittaa, vaikka olisi useiden muidenkin kanssa. Ehkä vain ei voi olla liian omistushaluinen.
Liittomme on kestänyt aivan mainioisti jo 20 vuotta, huolimatta useista ryhmäseksi kokemuksista ja myös parinvaihtoa olemme harrastaneet.
Kokisin tällaisten asioiden ennemminkin lähentävän ihmisiä, jos vain on siihen riittävän kypsä henkisesti, eikä kärsi liiasta mustasukkaisuudesta, eikä itsetuntokriisestä.Voihan sitä kokeilla yhdessä vaikka lampaita ja hauskaa on. Mutta nää ihmiset on jotain muuta kuin mitä tavalliset ihmiset ovat.
- VanhaNainenKertoilee
Läheisriippuvuuteen saa ja kannattaa hakea apua. Varsinkin kun noin nuori olet ja koko elämä vielä edessä.
- Rouva -47
Samaa mieltä. Ja missään nimessä ei tuon miehen kanssa mitään vakavampaa kannata harkita, kuten esimerkiksi avioliittoa, lapsia tai yhteisen omistusasunnon hankkimista.
Jossain vaiheessa hän tuota menoa kohtaa kuitenkin naisen, johon rakastuu ja silloin hän jättää sinut.
Klassisin sanoin toteaisin: "Jätä se sika, ansaitset parempaa" - Birgit Collins
Rouva -47 kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja missään nimessä ei tuon miehen kanssa mitään vakavampaa kannata harkita, kuten esimerkiksi avioliittoa, lapsia tai yhteisen omistusasunnon hankkimista.
Jossain vaiheessa hän tuota menoa kohtaa kuitenkin naisen, johon rakastuu ja silloin hän jättää sinut.
Klassisin sanoin toteaisin: "Jätä se sika, ansaitset parempaa"Itse suosittelen miehen nappaamista asettamalla mahdollisimman perinteisen "Nutella-ansan" korkean vesiputouksen alle. Kun olette saaneet kohteen (sen miehen) häkkiin, voitte tutkailla sitä vapaasti videokameroiden avulla. Tarkkailkaa sen reaktioita ruokana tarjottuihin porkkanoihin, ja kun se ei enää ole aggressiivinen, kesytyksen voi aloittaa. Päästäkää kohde vapaaksi tyhjässä parkkihallissa ja koettakaa syöttää sille pähkinöitä yksitellen. (hunajapaahdetut cashewpähkinät toimivat hyvin.) Kun se syö niitä kädestä, voitte olla varmoja, että se ei harrastaisi seksiä enää edes minun kanssani.
- provoi
Birgit Collins kirjoitti:
Itse suosittelen miehen nappaamista asettamalla mahdollisimman perinteisen "Nutella-ansan" korkean vesiputouksen alle. Kun olette saaneet kohteen (sen miehen) häkkiin, voitte tutkailla sitä vapaasti videokameroiden avulla. Tarkkailkaa sen reaktioita ruokana tarjottuihin porkkanoihin, ja kun se ei enää ole aggressiivinen, kesytyksen voi aloittaa. Päästäkää kohde vapaaksi tyhjässä parkkihallissa ja koettakaa syöttää sille pähkinöitä yksitellen. (hunajapaahdetut cashewpähkinät toimivat hyvin.) Kun se syö niitä kädestä, voitte olla varmoja, että se ei harrastaisi seksiä enää edes minun kanssani.
ja niitä tyhjii parkkihallei löytää jostai tuolt Haminan lähelt
- Herra 47
Rouva -47 kirjoitti:
Klassisin sanoin toteaisin: "Jätä se sika, ansaitset parempaa"Komeilla miehillä ja kauniilla naisilla on aina kysyntää.
- Pässinpää
Oleellista on ihan ite tajuta, missä mennään. Ja toivottavasti löytyy ystäviä, jotka näkevät ja tilanteen realistisesti ja ymmärtävät.
Pikku havainto: jos poika kerta vain pukkaa laivalla muka harmittomasti silloin tällöin, niin miten siitä voi olla sanaakaan hänen facebookissaan. Sinisilmäsitä pikkuvaimoa taidetaan nyt juoksuttaa kuin pässiä narussa.
- Äitiliinikiini
Koet eläväsi muuten niin täydellisessä suhteessa??? Voi tyttörukka, suhteessanne ei ole mitään muuta täydellistä, kuin että se on täydellistä valhetta :(
Älä heitä elämääsi hukkaan alistumalla kynnysmatoksi. - tuumeilleleikkiin
Voithan itsekin alkaa säpinöihin kun ukkos ei kerran ole varmuudella kotona...
- järki käteen
Ei kyllä kannata alentua samalle tasolle kuin ko. mies. Silloinhan ko. nainen omalla toiminnallaan osoittaisi hyväksyvänsä miehensä toiminnan.
- 46456456
järki käteen kirjoitti:
Ei kyllä kannata alentua samalle tasolle kuin ko. mies. Silloinhan ko. nainen omalla toiminnallaan osoittaisi hyväksyvänsä miehensä toiminnan.
ja lisäksi, mitä helvettiä se muka mitään auttais?
- unohda koko asia
Ilman muuta mies kunnioittaa sinua. Sitä älä hetkeäkään epäile. Se on tuollaisessa työympäristössä tavallista, että miehet käy vieraissa sen kuin ehtivät. Parempaa et vaihtamalla löydä. Jos muuten menee hyvin, niin yritä saada koko asia pois mielestäsi. Pettäväthän nämä "kotimiehetkin" heti kun vaimon silmä välttää.
- JoopaJoo
Vai ei muka vaihtamalla parane ?? Ja pettävät nämä kotimiehetkin...
Mitä paskaa - ja mikä loukkaus niitä miehiä kohtaan jotka uskovat toisen ihmisen kunniottamiseen ja aitoon välittämiseen.
Itse olen mies 33 ja seurustellut paljon ja eri naisten kanssa. Ikinä en ole naista pettänyt, enkä petä.
Vai kunnioittaa, mitä paskaa. Se poika ei edes tiedä mitä se sana tarkoittaa - niin kuin et sinäkään. - naisen kans yli 10v
JoopaJoo kirjoitti:
Mitä paskaa - ja mikä loukkaus niitä miehiä kohtaan jotka uskovat toisen ihmisen kunniottamiseen ja aitoon välittämiseen.
Itse olen mies 33 ja seurustellut paljon ja eri naisten kanssa. Ikinä en ole naista pettänyt, enkä petä.
Vai kunnioittaa, mitä paskaa. Se poika ei edes tiedä mitä se sana tarkoittaa - niin kuin et sinäkään.HAHHAH!!!
ei tartte pettää, ku vaihtaa koko ajan siippaa.... ei vittu mistä näitä oikeesti tulee...:) - JoopaJoo
naisen kans yli 10v kirjoitti:
HAHHAH!!!
ei tartte pettää, ku vaihtaa koko ajan siippaa.... ei vittu mistä näitä oikeesti tulee...:)Idootti. 33 vuoteen mahtuu useita vuosia kestäneitä juttuja, jotka eivät vain ole toimineen.
En tarkoita useilla mitään kymmenittäin naisia. Ihan normaalia 6kk ja siitä useampaan vuoteen kestäneitä suhteita.
En todellakaan vaihda koko ajan, joten sinä voit vetää vitun päähäsi ja suksia takaisin sinne vuorille. - JoopaJoo
naisen kans yli 10v kirjoitti:
HAHHAH!!!
ei tartte pettää, ku vaihtaa koko ajan siippaa.... ei vittu mistä näitä oikeesti tulee...:)Ja sitäpaitsi --- "ei tartte pettää, ku vaihtaa koko ajan siippaa"
Jos jollakin on tällainen tilanne, niin sekin on paljon parempi, kuin toisen pettäminen. - vapaa nainti ok
Opetetaan vain kaikki käymään vierais "naiset kuin miehetkin pettävät"Tällä periaatteella kaikki vain pillut ja siittimet sikin sokin ja hyvää tuloo. Sanosin paremminkin. Ei vakisuhteita niin sillohan ei tartte kummankaan olla millänsäkkään.Senkun vain menee milloinkin kenen luo hyvänsä. Siitähän hyvää seuraa;-) Sanoo vain etten kerkee sun kans tänä iltana kun olit eilen ton kans, mä meen tään toisen kaa:) Eiköhännämä asiat ole riittävästi tuonu tappelunaiheita. Ja tuo vastaki. Kuinkahan mies kunnioittas jos tietäs naisen käyneen vierais ilman miehen lupaa.Silmä mustana näyttää olevan monella naisella. Niin ja ne monet muut pahoin pitelyt näistä naimajutuist.
- Näin on
JoopaJoo kirjoitti:
Vai kunnioittaa, mitä paskaa. Se poika ei edes tiedä mitä se sana tarkoittaa - niin kuin et sinäkään."Itse olen mies 33 ja seurustellut paljon ja eri naisten kanssa. Ikinä en ole naista pettänyt, enkä petä."
Syykin on selvä, et muille kelpaa, siksi et ketään petä. Tai sitten sinua ei seksi kiinnosta, olet omituinen. - Kauas pois
Ja sitten voi toivoa, että mies pääsee hommiin oikein Amerikan linjalle. Siellä puhdetyötä riittää ja vaimo voi nauttia itsellisistä koti-illoista.
- hyväksyttävä on
Totuus on, että jokainen mies pettää jos tilaisuus vain liikenee. Kyllä se mies sua varmasti rakastaa. Seksi on vain seksiä.
- some1111
Moraalittomuus, se on nykyajan vitsaus. Uskomatonta miten onnistuttekin huijaamaan itseänne tuolla tavalla.
- Leikkikalujäppinen
Ei sen pettäjän aina tarvii olla mies. Naisetkin kykenevät pettämään hyvä uskoista miestään ;(
- JoopaJoo.
Ja
v.i.t.u.t
sanon minä. Kaikki miehet eivät todellakaan petä.
Millasessa sairaassa maailmassa sä elät.
Baarissa ollaan niin helvetin tarkkoja siitä miten miehen pitää niitä lähestyä, mutta sitten kun ollaan suhteessa - niin naiset sietää kaikkea paskaa. Ottaa itellenne se kunnon mies, joka ei välttämättä keksi niitä teidän mielestänne parhaita iskureploja baarissa, mutta jotka ajattelevat muitakin kuin itseään.
M33 - kimmo saari
näin on,minä ainakin pidän vieraita naisia pussien tyhjennys paikkana eikä siinä ole mitään väärää koska syönhän esim.muiden naisten laittamaa ruokaa töissä jne.
se on eri asia jos alan seurustelemaan vakituisesti jonkun kanssa ja jaan yhteisen vapaa-ajan jonkun panon kanssa mutta niin ei käy vaan fuck and forget.
- terveysvaarassa
Kyllä kai käyt säännöllisesti sukupuolitautien testeissä?
- 4564564
..ehkä parempaa hankkutua sukupuolitautien lähteestä (ja surkeasta miehestä) eroon kuin ravata jatkuvasti testeissä?
- en hyväksy sikoja
Valehtelu ei ole osa parisuhdetta ja sitähän ne pettäjät tekevät. Seksi ei ole se petos vaan luottamuksen rikkominen. Miksi tämän tyyppiset ihmiset eivät mene avoimeen sunteeseen, jos kahden ihmisen(PARIsuhde) ei riitä. Eip, vaan väkisin pitää löysässä hirressä toista roikottaa. Kyllä ihminen saa loukkaantua jos joku on pettänyt hänen luottamuksensa eikä siinä enää mitkään seksi on vain seksiä puolustelut auta.
Ap:lle: lemppaa arvoton huoramies kuuseen. - sen näkee naamasta
Täysi mulkku tuo miehesi on.
Mutta hänestäkin tulee vanha ja lakkaa saamasta. - ROLLERMEN
Anna paskan olla ja muhia, kun se on täys vaadi sitten eroa ja puolikasta omaisuudesta jos ei( avio-ehtoa) ja elämä jatkuu uusiin ulottuvuuksiin. HÖH
- rentturaija
Mitä pahaa on pettämisessä, ei se tavara siitä kulu, ei kummankaan, mene sinäkin vaan käymään vieraissa.
- How Bandura
Tehdäänkö tärskyt?Hmm.Olen Elis Ames,Isä Aabrahamin sukua ja Vanhoollis-Mormoonien heimoa.
- Daiemrecarp
Kerrot, että miehesi työskentelee risteilyaluksella, jossa on ihan tavallista, että naimisissa olevat miehetkin iskevät muijia ja panevat hytissä ja hommat valmiiksi saatuaan heittävät pihalle ja sitten nauravat työkavereiden kanssa huonoille panoilleen. Näin toivoisit asian varmaan olevan oikeastikin oman miehesi kohdalla, jos hän pettäisi, sillä se olisi helpompaa silloin kestää, kun olettamuksena olisi, että hän vain pilkkaisi ja nauraisi panoilleen.Ei kuulu hyviin tapoihin kenellekään miehelle, että hän käyttäytyisi jotakuta ihmistä kohtaan kertomillasi tavoilla, panisi ja heittäisi ulos ja nauraisi vielä päälle. Kuulostaa kovin keskenkasvuiselta.
Kauheinta varmaan olisi ajatella, että mies on rakastunut toiseen ja viettää laivalla ihania lemmenöitä tämän kanssa.
Hait varmaan jonkunlaista lohtua, kun kirjoitit tänne. Lohtua saisit parhaiten mieheltäsi kysymällä häneltä suoraan kuinka asia on. Pettäminen ei kuulu hyvään parisuhteeseen, ei myöskään mikään salailu eikä asioista vaikeneminen. Keskustele siis miehesi kanssa äläkä epäile turhaan, jos mitään ei kuitenkaan ole. Jos kieltää, niin hyvä on. Jos myöntää, niin voit miettiä kannattaako oikeasti rakentaa tulevaisuuttaan valheen varaan. Olette vielä nuoria ja maailmasta löytyy miehiä, jotka ovat uskollisia ja arvostavat puolisoaan.- kokenut asian
Se on aivan tavallista, että nämä naimisissa olevat miehet iskee kertapanoja ja vertailevat ja nauravat niille. Myös kerkskuminen kuuluu tietenkin asiaan ja välillä tällainen "löytö" jaetaan kavereiden kanssa, jos se vain suostuu. Ikinä eivät tahdo nähdä uudestaan ed. yön juttua. Se on arkea näissä duuneissa. Ykkönen mantereella on kultaakin kalliimpi. Näille miehille on olemassa "ne naiset" ja oikea yksi vaimo.
- onnittelut!!!!!!
kokenut asian kirjoitti:
Se on aivan tavallista, että nämä naimisissa olevat miehet iskee kertapanoja ja vertailevat ja nauravat niille. Myös kerkskuminen kuuluu tietenkin asiaan ja välillä tällainen "löytö" jaetaan kavereiden kanssa, jos se vain suostuu. Ikinä eivät tahdo nähdä uudestaan ed. yön juttua. Se on arkea näissä duuneissa. Ykkönen mantereella on kultaakin kalliimpi. Näille miehille on olemassa "ne naiset" ja oikea yksi vaimo.
Ykkönen siellä maissa on se kaatopaikka, johon siemennetään kaikki virukset ja basillit. Siellä kotirömpsässä on hyvä idättää tuholaisarrmeijaa. Eiku uudelle reissulle hakemaan lisää täydennystä :D
- -----M33------
"Jos kieltää, niin hyvä on." ???
Miten se on hyvä ???
Miehän jäi kiinni viestien perusteella. Miten sitä voi enää yrittää kiistää ? :O - -----M33-----
-----M33------ kirjoitti:
"Jos kieltää, niin hyvä on." ???
Miten se on hyvä ???
Miehän jäi kiinni viestien perusteella. Miten sitä voi enää yrittää kiistää ? :OLoL - "miehän" --- siis "mieshän" ;)
- hohhoijakkaa
Ehkpä sinä olet se huono pano jota miehesi nauraa kavereidensa kanssa?
Onhan se kivaa kun on mantereella joku aasi joka pitää tukikohtaa kunnossa. - Mies vaihtoon!
Asiasta toiseen, aluksi kysyn, miksi joku tai jotkut aina kyseenalaistavat kaiken kirjoittamalla, että on provo.
Ei elämä mitä hänkin miehensä kanssa elää ole mitään provoa. Totuus on totuus vaikka tulella poltettas.
Itse en hyväksyisi toisen pettämistä millään tasolla. En vaikka mies naureskeliskin sille ja sanois, että se oli vain "pano".
Ihminen, joka todella haluaa pysyvän parisuhteen ei sellaista tee.
Tiedätkö, ettet tee kuin hallaa itsellesi ja itsetunnollesi olemalla miehen maalla oleva panopuu. (Anteeksi, mutta oli pakko sanoa)
Jos haluat löydät kyllä paremman ihmisen kulkemaan tätä elämän tietä eteenpäin. Sinun pitää vain uskaltaa jättää ja etsiä uusi, parempi parisuhde.- FatalStory
Tässä oli asiaakin.
Niin...lähtökohtaisesti pidän tänne kirjoitettuja juttuja tosina.
Provoilijoita säälin. En voi tietää niitä traumoja, mikä aiheuttaa tarpeen kirjoittaa valheita ja mielikuvituksen tuotetta tänne. - FatalStory
FatalStory kirjoitti:
Tässä oli asiaakin.
Provoilijoita säälin. En voi tietää niitä traumoja, mikä aiheuttaa tarpeen kirjoittaa valheita ja mielikuvituksen tuotetta tänne....ja pit vielä lisätä, että kysy suoraan asiaa ja tunnusta myös oma virheesi, kun olet lukenut toisen yksityisviestejä, sekin on pettämistä. Et voi elää epävarmuudessa ja mahdollisesti väärässä luulossa...!!!
- Säälimätön luti
FatalStory kirjoitti:
Tässä oli asiaakin.
Provoilijoita säälin. En voi tietää niitä traumoja, mikä aiheuttaa tarpeen kirjoittaa valheita ja mielikuvituksen tuotetta tänne.Ketä kiinnostaa sun säälisi? Ei varmaan näistä idiooteista ketään eikä edes minua!
Ihan sama mitä täällä kirjoittaa, täähän on vaan ajankulua... Täällä vaan on niin kiva välillä seikkailla ja heittää läppää. Joskus jopa joku kirjoittaa asian tynkääkin! Mutta- jos täällä joku OIKEASTI haluaa kuulla asiallisia mielipiteitä pettämisestä tai paljon muustakaan, niin pettyy kyllä varmasti. Toinen puoli näistä kirjoittajista on rupusakkia, kieroutuneita, väliinputoajia, työttömiä, alkoholisoituneita tia muuten vaan sairaita. Jos tämä heitä auttaa, niin mikäs siinä. Sitten taas toinen puoli vaan tappaa aikaansa, kuten esim. minä, joka odotan, että tuo hiton Huuto.netti joskus aukeaisi!! Se on mulle paljon suurempi huolenaihe kuin jonkun( ehkä provo? ) ukon panohommat laivalla...
- ujw4yjtjk
Ei omista naisista naureskella kavereidansa kanssa, näytät itse hölmöltä sillon.
- Jola -79
Moi. Olen 3- kymppinen. Itse en pystyisi olemaan petturimiehen kanssa, vaikka olisi kuinka mukavaa yhdessä ollessa. Tästä on varmasti paljon erilaisia maailmankatsomuksia ja monethan ovat ihan yhteisestä sopimuksesta vapaassa parisuhteessa, mutta itse olen perinteisempää yksiavioista tyyppiä ja koen että sen aikaa kun jonkun kanssa on parisuhteessa pitäisi pystyä olemaan vain yhden kanssa.
Jos oma kumppani ei riitä tai jaksa kiinnostaa, niin sitten täytyy vaihtaa rehellisesti kumppania, mutta ei pettää. Ja vaikka pettäminen olisi omasta mielestä kuinka vähäpätöinen asia hyvänsä, voi se toista loukata joten ainoa järkevä keino on puhua nämä asiat halki kumppanin kanssa rehellisesti. Jos toinen haluaa yksiavioisen suhteen ja toinen vapaamman, täytyisi varmaan miettiä onko ihan sopiva pari. Tsemppiä teille, toivottavasti saatte asiat ratkaistua ennen kuin kumpaakaan sattuu pahemmin! :)- Jola -79
... Niin ja piti vielä lisätä, että varsinkin kun olet vielä noin nuori, niin en jämähtäisi petturimiehen kanssa elämään koska sinulla on vielä koko elämä aikaa löytää todella täydellinen mies itsellesi. Sellainen, jonka kanssa ajattelette sitoutumisesta samalla tavoin :)
- ....................
Kuulostaa siltä ettet arvosta edes itse itseäsi niin paljoa, että tekisit asian kerralla miehellesi selväksi: joko hän pitää värkkinsä housuissaan töissä ollessaan ja säästää kutinsa kotona peuhuamiseen, tai sitten saa peuhuta kotona yksikseen.
Jos asennoidut noin kuin nyt asennoidut, "ei sillä ole väliä", niin itsepä aslistut kynnysmatoksi jota ei tarvitsekaan arvostaa ja kunniottaa. Seuraavaksi miehesi käy kiksauttamassa äitiäsi, tätejäsi, mummoasi, siskojasi , työkavereitasi, naapurin muijaa ja ystäviäsi ja sinä hymyilet "ymmärtäväisesti" taustalla, koska "rakastat" niin kovasti sikamiestäsi. Ja miehesi nauraa töissän kavereilleen ja kaikille panoilleen että millainen vässykkä hänen vaimonsa on, tietää että mies pettää mutta on aina kotiintullessa heti rako valmiina antamaan omaansakin.
Herää pahvi, lempaa se sika jos tuollaista peliä vetää, löydät paremman. - Jeesus is my Lord
Olette nuoria, joten laittaisin osittain nuoruuden piikkiin ja kokeilunhaluun miehesi käytöksen, tai pikemminkin pojan. Ehkäpä olisi viisainta, ja kehotankin, että juttelet hänen kanssaan asiasta, ja siitä että se painaa mieltäsi.
Selvä fakta on että reiluun ja luottamukselliseen parisuhteeseen ei pettäminen kuulu todellakaan. Olet nuori etkä tiedä nyt paremmasta, mutta jo oma pohdiskelusi kertoo sen, että selkeästi kaipaat parempaa, arvostusta ja kunnioitusta kumppanilta.
Sitä et varmasti tule saamaan kyseisessä suhteessasi, jos asiat ovat nyt jo noin. Tietty nuoruudenhuuma ja kokeilunhalu kuuluu vielä ikäisillesi, ja varsinkin pojille/mieheille.
Lähde suoraan vaan suhteesta ja hanki parempi mies. Olet nuori ja sinulle kyllä löytyy ehdokkaita vaikka millä mitalla.
Elämätön elämä on pahinta. Älä jää rypemään.- seri52
Ja se miten minä koen Jeesuksen JUMALAN ainoan pojan kuoleman ristillä. Se teko pyhitti kaikki muut teot.
Sillä teolla kaikki Suomessa asuneet kristityt on vapautettu. Mistä? Siitä paskasta mitä tämä maa huokuu.
Ihmisyys on rakkautta muita ihmisiä kohtaan. Se, että sitä löytyisi joka puolilta maailmaa, Sitä Jeesus etsii.
- .ljl.
Aloittaja kuule,sulla on hyvä ja uskollinen mies,kun pettää sinua.
Pidä kiinni siitä miehestä,sillä uskollisesti pettävä kumppani on ku lottovoitto. - ou_nou
Niin älytön satu etten viitsi edes vastata siihen.
- Ratto-Raili
Niih.Vain perin harvat rikastuvat.Hmm.Lottoamalla taikka osakkeilla.
- ei mitä tahansa
Voi sinua.. Rakasta ja kunnioita itseäsi sen verran, ettet alistu tuollaiseen kohteluun.
Olet arvokas ja ansaitset parempaa. Jätä se rääpäle ja löydät varmasti paremman. - Touko Tarkki
Nämä provoksi leimaajat vasta elävätkin kurjaa elämää.
Heillä kaikki on niin normaalia että poikaystäväkin on samalta luokalta ja maksimissaan 4kk ikäero.
Kroooh...
Nämä samat luulevat että elokuvissa esitettyä elämää/tapahtumia ei tapahdu kellekään oikeasti. Samahan se muuten olisi muttakun huutelevat tänne sieltä kaksion perältä "viisauksiaan" ja "totuuksia". Kun päivät menee kaupunginasunnon, Siwan ja sossun väliä laahatessa niin eihän se tietysti ihme ole.- runkki-antero
Sä käsität noi provoksi leimaamiset hiukka väärin. Tuskin nuo provoksi väittäjät sitä kyseenalaistavat, ettei tuo laivapaneskelu olisi mahdollista. Eihän nyt kukaan sellaista kyseenalaista, joka on enemmän sääntö kuin poikkeus. Sellainen laivatyötekijä joka ei vierasta jyystä, on yhtä todellinen kuin joulupukki.
Pointtihan noissa provoepäilyissä lienee se, että miksi ihmeessä mimmi tulee tänne avautumaan siitä, että hänestä on ok, että miehensä jyystää salaa muita naisia, vaikka hän kovasti miestään rakastaakin. Tuossahan on melkomoinen ristiriita. Siis tokihan se, että mies käy vieraissa voi olla ok, mutta silloin on kyse avoimesta suhteesta, ei pettämisestä.
Henkilökohtaisesti kiinnitin huomiota tuohon käryämistapaan, eli että nainen olisi päässyt lukemaan miehensä viestittelyä kaverinsa kanssa, jossa panoistaan on kertonut. Eihän mies todellakaan missään julkisella palstalla tuollaisia julista, jos kyseessä on pettäminen. Eikä taatusti sellaisessa profiilissakaan, jota tyttöystävä/vaimo voi päästä lukemaan. Lisäksi tuo maininta siitä, miten hän on päässyt pettämisestä selville on hyvin epämääräinen.
Sanoisin, että mahdollisuus siihen, että kyseessä on provo, on fiftisiksti ja siksti sille, että on provo.
- törkeet molemmilt
Toi on törkeetä kattoo toisten yksityisii keskusteluita!
On taas tyhmä akka kyselemässä! Mies pettää laivalla naisten kanssa ja miesten kanssa. Jos rakastat ja haluat olla kulissiliitossa niin siitä vaan. Ei todellakaan rakkaus sinua kohtaan ole aitoa vaan olet hätävara joka hoitaa kodin. Onnea valitsemallesi tielle. Mä nauran!!!
- naiseni pettää
minua ja se on isomman joukon suunnittelemaa, olen mielenhallintaohjelman uhri.. En haluaisi kuolla takaisin omaan tilaani, mutta tämä keho hajoaa altani melko pian.
- Menen Nyt.
Avaan Kollektiivisen Tietoisuuden melko pian, joten katsotaan mitä tapahtuu..
- kokemusta on
minkä nuorena oppii sen vanhana taita, eli kerron kokemuksesta, pettää, pettää, ja pettää jatkossakin..
- Pikuttaja
Piku Piku Piku Piku Piku Piku Piku Piku Piku
Pikuli Piku Piku Pikku pikuli Piku.- Tri Casthain
Puriko?Hmm.Terapia?
- Jykke.
Se ois kyllä aika ennen kuulumatonta että laivalla työskentelevä mies pettäis vaimoaan NAISEN kanssa, heh!
Eiköhän se puppeli-poika etsi sieltä ihan muuta seuraa, heh!
Ettei vaan ois miehesi se S---- joka minuakin yritti mutta kun sanoin muutaman valistavan sanan niin tajus lopettaa, heh! Onko jatkuva pettäminen mielestäsi "pikkujuttu"??
Ei muuta kun monoa ja heippa !!!- John Doe 33v
Miten voi rakastaa sen jälkeen kun tietää että mies nai ja rakastelee toisen naisen kanssa? Miehenä tämä tuntuu kummalliselta ja ei normaalilta.
- mies34vvvvvvv
Jätä se paska, ansaitset parempaa.
- sinä olet tyhmä...
Olette niin nuoria, että ette edes tajua mitä teette.
Totuus tulee sinullekin vastaan ajastaan, odota vain, jos et itse tee asialle jotakin ! - Miitsii
Jättäisin tai eläisin itsekin vielä puolisuhteessa eli miehen ollessa töissä en olisi enää varattu vaan vapaata riistaa ;) Jos kohdalle sattuisi parempi, niin ehkä se pikkupoikakin jäisi unholaan.
- FinnlinesN
Juokseeko nyt vähän liikaa mielikuvitus sinulla? Aika hurjalta kuulostaa tuo touhu miehesi laivassa.. meinaan olen ollut hommissa merillä ja heh, yleensä kyllä ne maissa olevat puolisot petti ennemminkin. Ja siitähän mua varoiteltiinkin, että jos jään hommiin niin takuulla mies väsyy odottamaan viikkoja ja löytää lohtua maista. Monen laivalla olevan miehenkin exät oli löytäneet uuden toisen ollessa merillä.. Lopulta valitsin mieheni ja jätin haaveet merinaisena oleilusta. ;)
Mutta kovat oli kyllä pojilla jutut aina, sellasta läppää tarvii heitellä et pysyy järki siellä useammankin viikon vuorossa olles. Miullekin alussa heiteltiin läppää yhestä messin panohytistä, jossa kuulemma hurjakin pukki asuu. Noh, enpä koskaan tajunnut kuka se sitten olikaan niistä.. nuorinta jamppaa ne vanhat ukot mulle leikillään naitti, mut varattuna ei just napannu enkä ois omaan pesään kussu joka tapauksessa :D
Jos kuitenkin jatkuvasti miehesi pettää sua siellä ja mahdollisesti onkin yks niistä "pukeista".. niin heitä se mäkeen!! Yhden kerran voisin ymmärtää tai juurikin sen, että ovat herjalla heittäneet juttua ja olet sen käsittänyt todeksi. :) Jos mun mies olis kuullut osankin messin(erityisesti klubihytissä aikaa viettäen vapaalla) jutuista, niin takuulla olis luullut mulla olevan peliä yhen nuorukaisen kanssa. Eikä todellakaan ollut! - oma elämä
Eipä olisi kuin yksi menosuunta,ovesta ulos ja vähän helkutin äkkiä. Ja mitä
sitten no sinulla olisi oma ELÄMÄ. Kokemuksesta voin sanoa että katumista ei todellakaan ole ollut. - Pertti...
Kai sun kanssa voi olla hauskaa kun ei ole töissä. Niin varmaan tuhansien muidenkin tällä miehellä. Pointti on se, että olet hänen "vapaa-aika vakipano".
Fakta on se, että kukaan kuka rakastaa, ei petä.
Rakkautenne on siis yksipuolista.
Toivon, että tajuat tämän ja jatkat elämääsi tosimiehen kanssa, etkä tämän pojan 'kanssa.. - seilannut
PELASTAUDU NUORI...HÄIVY TUOLLAISEN SEURASTA.
T: tiedetään laiva hommat - Tosi on!
Kannattaa todellakin jättää tuollainen ketku...Olet kuitenkin nuori vielä ja varmasti löydät vielä paremman miehen...tuollaiseen suhteeseen ei kannata jäädä...se nimittäin kalvaa mieltäsi loppuelämän!
- Olen ollut siellä
Kun olet ollut pitempään yhessä susta ei tunnu samalta enää. Sulle jää elämä ilman pelkoa mitä tauteja saat kun rakkaasi tulee kotiin jos jätät sen. Et jaksa sitä loputtomiin.
- hhyyl
Tietenkin pitää antaa anteeksi. Kyllä se on niin mukavaa köyriä vieraan naisen sylissä. Väärin se on ehdottomasti väärin, mutta kun kulli seisoo .... Naiselle on vielä suurempi nautinto saada vieraan miehen kyrpää.
- mikimi
En tiedä onko tämä aloittaja tosissaan vai ei mutta jos näin on kannattaa ottaa oikeasti selvää sukupuolitaudeista, jos on niin vastuuton ihminen että pettää voitko olla 100% varma että hän käyttää ehkäisyä.
Vaikka käyttäisi kondomia esim klamydia voi ns. itää miehessä oireettomana kauankin, joten oletko valmistunut siihen että jonain päivänä sinulla voi olla klamydia ja toivottavasti saat tämän tietää ajoissa jos lapsia haluat (saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja keskenmenoja) ja vaikka ehkäisyä miehesi käyttäisikin niin herpes ja kondylooma tarttuu oireettomanakin herpes saattaa olla vain kivulias ja uusiutua joillakin useinkin, se on raskaana oleville vaarallinen jos silloin puhkeaa, ja kondyloomaa on sitä joka on ruman näköistä ja sitä joka aiheuttaa mm.kohdunkaulan syöpää tai syöpää suuhun jos suuseksiä harrastaa. Kannattaa oikeasti pohtia näitä asioita, ja ottaa selvää. Nämä ovat vain kärjistettyjä esimerkkejä mutta jollekin näin on käynyt. Jos ei välitä niin sitten hyvää elämää vaan mutta jos haluat elää terveenä ja kenties onnellisena kannattaa arvostaa itseään sen verran että ei huoli aivan millaista puolisoa tahansa. Kaikki ihmiset eivät petä ja jos pettää pitäisi olla selkärankaa kertoa puolisolle jotta tämä voi päättää onko valmis ottamaan riskin että mahdollisesti joku tauti joskus tulee.- Forget him
Ja arvaapa miten käy, jos annat klamydiaa kantavan miehesi panna sua peppuun? Saat elää sellasen kivan kakkapussin kanssa lopun elämääsi...
- just petetty
No ihan varmasti on olemassa toinen elämä, jätä se. Et o tosissas jos sen kanssa aiot jäädä. Me 11v naimisissa ja valitsi toisen, avioero tulossa. Jätä se pas...ka. Oikeesti, Yks asia, sä rakastat sitä mutta se ei sua, tulee aina pettämään sut.
- Oppinut elämään...
Mies ei arvosta sinua etkä sinä itseäsi. Hyvässä parisuhteessa voi luottaa toiseen, luottamus on parisuhteen tärkein asia. Teillä sitä ei ole. Olet riippuvainen miehestäsi, koska hyväksyt tuollaista kohtelua yksin jäämisen pelossa. Et siis tunne itseäsi. Tutustu itseesi ja mitä haluat elämältä. Kun tunnet ja tiedät itsesi voit olla parisuhteessa. Silloin et suostuisi tuollaiseen. Elämää ei voi rakentaa toisen ihmisen varaan. Sen voi rakentaa vain oman itsensä varaan. Kun itse on sinut itsensä kanssa, voi löytää parisuhteesta voimaa rinnalleen. Tällöin eletään yhdessä eikä vain toiselle.
- Tyypillinen provo
Heitetään luu köyhille ja häivytään paikalta.
- justjust
typerys saat vielä jonkun taudin mieheltäs"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minttu-
Minä haluan että mieheni pettää mua. Mustasukkaisuus leikit on ihania....
Tykkään myös siitä jos mies sitoo mut... - 468u678i
ei se mies sinusta välitä ollenkaan. entäpä sitten kun tuo jonkin taudin ja tartuttaa sinuun. tai joku pano kertoo olevansa raskaana miehellesi ja pitää lapsen? oletko ollenkaan miettinyt noita asioita. sinä oot vielä nuori ja löydät varmasti henkilön joka ei sinua petä ja rakastaa koko sydämmestään. tommonen säätäminen ei minusta ole rakkautta. oletko taloudellisesti riippuvainen miehestäsi? vai etkö vaan halua jäädä yksin?
- Matkaonpitkä
Kannattaa perheiden yhdistymisen kannalta olla yhdessä. Tehkää lapsi lijittamaan perheyhteisöänne!
Noin nuorten on ajateltava muiden mielipiteitä tarkasti, hyviä perheyhteyksiä ei tule rikkoa, vaikka asiat perustuisivat valheelle, toinen voi elää valetodellisuudessa, ilman normaalin elämän tuomia velvotteita, koska niinhän siellä muutkin tekevät, vaikea sanoa kumpi huonompi ominaisuus, pettäminen sinänsä vai pettäminen sen takia, että se tuossa ympäristössä on suotavaa jopa odotettua, kertoo joukon mukana menemisestä ymmärtämättä oikeaa todellisuutta ja velvoitetta muille, huono ominaisuus joka voi ilmetä muissakin tärkeissä valinnoissa matkan varrella. - vanahajaväsynyt
Vain sinä itse tiedät pystytkö elämään tuollaisessa suhteessa. Kenenkään toisen takia sitä ei kannata tehdä, ei edes miehen takia.
- ninnuli-
Tämähän on positiivinen uutinen että pidät pettävän miehen, koska se ei ole sitten muiden riesana! Voisin kätellä sinua.
Itse luulin myös "kuolevani" jos olen lopullisesti erossa unelmien miehestä. Olen kuitenkin elossa ja voin paljon paljon paremmin. Terveisiä vaan sinne pelimiehelle pirkanmaalle. Luulen että sinunkin elämäsi voi jopa parantua, jos uskallat ottaa etäisyyttä, maailmassa on sun ikäiselle miehiä paljon!!
Positiivisia puolia on se, ettei enää tarvitse pelätä koko ajan tauteja mitä toinen voi tartuttaa (tai sitten virukset on jo jääneet elimistöön, toki olen testeissä ollut mutta kuitenkin). :) Lisäksi ei ahdista, ei masenna, ei pelkää että toinen nuohoaa kaikki naiset (nohotkoon, eivät ne ole yhtä hyvää seuraa). Olen löytänyt uuden itsenäisen elämän, jota voi itse johtaa. Ei tarvitse alistua eikä olla tavoitettavissa 24/7 toisen mielen mukaan. Ei tarvitse pelätä milloin toinen suuttuu, kun suuttui lopullisesti jo. Että parempaakin seuraa maailmassa on. :) Kehittyneempää älyllistä elämää. Jos toinen juoksee seksistisin ajatuksin naisten SEN perässä pelkästään, eikä arvosta naisia, minä sanon että MOI.
Mielikuvat toisesta vaikuttavat enemmän (onko niillä tekemistä todellisuuden kanssa), mutta toinenkin on vaan ihminen, jolla voi olla oma maailmankuvansa ja kehitysasteensa jossa on menossa. Ulkonäkö voi olla komea, mutta luonne voi olla ongelma joskus. Aiheesta voisi enemmänkin saada puheenaihetta.- -----M33------
Asiasta hiukan ohitse... mutta mistä johtuu se, että usein komeus / kauneus ei mahdu järjen kanssa samaan päähän ??
- et silleen
Jaa, olet läheisriippuvainen, ei sen kummempaa. Mutta toisaalta, miksei miehesi tee töitä ?
- Viskibasso
Toivottavasti opit joku päivä arvostamaan myös itseäsi ja et anna tälläisen tapahtua.
- Nou Broblem
Vaikuttaa kuin pettäisit itseäsi ?
Jos sinua ei vaivaa miehesi töissäolo ja mahdolliset pettämiset.
Olisit levollisella mielellä ja käyttäisit aikaasi muuhun .Et vatvoisi miehesi
mahdollisia pettämisiä.
Olet jopa mielessäsi laatinut näille naisille "kasvot "
Lohdutat itseäsi ajatuksella .
miehet iskevät muijia ja panevat hytissä ja hommat valmiiksi saatua heittävät pihalle ja sitten nauravat työkavereidensa kanssa huonoille panoilleen
Oletko ajatellut miehesi voivan sortua tällä menolla vakituisempaan panoon ?
Näin pikkuhiljaa suhde saa voimaa vuosikausiksi eteenpäin.
Näistä suhteista kehittyy uhka teidän suhteellenne.
Mutta ethän sinä välitä miehesi pettämisestä ? - Pettänyt rakastaja
No jos sua ei oikeesti haittaa se, että sua petetään, niin siinähän sitten roikut...
Mua henkilökohtasesti ärsyttää nää kaiken tietävät "faktoja" esittävät urpot.
Mistä helvetistä te tiedätte, mitä toisen ihmisen päässä liikkuu? Kyllä rakastava ihminenkin voi pettää, niin se vaan menee (tää on mun "fakta"). Ei se parisuhdekaan pelkkää seksiä ole, siihen kuuluu paljon muutakin, mitä ei taas näihin hoitoihin kuulu.
Mut ihan vaan neuvona, kannattaa pitää silti omatkin vaihoehdot avoimena ja tarkkailla, jos vastaan tulis sellanen tyyppi, jonka kanssa vois elää ihan kahestaan siinä parisuhteessa, kyllä niitäkin löytyy tai ainakaan ne ei oo niin tyhmiä, että jäis kiinni ;) - Biach'
Siitä vaan käykää kaikki paneskelemassa toisianne ja tehkää sitä päivittäin. Naisilla ei koskaan voi olla samanlaiset seksuaaliset halut kuin miehillä eli seksiä 3 kertaa päivässä ja seksin ajattelua about kymmenkertaisesti enemmän. Mutta en ole vielä koskaan kenenkään kuullut kuolinvuoteellaan sanoneen : "Voi, että. olisimpa harrastanut vähemmän seksiä" Joten antaa mennä vaan or go f**k yourself.
- Gun
Taitaa neidillä olla huono itsetunto ku kattoo tollasta SAIRASTA PELIÄ. ja EI HALUA OLLA YKSIN. noh meitä o monee lähtöö.
- öPFOÅ'vjkO''VKOPKP
Huono itsetunto, ei ole ivailun aihe ja läheisriippuvuus on erittäin yleistä. Jos et voi auttaa, niin miksi pitää vaivautua ja kirjoittaa tuollaista tekstiä?
- juu-
öPFOÅ'vjkO''VKOPKP kirjoitti:
Huono itsetunto, ei ole ivailun aihe ja läheisriippuvuus on erittäin yleistä. Jos et voi auttaa, niin miksi pitää vaivautua ja kirjoittaa tuollaista tekstiä?
Komppaan. Kukapa ei olisi joskus riippuvainen toisesta tai on aitoa rakkautta. Itsetunto kasvaa iän myötä.
- JoopaJoo.
Tää on sellainen asia, josta on syytä repästä ittes irti mahdollisimman nopeasti.
Sä ehkä rakastat miestäsi - mutta sun mies ei rakasta sua. --> ei kunniota eikä rakasta.
Ei ole kuin yksi järkevä ratkaisu ---> Ukko pihalle elämästä niin pian kuin mahdollista.
M33 - Se vittuilun uhri.
Niin mikä tässä nyt on totuus?mieleni sanoo että tämä ei ole provo, mutta sielu sanoo että on...
Olen huorien ja homojen suojeluspyhimys ja on vähän Vittumaista, jos olen toista syytellyt huoraksi turhaan,aivan kuin olen itseäni syytellyt homoksi. - Aninka
Olette niin nuoria. Suhtaudut kenties asiaan ihan oikealla asenteella. Tuntemattomien kanssa paneskelu on aika pikkujuttu johonkin syvempään verrattuna. Ja jengi tekee kaltaisekseen.
- carpe-diem-....
Tuntemattomien kanssa paneskelu on ihan ok, jos se on yhteinen sopimus ja molemmat harrastavat sitä tahollaan. Jos parisuhteessa pitää tehdä asioita, toisen selän takana, niin jokin on pahasti pielessä..
- Kokemuksella..
Moi, sanoisin että kannattaa ainakin keskustella miehesi kanssa asiasta. Sanot hänelle suoraan mitä tiedät ja "vaadit selitystä". Joko hän katuu, jolloin voitte mahdollisesti jatkaa suhdettanne, tai sitten häntä ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen ollut pitkässä suhteessa nuorempana, jossa poika ei kyllä pettänyt minua (en ainakaan usko niin) mutta käyttäytyi muuten todella paskamaisesti, ei välittänyt mielipiteistäni ollenkaan. 5 vuoden seurustelun jälkeen tajusin vihdoin ettei tästä tule mitään ja erosimme. Nyt olen löytänyt ihanan miehen joka kunnioittaa ja rakastaa minua, olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Välillä mietin kuinka onnellinen olenkaan siitä että sain sen edellisen jutun lopetettua ja löysin vihdoin onnen. Tämä juttu siis siksi että olet vielä nuori ja sinulla on täysin hyvin aikaa löytää kunnon mies joka kunnioittaa sinua. Toinen paha on vielä se että miten hän käyttäytyy niitä panemiaan muijia kohtaan, vaikka sinä olisit tyytyväinen että hän nauraa heille, se on kuitenkin loppupeleissä aika takapuolesta sekin, osoittaa lisää miehesi tyhmyyttä. Ja niinkuin muut puhuivatkin, mites ne mahdolliset sukupuolitaudit, toisen naisen raskaus, että hän rakastuu toiseen naiseen.. Vaikka kuinka sinua pelottaa tulevaisuus ilman häntä ja hänen ihanaa perhettään, suosittelen harkitsemaan elämää ilman häntä. Puhu ainakin hänen kanssaan, ihan oikeesti!!!
- lisäys
ps. miehesi on kovin nuori, ajatukset pyörivät mahdollisesti vielä aika paljon pelkän seksin ympärillä ja uusia kokemuksia pitää saada lisää ja lisää, harkitse vanhempaa miestä.. (ei nyt mitään isäsi ikäistä mutta esim n.30v.)
- huiii...
lisäys kirjoitti:
ps. miehesi on kovin nuori, ajatukset pyörivät mahdollisesti vielä aika paljon pelkän seksin ympärillä ja uusia kokemuksia pitää saada lisää ja lisää, harkitse vanhempaa miestä.. (ei nyt mitään isäsi ikäistä mutta esim n.30v.)
Mitäs jää sitten 30v naisille jos kakskymppiset vie ne? :)
- öö no
huiii... kirjoitti:
Mitäs jää sitten 30v naisille jos kakskymppiset vie ne? :)
Ota nelikymppinen! =)
- Anneli jota petettii
Tunteet häviäis heti petturia kohtaan.... jos miehesi pettää sinua tee samoin sinäkin . Parempi neuvo jätä hänet. Ei voi koskaan lopettaa pettämistä, kerran kun pettää , pettää aina..Kokemusta on siinäkin asiassa.
- matruusi 69
ei se nyt satavarma,vaik tää on suoli omaa läppää.että laival töissä olivat pettäs,ainakaan meillä ei ole lupa olla alkoholin vaikutuksen alaisena(omas hytis kaljat/yömyssy ok)työvuorojen välissä.Ja itse selvinpäin olevana känninen ämmä kiinnostaa kuin kivien kattominen.Isompi riski se on kolleegan kans pettää.
- Samanikäinen
Jos kerta mies noin vähän arvostaa, antaisin paskan maistaa omaa lääkettään. Menisin ja etsisin itselleni oman suhteen, se kun ukolle selviäis nii varmana vituttaisi! ''Sitä saa mitä tilaa''.
- erkki123
Todella lapsellista tollainen käytös myös. Lähdet kostamaan, siitäkö sitten tulee hyvä olo kun alennut samalle tasolle.
- äadlpöäasafmäåsafå
erkki123 kirjoitti:
Todella lapsellista tollainen käytös myös. Lähdet kostamaan, siitäkö sitten tulee hyvä olo kun alennut samalle tasolle.
Aivan samaa mieltä. Sittenhän elämä menee jatkuvaksi kostonkierteeksi. Olisiko vaan yksinkertaisempaa ja vähemmän repivää, hankkia itselleen suhde, jossa tuollainen kyseenalainen kilpajuoksu olisi tarpeetonta??
- dokgkpd
No huhhuh!
täältä saa rahaa käyttöön ilmaiseksi!
http://ads.guava-affiliate.com/z/6544/CD2485/
###########
###########
###########
http://ads.guava-affiliate.com/z/6544/CD2485/ - Samanikäinen
No ainakin mies tajuaisi, miltä tuntuu olla petetty eikä vain pettäjä.
- Paljon vanhempi
Aikuisten oikeasti, "mies" tuskin tuollaisesta mitään oppisi, päinvastoin, saisi oikeutuksen teoilleen. Ja millaista tuollaisen teon jälkeen olisi elää, itsensä kanssa? Sinä voit olla pettämättä ja sinulla on selkärankaa, josta voit olla ylpeä.
- öhmölä
en ehkä tiä monestakaa asiast mitää mut sen tiijan et tollane paska ku alottajalla on ei oo miäs ollenkaa et sen mukaa sitte.
- Vaari7a
Rakkauden vasta kohta on välinpitämättömyys. Ja alkuperäisen viestin kirjoittaja osoittaa jo miehensä käyttäytyvän välinpitämättömästi häntä kohtaan. Valitan tilannetta, tapaus johtaa eroon.
Nykyaikana parisuhde on hieman erilainen kuin on perinteisesti ajateltu. Nyt vain todella harva parisuhde kestää kymmeniä vuosia. Itse olen pohtinut omaa ja muiden eroja sen verran, että tiedän uskottomuuden johtavan aina eroon. Joku voi olla eri mieltä, olkoon. Minä olen oppirahat maksanut, kun 20v suhde purkautui. Nykyisessä suhteessa en aio pettää. Kun kerran pettää, suhteesta katoaa jotain herkkää.
Luottamus on kuin lasi, jota täytetään hiljalleen. Kun se rikkoutuu, ei pirstaleisiin voi enää vettä laittaa. - asdfhjkl
Tuttavani mies, laivan kapteenilla oli vuosia kestänyt suhde työtoveriinsa. Suhde loppui vasta kun mies jäi eläkkeelle. Sitäkö sinäkin haluat? Siitä miehestä et saa koskaan uskollista ja entä jos teille syntyy lapsia. Sinäkö kasvatat heidät yksin?
Jätä tuo mies. Löydät kyllä paremman vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan. - been there done that
jätä se sika,ansaitset parempaa
- Carpe-diem-...
Halit sinulle! Te olette vielä kovin nuoria, ensiksi ottaisin asian puheeksi poikakaverisi kanssa. On niin kovin surullista elää parisuhteessa, jossa luottamus ei pelaa, se on kuitenkin kaiken a ja o. Sinä, ET kuole, jos suhteenne päättyy, vaan elämäsi jatkuu ja löydät luultavasti rinnallesi miehen, joka on rakkautesi arvoinen.
Sinulla on vain yksi elämä, älä tuhlaa ainuttakaan kallisarvoista päivää ihmiseen, joka ei ole rakkautesi arvoinen.
Toisen vakoileminen ei ole kaunista ja siitä syntyy loputon kierre, joka ei hyvään päädy. Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja selvitä tämä asia, poikaystäväsi kanssa. Mikähän virka sun miähellä on siä, joku tarjoilija varmaan eli homo. Pettää sua miästen kans joten ei hätää.
- että oot muka keh..
Niinpä niin taas yks aiheenaloittelia joka nauttii naimisesta itsekkin. eikä pelkästään miehensä tai poikaystävänsä pettämisestä. Todellisuus jos ois kysymykses, niin nauttisit tilanteesta, kun itekkin pääsisit panemaan vierasta.
Jos oikeesti tilanteen hyväksyy nii panee vierasta itekkin minkä kerkii;-) näitä juttui..kersojen höpinöitä 24:n juttuja, eiks tääl oo kehittyneitten normmali juttui????
tai sitten moni on normaalistikkin jollainlailla sekopää?
täällähän vain lietsotaan jutunaiheita paskasta. Ihan seuraten nätä höpinöitä joissa ei järjen hiventä.Vai..onko näillä ihmisillä ajatuksentaju hävinny johonkin sekavaan olotilaan. Juurihan ilmaisit itse et suhteesi on perseestä. Eikä millään muotoa kunnossa. Mitä enää vikiset. Näkeehän nämä jutun aloitteliat jo heti kun näitä seurailee. Tässä sulle mielipide, kun sitä niin olet kuitenkin hakemassa. karu totuus sinusta. Lisää tallasii juttuja niin kansa on mielissään. - Häntäheikki pellolle
Tähän ei voi sanoa muuta kuin dilledong dingdonggg ja pojojojoinggg!!!!! Noin lensi uskoton mies pihalle kuin leppäkeihäs.
Pettävä mies ei ole mitään, ei siinä siis voi mitään menettää.
Jos pitää tämänlaisen miehen, niin menettää itsensä.'
Tuollainen suhde on läheisriippuvuutta, ja tuhoisaa.- broken heart
Täysin samaa mieltä kanssasi.Avopuolisoni jäi netissä sexi seuran hausta kiinni. Miten kävi, käskin pakkaamaan kamansa ja häipymään.En voi luottaa enää..kerran tekee, tekee varmasti toistekkin.Ei ole siitä kiinni ettenkö olisi rakastanut häntä, edelleen rakastan, mutta pettämistä en vaan voi hyväksyä....
- Luottamus_1
Sanoisin et sairaanloisen mustasukkainen ihminen pyörittelee pikkuaivoissaan suuria ajatuksia partnerinsa vieraissakäymisestä, vaikkei ole mitään näyttöäkään. Pelkkä poissaolo riittää iskemään sairaanloisen mustasukkaisuuden ja epävarmuuden tunteen. Sitten kenties soitellaan perään, kysellään työpaikalta, tutkitaan taskut, laukut kaikki mahdollinen jos vaik löytyis jotain suuntaa antavaa pettämisen mahdollisuteen, vaikkei sellaista ole ollut miehellä tai naisella ajatuksissakaan. Jotkut ihmistyypit ovat vain luonteeltaan sellaisia epävarmoja ja epäliöitä partneriaan kohtaan. Sairaan sellaisia. soittelevat jopa pomoille et on mies tai nainen töissä..Pahimmassa tapauksessa työnantaja pyytää tekemään jotain asialle, kun perheasiat tressaavat työnantajaa. näinkinpitkälle asiat voivat mennä. Tilanne räjähtää käsiin jossain vaiheessa kun kasvat vielä. Näissä tilanteissa yleensä ero on välttämätön. On kuin olisi viinan orja.Mustasukkaisuus korjaantuu yhtä huonosti. Aikansa piilottelee sitten laukeaa..
- broken heart
Onko mielestäsi "pikkujuttu" pettäminen toisten naisten kanssa? Avopuolisoni jäi kiinni sex seuran hausta netistä ja en voi enää luottaa häneen ja kehotin pakkaamaan kamansa ja häipymään yhteisestä kodistamme.En voi enää luottaa häneen.Kerran pettää, pettää toistekkin...rakastin häntä ja edelleen rakastan siitä ei ole kiinni. Mut en halua enää rikkoutunutta sydäntä kokea uudestaan..vaikka vannoisi, ettei nettisekoilut toistuisi.Meilläkin oli mukavaa yhdessä, mutta ei toiselle osapuolelle riittänyt, nyt saa katua mitä menetti, kun menetti minut ja miettiä, miksi meni tekemään noin...Rakkaus on vaikeaa...Mieti asioita järjellä, älä sydämmellä ja tsemppiä ja voimia sinulle :)
- Uskollisuus "pyhä" s
Mun mies on työnsä puolesta paljon poissa.Tapaa paljon "tyrkky" naisii:) Ei koskaan oo pettänyt,ja sanoi jos sen tekis,haluais kertoa sen rehellisesti mulle.Avioliitto on pyhä hänelle/kuin minullekin! Zemppii sulle ja sun suhteelle!!!;)
- Älä jätä minua
Kerro koko nimi, reitti ja yhtiö, niin ei enään petä sinua ainakaan risteilytöissä. Tai tee nimetön ilmoitus firmaan "uhrina." Ehkä "hän" jättää sinut, tai tulee varmasti jättämäänkin. Minä en tuollaista naista kauaa katselisi, joka hyväksyy kaiken mitä maan päällä voisi tehdä parisuhteessa. Ei edes kuullosta parisuhteelta, vaan teennäiseltä pascalta. Muista myös nuolla sen varpaitakin, vaikka jo eteisessä. Onko sinulla nyt sitten jotain, jos niin mitä? Se jäi hyvin epäselväksi. Minä ainakin hankkisin naiselleni henkilökunnan alennuksella tai ilman A-hytin samoille reissuille, kun omilta töiltään ehtii ja pääsee. Mitä sinä tekisit, jos olisit itse töissä laivalla ja kaverisi maissa? Haluaisikohan lähteä samalle risteilylle sinun kanssa, vai iskisikö mieluimmin ravintoloista naisia maissa. Et varmaan välittäisi siitäkään, ja vaikka lakanatkin olisivat aina nesteissä, kun kotiin saavut.
- PolyAm
Keskustele asiasta miehesi kanssa ja sano että asia on ok. Pyydä että hän kertoo sinulle jatkossa millaisia naisia on tavannut ja mitä tehtiin. Jaetut asiat ovat kahta parempia ja ne joista ei puhuta syövät suhdetta pahiten.
seksiseuraa kaikille tarjolla: http://panoseura.kiinnostaa.org ;)
- m/s
Laivalla useamman vuoden töissä olleena tiedän, että pettäminen on hyvin yleistä niissä piireissä. Työkaverin kanssa pettäminen voi olla vakavampaakin. Lomalla ollaan oman kumppanin kanssa ja töissä sen työkaverin. Joskus molemmilla osapuolilla voi olla kumpanit maissa. Vietetään tavallaan kaksoiselämää, jotka ovat erillään toisistaan. Sitten on näitä juttuja asiakkaiden kanssa, jotka yleensä jäävät siihen yhteen kertaan. Kaikista ihmisistä ei ikinä uskoisi, jos ei tietäisi. Ja on tietysti niitäkin, jotka eivät koskaan petä kumppaniaan.
- Reiska 2
Laita hänelle hyvä maukas ateria kun seuraavan kerran tulee kotiin ja ota suihin.
- Typerä huora olet!
Hahaha olet typerä huora. Pysy vaan siinä suhteessa, jos olet noin tyhmä tai sitten olet pelkkä provo.
- panomiestietää
Totuus on se että vaikka eroaisit ja löytäisit uuden miehen niin vieraissahan sekin kävisi. Katsos kun nuori mies ei voi olla ilman seksiä ja janoaa kokemuksia. Ota sitten vanha itsellesi joka on jo kaiken nähnyt ja kokenut.
Kyllä se kuuluu nykyaikaan ja elämään että suhteita on. Ei me eletä enään 50 luvulla.- 2010-luvulla
Se oli panomiehen totuus. Panomiehet pitää osata kiertää kaukaa. He yrittävät tehdä koko maailmasta pettämistantereen. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin uskollisia.
- t
Mies on lähtökohtaisesti mulkku jo sukupuolensakin puolesta. Tokihan kannattaa perustaa suhde sille että miehen perhekin on niin fantsu ja ihana. ÄÄLIÖ
- pässi
demi.fi, busted ;)
- NÖSSÖDETEKTOR
Taidat tyttönen olla NÖSSÖ.
- 4+11
Ihminen oppii valmiit kaavat elämälle jo lapsuudessa, eli mitä hänen elämässään tulisi tehdä sekä myös kaikenlaisia mielikuvia onnesta. Hän tekee kuten on oppinut ja alkaa toteuttamaan elämää oppimansa mukaisesti.
Tämä johtaa hänet kysymysten äärelle, ja yksi niistä on, että mitä on onni? Hänellä on mielikuvia onnesta, ja jos hän oikein uskottelee itselleen olevansa onnellinen niiden kuvien avulla, hän ehkä parhaimmillaan kykenee unohtamaan tyhjyyden tunteen tai ristiriidan sisimmässään. Hyvin monesti mielikuvaan liittyy joku toinen ihminen, ja siksi mielikuvista luopuminen pelottaa. Ap, sinun mielikuvasi on että sinulla ja poikakaverillasi on rakkautta, mutta se ei ole totta, olet riippuvaisuus suhteessa, ja sinut tekee riippuvaiseksi sinun omat mielikuvasi. Ne myös estävät sinua löytämästä aitoa rakkautta.
Opitut ajatukset toimivat keinotekoisena valintapohjana elämässä, eikä mikää muu kuin omat valinnat ole tuonut ihmistä kuhunkin pisteeseen elämässä. Tämä tarkoittaa sitä, että jos haluaa löytää aidon onnen, niin täytyy luopua kaikeasta oppimastaan, jokaisesta neuvosta mitä kukaan ystävä, sukulainen tai muu on ikinä antanut. Kaikki metodit, opit koulusta, töistä ja muualta, ne voi heittää roskiin saman tien. Ne eivät johtaneet onneen, piste. Kaikki vanhat "hienot" arvot on vain heittää menemään. Tuolloin on päässyt alkuun, ja silloin voi alkaa keskittymään siihen oikean onnen etsintään.
Hyvä kirja, jonka avulla voi selkeyttää mielensä opituista ajatuksista löytyy sivulta: www.alkuajatus.org - pohjammaa
Olokeepa kuule 10 vuotta yhdessä jossa meillä molemmilla ollut seksisuhteita muitten kanssa ja edelleen porskutetaan yhdessä..Anteeksiantaminen ollut asiaytin.Ja Rakkavvaus voittaa kaiken =)
- näin on närhen munat
se on ollunna sitä avvointa seksisuhetta.;)
- mummeli
Jatkuva petetyksi tuleminen tekee sinusta eri ihmisen .Onnettoman, sulkeutuneen käpertyjän.Suurimman osan ajastasi olet masentunut, koska haluaisit olla onnellinen ja oikeasti rakastettu. Yritä keskustella elämästäsi oman isäsi tai äitisi kanssa. Mitä neuvoja he antaisivat?Entäpä pojan vanhemmat? Tietävätkö he miten heidän poikansa kohtelee sinua?Kannattaa tuoda päivänvaloon omat surunsa eikä leikkiä onnellista paria suvun vuoksi! Pane kaverisi lujille äläkä ole jatkossa liian kiltti ja hyväksyvä.Minun äitini neuvoi minua näillä sanoilla:" Alahan katsella sinäkin sivulle! "
Alahan tehdä jotain radikaalia, jotta jokin käänne elämässäsi voi tapahtua! Etsi ympäriltäsi viisaita vanhempia tai ikäisiäsi ihmisiä,joiden kanssa voit puhua ongelmistasi.Olet kenties tunteikkaampi ja älykkäämpi kuin pettävä poikakaverisi??Oletteko "eriparia"?Toivon,että päädyt hyvään ratkaisuun ja löydät arvoisesi kaverin!- baci&baci
Viisas kirjoitus, kiitos!
- CAPSLOCK
Aivan loistava asenne nuori nainen. Nykyjään ollaan valmiita jopa luopumaan suhteesta ihan mitättömien pikkuasioiden takia. Tzemii
- Hienoa!!
Hienoa jos lötytyy vielä tollasia hyviä naisia jotka antaa miehen käydä vieraissa. Mahtava ominaisuus. Jatka samaan malliin, on se niin hyvä ukko kuiteskin.
- make love no war
Niin, on sellaisia miehiä jotka kääntävät päänsä jokaisen hameenhelman perään ja sellaista luonnetta vaikeaa lähteä muuttamaan. Mielestäni ainut mikä miehen voi muuttaa on että hän rakastuu "munaskuja myöten". Eräällä miehellä trauma. Ensimmäinen tyttöystävä petti ja jätti. Kai hän kasvatti suojamuurin ja alkoi naida kaikkea liikkuvaa ja sitähän on jatkunut vuosikymmeniä ja jo muodostunut riippuvuudeksi. Päällekkäisiä suhteita, valehtelua... Kysymys herää, onko mies onnellinen? Vastaus: Ei voi olla, koska ei voi luottaa kehenkään ja pelkää antaa itsestään koska taustalle se vanha trauma. Tällaisen miehen luottamuksen voi voittaa vain pitkällisellä hellyysterapialla. Ja pitää antaa lupa käydä muhinoimassa muidenkin kanssa. Silloin häntä ei se niin paljoa huvita koska pettäjä nauttii usein siitä kun kuvittelee toisen autuaan tietämättömäksi ja kiihottuu huonosta omastatunnosta ja siitä kun toinen ei tiedä. Luvan antaminen vie kiihottavuuden ja mies alkaa miettiä itseään ja halujaa ja että mitä hän oikeasti haluaa ja että uskaltaisko kuitenkin luottaa vai onko loppuelämä yhtä suoritusta. Rakkaus sydämmessä voi muuttaa kaiken ja kukaan muu ei enää tyydytä vaan sydän ja elimistö tahtoo sen ainoan oikean joka antaa jopa luvan käydä vieraissa eikä silti suutu eikä hylkää vaan ymmärtää ettei sellaista tapaa hetkessä voi jättää. Jos mies alkaa voida huonosti niin silloin hän ei enää saa niiltä muilta mitään ja rakas on ainut joka tyydyttää täysin. Silti mies voi jollain reissullaan pikatuikata jos herkullinen pylly sattuu vastaan koska sehän ei ole hänestä edes pettämistä vaan samanlainen suoritus kuin poistaisi korvasta vaikkutupon ja hetken huuma voi olla tarpeen tuntemattoman kanssa koska siinä ei ollenkaan tarvitse ajatella toista eikä toisen tulemista vaan voi roiskaista ja lennähtää avaruuteen, aah. Tiedän että jotkut miehet tykkää kirjoituksestani koska ymmärrän miestä. Ja sitäpaitsi ainainen saman kanssa höylääminen saattaa rasitta hermoja ja vielä kun pitää muutoinkin olla aina yhdessä ja ........ Eletään ja annetaan toisten elää tavallaan kunhan ei ketään loukata eikä tahallaan hyväksikäytetä. Näissä asioissa ei ole mitään oikeaa tietä eikä neuvoa vaan aivan kuin tuhannen ja yhden yön tarinoita kaikki ja aina erilaiset ihmiset pääosissa ja erilaiset elämänkokemukset. kuka voi kivellä heittää ja tuomita, onko oikeutta?
- nimimerkki uskolline
Potkaseisin perseelle ja sais mennä
- N
Voisimpa sanoa,jotain taas.
Sehän on sopimus juttu, tuo moraali. Jos ei vieraat tule naapuriksi niin ei se haittaa. Miehesi on värikäs ja innostava persoona. Ole onnellinen.
-
Olen uskollinen keski-ikäinen mies. Nyt vaimo on ruvennut harmittelemaan elämän yksitoikkoisuutta.- Europa
Mene joskus laivalle mukaan ja tutustut hänen työkaveriinsa ja annat ymmärtää olevasi kiinnostunut hänestä selkeesti niin takuulla miehesi kuulee asiasta (henkilökunta juoruu kaikki aina =Kuppikunnat ) ja tee itsesi tutuksi muutenkin miehesi kautta ! Käyt baarissa esittätymässä miehesi kanssa jne ! Koska sieltä miehesi pokaa muijat!!! ja tarjoilijat baarimestarit näkee kaiken niin jospa innostus laantuupi !! Ei sun kannata antaa asian olla niin ettet reagoi mitenkään koska ukko ei lopeta ennenkuin se saa omaa lääkettään !! Olin itse aikanaan Siljalla vahtimiehenä töissä niin tiedän mistä puhun !! Poika ystäväsi on innostunut saamastaa huomiosta koska on firman vaatteet jne .niin tytöt tykkää mutta siitä huolimatta pitää olla uskollinen!!
- 5sentinfreud
Jormalaiset sen tuossa hyvin totesi.
Minun moraalini, tarpeeni, yms ei välttämättä sovi toiselle.
Jos AP:ta ei miehen vapaa suhde haittaa niin ei sen pitäisi haitata muitakaan.
Mutta koska AP tuosta tänne kirjoitti niin vaikuttaisi että tuo sittekin haittaisi. Tässä tilanteessa on vain kaksi vaihtoehtoa asian korjaamiseksi. Joko mies muuttuu tai pitää ottaa ero ja etsiä sopivampi kumppani. - vl-iris
Aloittaja kuule,sun pitää tsempata vaan vielä enemmän että saat pidettyä itsesi muiden naisten ohella miehelläs.
Voit esim antaa kaikki sun rahat miehelles,ostaa sille alkkohoolit valmiiksi ettei sen ite tarvi,katat nätisti illallispöydän sillon ku miehes tulee teidän kämpille jonku vieraan naisen kans ja itse menet ulos siksi aikaa odottamaan.
Vaihda kuitenki puhtaat lakanat sillä miehes tuskin haluaa että sen toisen naisen nenässä tuntuu sun parfyymis haju lakanoissa,
Aina kun miehes hakkaa sinua,niin sun pitää sanoa että olet sen ansainnutkin.
Menevän tosimiehen jos on löytäny niin siitä on pidettävä kiinni kynsin hampain.
Narsistinen petturi,joka uskollisesti pettää sinua on kova jätkä,jonka olkapää on sinulle turvallinen ja kainalo lämmin.
Äläkä valita miehelles jos saat vaikka Hiv:n,kuoleehan sitä kaikki kuiteski ennemmin tai myöhemmin.
Toivottavasti nämä neuvot ohjaa sinua onnelliseen parisuhteeseen miehesi kanssa,sillä hienon miehen olet löytänyt itsellesi,pidä kiinni siitä kaikin keinoin.
Voit mennä vaikka jollekkin kokkikurssille vielä että katat gourmee illallisen miehelles aina kun se tulee maihin ja peset sen pyykit ja siivoat kämpän.
Ja muista että raamattukin sanoo että nainen on oleva alempiarvoinen miestään,nämä kun mielessä pidät,niin miehesi voi hyvillä mielin mennä ja pettää sinua jatkossakin,koska tietää että hänellä on aina yksi uskollinen turvapaikka....sinä. - reissaaja 30v kundi
Ootko varma, että miehesi pettää sinua vaan naisten kanssa? Laivojen ja risteilyalusten henkilökuntahan on yleensä aika vapaamielistä, ja saattaapi hyvinkin olla, että miehesi iskee välillä siellä toisen kundin pantavaksi. Tai panettaa sitten itseään hänellä. Mukavaa vaihtelua. Yleensäkin ainakin ravintola-ja majoituspuolella laivoilla olevat miehet syttyy ihan molemmille sukupuolille.
Kannattaisi keskustella miehesi kanssa siitä asiasta suoraan, koska nykyisin laivoilla voi kulkea kaikelaisia ikäviä pieniä pöpöjä, joihin ei penisilliinikään pysty. Oli sttten kysymyksessä mies tai nainen. - Naaras ja psyko
Ai se ihana panomies.
Olin hänen kanssaan ja hän on ihan loistava. Sain hänen kanssaan monta orgasmia peräkkäin ja hänkin nautti kovin.
Olen päättänyt opettaa hänen uskolliseksi minulle. Se onnistuu kyllä varmasti. Olen psygologi ammatiltani joten on vain jan kysymys, kun homma on hanskassa.
Sen jälkeen minun ei tarvitse miettiä sitä, miltä tuntuu kun hän käy vierailla. Ei sitten enää käy.
Risteilyt ovat ihania, kun saa toteuttaa fantasioitaan ja parantaa omaa elämäänsäkin pitkällä tähtäimelä. - tätiihminen 81
Tavallaan itse ymmärrän tuon että rakastat miestäsi niin paljon että et voisi elää ilman häntä, mutta eikö sinua häiritse että miehesi ei tunne samoin sinua kohtaan koska pystyy pettämään uudestaan ja uudestan ? Pystyisitkö itse petäämään häntä ? Seksi on seksiä mutta ei sitä tehdä muiden kuin oman rakkaan kanssa jos todella rakastaa.
Entä onko mielessäsi käynyt se että miehesi ei ole aina töissä laivalla ja todennäköisesti jatkaa pettämistä työpaikan vaihduttua ? Suomi on pieni maa ja todennäköisesti sinulle vielä jonain päivänä ihmiset nauravat/säälivät sinua - voi sitä tyttö parkaa kun ei tiedä miehensä puuhista mitään. Että se siitä tyädellisestä suhteesta jota kuvittelet ihmisten kadehtivan.
Olet vielä niin nuori että on myös hyvin todennäköistä että suhteenne ei kestä kovinkaan montaa vuotta enää, varmasti nyt tuntuu siltä että olette aina yhdessä mutta pettäminen johtaa AINA tuhoon. Voi sitä katkeruuden määrää joka sisälläsi on eron jäkeen kun ymmärrät kuinka huonosti annoit hänen itseäsi kohdella. Tietysti on vaihtoehto jossa yhdessä sovitte että seksi muiden kanssa on o.k molemmin puolin.
Hei ei se riitä et on mukavaaa..... - njap
Itse en hyväksyisi tuota ja jos se sattuttaa niin sinunkaan ei pitäisi hyväksyä.
- 1+1=?
Poikasen kannattaisi pysyä sinkkuna, kunnes tajuaa parisuhteen
tarkoituksen.
Sinkut voivat harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat ja milloin vain.
PARIsuhde tarkoittaa sitä, että haluaa olla vain yhden ja ainoan kanssa
ja on valmis sitoutumaan.
- Hyi hitto
Olet huo*an vaimo.
- omanarvon tuntija
Miehesi pettää nyt ja aina,kun siihen saa mahdollisuuden.Sinuna kertoisin miehelle,etttä tiedät sen touhuista.Mielummin yksin kuin pettäjän kanssa.Olet varmasti paremman arvoinen.Ei kenkään tarvi katsella tollaista kumppania.
- ................
pistä se vaihtaan työpaikkaa
- 35 vuotias mies.
Keskustelun aloittaja: Sano miehellesi että tiedät että hän käy muissa naisissa. Ja sano että se on o.k, jos sinä saat käydä miehissä myös. Katsoppa miten reagoi
- tutruee56u
Jätä se, hukkaat elämäsi parhaat vuodet tyytymällä tuohon. Aluksi se on varmasti vaikeaa mutta parempia on varmasti tarjolla ja myöhemmin mietit itsekkin mitä edes näit miehessä. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi tuollaiseen.
- SURF seksiterapeutti
SURF:n seksuaaliterapeutin vastaus:
Miksi koet, että sinulla on tarve kertoa asiasta? Seksin harrastaminen ei tee kenestäkään ihmisestä huonoa. Missään ei määritellä mikä on ns. ”normaalimäärä” seksikumppaneita. Jokaisella ihmisellä on seksielämä, johon sisältyy erilaisia asioita. Nyt olette kuitenkin yhdessä ja sinun pitää hyväksyä tyttöystäväsi sellaisenaan kuin hän on. Jos et sitä tee, kaivelee se sinua niin, että se ei voi olla vaikuttamasta suhteeseenne.
Omia tunteitaan pitää käsitellä puhumalla, mutta et voi kuitenkaan ahdistaa niillä tyttöystävääsi. Hän on tehnyt omat ratkaisunsa. Jokaisella on oikeus omiin ratkaisuihin ja päätöksiin milloin ja miten seksiä harrastaa.
Jos asiasta ylipääsy yksin tuntuu ylivoimaiselle, niin voit ottaa asian puheeksi opiskelijaterveydenhoitajan tai esim. terveyskeskuksen psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa.
AI KIRJOTTAJA OIKIN NAINEN siis tota...
SURF:n seksuaaliterapeutin vastaus:
Miksi miehelläsi on tarve pettää sinua? Jokaisella ihmisellä on oikeus seksielämäään, johon sisältyy erilaisia asioita. Nyt olette kuitenkin yhdessä ja poikaystäväsi tulee kunnioittaa sinua. Jos hän ei sitä tee, vaikuttaa se suhteeseenne negatiivisesti.
Omia tunteitaan pitää käsitellä puhumalla, voit ottaa asian puheeksi poikaystäväsi kanssa. Sinun tulee kertoa hänelle omat tunteesi ja tehdä omat ratkaisusi olemalla rehellinen itsellesi.
Jos asiasta ylipääsy tuntuu teistä ylivoimaiselle, niin miehesi voi ottaa asian puheeksi opiskelijaterveydenhoitajan tai esim. terveyskeskuksen psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Ammattilaiset osaavat ohjata miehesi seksiriippuvaisten terapiaan. - Boocsu
Moi, Minun mielestäni pettäminen ei kuulu parisuhteeseen (jollei se sitten ole avoimesti sovittu että niin saa tehdä). Luulen että pelkäät yksin jäämistä.
Minä olin parisuhteessa alle kakskymppisestä lähtien 14 vuotta ja silloin hyvin pitkän aikaa en osannut kuvitella elämää ilman sitä parisuhdetta. (ei mitään itsariajatuksia, vaan se olemassa oleva elämä parisuhteineen vaan oli se koko juttu). Erosin, koska vaimoni petti minua työpaikallaan ja kun lopulta olin saanut eropäätöksen tehtyä niin helpotus oli todella suuri. Ei kannata pilata omaa elämää jäämällä huonoihin parisuhteisiin.
Vaikka en sitä silloin aikaisemmin osannut kuvitella, niin elämä on hienoa sen aiemman kuvion ympärillä ja tulee uusia kivoja juttuja tilalle!
Ilman katkeruutta ja sen kummempia tunteiluja, toivottavasti löydät voimia antaa monoa miehellesi. Sinä et ansaitse tuollaista kohtelua.
Tsemppiä!
A - Pekkää panoa
En tiedä pettämisestä, mutta naiset ovat aivan hurjia. Jos haluat nauttia naisen seurasta, ja istuskella kahvilla, se ei onnistu. Pitää kiidättää helvetin nopeasti sänkyyn pillit ja sireenit huutaen kuin Amerikan presidentin saattueessa, muuten saat jäädä juomaan kahviasi yksin. Kahvilla istumisesta sanotaan vaan "ei minulla ole aikaa sellaiseen". Vaikka varmasti on. Koko ajan kun olet panemassa niin ovat tyytyväiviä.
En ymmärrä mikä naisia vaivaa. Sitten kirjoitellaan pyhänä kaikenlaisia tekstejä pettämisestä. - AAAPUUUVA!
Ihminen itse opettaa läheisilleen kuinka häntä saa kohdella,mikä on oma arvonsa.Surullista,jos on noin heikko itsetunto.
- gay-eric, 52w
Viimex tänää ammul panin poicaystävääs pebaan... Se uikutti ku pieni vauvva et ei enää ikinä haluu mitää saastasta pilluu ku vaan pelccää munaa vaan. Ku olin pannu sitä pebaan ni sit otin sitä tukast kii ja raiskasin sen suuhun ja sanoin "Jätä se akka! Et enää ikinä pane naista, senkin hezcu!" Ja sit se imutti mun moloo ja sano "Oihhhh racas gay-Eric, racastan vaan sua!" Nii et sun poiccis ei enää tuu kotiin, se jätti sut mun tacia.
- 22 v. katuva pettäjä
Kaikki suhteet ovat erilaisia, kuten ovat ihmisetkin. on vaikea mennä sanomaan mitkä sinun miehesi motiiivit on pettää. Kukaan täällä keskustelupalstalla ei ole sinua oikea henkilö neuvomaan. Sinun miehesi on se jonka kanssa sinun tästä pitäisi tästä puhua.
Olen itsekkin pettänyt poikaystävääni. Olen seurustellut hänen kanssaan vain kolme kuukautta ja pettäminen tapahtui suhteen alussa. Pettäminen tapahtui synttärijuhlissa hirveässä humalatilassa ja kadun tapahtunutta hirveästi. En ole vielä kertonut poikaystävälleni, koska minusta tuntuu etten ole kuitenkaan koskaan ennen välittänyt kenestäkään muusta yhtä paljon. Uskon kuitenkin, että jossain vaiheessa joudun kuitenkin asian hänelle kertomaan. En pystynyt sitä tekemään aluksi, koska olen pelkuri. Olen aikaisemmissa suhteissanikin pettänyt ja jättänyt sen jälkeen, mutta nyt kaikki on erilaista. Nykyistäni en halua menettää. Minulla on henk.koht. ongelmia ja juodessani paljon en oikeasti hallitse tunneryöppyjäni ja tekojani.
Toivon että selvität asiat miesystäväsi kanssa.- 22 v. katuva pettäjä
Edes gay-eric ei ole sinua oikea ihminen neuvoon, vaikka tooosi fiksulta hepulta vaikuttaa..
- gay-eric
22 v. katuva pettäjä kirjoitti:
Edes gay-eric ei ole sinua oikea ihminen neuvoon, vaikka tooosi fiksulta hepulta vaikuttaa..
Siis hyi, oox siä joku naikkonen? Ja viel kehtaat mollata miuu? Sietäisit joutua nuolemaan lespon pillua. Homot on aina oikeassa! Heterous on vain sairas rikos ihmisyyttä vastaan!
- juttistyyppimä
lapsiahan te vielä ootte.
johan se mies jaksaa ku saa olla sun luota poissa paljon työn vuoksi. sitten ku joskus ootte pelkästään yhdessä, se ei jaksa enää, vaan juoksee vieraissa, tai lähtee lätkimään kokonaan.
vihellä nyt peli poikki, ennenkuin se myöhemmin on vaikeampaa. - ksfoiasfjo
Jo se kertoo ettei kaikki ole kunnossa kerta ette riitele ikinä.
Varsinkin jos olette jo kauan tunteneet niin riitely on luonnollinen osa pari suhdetta vaikka ei se kivaa olekkaan :)
Ehkä haluatte olla liian täydellisiä ja mies ei kestä sitä joten hakee vähemmän täydellistä lohtua muualta- itsekunnioitusta :-)
Ei kai kukaan nyt oikeasti usko tuota aloitusta. Ei voi olla totta että joku ihminen antaisi kohdella itseään oikeasti noin. Minä en osaa edes kuvitella että joku alentaisi itsensä noin.
- piste.
itsekunnioitusta :-) kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt oikeasti usko tuota aloitusta. Ei voi olla totta että joku ihminen antaisi kohdella itseään oikeasti noin. Minä en osaa edes kuvitella että joku alentaisi itsensä noin.
Ei nainen KOSKAAN alenna itseään. Vaan mies. Naisia ei voi syyttää.
- mizte
Ajatteleppa mitä kaikkia tauteja voit saada pettäjä-miehesi kautta...... Ethän voi olla varma, että huolehtiiko hän suojautumisesta muiden naisten kanssa ollessaan..... Kannattaisi nyt miettiä pari kertaa.... Ehkä pelkäät vain sitä, että kuinka "pärjäät" yksin, koska olet tottunut miehesi läsnäoloon arjessasi.....
- Paanomiäs määki
Miehesi on palveluammatissa ja naisia ja miehiä pitää palvella mahdollisimman hyvin. Jos välillä annetaan hytissä henkilökohtaista palvelua, niin palvelua se on sekin. Ole iloinen, että sulla on viriili mies.
- Näin on
Omapahan on asiasi jos annat käydä miehesi vierailla "mättäillä"
- tuota.
Naisilla ei ole mätäs. Mätäs on metsässä sammalmätäs kiven päällä.
- Hiljaa virtaa Don
Kun merellä on hätä, voi maallakin askarella ns. postinkantajien kanssa yhtä sun toista.
Älä kuitenkaan facebookkeihin jälkiä jätä. Vaan lähettele tutuille ja tuntemattomille sähköposteja sun muuta, missä ylistät miestäsi yli kaiken. Kerrot sitä fiktiivistä unelmaa, missä haluat ja tavallaan kuvitteletkin eläväsi. Äijähän on täys paska, tekisi varmaan temput jos olis töissä Suomenlinnan lautalla.
Ehkä löydät viiden vuoden kuluttua sen oikean, ja silloin on aika heittää mies yli laidan, siis kuvainnollisesti. Pidä yksityiskohtaista panopäiväkirjaa, niin siinä on sitten ex-ukolle mieluisaa romanttista luettavaa yläkannella laivan lipuessa läpi Ruotsin hienon saariston. - kerrran erehtyny
yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää
- olen ollut
itsekin laivalla töissä ja suuresti epäilen aloittajan tarinaa. Ja kuka pettäjä kirjoittelee facebookiin kaadoistaan?? hei haloo!!
- Samalla mitalla
Kerropa miehelleisi muutama tarina ihanista kokemuksita sillä aikaa kun hän oli laivalla, olivatpa kokemuksesi tosia tai kuvitteellisia. Toivota miehellesi hyvää matkaa ja pitkiä merikeikkoja. Kerro, että sinulla on pestävänä paljon pikkupyykkiä...
- Naarasleijona64
Leijona uros on pettäjä 13 ja puolen vuoden kokemuksella kerrottu.
yhteinen lapsi mies lähtenyt kolme kertaa aina nuoremman ja nätimmän mukaan.
Nyt läsähti ovet lopullisesti kiinni toden näköisesti tulee vuoden sisällä jos menee niinkä kauan pyytämään anteees itkien.Mutta enää ei onnistu kolme kertaa jo annettu ei se muuksi muutu.
Kaiken lisäksi paikkojen pitäs kiiltää hän on himourheilia ja minä muka läski punkero vaik painan 70kg ja olen 176 pitkä ehkä minulla on sitt vääränlainen peili???
Nyt syy lätöön oli se että ihrani oksettivat häntä sen itkun välillä oli sitt pää pöntöss.
Ei kannata olla liian sinisilmänen ja uskoa muutokseen vaikka onhan noita parannuksen tehneitäkin.
Itselläni vaan mitta nyt täysi tää rupee olee jo enemmän huvittavaa kun surullista .
Mutta koska haluan kulkea pääpystyssä kohti parempia aikoja päätös piti tehdä ennenkuin katkeroidun kokonaan.Elämässä on paljon kaunista ja hyvää muutakin kuin elämän kumppani johon ei voi luottaa.
Nyt sitt vaan Reippaasti eteenpäin.Se mikä ei tapa se vahvistaa niin se vaaan on. Moraalin tilannesidonnaisuus on mielestäni peräti kiinnostava asia. Keväällä 1990 purjehdin Atlantin yli erään suomalaisen säätiön omistaman purjealuksen miehistönjäsenenä. Miehistössä oli koko lailla yhtä monta nuorta miestä ja naista, iältään 17 - 25 vuotta.
Ja nyt, arvoisat oikeassaolijat, voitte arvata, ketkä siellä ahtaassa veneessä, tuhannen kilometrin päässä mistään, muodostivat pareja keskenään. Juuri ne, jotka alkumatkasta kertoivat tyttö- ja poikaystävistään. Reissun päättyessä viimeisiä pusuja vaihdettiin lentoaseman käytävillä muutamia kymmeniä sekunteja sen odottamaan jääneen ihmisen tapaamista.
Summa summarum: katsokaa peiliin. Tilaisuus tekee todennäköisesti lähes kenestä tahansa pettäjän, kunhan ylipäätään hallitsee parinmuodostuksen perusteet, kotiin on riittävän pitkä matka ja olot ovat sellaiset, että arki ei häiritse.
Mainittakoon, että Vene-lehdessä kirjoitettiin joitakin vuosia myöhemmin tästä ongelmasta. Moiselta reissulta ei palaa samana ihmisenä, jona sinne lähti.
Aikuisella iällä olen järjestänyt joitakin kansainvälisiä seminaareja alani tutkijoille. Niissä olot ovat jokseenkin tavalliset työmatkaolot: asutaan hotellissa, työskennellään neljästä kahdeksaan tuntia päivässä ja pidetään illanviettoja ym. Ja vielä en ole nähnyt sellaista kekkeruusia, joissa ei jonkin sortin parinmuodostusta ilmenisi. Välillä herrat ja rouvat tiedemiehet kränäävät keskinäistenkin mustasukkaisuuksiensa vuoksi - sen lisäksi, että useimmilla on mies tai vaimo kotipuolessa.
Näin. Jatkakaa hurskastelua!- Mon cher
Älä yleistä jos et itse pysty.
Mul on tarpeen vaaties kaks nyrkkiä..Mielumin runkkaan kuin petän..Tai olen sitten naistenhakkaaja jos en saa päättää ketä panen. Olin tuosa
kun tavattiin heti putkeen 5 vuota pois.
Enkä voi muijasta mennä takuuseen
mut tiedän, että en itse pettänyt..
Ja olin aika turvallisesti äijä porukassa koko tuon ajan.
- Luotettava mies
Itse en sietäisi pettämistä.
- helpperi.
Sä voisit huomauttaa asiasta hänelle, puhu avoimesti hänelle miltä susta tuntuu... sä itsekkin tiedät että pettäminen on väärin! Ei kenenkään kuulus tollasta kärsiä. mut hei oikeesti kysy siltä suoraan miks se pettää sua.
Kannattaa ottaa asia puheeksi,jos saat epämieluisen mielipiteen rinnallesi niin mieti suhteesi jatkoa.
- Näin on
Mätäs= Naisen alapää (karvoitus), joillakin kun ei ole sana hallussa tietävät vaan yksinkertaisia nimityksiä..
- seilorsailor
Et taida paljon tietää seilorin elämästä. Jos ukkos on risteilyaluksella töissä, niin vaikka onkin nuori, ihmettelen suuresti jos jaksaa vielä pitkän työpäivän jälkeen paneskella. Kun olin itse risteilijällä töissä, työpäivällä saattoi olla pituutta 16 tuntiakin. Ei tullu panot mieleen.
Tietty jos hän seilaa uffarina, niin aikaa ehkä jääkin, mutta sillä tasolla ei luulisi enään vaarantavan työpaikkaansa. - ffjgjfgj
Jos yritetään olla positiivisia niin mies vain tyydyttää itaseään kun ei saa sua panna töissä ollessaan ;)
- kekex
voin tulla kostoks panemaan sua
- tosi on
mmjlk, sinulle sopisi varmaan moniavioisuus.... Miltä tuntuisi olla esim 5 vaimoan katraassa se ensimmäinen vaimo?
- KASSU
Miksi hyvä ihminen uhraudut? Kun sun ei tarvii. Elät miehesi ympyröissä ja hänen armoillaan. Se ei ole tätä päivää. Niin hyvää miestä ei olekaan. Usko pois. Ystävän neuvo on kallis, mutta nyt maksuton. Jätä se mies. Hän ei ole sen arvoinen. Jos hän ei ole uskollinen, se murtaa pala palalta sinua ja lopulta myös sinut totaalisesti. Et voi olla koskaan varma. Tämä yhteydenottosi kertoo, että olet huolissaan omasta tulevaisuudestasi. Haloo! Niin olen minäkin. Se koskee. Se koskee. Se koskee. Vielä enemmän se koskee, jos jatkat. Voi kunpa uskoisit minua. Minä tiedän. Sinä et vielä tiedä. Hassua, eikö totta? Ota elämä haltuun, ennenkuin se on myöhäistä. Siihen tarvii vain kaks sanaa. Sinä kyllä tiedät mitä ne on. Jätä hänet. Jätä raskas elämä. Anna tuulien viedä. Löydät uudenlaisen kumppanin, joka käy vaikka kalassa eikä vieraissa. Kaikkea Hyvää Sinulle. Äläkä vain ikinä anna periks!!!
- eikätässävieläkaikki
Voi kulta pieni.Osta miehelles aromipesä, se karkoittaa liialliset lihan himot.
- Jos oot ok
Heitä se pihalle.
Jos ei muuta saa ku pettävän puolison, niin sitten ottaa vaikka omasta
sukupuolesta sen. Jotkut on koittaneet kohdallani
ja kaikkea saa tehdä mutta kiinni ei saa jäädä.
Olen henk.koht kaksi naista pistänyt ulos ja rakastin rakastin..
Ja varmaan vieläkin. Mutta vaikka ikää onkin jo 32 niin tuossa olen 100% absoluuttinen, siinä ei ammattia kysellä. Eikä siitä oo olemassa varianttia.
Toki jos se toimii niin ole tyytyväinen. - Tuli vain mieleen
Meikämummo ei facebookissa pyöriskele enkä tiedä mahdollisuuksista, mutta tuli vain mieleen, että voisiko joku miehesi työtoveri tai oma "kaverisi" tehdä sinulle jäynää facebookissa ja kirjoitella valheita ihan vain miehesi ja sinun välisi katkaistakseen. Löytyykö mustasukkaisia ja kateellisia "ystäviä", sukulaisia tai kylänmiehiä?
Mikäli miehesi oikeasti pettää sinua, eroa. - .
http://koira.aanestykset.fi/pirkka
Käykää äänestämässä :)! - sivullinen hupakko
hei,älä ole naivi ja hyväksy kaikkee,kerro vaan miehellesi,että tiedät mitä hän harrastaa ja puuhaa,pahoitat vaan omanmielenrauhasi,tsemppiä elämääsi ja kesänjatkoja.
- leilaW
Kun luulet kuolevasi ilman miestäsi, olet läheisriippuvainen. Pelkäät yksinäisyyttä. Kun kasvat (henkisesti siis) ja saat lisää kokemusta, itsevarmuutta, niin joku päivä ihmettelet miksi kuvittelit rakastavasi pettävää miestä, miksi edes siedit häntä.
- 2+5
Tää on kyllä niin provo. Jo otsikolla haetaan tunteen purkauksia. Ihan viihdyttävää silti. :)
- kaklfedf
Haha, nolot naiset luulee provoksi kun eivät usko että tollastakin tapahtuu :D Ansaitsette itsekin tulla petetyiksi.
- Happy78
Voi jumalauta. Kuka oikeasti välittää muiden mielipiteistä omasta suhteesta?
Tuskin muuttaa tapojaan. Mutta voiko ketään omistaa? Jos saat kaiken muun tarvitsemasi suhteesta, niin mitä jos hyväksyisit hänet tuollaisena. Kehotan juttelemaan asiasta. Jos olet kovin onneton ja ahdistunut ja et löydä rauhaa niin sitten eroa pian itsesi takia. Itse ajattelen että kukaan ei seksissä kulu ja se ei ole mitään minulta pois, mutta taudit pelottavat tosin en halua lasta mutta olisi se kiva elää terveenä. - Ristiano
Nice post. I http://writingworlds.com/ was checking continuously this blog and I am http://content-creaters.com/ impressed! Very useful information specially http://website-content.net/ the last part :) I care for such info a lot. I was http://topseocopywriting.com/ http://blogs-service.com/ seeking this particular info for a long time. Thank you and good luck.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122