Järjestän kitaratunteja Porissa, kohderyhmänä aloittelijat tai jo jonkin aikaa soitelleet henkilöt jotka haluavat kehittyä paremmiksi soittajiksi. Kerron myös mielelläni niksejä biisien sanoittamiseen ja säveltämiseen jos niihin on tarvetta. Leadia/sooloilua en opeta, pääosassa on komppaaminen/säestäminen. Opetusta mm. genreistä blues, rock, rock 'n' roll, metalli, punk ja pop.
Itse olen soittanut ja laulanut nyt kuutisen vuotta, itseoppineena. Kokemusta on soolo- ja duokeikoista, bändisoittamisesta, katusoittamisesta, bilesoittamisesta yms. Olen myös opettanut aikaisemmin. Multa löytyy akustinen- ja sähkökitara, joita voi tarvittaessa käyttää opetuksessa. Oma kitara olisi silti hyvä hommata mahdollisimman pian. Suosittelen jo tässä vaiheessa lainaamaan kirjastosta opetusdvd:itä ja jotain kirjoja tai vastaavia. Niistä on tosi paljon apua!
Yhteystiedot:
Niklas Eurén
0456788212
[email protected]
Pidän kitaratunteja Porissa!
8
569
Vastaukset
Jos a-molli asteikko mennään ylös harmonisena, niin voiko sen tulla alas pulkalla?
Asia on vaivannut minua kaikki nämä vuodet, ja toivoisin viimein saavan rauhan itselleni.- eialoittelija
Oikein iteoppinut ja kuusi vuotta soittanut, ettei nyt vaan olisi TROLLI ;)
Jos nyt ei sattuisi olemaan trolli niin jos taustalla ei ole soitto-opetukseen perehtynyt ammattilainen niin en kauheasti täällä ilmoittelis, että järjestän kitaratunteja.
Ja lopuksi kysymys, jos ei ole trolli niin kait sulla on se "lupa opettaa" ja jos ei ole niin aika mielenkiintoista meininkiä niin kuin ajateltuna a) ammatillisesti / taidot b)verotuksellisesti (jos meinaat jotain hommasta velottaakin).- Koita kestää--
Joillain on lahjoja ja joillain niitä ei vaan ole..
- tätä
Juntti. Vai oikein lupa pitää olla että saa neuvoa siihen halukkaita. Miten on omien neuvontalupiesi kanssa?
- jsljfljsdfosndfsf
tätä kirjoitti:
Juntti. Vai oikein lupa pitää olla että saa neuvoa siihen halukkaita. Miten on omien neuvontalupiesi kanssa?
Haha, voi pyhä jysäys, että on juntti kun ihmettelee sitä, että jotku tekee töitä ohi verokortin eli kiertää veroja tai opetus on mitä on kenties.
No ei se ole tyhmä joka epäilee asioita vaan se kuka sinisilmäisesti antaa itseään vedätyttää, kenties sinä kuulut näihin vedätettäviin hölmöihin mikä on selvän juntin ominaisuus.
En minä tarvi opetuslupia kun en edes opeta ja teen töitä ihan verokortilla asiantuntijana ja sen työn minkä teen on siihenkin lupa kun on nimet sopparissa ja ammattitaitoa. - 7y787878999797987
tätä kirjoitti:
Niin ja luuletko oikeasti että on kyse ihan ilmaisesta neuvonnasta ;)
Ota ne aivot pois sieltä takamuksesta ja käytä niitä ettei tule tollaisia aivopieruja. - kitaransoittoa
jsljfljsdfosndfsf kirjoitti:
Haha, voi pyhä jysäys, että on juntti kun ihmettelee sitä, että jotku tekee töitä ohi verokortin eli kiertää veroja tai opetus on mitä on kenties.
No ei se ole tyhmä joka epäilee asioita vaan se kuka sinisilmäisesti antaa itseään vedätyttää, kenties sinä kuulut näihin vedätettäviin hölmöihin mikä on selvän juntin ominaisuus.
En minä tarvi opetuslupia kun en edes opeta ja teen töitä ihan verokortilla asiantuntijana ja sen työn minkä teen on siihenkin lupa kun on nimet sopparissa ja ammattitaitoa.Sinä olet se juntti. Mistä hatusta sä tähän veroasioita vedät? Neuvoja ja neuvottavat keskustelkoot siitä keskenään, mitä se tähän kuuluu, juntti.
- savimulkkuset
7y787878999797987 kirjoitti:
Niin ja luuletko oikeasti että on kyse ihan ilmaisesta neuvonnasta ;)
Ota ne aivot pois sieltä takamuksesta ja käytä niitä ettei tule tollaisia aivopieruja.En luule mitään. Raha-asiatko tässä on etusijalla päällimmäisenä? Eivätköhän ko. henkilöt osaa ihan itse keskustella sitten niistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244