tänään?
Mitä ruokana
13
<50
Vastaukset
En oo päättänyt vielä. Ehdotuksia otetaan vastaan :)
Mulla on lautasella ihan just nyt verilettuja, perunasalaattia ja puolukkaa. Juomana sitruunainen kivennäisvesi. Joo on taas kauheat eväät. :-)
Ootko itse tehnyt veriletut ? Huomasin tässä just, että sitä verta myydään sittenkin vielä kaupoissa.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ootko itse tehnyt veriletut ? Huomasin tässä just, että sitä verta myydään sittenkin vielä kaupoissa.
En ole ite tehnyt. Sama homma kun kaalikääryleen kanssakin, valmiina ne nyt menee, mutta valmistaessa hajut tekee pahaa. :-)
Sen takia nyt olen päätynyt lämmitettäviin versioihin näissä ns. tuoksuvissa ruokalajeissa.
Kyllä mä oon kans nähnyt verta joissain kaupoissa lihatiskin yhteydessä pullossa. Harvemmassa kuitenkin. En kyllä ole ite tehnyt kun kerran verilettuja alusta pitäen.teevadit kirjoitti:
En ole ite tehnyt. Sama homma kun kaalikääryleen kanssakin, valmiina ne nyt menee, mutta valmistaessa hajut tekee pahaa. :-)
Sen takia nyt olen päätynyt lämmitettäviin versioihin näissä ns. tuoksuvissa ruokalajeissa.
Kyllä mä oon kans nähnyt verta joissain kaupoissa lihatiskin yhteydessä pullossa. Harvemmassa kuitenkin. En kyllä ole ite tehnyt kun kerran verilettuja alusta pitäen.Mä en ole tehnyt koskaan, mutta nyt harkinnut, kun esikoisella on nyt sellainen kausi, että syö pelkästään eines-verilättyjä, ei juuri mitään muuta.Mutta tuskin ne itse tekemät kelpaisi..
Mut nyt tuli vieras :O Täytyy mennä..yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä en ole tehnyt koskaan, mutta nyt harkinnut, kun esikoisella on nyt sellainen kausi, että syö pelkästään eines-verilättyjä, ei juuri mitään muuta.Mutta tuskin ne itse tekemät kelpaisi..
Mut nyt tuli vieras :O Täytyy mennä..Helppotekoisia itsekin tehdä. Hiukan kyllä eri makuisia. :-) Morjens.
- lunts
Munakasta söin.
- Kyöstix
Parilla jogurtilla ja kahvilla ruokatunnilla. Istumatyö ei paljon kuluta...eväät sen mukaan.
Katsotaan mitä tässä illalla loihtii. Aamulla 2 paahtista ja lasi appelsiinimehua.
Lounaaksi Saarioisten roiskeläppä
Välipalaksi 2 Pätkistä
Päivälliseksi 3 keskikokoista perunaa, noin 100 gr jauhelihaa, ruisleipäsiivu juustolla
Iltapalaksi ruisleipäsiivu meetvurstilla ja juustolla
Lisäksi noin 1 litra kahvia ja 5 sokerin palaa...- ?
Teitkö itse ruuan? 100g jauhelihaa? Ei missään kastikkeessa?
? kirjoitti:
Teitkö itse ruuan? 100g jauhelihaa? Ei missään kastikkeessa?
Yleensä mä olen se joka meillä ruoan tekee, kun se sattuu mua enemmän kiinnostamaan ja se multa paremmin luonnistuukin.
Laiskotti töiden jälkeen sen verran, että ei tullut mitään kastiketta värkättyä.
Tulee noit uusi perunoita syötyä toisinaan ihan sellaisenaankin suolan ja/tai voin kanssa...
Loimulohta torilta ja papan palvia mukaan leivän päälle. Mansikoita litra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1554016Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392627Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte842062Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771884Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2041752- 721065
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n211052- 62763
Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen27759Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon140752