Tiedätkö tyyppisi?

läppäluukku

Tiedätkö hyvin minkälaisista naisista / miehistä pidät ja kenen kanssa suhde toimisi hyvin?
Entä minkälaiset naiset kiinnostuvat sinusta helposti?

Miettimällä nuo valmiiksi säästää aikaa ja pääkoppaa. Jos jonkun naisen kanssa menee sukset ristiin (olen mies), voin sanoa itselleni että ei se yleensäkään noiden kanssa toimi.

Kaikkein parasta on tietysti se ryhmä, jotka sekä kiinnostuvat minusta helposti, että itse kiinnostun heistä.

Ja on se varmaan joku muu ryhmä kuin 17-vuotiaat neitsyet, hei.

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokaus....

      Tiedätkö hyvin minkälaisista miehistä pidät ja kenen kanssa suhde toimisi hyvin?

      - Tiedän hyvin. Mukavaluonteisista, tasaisista, huumoria ymmärtävistä (ei välttämättä sitä itse viljelevistä), pitkälle kouluttautuneista miehistä, jotka viihtyvät itsekseenkin tarpeen tullen ja tekevät ainakin omasta mielestään hyvin mielenkiintoista työtä. Luulen, että tällainen suhde toimisi hyvin, koska olen itse aika samanlainen.

      Entä minkälaiset miehet kiinnostuvat sinusta helposti?

      - Kuvailemani kaltaiset UKKOmiehet.

      • Sam Towyer

        Mä olen ainakin hyvin pitkälti kuvaamasi kaltainen SINKKUmies. Tosin huumoria tulee joskus jaeltua vähän omastakin puolesta, mutta koitan rajoittaa sitä kyllä yleensä... Mun pulma on vaan siinä, että sinun kaltaiset naiset ei ole oikein kiinnostuneet minusta kuitenkaan. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin oikeastaan minkäänlaiset eivät tunnu olevan oikeastaan kiinnostuneita, mutta mutta... tough luck.


      • Huokaus....
        Sam Towyer kirjoitti:

        Mä olen ainakin hyvin pitkälti kuvaamasi kaltainen SINKKUmies. Tosin huumoria tulee joskus jaeltua vähän omastakin puolesta, mutta koitan rajoittaa sitä kyllä yleensä... Mun pulma on vaan siinä, että sinun kaltaiset naiset ei ole oikein kiinnostuneet minusta kuitenkaan. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin oikeastaan minkäänlaiset eivät tunnu olevan oikeastaan kiinnostuneita, mutta mutta... tough luck.

        Harmin paikka. Nyt olen jo sen ikäinen, että kuvailemani kaltaiset miehet ovat jo etsimässä rouvaa numero kaksi ja kantavat mukanaan kaikenlaisia taakkoja ja traumoja edellisistä suhteistaan. Lapsista puhumattakaan. Luo siinä sitten uutta suhdetta, kun ensin käsitellään ex-vaimon huonot puolet ja sitten puserrellaan minua semmoiseen henkiseen muottiin, johon se exä mahtui parhaimpina hetkinään. En mahdu enkä halua mahtua.

        Olisin varmaan jäänyt joskus rakentelemaan suhdetta kehnommistakin palasista, mutta olen sen verran itsekseen viihtyvää sorttia, ettei ole ollut "pakko". Parempi näin, on myönnettävä.

        Kuka kumma on antanut minun kirjoitukseeni miinusta ja miksi?


    • jepjepjeap

      Tiedän hyvin. Minua kiinnostavat pienet romanttiset blondit, joilta löytyy lapsenomaista viatonta itsekkyyttä. Minusta kiinnostuvat pyöreät, avuttomat yksinhuoltajat jotkä eivät syystä tai toisesta onnistu miestä löytämään.

    • Kauneimmillaan 9-13v

      Tiedän tarkalleen minkälaisista naisista pidän.

    • miehenkuvotus

      En kyllä tiedä millaisen naisen kanssa suhde voisi toimia. Luulisin kuitenkin, että hän olisi n. 25-30 vuotias, ruumiin rakenteeltaan pyöreä tai normaali, luonteeltaan rauhallinen ja ajattelevainen. Tärkeimpänä tietenkin, että osaa keskustella ja maailman katsomus koostuu muustakin kuin BB:stä ja muista tosi TV ohjelmista. Taino tällainen olisi oma ihanne kumppani.

      Minusta ei kyllä minkäänlaiset naiset kiinnostuneita parisuhdemielessä ole olleet kymmeneen vuoteen.

    • "Tiedätkö hyvin minkälaisista naisista pidät ja kenen kanssa suhde toimisi hyvin?
      Ulkoisesti pidän semmosista kuten julkkiksista mainitakseni nigella lawson, sinne päin kuitenkin eli pyöreä tai ylipainoinen, mut sairaalloisesta ylipainosta en pidä.

      En oikein tiedä millasen kanssa suhde toimisi hyvin mutta sen tiedän millasen kanssa ei toimi... eli ujon, hyvin estyneen ja hiljaisen kanssa suhde ei tule toimiin (on kokemusta). Luulisin että sellaisen rauhallisen, sopivan puheliaan, oma-aloitteisen, mukavan, hieman määräilevän (sopivasti tossun alla), jne. jotain tuommoista kaipailisin että semmosen kanssa tulis ehkä toimiin.

      "Entä minkälaiset naiset kiinnostuvat sinusta helposti?"
      Semmoset aika lyhyen hoikat... vähän semmoset pahis tytöt, eli tumman puhuvat vaatteet jne. Hankala kuvata sitä enkä kuvaakaan löytäny mut vähän samanlainen tyyli niillä kaikilla tuntuu olevan, eiku joo julkkiksista saana parviainen näyttää vähän semmoselta. Mutta se täytyy sanoa että eivät he kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe