Olen koko ikäni kärsinyt appelsiini-ihosta. Ajattelin sitten et koitan tota spm, otin 4 krt laitetta reisiini, joka ilta ja aamu hieroin niihin tunnollisesti nuxen voitetta. Mieheni on aika ajoin rasvannut ihoni ( normaalilla vartalovoiteella)
En ollut missään vaiheessa viitsinyt sanoa hänelle, et ostin aikoja spm, hän on aina nauranut ettei ne toimi
Tänään pyysin häntä rasvaamaan kroppaani, olin itse huomannut tulokset ja päätin testata huomaako hän, edelleen tietämättäni hoidoista mitään
Hän rasvasi minua ja oli hei. musta nää sun muhkurat on kadonneet todella paljon, mitä sä oot tehnyt ?
Ostan lisää aikoja, minulla tämä ainakin toimi =)
SPM toimii
erittäin tyytyväinen
2
290
Vastaukset
- Kyselijä3
Kertoisitko tarkemmin mikä tää spm on?
- Suomalainen ☺
Oletko Virosta kotoisin vai asutko siellä? sillä sinun kirjoituksesi kertoo sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122