Näin toimii Saunalahden 4G-yhteys!

Juhuu!

Hankin saunalahdelta 4G-nettitikun ja 4g-liittymän läppäriini. Elisa Shopitista luvattiin aivan hirmuisia tiedonsiirtonopeuksia. Puhuttiin 50 megasta. Sanottiin, että koska asun keskellä Vantaata, jossa 4G toimii täydellisesti, netinkäyttöni on läppärillä samaa luokkaa kuin kiinteällä laajakaistalla parhaimmillaan.

Kaikki tietokoneen säädöt ovat nyt kunnossa. Ajurit toimivat. 4G ottaa yhteyden Saunalahteen. Mikään asetuksissa ei ole väärin. Tässä vähän näkymää Saunalahden 4G-tiedonsiirtonopeuteen:
http://tinypic.com/view.php?pic=25hlrh5&s=6

Taustalla pyörii esimerkinomaisesti Firefox-selaimen lataus. Katsokaa kuvasta, mitä lukemia Saunalahden 4G näyttää.

28

212

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vit.ttaako

pahasti?

• Juhuu!

V´tuttaa kohtalaisen paljon. Ei vähän.

• Ei.

En tajua vielä koko Totuutta. Tapan kyllä itseni, jos siihen on tarve.

• Päivystävä juristi

olette julkituonut asiakkaan ja saunalahden välistä luottamuksellista tietoa, tarkoituksenanne puuttua saunalahden yritystoimintaan. Tämä on yksiselitteisesti rikollinen tietosuojakäytännön rikkominen ja johtaa juridisiin seurauksiin, kunhan yritystoiminnan vahingoittamiseen tähtäävien tietojen levittäjän henkilöllisyys selvitetään. Voitte varautua pikaiseen yhteydenottoon saunalahden juristien tahi poliisin toimesta.

• Hasta persettäs.

Juristina esiintyminen on rikos.

• Juhuu!

Nyt on asiaintila sillä tavalla, että kirjoitan tänne TOR-sipulireitittimen kautta. Tästä johtuen minun täytyy pahoitella sitä asiaa, että ei ole olemassa sellaista tahoa, joka kykenisi selvittämään minun henkilöllisyyteni. Hyvää aamunjatkoa jurristille.

• Minä en kirjoita.

Minä Kirjoitan Ajattoman Jumalan Kautta.

• ajattelija.

ajaton ei kirjoita.

• väärä profeetta.
        ajattelija. kirjoitti:

ajaton ei kirjoita.

Oikeakin tulee Ajallaan. :)

• Turpa kiinni,

Kuksaa2!

• hintansa väärti

Ystäväiseni, minullakin oli nettitikku kun jouduin odottamaan tätä kiinteää
      yhteyttä, se temppuili koko ajan, esim, näitä kirjoituksia ei saanut läpi,
      kuin sattumalta, olen kuullut ettei tikut toimi muillakaan yhtiöillä.
      Hanki kiinteä yhteys, maksaa se nyt vähän enemmän mutta säästää hermoja.

Tikku oli muistaakseni 12e ja tämä 30e, mutta ei ole ollut mitään ongelmaa.

• no Perkele

en tajua näitä aivopesulaitteita oikein mitenkään.

• On se nopee...

Firefoxin alaslataus 31,8 KB/sekunnissa! :)

• ;D

Miten se voi olla noin hidas?

• Juhuu!

Kun katsot kuvan alareunaa, löydät vielä matalampia lukuja kuin tuo Firefoxin latausnopeus! Sieltä löytyy normaalin 4G-nettiyhteyden vauhti Saunalahdella:
        383.86 kilotavua sekunnissa! Sehän menee jo pelleilyn puolelle!

• 34g

Siinähän lukee HSPA joten mokkula on kiinni 3G verkossa, eikä 4G niinkuin pitäisi.
      4G verkkojen "kattavuus" onkin sitten oma juttunsa..

• Siinä on vain

se juttu, että kun ollaan keskellä parasta ja kattavinta 4G-aluetta ja maksetaan 4G:stä, niin silloin ei VOI olla 3G käytössä. Sitten on vielä sekin juttu, että EDES 3G EI OLE oikeasti noin hidas!

• Ei niin
        Siinä on vain kirjoitti:

se juttu, että kun ollaan keskellä parasta ja kattavinta 4G-aluetta ja maksetaan 4G:stä, niin silloin ei VOI olla 3G käytössä. Sitten on vielä sekin juttu, että EDES 3G EI OLE oikeasti noin hidas!

Tulokset
        Latausnopeus Lähetysnopeus
        6,1 Mbps............714,7 kbps

Mulla just mitattuna 8MB:n mokkulalla (saunalahden tuplalaajakaista)
        enkä asu minkään ison taajaman keskustassa.

• Sonera toimii

kunnolla. Suosittelen.

• 21

ja paljonpa siitä surinan nopeudesta on hyötyä kun siirtoraja tulee vastaan.

• Ja NIISTÄ liittymist

Ei pääse ees eroon, pakko vain maksaa.Vaikkei ees käyttäisi.

• Aktiivi-asiakas!!!

Vale. Jos liittymät antaa noin heikkoja nopeuksia, ota kuvakaappaus, kaksi todistajaa, tee kirjallinenreklamaatio sekä kuluttajavirastoon, että operaattorille. Kysymyksessähän on petos, eikä 4 G saati edes 3 G ei edes 2 G mokkulayhteys.

Itse olen purkanut samalla menettelyllä 2 sopimusta. Palasin kiinteään linjaan jossa tässäkin jouduin vääntämään hinnan alas. Lupasivat 20 Mbits ja ei tullut sisään edes 10 Mbits. Tuli vaan 8,88 Mbitsiä. Sopimus muutettiin 10 Mbitsin yhteydeksi.

• Nosto.

.

• nncbbvvkkbbjm

Kaikki nuo langattomat on kaupungeissa hitaita. Liikaa käyttäjiä. Maalla toimii nopeasti, eikä tänne kiinteää edes saisikaan.

• Late Lapista.

Minulla on DNA,n nettikeppi lisä antennilla ! Ja se toimii moitteettomasti.

Late Lapista. SSSS Ry!

• Valten varmat

Tuossahan käytetään Applen OS X -käyttistä,kun tiedostomuoto on .dmg Firefoxin osalta,,,mikä kone?
      Miksi verkkovierailu ?

• Juhuu!

Aivan oikein, Applen kone käytössä, helppo päätellä. Saunalahti näyttää minulla aina verkkovierailua, ja on aina näyttänyt, kun nettiyhteys kytketään. Silti kyse ei ole roamingista eikä siitä tule ylimääräistä laskua. Selitäpä se.

• HSPA+

on suomeksi:

HAISTA SINÄ PASKA ASSHOLE!

990 ON IHAN NOLLA!

t. Kaapeli/Letkumies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      236
      738
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      396
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41