nettiin ? Osallistuin moiseen mut olin niin humalassa. Että haluaisin et minua ei nettiin laiteta esille. Toivottavasti laitetaan vasta seuraavissa karsinnoissa. Ja onko ne videot sitten sellaisia että ihmiset niitä alle arvostelevat ? selvinpäin en olisi kisaan osallistunu. mut kännissä en älynny olla menemättä
Meneekö tähtiartistikisan alkukarsintojen laulajat videolle
5
182
Vastaukset
- laulaja.
Enpä siis mielellään ehkä menisi jatkossa mihinkään karsintaan. Etenkin jos tuo kännivideo laitetaan nettiin. Liekö täällä ketään jotka kisasta jotain tietäisivät
- akkaapäälle
Soita suoraan Kekelle tai Tarjalle, ja kerro että jätät kisan kesken...:) Niin minä tekisin.
- ...
No niin kait se on tehtävä jos ne videot siis menee nettiin ?!?!? Tiiätkö meneekö varmasti vai meneekö vasta aluekarsinnassa ?
- KK
Ei mene alkukarsinnan laulut nettiin, vaan vasta aluekilpailun videot. Voit olla siis ihan rauhassa, mutta kovin humalassa esiintyminen ei karaokekilpailuissa ole mielestäni mukavaa kuunneltavaa. Ilmeisesti kuitenkin et ollut liikaa, kun kerran antoivat laulaa:D
- akkaapäälle
Mun mielestä menee heti alkukarsinnassa..:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516