Odotatteko naisen olevan hyvä kokkaamaan, jos hän on vähän muodokkaampi joistain kohdin?
Kysymys miehille
10
122
Vastaukset
- YTM
Ei. Hyvä ja terveellinen ruoka pitää hoikkana, pakastepitsat lihottavat.
- ap.
Niin... perinteisesti maalaisemännät ovat olleet vähän pyöreähköjä ja ajattelin, että joku mies voisi vetää ulkonäöstäni sellaisen päätelmän, että olen kova kokkaamaan, mutta asia ei ole ollenkaan niin.
- ,....,
Hyvää ja terveellistä ruokaakin voi syödä liikaa, jos "kylläisyyskeskus" ei toimi..Jos syö pakastepitsan päivässä eikä muuta, se ei välttis lihota.
En oleta että on, mutta yleensä kait on? Mun kokemuksen mukaan. Ainaki mulle yleensä sillon maistuu naisen kokkailut jos on muodokas, kun parempi todennäköisyys on sillon siihen että olis samankaltainen ruokamaku... kuin jos vertaa esim. hoikkaan naiseen, jolla voi olla aika erilainen ruokavalio kuin ittellä on.
- Röyh.
Ei...pullea nainen vain syö liikaa eikä vältä naiseudestaan.
Oletan hänen olevan huono liikkumaan.
Tosin yksi kondiittori neiti tulee mieleen... Olihan hyvät munkit ja piirakat. Se myös söi niitä aika paljon.
- pitsaa
Muodokkaampi jostain kohdin? Itse olen nilkoista muodokas mutta en ole mitenkään hyvä kokkaaja.
Kokkaustaidoista ei voi olla varma, mutta ainakin se kertoo hyvästä ruokahalusta.
- 9
tuntemani pyöreä nainen ei osannut kokata lainkaan. lisäksi ei syönyt ns. virallisesti käytännössä mitään, vain salaatteja. ilmeisesti sitten salassa herkutteli suklaalla ja jäätelöllä.
kertoo hyvästä ruokahalusta? ei tässä tapauksessa. eikä ollut lupsakkakaan - yritti estää minulta herkuttelun ja syytti omasta ylipainostaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1232501Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12058Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191406- 811208