Odotatteko naisen olevan hyvä kokkaamaan, jos hän on vähän muodokkaampi joistain kohdin?
Kysymys miehille
10
134
Vastaukset
- YTM
Ei. Hyvä ja terveellinen ruoka pitää hoikkana, pakastepitsat lihottavat.
- ap.
Niin... perinteisesti maalaisemännät ovat olleet vähän pyöreähköjä ja ajattelin, että joku mies voisi vetää ulkonäöstäni sellaisen päätelmän, että olen kova kokkaamaan, mutta asia ei ole ollenkaan niin.
- ,....,
Hyvää ja terveellistä ruokaakin voi syödä liikaa, jos "kylläisyyskeskus" ei toimi..Jos syö pakastepitsan päivässä eikä muuta, se ei välttis lihota.
En oleta että on, mutta yleensä kait on? Mun kokemuksen mukaan. Ainaki mulle yleensä sillon maistuu naisen kokkailut jos on muodokas, kun parempi todennäköisyys on sillon siihen että olis samankaltainen ruokamaku... kuin jos vertaa esim. hoikkaan naiseen, jolla voi olla aika erilainen ruokavalio kuin ittellä on.
- Röyh.
Ei...pullea nainen vain syö liikaa eikä vältä naiseudestaan.
Oletan hänen olevan huono liikkumaan.
Tosin yksi kondiittori neiti tulee mieleen... Olihan hyvät munkit ja piirakat. Se myös söi niitä aika paljon.
- pitsaa
Muodokkaampi jostain kohdin? Itse olen nilkoista muodokas mutta en ole mitenkään hyvä kokkaaja.
Kokkaustaidoista ei voi olla varma, mutta ainakin se kertoo hyvästä ruokahalusta.
- 9
tuntemani pyöreä nainen ei osannut kokata lainkaan. lisäksi ei syönyt ns. virallisesti käytännössä mitään, vain salaatteja. ilmeisesti sitten salassa herkutteli suklaalla ja jäätelöllä.
kertoo hyvästä ruokahalusta? ei tässä tapauksessa. eikä ollut lupsakkakaan - yritti estää minulta herkuttelun ja syytti omasta ylipainostaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497