nainen pelkkä ystävä miehelle?

kide

Hei oikeesti, toivoisin, että joku mies voisi vastata tähän, että onko todellakin mahdollista, että nainen voi olla kaveri siis vaan kaveri miehelle ja toisin päin? Jos molemmat seurustelevat tahoillaan ja yhteisenä asioina on urheilu samassa lajissa. Vai onko kyseessä vaan hämäys ns avoimesta suhteesta heillä keskenään ja muiden osapuolien pettäminen?

16

1011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä voi olla, miksei voisi? Toista kohtaan tunnettua satunnainen seksuaalinen kiinnostus ei välittömästi tapa ystävyyttä tai muuta sitä joksikin muuksi, varsinkaan jos se ei johda tekoihin.

      Itselläni on paljon eri-ikäisiä kaverittyttöjä, niin varattuja kuin sinkkujakin. Joihinkin ystäviini olen ihastunut, muttei saadut pakit kaataneet ystävyyttä, pikemminkin vahvistivat sitä. Olen tavannut paljon naisia, joiden seurassa kyllä viihdyn, mutten tunne mitään vetovoimaa heitä kohtaan. Joihinkin ystäviini olen myös ihastunut, muttei saadut pakit kaataneet ystävyyttä, pikemminkin vahvistivat sitä.

    • Kyllä voi. Itse olen huomannut, että useimmat ystävistä (ei sekoiteta kavereihin) ovat naisia. No joo, parin kanssa on seksiäkin ollut. Eikä sitä oikein voine välttäkään.. Jos mies ja nainen ovat hyviä ystäviä, niin siinä on kyllä oltava varovainen.
      Parhaan pitkäaikainen ystäväni kanssa ollaan oltu sängyssä asti, mutta järki voitti jossain vaiheessa; ei saa tehdä näin. Nukuimme siis.

      Noh, lähdin nyt vähän liian syvälle, kavereita toki voi olla ilman turhaa huolta. Ystävien kanssa todennäköisesti voi sattua vahinkoja..
      Ja oletan että olet suht nuori joten pienenä neuvona: Älä ikinä ala parisuhteeseen oikean ystävän kanssa. Se pilaa ystävyyden(kin).

    • rippe08

      Minusta voi olla et nainen ja mies on kavereita ja pelkästään kavereita keskenään,se voi liittyä yhteisiin harrastuksiin tai muuhun..enkä usko et kyseessä on hämäys tai jotain muuta häikkää.eli nainen ja mies voi olla kavereita ja toisinpäin..

    • k-48

      Olen Miehenä töissä naisvaitaisella alalla ja kyllä naiskavereita riittää siis kavereita!

    • Kaizu_P

      Voi olla.
      Miehenä kerron omasta ystävyydestäni naisen kanssa. Jä todella isolla Y:llä.
      Harrastukseni parissa olen ystävystynyt todella hienon ihmisen kanssa. Hän on todellinen ystävä.
      Viihdyn todella hyvin Hänen seurassaan ja tunnen olevani todellisen hengenheimolaisen kanssa. Joskus huumorimme menee kovinkin eroottisväritteiseksi, mutta se ei koskaan ole mennyt piiruakaan itse asian suuntaan.
      Arvostan ja kunnioitan Hänen perhettään (mukava mies ja kaksi upeaa lasta) todella paljon. Itse en voisi koskaan edes kuvitella Hänen kanssaan mitään sellaista, joka vaarantaisi Hänen perheensä tai oman avioliittoni. Kunnioitukseni Häntä kohtaan on niin suuri.
      Itseasiassa tilanteissa, joissa Hän joutuu seksuaalisen häirinnän kohteeksi, loukkaannun asian tietooni saadessani todella paljon. Ei sen vuoksi, että olisin mustasukkainen. Lähinnä kenties siksi, että kaikki mikä saattaa satuttaa Ystävääni, satuttaa myös minua. En voi sille mitään.
      Naisena Hän on viehättävä ja puoleensavetävä, sitä en kiellä. Kuitenkin joka tapauksessa ystävyytemme on minulle niin TÄRKEÄ, etten voisi kuvitellakaan lähenteleväni Häntä tai ehdotella Hänelle seksiä.
      Joskus, kun Hän ei esimerkiksi vastaa puhelimeen tai viesteihin, pelkään jollain tapaa loukanneeni Häntä. Tuolloin tulee kipeä tunne, että olenko menettämässä Ystäväni. Olenko tehnyt tai sanonut jotain väärin? Olenko tahtomattani loukannut Häntä?
      Kuitenkin... Ystävyytemme on niin kestävä, että kaikista tällaisista tilanteista olen helpottuneena huomannut miettineeni turhan synkästi.

      Eli. Mikäli sekavasta kirjoituksestani selviää, niin nainen voi todellakin olla ystävä miehen kanssa.

    • Kide

      Kiitos teille kaikille asiallisista vastauksista! Terv. Alkuperäinen

      • Kokemustatäälläkin

        Minun miehelläni on ollut muutaman vuoden verran ystävyyssuhde entiseen työtoveriinsa, joka on siis nainen. Molemmat harrastavat samaa urheilulajia, joten ystävyys sai alkunsa siitä ja se on edelleenkin koko suhteen sisältö. Alkuun olin mustasukkainen mutta pitkä liitto mieheni kanssa, luottamus sekä se tieto, että tämä nainen myös on tahollaan parisuhteessa, helpotti ajan kanssa mustasukkaisuuden tunteita. Olen iloinen että miehelläni on moinen ystävä ja tiedän, että hän toisinaan purkaa ystävälleen parisuhteeseemme liittyviä murheita. Tämä nainen on ollut kuuntelijana ja tukena mutta ei ole puuttunut mihinkään sen kummemmin. Nykyään olen jo itsekin tutustunut tähän naiseen ja olen ilokseni voinut todeta, että mies ja nainen todellakin voivat olla vain ystäviä :)


      • fuibxdsyillhvjlifdethx
        Kokemustatäälläkin kirjoitti:

        Minun miehelläni on ollut muutaman vuoden verran ystävyyssuhde entiseen työtoveriinsa, joka on siis nainen. Molemmat harrastavat samaa urheilulajia, joten ystävyys sai alkunsa siitä ja se on edelleenkin koko suhteen sisältö. Alkuun olin mustasukkainen mutta pitkä liitto mieheni kanssa, luottamus sekä se tieto, että tämä nainen myös on tahollaan parisuhteessa, helpotti ajan kanssa mustasukkaisuuden tunteita. Olen iloinen että miehelläni on moinen ystävä ja tiedän, että hän toisinaan purkaa ystävälleen parisuhteeseemme liittyviä murheita. Tämä nainen on ollut kuuntelijana ja tukena mutta ei ole puuttunut mihinkään sen kummemmin. Nykyään olen jo itsekin tutustunut tähän naiseen ja olen ilokseni voinut todeta, että mies ja nainen todellakin voivat olla vain ystäviä :)

        Olen itse myös tutustunut...
        miksi miehillä om niin vaikea esitellä nais puolisia ystäviään omalle naiselle?? ollaa 8 vuotta seurusteltu, mieheni ei Ole yhtäkään naispuolista ystävää näyttänyt. Minä olen jo 16 vuotiaasta asti pyörinyt ison jätkä lössin kanssa jotka ovat aina olleet myös parhaita ystäviäni ja raahasin mieheni heidän eteen jo parin päivän tapailun jälkeen.. Kun he hyväksyivät oli myös minun helpompi mieheeni luottaa..
        Joten miksi miehet ei tee näin??


      • ...................
        fuibxdsyillhvjlifdethx kirjoitti:

        Olen itse myös tutustunut...
        miksi miehillä om niin vaikea esitellä nais puolisia ystäviään omalle naiselle?? ollaa 8 vuotta seurusteltu, mieheni ei Ole yhtäkään naispuolista ystävää näyttänyt. Minä olen jo 16 vuotiaasta asti pyörinyt ison jätkä lössin kanssa jotka ovat aina olleet myös parhaita ystäviäni ja raahasin mieheni heidän eteen jo parin päivän tapailun jälkeen.. Kun he hyväksyivät oli myös minun helpompi mieheeni luottaa..
        Joten miksi miehet ei tee näin??

        Koska suurin osa naisista käy ylikierroksilla jo siinä vaiheessa, kun kertovat, että samassa työpaikassa on töissä naisia, joiden ikä on haarukassa -10. Turhaa draamaa.


      • Kokemustatäälläkin kirjoitti:

        Minun miehelläni on ollut muutaman vuoden verran ystävyyssuhde entiseen työtoveriinsa, joka on siis nainen. Molemmat harrastavat samaa urheilulajia, joten ystävyys sai alkunsa siitä ja se on edelleenkin koko suhteen sisältö. Alkuun olin mustasukkainen mutta pitkä liitto mieheni kanssa, luottamus sekä se tieto, että tämä nainen myös on tahollaan parisuhteessa, helpotti ajan kanssa mustasukkaisuuden tunteita. Olen iloinen että miehelläni on moinen ystävä ja tiedän, että hän toisinaan purkaa ystävälleen parisuhteeseemme liittyviä murheita. Tämä nainen on ollut kuuntelijana ja tukena mutta ei ole puuttunut mihinkään sen kummemmin. Nykyään olen jo itsekin tutustunut tähän naiseen ja olen ilokseni voinut todeta, että mies ja nainen todellakin voivat olla vain ystäviä :)

        Veikkaan että panevat toisiaan.


    • m33197x

      Mulla taas on tällänen tilanne et olen liian ujo ja kiltti muutakun ystäväksi, ystävinä mulla on naisia, mutta jostain syystä kukaan ei halua edes ajatella suhdetta kanssani koska ollaan hyviä ystäviä, usein haaveilen että löytäisin täysjärkisen naisen joka osaisi ajatella myös tunteillaan, ei olisi katkera eikä vihaisi mitään, sellainen nainen joka olisi lempeä, positiivinen, luottavainen, rauhallinen, energinen, tahdikas ja peto sängyssä, mutta haaveisiin ne nyt vaan tuntuu jäävän...

    • panojussi

      Ei voi. Pildero on sillä mielessä. Ehdotapa sille seksiä, sillähän se selviää. Karverit kun ei paneskele, paitsi panokaverit.

    • Homot voi

      Heterot ei voi.

    • Epävarmuutta

      Minä haluaisin kuulla mielipiteitä (mieluummin rakentavia) seuraavasta asiasta. Ihminen syntyy miehen ja naisen rakennusaineista, eli hänessä on äitiä ja isää. No, ajatellaanpa että mies kohtaa viehättävän naisen jonka kanssa haluaa intiimin suhteen. Suhde kehittyy lopuksi sille asteelle että mies harrastaa naisen kanssa seksiä. Eikö ole tarkemmin ajateltuna niin, että silloin mies ei harrasta seksiä pelkästään tuon naisystävän kanssa vaan samalla myös naisen äidin ja isän kanssa?

      Tämä ei ole mikään pilaviesti vaan vilpitön kysymys johon haluan kannanottoja.

    • melonitki

      Edellisen kanssa ollaan samoilla linjoilla (olen mies) Minua itseäni kiusaa sellainen asia , kun vaimon hyvä ystävä (eronnut) monesti tulee meille kylään kun vaimoni on esim. työssä tai muuta. Olen pysynyt asialinjalla mutta monesti käy mielessä syntiset ajatukset kun hän on todella hyvännäköinen nainen. Kesällä hän tuli kun yksin olin kahvittelemassa takapihalla ja tuli halaamaan , niin kuin aina. Sinikalla oli lyhyet ulkoiluhousut jalassa ja pieni toppi peitti rintoja. halattaessa sanoin hänelle , että onpas täällä tosi melonit hän totesi haluaisitko syödä melonia.

    • Iso aisa

      Ei voi olla vain kaveri tai toisinpäin. Ei toimi yli ajan. Se on nähty niin monta kertaa omakohtaisesti ja puolison häsläyksissä. Nytkin sillä on pari ystävää jonka kanssa harrastavat A ja B-rapun touhuja kun näkevät. Toisen se tapaa kerran pari vuodessa ja tämä ulkomaalla elävä harvemmin. Ei se muuten haittaa mutta kun toi kotiin kerran tuliaisena herpes simplexin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe