Surullinen ja katkera mies

Vihan voimalla eteen

Erosta exän kanssa on nyt jo useampi kuukausi ja tunteet eivät ole laantuneet mihinkään. Etäisyyden takia emme oikeastaan koskaan näekään enää mutta olemme kuitenkin vielä puhe väleissä. En usko, että meidän välillä tulee olemaan enää mitään suurta mutta kuitenkin pienessä toivossa olen elänyt (en usko, että hänen nykyinen kumppaninsa tulee olemaan lopullinen). Alkaa kuitenkin jo pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä haaveilu hänestä.(Ihanasta naisesta)

Olisin kiitollinen jos kykenisin poistamaan tunteeni häntä kohtaan ja olla vain kaverina mutta vieläkään en ole saanut minkäänlaisia tuloksia aikaiseksi. Nyt viime aikoina mielessä on pyörinyt ajatus, että sulkisin hänet kokonaan pois elämästäni. En kuitenkaan ole koskaan pitänyt hyvästeistä ja en oikeasti haluaisi menettää niin hyvää persoonaa kavereistani. Kyyneleitä onkin puserrettu viime aikoina kun olen ajatellut asiaa.

En oikeastaan tiedä, että mitä haluan saavuttaa kirjoittamalla tänne. En usko, että kukaan pystyy vakuuttamaan minua sulkemaan häntä pois. Olisiko kellään kenties jakaa tarinoita onnistumisista vastaavanlaisissa tilanteissa? Oletteko onnistuneet unohtamaan tunteet toiseen ja olemaan aidosti vain kavereita? Niin kauan kun minulla vielä näitä tunteita löytyy niin en usko voivani olla oikea kaveri vaan olen "muka kaveri" toivoen koko ajan salaa, että hän ottaisi minut takaisin. Voisi kai sanoa, että yhteen paluu on vielä ykköstoiveena ja hyvänä kakkosena tulee tunteiden unohtaminen ja aito kaveruus.

Pahoittelen vielä sekavaa tekstiä, vähän vaikea aihe puhua.

14

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä jatkuu...

Kyllä se ohi menee,unohda koko juttu...

• Tähtisilmä :)

Minä en pystynyt tekemään muuta, kun sanomaan hyvästit. Yhteydenpito vain sai ikävöimään, ja toivomaan turhaan jotakin sellaista, mikä ei enään ole mahdollista. Edelleen kaipaan häntä, mutta uskon, että pikkuhiljaa elämä asettuu taas omille raiteille, kun aika tekee tehtävänsä. Ole surullinen, mutta unohda katkeruus, se tekee sinut vain kipeäksi, etkä silloin ainakaan voi auttaa itseäsi.

• Aika parantaa

Kiitos, star ice:)))

• yks vaan
        Aika parantaa kirjoitti:

Kiitos, star ice:)))

korjaa,,, star eye :)

• saa elää...

vaihda hyvä (mies) akkaa.. maailma on naisia täynnään ja luonto on tarkoittanut ne meille .. on pyhäinhäväistystä olla käyttämättä niitä, koska luonto on niin tarkoittanut...

elämän tarkoitus on jatkaa elämää..

• hhhhhhhhhhhhhhy

Juu! Vähän samaa mieltä edellisen kanssa. Täysin ei kannata kirvestä heittää vielä kaivoon, mutta kyllä eteenpäin pitää mennä. Kyllä joku toinenkin vielä sattuu kohdalle.

• karvalaukkua riittää

Aika vätystelijä oletkin, kyllä pitää ihmiseltä löytyä selkärankaa jättää menneet menneiksi. Ei auta itku markkinoilla, alahan elää tätä päivää ja hae uusi.
      Ensin haet vaan seksiseuraa ja näytä niile, kuinka tosimies köyrii, siitä se sitten lähtee taas liikkeelle.

• Äitii tuu pyyhkiin

Täällä yksinäiset lapin joonaat neuvoo toisiaan,silitänkö päätä kanssa.
        Voi pikkusta..

• Kiinnostasko sulla 19v poka ivalosta ;D

• pläyeri

Kyllä se siitä, olen ite kokenut saman ja helpoin on ko ei ole missään tekemisissä. Eti uus hellu niin kyllä se vanha unohtuu.

• Löpö 4334

En saa hän vaan pois mielestäni,muuten ok juttuja..
        En ole aikoihin tavannut,hänen kaltaistaan naista...

Lupaa että et unohda minua,ehkä vielä joskus tavataan..

Aistin sinut voimakkaampana kuin koskaan,
        miksi taistelet vastaan,
        etkö voi tulla lähelleni.
        Anna nuo kiivaat tunteesi tulla minuun,
        tahdon kokea sen tulena sielussain,
        hellänä kosketuksena ihollani,
        kaipauksena sydämessäin!
        Ole minulle se ainoa,
        vangitse minut sisimpääsi,
        lukitse sydämeesi!
        Rakasta minua! rakasta edes vähän,tähti silmälle...

• Ehkä...
        Löpö 4334 kirjoitti:

En saa hän vaan pois mielestäni,muuten ok juttuja..
        En ole aikoihin tavannut,hänen kaltaistaan naista...

Lupaa että et unohda minua,ehkä vielä joskus tavataan..

Aistin sinut voimakkaampana kuin koskaan,
        miksi taistelet vastaan,
        etkö voi tulla lähelleni.
        Anna nuo kiivaat tunteesi tulla minuun,
        tahdon kokea sen tulena sielussain,
        hellänä kosketuksena ihollani,
        kaipauksena sydämessäin!
        Ole minulle se ainoa,
        vangitse minut sisimpääsi,
        lukitse sydämeesi!
        Rakasta minua! rakasta edes vähän,tähti silmälle...

sinä olit meistä kahdesta se, joka unohdit, siksi et enään muistanut, mitä silloin lupasit.

• ja.ja.ja lo

Enään olen vain helvetin vihainen,,,vitun 5pennin huora...Toivottavasti sun uus ukko on isompaa kaliberia kun tuun vetään sitä turpaan. Eikä ivalolaiset tykkää susta yhtään ne pitää suo just sinä minä oletkin..perseenjako kone..Teit musta rikosilmoituksen enkä oo koskenut suhun sormellakaan..Päinvastoin kuppasit muo kunnolla.

• Kaikkea hyvää..

Voimia sinulle. Joka pettää/rakastuu toiseen kerran ...tekee sen toistekkin ...niin se menee. Sinuna en haikailis hänen perään enää.Sydänsuruja vain hommaat lisää.
      Elä aika omillas ja sitten olet valmis uuteen suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe