http://www.youtube.com/user/hejaninni
En siis ole ryhtymässä laulajaksi, omaksi (sekä jotka diggaavat) iloksi laulan. Tiedän, että ääneni on hento ja epäpuhdas, vinkkejä tahtoisin kehittämiseen yms. :) Kommenttia kehiin!
Mitä mieltä äänestäni? (covereita)
4
128
Vastaukset
- tykkäsin paljon
Jos siis nuo 7 cover biisiä oli sun (siis ne kaikki missä ei ollut mitään kuvaa, toi sun linkki kun ei mee niihin ladattuihin videoihin nyt suoraan), niin sanoisn näin ihan taviksena, että sulla on todella hyvä ääni ja oikein huutomerkillä tuo hyvä.
- hejaninni
Oho, niinpä tosiaan, meni vähän väärin linkki, mutta sieltä laulunäytteet löytyvät. Kiitos paljon mielipiteestäsi!
http://www.youtube.com/user/hejaninni/videos- epätoivoinen
Hyvä kun korjasti linkin ja minä täällä yleensä anna aina palautetta, jos huomaan täällä noita näytteitä. Tosi vähän täällä tulee käytyä, mutta omat näytteeni ovat tuolla vähän alempana nimimerkillä "epätoivoinen laulaja" ja ne näytteet eivät kyllä yllä lähellekkään tuota sinun tasoasi. :) :).
Minusta sinä olit siis niin hyvä, ettei paljoa tarvitsisi kyselläkkään.
- Bassobaritoni
Hei vaan Ninni,
Kuuntelin äsken vain tuon My Heart Will Go On:in ja siitä kommenttini:
erittäin sävelpuhdasta, hieno äänenväri, heleä vibrato. Sori, että olen eri mieltä kanssasi mutta äänesi ei ole hento etkä laula epäpuhtaasti. :)
Kehitettävää: kyseisessä laulussa kun tulee niitä pitkiä nuotteja, niin anna sen äänesi soida vaan pitkään, älä pysäytä sitä kesken nuotin. Sitten nuo R & B maneerit (teet kurkullasi ylimääräisen äännähdyksen sanan alussa) - luovu niistä. Ymmärrän kyllä, että jenkkilän suunnalla moni ikäisesi käyttää niitä, mutta ne eivät tuo laululle lisäarvoa. Minun mielestäni saat tulkinnastasi paremman kun keskityt artikulointiin ja suoraan ääneesi enemmän.
Lauloitko kovin pienessä tilassa? Jos mahdollista, laula isossa huoneessa tms. jossa seinät ja lattia kiveä. Huomaat itsekin eron.
Ja tietenkin, laulutunnit auttavat paljon. Vaikkakin vain omaksi iloksi laulat, mutta kokemuksesta tiedän, että laulutunnit tuovat lisäiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709