Mistä löytäisi supran skytop kenkiä?
Supra
19
7646
Vastaukset
- supra-finland
www.supra-finland.com
- jamppa44
Kauanko toimituksessa menee??
- JnxDzn
^^ mm fake suprii :DDDD
- AAPPA12
Onkos toi www.supra-finland.com luotettava? onkos jollakin kokemusta tuolta tilaamisesta?
- Skytop2
no.. voisin melkein sanoa että tuolla supra-finlandissa on feikkejä kenkiä... sillä hinnat ei ole kohdillaan ja tuolla on PALJON sellaisia tuotteita mitä ei edes supran virallisilla sivuilla ole (toki ne voi myydä tuotteita mitkä on supran virallisilta sivuilta vedetty pois myynnistä, mutta sanoisin että tuolla on feikkejä) jos haluaa luotettavia, niin mm. itse olen tilannut def-shopista supra skytop 2
- Jannn
Onks toi supra-finland.com iha luotettava sivu?
- afseh
http://kengatnetista.org/kengät/etsi/?word=supra skytop
tuossa ainakin luotettavia. supra-finland.comista en osaa sanoa - Hyvästi rahat
Supra-Finland.com on feikkimyyjä!
Tytär osti kengät ja sai halvat muovikopiot. Sivu löytyy virallisten sivujen mustalta listalta!!
Varokaa!!- Hyvästi rahat
Onneksi saimme PayPal:in kautta maksaneena rahamme takaisin näistä feikki kengistä!
- Want my money back
Hyvästi rahat kirjoitti:
Onneksi saimme PayPal:in kautta maksaneena rahamme takaisin näistä feikki kengistä!
Mitä teitte, että saitte rahat takaisin? :)
- Anonyymi
Mistäs tämmöinen lista löytyy? Ois kiva tsekata itsekkin.
- Anonyymi
Hyvästi rahat kirjoitti:
Onneksi saimme PayPal:in kautta maksaneena rahamme takaisin näistä feikki kengistä!
Kai palauttitte kengät myyjälle?
- GreenPassion
Mun mielest Supra Passion nimiset kengät on parhaat.
- Kokemust
Kaupasta
- Anonyymi
Tilasin suprasuomi.top sivulta 43 supra skytop kengät ja kuukauden odottelun jälkeen postiin saapui aurinkolasit, en aio enää tilata kyseiseltä sivulta yhtään mitään. Kusetusta koko homma
- Anonyymi
Sama täällä feikki raybanit tuli
- Anonyymi
Spartoo.fi myy Suoran kenkiä
- Anonyymi
Itehän tilasin 3 kengät ja pipon suprasuomi.com. Joku otti 130e rahoja välistä eikä ne ees koskaan mennyt sinne sivulle asti :D vittu mikä puulaaki
- Anonyymi
En suosittele tilaamaan suprasuomelta mitään, mult just tosa pari kuukautta sit kusetettiin 70€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532