sinulla on meedion kykyjä tai oletko itse huomannut, että olisit tiennyt ennnalta mitä tulee tapahtumaan.
Onko sinulle sanottu, että
16
69
Vastaukset
- Jep.
kun kerran tein musiikki alotuksen, tuli genio palstalle, niinkuin arvelinkin
- kyllä.
Kun näin Jaanan Orimattilan paikallisessa, tiesin että kohta se tulee iskemään minua, kuten tapahtuikin.
- meetio
Löytyykö yhtään asiallista vastausta?
- ornakkeli
Mitä sä niillä teet?
En tiedä tapahtumia ennalta, mutta on minulla kokemusta eräänlaisesta "yhteydestä" joihinkin ihmisiin; sanoisinko sitä sitten vaikka telepatiaksi.
On sanottu ja havainnut sitä itsekin. Tosin aika epämääräistä sitä väittää kenellekään kun aika harvat uskovat sellaiseen.
Itse sanoisin, että kuolleiden kanssa en juttele, mutta selvännäköisyyttä on. Ne on eri asioita kuitenkin, meedio ja selvännäkijä.- meetio
Tulihan sentään muutama asia vastauskin. Sinulla on siis ollut enteitä siitä kuinka jokin asia tapahtuu?
- meetio
meetio kirjoitti:
Tulihan sentään muutama asia vastauskin. Sinulla on siis ollut enteitä siitä kuinka jokin asia tapahtuu?
Jaana Orimattilassa on tähän astisista ollut asiallisin vastaus.
meetio kirjoitti:
Kerran näin unta esimerkiksi, mitä tulin saamaan tulevana jouluna joululahjaksi. :) Jotain muitakin unia on nähty, mutta tuo nyt on jäänyt surkuhupaisuutensa takia mieleen. Loput henkilökohtaisia.
Usein tiedän, kuka soittaa hetken päästä minulle, vaikka en ole sopinut mitään tms.
Monesti olen kävellyt jossain paikkakunnalla ja saanut tunteen, että "se ja se" tulee vastaan. Ja jopas on tullutkin jostain nurkan takaa nenän eteen.
Näitä asioita ei voi pakottaa, ne tulee jos tulee. Oon mont kertaa koittanu "kysellä" kaikkea, mut eihän se niin toimi.- meetio
kanasutra kirjoitti:
Kerran näin unta esimerkiksi, mitä tulin saamaan tulevana jouluna joululahjaksi. :) Jotain muitakin unia on nähty, mutta tuo nyt on jäänyt surkuhupaisuutensa takia mieleen. Loput henkilökohtaisia.
Usein tiedän, kuka soittaa hetken päästä minulle, vaikka en ole sopinut mitään tms.
Monesti olen kävellyt jossain paikkakunnalla ja saanut tunteen, että "se ja se" tulee vastaan. Ja jopas on tullutkin jostain nurkan takaa nenän eteen.
Näitä asioita ei voi pakottaa, ne tulee jos tulee. Oon mont kertaa koittanu "kysellä" kaikkea, mut eihän se niin toimi.Onko kukkosutra ihannemiehesi?
- meetio
kanasutra kirjoitti:
Näitä asioita ei voi pakottaa, ne tulee jos tulee. Oon mont kertaa koittanu "kysellä" kaikkea, mut eihän se niin toimi.Se on sinulle annettu lahja. Ota se siltä kannalta.
- kyI
On sanottu, että on meedian kykyjä.
- ????
Ai teevadeillako?
Ei ole, mutta on sanottu että kyllä sun toi olis pitänyt tietää. Eli syytetty kyseisen kyvyn puuttumisesta.
On joskus. Ja olen myös havainnut, että näin on. Esim. suunnilleen tähän hetkeen olen nähnyt jostain 90-luvun puolesta välistä.
Lisäksi mulle on sanottu, että minulle ei pysty valehtelemaan jäämättä kiinni tai tietämättä, että minä tiedän, että valehdellaan, vaikken sano mitään. Koen kiusalliseksi sen, että luen ajatuksia, koska en välttämättä haluaisi kaikkea tietää. Siksi elän sen mukaan, mitä mulle kerrotaan, ja pidän alitajunnan "hiljaisella". Ei kaikki mulle kuulu.
Kuitenkaan, en pysty säätelemään sitä,mitä "saan" tietää ja mitä en. Se ottaa päähän.Parempi kai ettei tietäis mitään ylimääräistä, jos ei voi tietää sellaista, mistä olis hyötyä. Vai onko kyseessä sitten alitajunnan suojelu..- oI_io
Kakskerran yksinkertainen lonti on Milla Magia :O
*Kräääh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.2204352Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä532817Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1232441Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002065Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2231982Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351686Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi361545- 1061458
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n521383Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581080