Moikka!
Ennen paastosin kolme viikkoa helposti. Nyt pariin otteeseen olen yrittänyt aloittaa, niin toisen paastopäivän iltana alkaa aina olemaan sekava olo ja huimaa. Mitä ihmettä? Ennen onnistui, nyt ei. Nyt tosin on 1,5v taapero hoidettavana, onko sitten liikaa tekemistä vai mitä ihmettä?
Paaston aikana alkaa huippaamaan?
7
275
Vastaukset
- tuttua
Mulla sama juttu, paitsi että ensi kertaa paastoan yhtä päivää pidempään. Toisena päivänä iskee aina sellainen pyörrytys, hengenahdistus ja rytmihäiriöt, että olen yleensä lopettanut kesken. Eilen meinasin pyörtyä suihkuun, mutta päätin sinnitellä vielä (nyt siis kolmas päivä menossa).
- ap
Millainen olo on tänään ollut? Huimaako vielä?
- tuttua
ap kirjoitti:
Millainen olo on tänään ollut? Huimaako vielä?
Ei enää yhtä pahasti, mutta silti jotenkin on sekava meininki. :-D Olettaisin siis, että saattaa hyvinkin olla vain joku ohimenevä vaihe.
- ap
tuttua kirjoitti:
Ei enää yhtä pahasti, mutta silti jotenkin on sekava meininki. :-D Olettaisin siis, että saattaa hyvinkin olla vain joku ohimenevä vaihe.
Ehkäpä siirryn tästä nykyisestä dieetistä paastolle (500kcal(päivä) :).
- Auttaisko tämä?
tuttua kirjoitti:
Yleensä toisena paastopäivänä on eniten oireita. olen homannut, että kannattaa ajoittaa paaston aloitus niin että toisena päivänä voi hemmotella itseään ja laiskotella.
Yleensä itse yritän aloittaa ruokailujen keventämisen paastoaviikkoa edeltävällä viikolla,eli kevyttä ruokaa maanantaista lähtien, varsinaiset paastovalmistelut (glaubersuola) torstai-iltana, teen sitten perjantaina vähän lyhyemmän päivän töissä ja "pahin" eli se toinen paastopäivä, on kotona lauantaina. Sunnuntai on yleensä jo selvästi helpompi ja maanantaina töihin lähtiessä tuntuu jo ihan pirteältä, ja loppuviikkoa kohti olo vain paranee.
Vaikka pikku muksu on ihana, hänet varmaan saisi toisen paastopäivän ajaksi hoitoon - ainakin joksikin aikaa? - ap
Auttaisko tämä? kirjoitti:
Yleensä toisena paastopäivänä on eniten oireita. olen homannut, että kannattaa ajoittaa paaston aloitus niin että toisena päivänä voi hemmotella itseään ja laiskotella.
Yleensä itse yritän aloittaa ruokailujen keventämisen paastoaviikkoa edeltävällä viikolla,eli kevyttä ruokaa maanantaista lähtien, varsinaiset paastovalmistelut (glaubersuola) torstai-iltana, teen sitten perjantaina vähän lyhyemmän päivän töissä ja "pahin" eli se toinen paastopäivä, on kotona lauantaina. Sunnuntai on yleensä jo selvästi helpompi ja maanantaina töihin lähtiessä tuntuu jo ihan pirteältä, ja loppuviikkoa kohti olo vain paranee.
Vaikka pikku muksu on ihana, hänet varmaan saisi toisen paastopäivän ajaksi hoitoon - ainakin joksikin aikaa?Kaipa hänet saisi. Pelottaa vaan vähän, kun oikeesti siinä säikähtää kun alkaa pyörryttämään ja tärisyttämään. Mutta helpottaa nyt kuulla, että se on aika normaalia kuitenkin.
Jatkan nykyisellä dieetillä ja työstän ajatusta muutaman päivän. Infoan jos meinaan siirtyä paastoamaan.
Hei muuten, millä te yleensä paastoatte?
- vesipaastoaja
Hei, huippauksen pitäs mennä ohi aina parissa päivässä! Suolihuuhtelu vois auttaa :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10815976
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3825257Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841815Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3541793- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54698- 35668