Tangomarkkinoiden Finaalin karsinta alkaa 21.00 YLE1 kanavalla

Tykkään tangoista

Katsotteko, itse aion katsoa ja nauttia tangoista ja tunnelmasta.

157

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

Kanavalla ollaan :)) Tokihan tykätään ja katsellaan. Vaikken tanssimisesta niinkään välitä.

• ...

Kiitos muistutuksesta.

Osasin ajoissa vaihtaa jollekin muulle kanavalle.

=DW=

• :)

Katsotaan, katsotaan, elämästä ja taiteesta nauttien!

• !+!+!

Hyvä, kun muistutit. Olisi jäänyt ihan toiselle kanavalle!

• katsellaanjakuunnell

Onpa ollut kovin laahustavaa ja mollivoittoista tähän asti. Harvalta on irronnut tangoon tarvittavaa tunnetta ja tulisuutta.
      Minusta.

• meeriamanda

Aivan piristäviä muutoksia sovituksissa, ...olisiko niin et haluttaisiin kuulla kipaleet kuin ne ollut aina olleet?

Ei musa kehity jonsei muutoksia tehdä. Kaverini puuskahti et tehköön omia kipaleitaan, mut haluaa et tutut lauletaan kuin aina on laulettu. :)

Et aina ei mene yks´yhteen ...ja pidempään ei tarvinnutkaan jatkua :))

• meeriamanda kirjoitti:

Aivan piristäviä muutoksia sovituksissa, ...olisiko niin et haluttaisiin kuulla kipaleet kuin ne ollut aina olleet?

Ei musa kehity jonsei muutoksia tehdä. Kaverini puuskahti et tehköön omia kipaleitaan, mut haluaa et tutut lauletaan kuin aina on laulettu. :)

Et aina ei mene yks´yhteen ...ja pidempään ei tarvinnutkaan jatkua :))

Olen kavarisi kanssa täysin samaa mieltä.

• av,,,,,-.
        maarina1 kirjoitti:

Huonoin tv ohjelma mitä koskaan olen nähnyt.

• <3
        maarina1 kirjoitti:

Samoin minä, oli vähän kuiin hidastettuja monet sovitukset.
        Meinasi melkein nukahtaa, kuin tuutulauluja. Hyvin osasit finalistit ennustaa, hyvä sinä!

• av,,,,,-. kirjoitti:

Huonoin tv ohjelma mitä koskaan olen nähnyt.

Olisit ollut katsomatta. Jollet ole huomannut tv saa kiinni.

• <3 kirjoitti:

Samoin minä, oli vähän kuiin hidastettuja monet sovitukset.
        Meinasi melkein nukahtaa, kuin tuutulauluja. Hyvin osasit finalistit ennustaa, hyvä sinä!

En pidä noista uusituista laulujen sovituksista.
        Oletin että tasapuolisesti valitsevat molempia, mut hyvä näin.

• meeriamanda
        maarina1 kirjoitti:

Ei valittamista, siä on ne kuin halusinkin. Ne neljä... ja eipä nää kaksikaan ole lainkaan mahdottomia.

Toivon et siitä nelikosta löytyy voittaja.

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Vettä tulee kun Esterin silmäkulmista. Ihan käsittämättömän paljon.

• O-a kirjoitti:

Vettä tulee kun Esterin silmäkulmista. Ihan käsittämättömän paljon.

Täällä ei sada ainakaan vielä. Kuuntelen tässä yläkerran humalaisen mellastusta, et soitanko poliisit, nyt vai heti. Viimekerralla sammui ennen kun poliisit tuli, eikä päässeet sisälle. Näitä kerrostalon iloja...Joka talossa pitää olla joku joka häiritsee..

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Täällä ei sada ainakaan vielä. Kuuntelen tässä yläkerran humalaisen mellastusta, et soitanko poliisit, nyt vai heti. Viimekerralla sammui ennen kun poliisit tuli, eikä päässeet sisälle. Näitä kerrostalon iloja...Joka talossa pitää olla joku joka häiritsee..

Onneks on rivarin pääty ja naapurit koko kesän mökillä (tosin kaksi aikuista rauhallista ihmistä)mutta se antaa mulle mahdollisuuden treenata ja myös laulaa
        karaokea. Koskaan en muuten musisoi, kun heidän poissaollessa .

• O-a kirjoitti:

Onneks on rivarin pääty ja naapurit koko kesän mökillä (tosin kaksi aikuista rauhallista ihmistä)mutta se antaa mulle mahdollisuuden treenata ja myös laulaa
        karaokea. Koskaan en muuten musisoi, kun heidän poissaollessa .

Sulla on sitten otolliset olosuhteet. Minäkin välillä laulan karaokea levyltä, mutta ilman mikkiä ja päivällä. Ettei häritse, toivottavasti ei kukaan kuulekkaan...
        Jännitys kohoaa tangokisojen loppua kohti, veikkaukseni voittajasta. Seon mies!

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Sulla on sitten otolliset olosuhteet. Minäkin välillä laulan karaokea levyltä, mutta ilman mikkiä ja päivällä. Ettei häritse, toivottavasti ei kukaan kuulekkaan...

Seon mies !

On miehen vuoro .

70- luvun suosikit on viimeinen karaokelevyhankintani.

Ollaan lähekkäin, Hyvästi Yö, Jos se voisi olla totta, Jos jotain yrittää, Laivat ymym.
        Näistä iso osa on muutenkin meillä.

• maarina1 ejk
        O-a kirjoitti:

Seon mies !

On miehen vuoro .

70- luvun suosikit on viimeinen karaokelevyhankintani.

Ollaan lähekkäin, Hyvästi Yö, Jos se voisi olla totta, Jos jotain yrittää, Laivat ymym.
        Näistä iso osa on muutenkin meillä.

Jälleen samaa mieltä. Kolmesta pitää valita, mut en kerro vielä..
        Karaoke levysi sisältää hienoja kappaleita.
        Ja mulla on tietysti Reiskan unohtumattoma, Suomirockin parhaat, Finlandersin saanko luvan sekä toivekaraoke..

• O-a
        maarina1 ejk kirjoitti:

Jälleen samaa mieltä. Kolmesta pitää valita, mut en kerro vielä..
        Karaoke levysi sisältää hienoja kappaleita.
        Ja mulla on tietysti Reiskan unohtumattoma, Suomirockin parhaat, Finlandersin saanko luvan sekä toivekaraoke..

Jampan Unohtumattomat 15 kpl

Ystävälle, Kaunis Maa, Yön Syliin kerro kuiskaten tunteesi ym
        Tapsan (K) 10 suosikkia ja vaikka kuinka paljon VHS, lähinnä finnkaraoke.

Loppupeleissä ihan käsittämätön maarä.

• Suvi voittaa
        maarina1 kirjoitti:

Veikkaukseni voittajasta Suvi Karjula, aika näyttää.

• O-a kirjoitti:

Jampan Unohtumattomat 15 kpl

Ystävälle, Kaunis Maa, Yön Syliin kerro kuiskaten tunteesi ym
        Tapsan (K) 10 suosikkia ja vaikka kuinka paljon VHS, lähinnä finnkaraoke.

Loppupeleissä ihan käsittämätön maarä.

Upeat on valikoimasi. Luultavasti Jampan Unohtumattomat on suosikkisi, vaiko sittenkin Tapsa...

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Upeat on valikoimasi. Luultavasti Jampan Unohtumattomat on suosikkisi, vaiko sittenkin Tapsa...

" ystävälle" olen laulanut miljoonakertaa ja "tule jo kotiin" samanverran .

eli tasavahvoja levyjä, mutta ehkä Jampan sittenkin.

Nauhoilta tykkään laulaa: heilini on hellä, hyvästi voi sanoa....,surunpisaroita, sininen on kesäyö,kukkani lumen alla jne

• O-a kirjoitti:

" ystävälle" olen laulanut miljoonakertaa ja "tule jo kotiin" samanverran .

eli tasavahvoja levyjä, mutta ehkä Jampan sittenkin.

Nauhoilta tykkään laulaa: heilini on hellä, hyvästi voi sanoa....,surunpisaroita, sininen on kesäyö,kukkani lumen alla jne

Onko tämä ainoa, vai onko muitakin saman nimisiä:

http://www.youtube.com/watch?v=EqXo2N4CEwg

Tätä on laulettu ja itketty yht'aikaa....

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Onko tämä ainoa, vai onko muitakin saman nimisiä:

http://www.youtube.com/watch?v=EqXo2N4CEwg

Tätä on laulettu ja itketty yht'aikaa....

Sama laulu. " on surun tummaa usvaa....

Jopa minä olen itkettänyt tällä laululla muutamia ihmisiä.

Voi olla että itkivät huonon laulun takia, no tässä tapauksessa ei.

• O-a kirjoitti:

Sama laulu. " on surun tummaa usvaa....

Jopa minä olen itkettänyt tällä laululla muutamia ihmisiä.

Voi olla että itkivät huonon laulun takia, no tässä tapauksessa ei.

Siinä on kyllä niin koskettavat sanat, että parempaa en tiedä
        Tais olla Joelin sanoitus..
        Ei saa olla turhan vaatimaton,
        kyllä ne laulun sanat on jotka itkettää.

• sumensuvi
        Suvi voittaa kirjoitti:

Veikkaukseni voittajasta Suvi Karjula, aika näyttää.

Samalla mielellä. Hyvä ääni ja jo pitkä kokemus esiintymisessä.
        Useinhan voittaja on jo muutaman kerran siipiään kokeillut samoissa pippaloissa.

• maarina1 kirjoitti:

Siinä on kyllä niin koskettavat sanat, että parempaa en tiedä
        Tais olla Joelin sanoitus..
        Ei saa olla turhan vaatimaton,
        kyllä ne laulun sanat on jotka itkettää.

Mulla on kyl jo melko varma arvio tangokisan voittajasta,
        antasinko ihan vinkin (perinteet kunniaan)..
        En usko, et on vaikee arvata ton perusteella..

• sumensuvi kirjoitti:

Samalla mielellä. Hyvä ääni ja jo pitkä kokemus esiintymisessä.
        Useinhan voittaja on jo muutaman kerran siipiään kokeillut samoissa pippaloissa.

Siellähän on lähes kaikki olleet monet kerrat. Ainoastaa Tapio Liinoja ja Janus Hanski olivat ekaa kertaa...

• ??..
        maarina1 kirjoitti:

Siellähän on lähes kaikki olleet monet kerrat. Ainoastaa Tapio Liinoja ja Janus Hanski olivat ekaa kertaa...

Saanen ihmetellä, että kumpikin pääsi semifinaaliin?
        Toinen vielä etiäpäin.

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Mulla on kyl jo melko varma arvio tangokisan voittajasta,
        antasinko ihan vinkin (perinteet kunniaan)..
        En usko, et on vaikee arvata ton perusteella..

Minun vinkki :

http://www.youtube.com/watch?v=up0vIMmDA7A

• ??.. kirjoitti:

Saanen ihmetellä, että kumpikin pääsi semifinaaliin?
        Toinen vielä etiäpäin.

Ihmettelin minäkin. Januksella nyt sentää hivenen parempi ääni, mut Tapio....Huh huh..

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Ei oo totta, osu ja uppos....;)

Miten pääsee orkesterin basistiksi ?

-omistaa peräkärryn !

p.s. totta se vaan oli/on.

• O-a kirjoitti:

Miten pääsee orkesterin basistiksi ?

-omistaa peräkärryn !

p.s. totta se vaan oli/on.

Ehkä nyt ei pälkästään peräkärryn takia, en usko. Muistan kyllä siitä maininneesi,
        mutta kyllä uskon, et basistilla on varmaan hyvä rytmitaju, sekä laulun ääni.
        Peräkärry oli vaan hyvä lisä...

• O-a

Laahaavaa ja koko ajan laahaus lisääntyy.
      Olis aika vaihtaa k.mestaria, vaikka Esa Niemiseen.

• Samaa mieltä.

• oli kehityskelpoinen

paras,,,

TYKKÄSIN

HEINOSESTA

EI PÄÄSSY JATKOON

HARMI,,

• avkt-.,...-.,
    • avkt-.,-

mistä on kysymys? da... mistä 3

• avkt.,m...,m.

Koekenskorvan on bra viiiiiina.... kuka omita Ranska???? Perkele...

• musik...om man vill.
        avkt.,m...,m. kirjoitti:

Koekenskorvan on bra viiiiiina.... kuka omita Ranska???? Perkele...

Anteeksi data kavarit tai.-ovat olleet...--- kuvat ovat toiset... de är så....

• tanssi o ihanaa

Kyllä katsoin ja nautin lauluista. Odotan innolla lauantain finaalia

• avkt-.,-...-.,

OK...

• tanssi o ihanaa
        avkt-.,-...-., kirjoitti:

OK...

mitä ok, etkö muuta saanu kirjoitettua?

• Minä olen jo niin vanha, että jotain 1963 alkoi korviini sattumaan ulkomaisten radiokanavien uusi musiikki.
      Se oli erilaista mitä vanhempieni radiosta tai levysoittimesta kuului.
      Minulla oli oma matkaradio, jonka patterit, kuusi isoa, kestivät täysillä huudattaen kaksi tuntia.
      Silloin sanoivat vanhemmat että nuorisomusiikki oli "halpaa", mutta patterit eivät olleet.

1964-1966 minä kyllä sulin tangoonkin, innokkaastikin, mutta sitten alkoivat tytöt keräämään laukkunsa samaan kasaan, ja alkoivat hytkyä kasan ympärillä. Mukaan menin siihenkin, silmät seisoen päässäni.
      Työlästä oli enää sulaa musiikkiin.
      Mitä lienee tytöt sitten katselivat, en osaa sanoa.

Edelleenkin, hippinä, arvostan hyvää ääntä laulajalla, heitä kun enää tapaa harvoin.
      Tangomisseistä kiinnostaa kylläkin enää rinnat ja vartalo.

Jokos meillä alkaa olla 100 kunkkua ja kuningatarta?
      Ja paljonkos meillä on mummoja ja vaareja?
      Senlaisia, vähemmän hippejä.

H.

• bluesmummo

En välitä tangomusiikista ja inhoan lavatansseja musiikkineineen. Pidän bluesista, rokista ja kas kun hevikin mieltä kiinnostaa. Teini-ikäisenä musiikki oli tangoa ja virsiä, niitä tuli radiosta, ei ollut muuta. Kunnesa sitten tulivat Rollarit, Beatlesit, Kinks sun muita, en ole tangoa sen jälkeen kaivannut.
      Mutta nautinnollisia tangofestareita kaikille, joita se musiikki kiinnostaa.

• Kiitos, tango on mun suosikki...

• "bluesmummo"

Hieno kopio.
        Olisit päässyt helpommala viittamaalla vain minuun.
        H.

• henrjii
      • Siellä olis nähtävää ja koettavaa...Ohi olen ajanut kesken markkinoiden. Väkeä oli tiet pullollaa, ettei meinannut eteenpäin päästä.

• Pirre*

... ja yöpyä teltassa ...:)

• meeriamanda
        Pirre* kirjoitti:

... ja yöpyä teltassa ...:)

Omistettava ns, seurapiirirakko, sillä jopa weskiin jonotus on puolituntia. Jonotat ihan mihin tahansa... ei kiitos, kerrn mä erhdyin ://

• henrjii
        meeriamanda kirjoitti:

Omistettava ns, seurapiirirakko, sillä jopa weskiin jonotus on puolituntia. Jonotat ihan mihin tahansa... ei kiitos, kerrn mä erhdyin ://

juu, nyt on käyty, ensin jonotin oltta, ja sitten vessaa, että hiljaa yössä.

• Seinilläkin korvat

Koko rimpsun katson. Siinä on koossa katras ihanasti laulavia ja näyttävän näköisiä immeisiä, on niitä ilo kuunnella. Kyllä hieman ihmettelen tämän Janus Hanskin pärjäämistä, olisin sen toisen kaverin sijoittanut mieluummin jatkoon. Mahtaisiko olla niin,että tuomarit suosivat enemmän muusikon poikaa, vähän siltä vaikutti eli tietynlaista ammattinepotismia. Janus ei ainakaan lähetyksessä pärjännyt sijoituksensa mukaisesti, vaikutti jotenkin poissaolevalta eikä ääni ole kummoinen, artikuloi mutisemalla. Mutta saahan toki yrittää...

Suvi Karjulalla on iki-ihana ääni ja erinomainen artikulaatio. Poikkeuksellisen kaunis ääni on myös Nymanin pojalla. Miten helpolta näyttää laulaminen, kun sen osaa, kuten tämä Nyman. Upeita esityksiä olivat kaikki. Kyllä Suomessa on oivallisia laulun lahjoja monella.

• ihana on hän

• .........

EN TYKKÄÄ Hanskista

• O-a
    • En voi sietää tangoa

Tangomarkkinoiden finaali on HUOMENNA, LAUANTAINA! No, tietysti siis jo tänään, koska on yli puoliyö. Lähetys alkaa TV I:sellä klo 21.00.
      Älä levitä väärää tietoa.

• miten osaat edes net

kanavia ja ohlemia piisaa, olteko noin tietämätön?

• miten osaat edes net kirjoitti:

kanavia ja ohlemia piisaa, olteko noin tietämätön?

Tieto oli oikea. Ohjelma oli Estradilla, Tangon maailmat.
        Ei oikein sytyttänyt nämä tangot.

• virva-tuulia***

Kamalia uusia tangoja kuului tänä iltana. Ainakin tiilenpää tangoa ja tuho tango ja joku naisesta, en muista nimeä kun meni vähän ohi korvien.

• ?!

Suosikkiäänestys

Pekka ja Suvi kärjessä. No Suvin ymmärrän varsin hyvin, mutta Pekka.

• Pekka mielestäni Suvia parempi. Mutta makuasioitahan nämä ovat.

• ääni kouvolasta
        maarina1 kirjoitti:

Pekka mielestäni Suvia parempi. Mutta makuasioitahan nämä ovat.

Pekka on minustakin parempi. Toivottavasti voittaa.

• 1943

Kävimme tangomarkkinoiden tunnelmaa kokemassa Seinäjoella viime vuonna. Mieleen jäivät kaupungin keskustasta siirrettävien metalliaitojen verkostot ja humalaiset. Ilmeisesti meidän olisi pitänyt tulla päivemmällä, että olisimme saaneet kadulla tanssia.Itse areenalla emme olleet, sillä meistä on tylsää istua ja kuunnella tanssittavaa musiikkia. Hyvää ruokapaikkaa emme löytäneet, vaan aterioimme kotimatkan varrella. Mökillä saunominen, uiminen, oleilu vei voiton.

• tv. riittää

Tänään sitten selviää, voittaako Suvi. Mielestäni hän on paras ja monipuolisin kilpailija.
      Markkinoille en haluaisi itse osallistua.

• parhaat ei päässy

jatkoon, HARMI,,,, mutta niinhän on käyny ennenki,,,,

HEINONEN OLI PALJON PAREMPI KUIN HANSKI,,,,,,,???

MIKSI Kantola äänesti Hanskia, ?

HYIIII minkä näkönenki " LÖTKÄYS " ja limanuljakas Hanski oli, jolla ei ollu edes ulkonäkö kohdallaan,

HEINONEN OLI KOMEE ja TERVEEN NÄKÖNEN suomalainen MIES ,,, OIKEAA ILOA SILMÄLLE !!!!

KYLLÄ ON TYPERÄT laulumarkkinat HAH ,,

• Kauneuskilpailuthan nämä eivät olekkaan. Mutta osa hyviä laulajia putosi. Oisko taas tuomari peliä, niinhän ne aina tuomarit päättää. Olkoon kisa mikä tahansa. Mutta PARAS voittakoon, ellei ole sekin jo ennalta sovittu. Olisin kyllä Heinosen halunnut jatkoon, ennenkuin Hanskin...Hyvä ääninen laulaja. Mutta...

• HEINONEN HYVÄ HYVÄ

Heinonen oli komea ja erittäin kehityskelpoinen laulaja, ehdottomasti parempi kuin Hanski,

kaiken lisäksi Heinonen ON terveen näkönen, k i r k k a a t silmät aaaaah, niin ihanan näkönen OIKEA MIESTEN MIES näin naisen näkökulmasta katsottuna,
      varmasti miehenä maailman parasta laatua,

hänelle olis suonu jatko paikan paljon ennennmin kun Hanskille,

Hansi oli kuin vanha juoppo, niljaksa lätky,, ( nimi oli hanskin etu, ku äiti taitaa olla laulja heh) mutta sen ei olisi pitäny olla ratkaiseva tekiä, vaan taito, nooh makunsa kaikilla , parhaat ei päässy jatkoon, VALITETTAVASTI,,,

• :)))))

@HEINONEN HYVÄ HYVÄ

Meinaatko, että Anna Hanski (s.1970, Mikset sä soita), on Janus Hanskin (s.1968) äiti?

Kummankin isä on laulaja Seppo Hanski ( 1942-1995, Dona, dona)

• ei ollu reilu kilpai

lu.

Tänään jännät paikat, miusta ei karjula ollu paras,,,

Heinonen oli hyvä, mutta miksi karsittiin,,,,,,, ihmetyttää,,,,

HEINONEN oli komea, ihanat, terveet kirkaat silmät ja hymy, suomalinen MIES paraimmillaan, olisi ollu UPEA loppukilpailuissa, ja taitoaki oli riittämiin ja enemmänki kuin joilakuilla muilla jotka meni jatkoon,,,

• Kiva huomata, että löytyy joku muukin, jonka mielestä Karjula ei ollut paras.

• ++++

Oliko Heinonen se partapoika?
        Kamalasti näytti hermoilevan, käsi tärisi kympillä.
        Puuttui siis esiintymiskokemusta.

Minusta koko semifinaali oli aika lattea. Vain muutama oli, minun mielestäni, hyvä-ääninen taitaja.

• ++++ kirjoitti:

Minusta koko semifinaali oli aika lattea. Vain muutama oli, minun mielestäni, hyvä-ääninen taitaja.

Parta mies oli Heinonen. Kyllä silläkin pitäis kokemusta kisasta olevan, kun kolmatta kertaa oli mukana. Niin kuin suurin osa.
        Minä en tykännyt tästä uudesta valinta tyylistä mitä nyt oli käytössä, mutta eihän mikään pysy entisellään.

• ++++
        maarina1 kirjoitti:

Parta mies oli Heinonen. Kyllä silläkin pitäis kokemusta kisasta olevan, kun kolmatta kertaa oli mukana. Niin kuin suurin osa.
        Minä en tykännyt tästä uudesta valinta tyylistä mitä nyt oli käytössä, mutta eihän mikään pysy entisellään.

Minäpäs veikko veikkaan, että Marko Lundberg voittaa.
        Lie siis Amadeuksen sukulainen, koska hänenkin setänsä on Taisto Tammi.
        Serkuksia?

• ++++ kirjoitti:

Minäpäs veikko veikkaan, että Marko Lundberg voittaa.
        Lie siis Amadeuksen sukulainen, koska hänenkin setänsä on Taisto Tammi.
        Serkuksia?

Samoilla linjoilla. Sitä veikkasin jo eilen illalla. Pianhan se nähdään..

• ++++
        maarina1 kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Sitä veikkasin jo eilen illalla. Pianhan se nähdään..

Liekö ketään loukkaavaa, jos totean, että romaneilla täytyy olla meitä muita suomalaisia parempi musikaalisuus perimässään.
        Niin paljon heitä on ollut Tango-kisassa.
        Onhan heistä usea voittanutkin.

http://yle.fi/musiikki/tangomarkkinat/kaikkien-aikojen-tangokuninkaalliset

• )))((8//)
        ++++ kirjoitti:

Hyvä että putos ! Tää Heinonen.

• maarina1 ejk
        )))((8//) kirjoitti:

Hyvä että putos ! Tää Heinonen.

Se on vaan sun mielipide... ;)

• vailtettavasti,,,
        ++++ kirjoitti:

Huippu lahjakkuus usein jännittää, ei jännitys äänen kauneutta poista, HEINONEN on kehityskelpoinen , hyvin kaunis sointuva ääni, joten varmasti menestyy muutenki laulajana, olis saanu päästä loppu finaliin,,,
        tuomarit ei tehneet oikutta Heinosen suhteen,,,

• Rehellinen .

Suvi K televisiossa perjantaina ja tänään. Eikö ole karenssia ennen finaalia.
      Yhden laulajan esilletuonti ei ole reilua.

• Niinpä, kait siitä halutaan voittaja hinnalla millä hyvänsä. Mautonta touhua.
        Pitäis muut olla samalla tavalla esillä..

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Niinpä, kait siitä halutaan voittaja hinnalla millä hyvänsä. Mautonta touhua.
        Pitäis muut olla samalla tavalla esillä..

Aika järkyttävää , mikä etuoikeus hänellä on ?

Tartu Mikkiin olisi ainakin pitänyt siirtää kilpailunjälkeiseen ajankohtaan.

• maarina1 ejk
        O-a kirjoitti:

Jonkinlaista manipulointia sanoisin.
        Toivottavasti paras voittaa kuitenkin, että aivopesu epäonnistuisi.
        Pitänee laittaa sauna lämpiämään, että ehtii hyvin katsomaan tulevaa jännitys ohjelmaa.

• maarina1 ejk kirjoitti:

Jonkinlaista manipulointia sanoisin.
        Toivottavasti paras voittaa kuitenkin, että aivopesu epäonnistuisi.
        Pitänee laittaa sauna lämpiämään, että ehtii hyvin katsomaan tulevaa jännitys ohjelmaa.

Muut esiintyjät entisiä kuninkaallisia. Eiköhän siihen nyt ois löyty entinen kuningatarkin....

• telkku.com
        O-a kirjoitti:

Eiks sieltä tuu suunnistusta tänään, eikä Tartu Mikkiin-ohjelmaa?

• telkku.com kirjoitti:

Se tuli aamupäivällä, multakin alku jäi näkemättä...

• Tartu Mikkiin
        telkku.com kirjoitti:

10.30

• Nooh !

Eihän nämä ole kansanedustajavaalit.

• Yleisön suosikki

Suvi oli yleisön suosikki eilen ja niin myös tänään. Hyvä ääni, teeskentelemätön ihminen. Ääneni menee Suville.

• meeriamanda
        Yleisön suosikki kirjoitti:

Suvi oli yleisön suosikki eilen ja niin myös tänään. Hyvä ääni, teeskentelemätön ihminen. Ääneni menee Suville.

Kuten jo todettu, makuasioista ei kannata kiistellä. Joten mun suosikkejani on nämä suomen romanimiehet, en mollaa muitakaan. ♫☺♪

• Vainion poika-fani
        meeriamanda kirjoitti:

Kuten jo todettu, makuasioista ei kannata kiistellä. Joten mun suosikkejani on nämä suomen romanimiehet, en mollaa muitakaan. ♫☺♪

Taitaa kuitenkin voitto olla pedattu Karjulalle.

• meeriamanda
        meeriamanda kirjoitti:

Katoppa, perässä hiihtelijä jatkaa ´työtään´ ... nimeä vielä, niin...!!!
        Jos sinulla muuta ei ole keskusteluun antaa kuin minulle miinuksia... heikossa hapessa olet! Miinus poistettu, varo ettei sinua:DDD

• meeriamanda kirjoitti:

Samaa mieltä Meeriamandan kanssa. Tunnetta mukana heidän esiintymisessään.
        Kummalle tahansa voisin kruunun antaa, hyviä toki kaikki kisaajat.

• Yleisön suosikki

Miten niin pedattu voitto Suville?

• meeriamanda

Jokavuosi tää sama veisuu, oli sitten Tangomarkkinat tai BB . Kun emme tiedä kuinka peliä pelataan, en uhraa euroakaan äänestämällä.

Tietyille kisaajille menee äänestykset pitoon jne. saa ajattelemaan et se on tahallista, et ainoa missä säästää ... ei äänestetä.

BB; ssä yksi kirjoittelija suuttui totaalisesti. kun jo kisan loputtua vasta maanantaina tuli teksti et viestit on hyväksytty. Finaali oli perjantaina!
        Kaippa muistaakseni juristiakin käytti riitakeskusteluunsa ja ehti siellä palstalla sanoa voittaneensa , samantein hänen nikkinsä poistui. Totuus tuli ilmi, sitä SUB-kanava ei kestänyt.

• meeriamanda kirjoitti:

Jokavuosi tää sama veisuu, oli sitten Tangomarkkinat tai BB . Kun emme tiedä kuinka peliä pelataan, en uhraa euroakaan äänestämällä.

Tietyille kisaajille menee äänestykset pitoon jne. saa ajattelemaan et se on tahallista, et ainoa missä säästää ... ei äänestetä.

BB; ssä yksi kirjoittelija suuttui totaalisesti. kun jo kisan loputtua vasta maanantaina tuli teksti et viestit on hyväksytty. Finaali oli perjantaina!
        Kaippa muistaakseni juristiakin käytti riitakeskusteluunsa ja ehti siellä palstalla sanoa voittaneensa , samantein hänen nikkinsä poistui. Totuus tuli ilmi, sitä SUB-kanava ei kestänyt.

En äänestä minäkään.... se on turhaa, joku sen voittaa kuitenkin, äänesti tahi ei

• maarina1 kirjoitti:

En äänestä minäkään.... se on turhaa, joku sen voittaa kuitenkin, äänesti tahi ei

Samma här. Ei sota yhtä miesta eikä naista kaipaa.
        Joidenkin on ihan pakko äänestää näissä TV- pippaloissa, ja vielä monta kertaa, jos mahdollista.

• ihanuus puuttuu,,

HARMI

HEINONEN PUUTTUU KISASTA,,

OLISI OLLU UPEA NÄKY,,,, ja TAITO OLI HUIKEA, jotain puolueelista ja ennakkoon suuniteltua varmasti oli,

• kohtaalkaakisa

Kaikesta voi olla montaa mieltä, onneksi kaikille riittää ihailun kohdetta.

• 3
        kohtaalkaakisa kirjoitti:

Kaikesta voi olla montaa mieltä, onneksi kaikille riittää ihailun kohdetta.

Juontajat oli hyvät, paremmiksi ei voi panna!

• meeriamanda

Se alkoi nyt, Janus eka....., Nyt... Nymannille peukkuja.

• meeriamanda

Jos tää mies ei voita, on kuulijoilla sävelkorvassaan jotain vikaa..

• pekkaa
        meeriamanda kirjoitti:

Pekka ei ole pekkaa pahempi..hyvä

• :)
        meeriamanda kirjoitti:

Nino Nyman voittaa, toivoni mukaan.

• pekkaa kirjoitti:

Pekka ei ole pekkaa pahempi..hyvä

Mie ja Pekalle ääneni soisin jos voisin taikka viittisin äänestään.
        Nyt vaan peukkuja pystyyn että jatkaa.

• Voi vitsi, tiukkaa, tiukkaa. Ei oo kiva olla tuomarina tuol.. Tääl on peukut pystys....

• murrr.

Nyt mua todella ärsyttää, tarviiko jotain Eppujen biisiä vääntää tangoksi. Onhan oikeitakin tangoja maailma täynnä.

• meeriamanda

Putosi, ja ketuttaa! Onneksi vielä toimen romani on jatkossa. Eli ns. manneille ei voittoa anneta....raukat tuomristossa,

• ?

Ei tunne ovet aukeavan heille, kuulinko väärin, kun Marko Lundbergilla meni minusta ainakin kerran senat sakasin?

• ? kirjoitti:

Ei tunne ovet aukeavan heille, kuulinko väärin, kun Marko Lundbergilla meni minusta ainakin kerran senat sakasin?

Ei menny sanat sekain, vaan aloitti liian aikaisin...

• ?
        maarina1 kirjoitti:

Ei menny sanat sekain, vaan aloitti liian aikaisin...

Just så här, mutta siinä ekassa, ihan kuin lauloi hetken väärin?
        Saattoi olla korvamato kiemurtelemassa korvissani.
        Suviko putosi, ohhoh ja vieläkin oh??

• O-a

Nyt veti Terhi hyvin tuon toisen laulun. Nyt nousee!!!!!!

• Kyll oli upee esitys. Terhi!

• Terhi oli paras tässä osiossa kyllä.

• maarina1
        maarina1 kirjoitti:

Kyll oli upee esitys. Terhi!

Se tapahtui sittenkin... Terhi!

• tulisilla kirjoitti:

Terhi oli paras tässä osiossa kyllä.

Ehottomasti, ei turhaan tullut joka päivä äänestettyä....

• maarina1 kirjoitti:

Ehottomasti, ei turhaan tullut joka päivä äänestettyä....

Tätä kisaa en ole alusta asti seurannut. Tänään vasta.
        Mutta nyt on mun molemmat suosikit jotka kisaa keskenään.
        Heh voitti kumpi vaan niin mie voitin kuitenkin :))

• tauskinen
        tulisilla kirjoitti:

Terhi oli paras tässä osiossa kyllä.

Mikkola ilmeisesti valittu voittajaksi, tiputetaan hyvät pois rinnalta niin kuulostaa paremmalta. Tämän Terhin sanoista ei saa kunnolla edes selvää.

• meeriamanda

Tauski ♥, ihan sama minulle :/

• O-a

No kuitenkin Pekka voitti. Ihmettelen,

• Ihmettelen minäkin. En ois uskonu, mut mies voitti kuitenkin.
      Terhi antoi kyllä hyvän vastuksen, oli loistava.

• ääni kouvolasta

Mitä ihmettelet? Minulle voittaja selvisi ensimmäisellä kuuntelulla torstain karsinnassa. On upea tangon tulkki.

• paras ei voittanu

Onneksi Karjula ei voittanu, sillä on hyvä tekniikka mutta ääni on rajallinen, joten Matikainen oli äänen perusteella paljon parempi,
      olisi saanu voittaa myös ykkös sijan, mutta olkoon ny näin,,,

• Tuomaristo on päättänyt näin, Terhi oli kyl parempi.

• seinilläkin on korva

Eikö muka Matikaisen ääni ole rajallinen? Viimeinen esitys oli aika heikko. Oikea henkilö voitti.

• /7/

Sie oot fiksu ! Terhi oli paras.

• meeriamanda

Ei tää niinkään mennyt, ettei se jotetenkin mennyt ..( Kaalle Päätalon kaimansa sanomaa )

• Mutta mie nyt sitten oon kuitenkin voittaja, ei voi mitään :))
        Hyvä kun kaks parasta pääs kisaamaan keskenään.
        Ja tää kaikki on vaan tään päivän satoa, muita kisoja en kattonut.

• tulisilla kirjoitti:

Mutta mie nyt sitten oon kuitenkin voittaja, ei voi mitään :))
        Hyvä kun kaks parasta pääs kisaamaan keskenään.
        Ja tää kaikki on vaan tään päivän satoa, muita kisoja en kattonut.

Mää oon kattonu kaikki esiäänestyksistä lähtien netissä..Tango hullu kun oon..ei voi minkää...

• maarina1 kirjoitti:

Mää oon kattonu kaikki esiäänestyksistä lähtien netissä..Tango hullu kun oon..ei voi minkää...

Eikä tarvi voida.
        Ihmisellä pitää olla intohimoja, vaikka sitten tangoon.
        Ne on aina hyväksi :))

• O-a
        maarina1 kirjoitti:

Ja minä. Jonka elämä on musiikki ja lapset.

• tulisilla kirjoitti:

Eikä tarvi voida.
        Ihmisellä pitää olla intohimoja, vaikka sitten tangoon.
        Ne on aina hyväksi :))

Ai on vai, no hyvä sitte. Intohimoillaan ny si Pekan voitol...;)

• ei ollu rehellinen
        maarina1 kirjoitti:

Heinonen olisi pitäny olla loppu finaalissa,

mutta tuomaristo oli virheellisesti toista mieltä jostaki syystä,, ilmeisesti nimi " HANSKI " oli jonku ystävä liian läheinen,, joten oli pakko hänet äänestää finaliin,, heh,, harmi,,,

• O-a kirjoitti:

Mitä ois ilman musiikkia? Tyhjyys...

• O-a kirjoitti:

Musiikki kokonaisuudessaan mullakin.
        Ilman musiikkia ei olis mitään.
        Musiikki ja meri
        Mutta noitta kisoja tulee niin paljon etten niitä seuraa kun loppuja. Voice meni joka jakso mutta muissa tulen mukaan vasta lopulla.
        Musiikki soi paljon täällä toki hiljaisuuttakin kuuntelen.
        Varsinkin töiden jälkeen tosi paljon hiljaisuutta. Siellä jyllää desibbelit toisinaan 80 asti.
        Ja kun saareen menen niin silloin taas luontoa kuuntelen.

• virva-tuulia***

Pekka voitti!
      Hyvä!

Sähköiskun saanut tuomari yritti jarruttaa:/.
      Turhaan.

• ❤❥❦❧

Sähköiskun saanut, vitsi, että täällä saa nauraa iloisesti.
        Hyvin sanottu!

• Hyvä vertaus tuo sähköiskun saanut, minusta näytti säikähtäneeltä....

• Joo tulisilla voitti kisan, mut mä en tullu ku kakkoseks. No ei se haittaa, ens kerral sitte...

• Mullon ny profiilis uudempi kuva kisulista...

• No niin, kisat on päätöksessä. En katsonut kun jonkin alkukarsinnan ja sitten osan finaalista kun saunailta oli... ;-)

Loppuhuipennuksessa molemmat finalistit olivat mielestäni mitäänsanomattomia. Ei La Cumparsita oikein irronnut kummaltakaan. Ihmetytti suorastaan sekä äänenkäytön että tulkinnan puutteet.

Mutta ihan oikea inehmo voitti. Kun katseli noita takauma-tulkintoja niin hienostihan Pekka Mikkola veti, ja päätöslaulukin oli hieno. Mutta se Cumparsita ... ;-(((. Vaan oppii hän vielä, pojassa on todella ainesta. Onnittelut!

Pudonneista Lundberg olisi laulanut La Cumparsitan tuplasti paremmin kuin kumpikaan kahdesta loppukisaan päässeistä. Tsemppiä hänellekin!

• .

Ile Vainio herahti kehumaan, että finaali oli paras kaikista. Minusta ei ollut sinne päinkään.
        Biisit olivat moni kuin itkuvirsiä, sovitettuja ja lovitettua.
        Miksei ollut enemmän tulista tunnetta, rakkauden raastavuutta?

Oli kuin olisi arkistetu kaikki, kuivaa, sanon minä.
        Tangot tangoina, Eput ja muut Sisut omina aikoinaan, ei Tangomarkkinoilla.

Marko Lundbergia fanitan, ei Taisto Tammen veljenpoika voi huono olla.

• . kirjoitti:

Ile Vainio herahti kehumaan, että finaali oli paras kaikista. Minusta ei ollut sinne päinkään.

En tykkää minäkään, et joka laulusta tango tehdään. Ei siin oo mittää järkee. Lundberg oli hyvä, vaik putos. Tangos pitää tosiaan olla se tunne mukana...Ja lisäksi "tango äänine laulaja".
        Pekalla ei oo tango ääni, ainakaan vielä ei kuulostanut siltä.
        Markolla on...

• meeriamanda
        . kirjoitti:

Meitin tummat olivat laulajina parhaita, ja te toiset olkaat eri mieltä. Ensivuonna uudet laulelijat.

• .
        maarina1 kirjoitti:

En tykkää minäkään, et joka laulusta tango tehdään. Ei siin oo mittää järkee. Lundberg oli hyvä, vaik putos. Tangos pitää tosiaan olla se tunne mukana...Ja lisäksi "tango äänine laulaja".
        Pekalla ei oo tango ääni, ainakaan vielä ei kuulostanut siltä.
        Markolla on...

Taas kerran ollaan samaa mieltä. Minusta oli kokolailla vesitetty kisa, miksi?
        Tulipa ruma sanonta mieleen, kisa oli kuin hevonen veteen........, mutta olkoon.
        Kokoan itseni ja olen kunnolla. :))

Miten koko kisa näyttää minusta jollain lailla köyhistyneen?

meeriamanda kirjoitti:

Meitin tummat olivat laulajina parhaita, ja te toiset olkaat eri mieltä. Ensivuonna uudet laulelijat.

Yhdyn edelliseen puhujaan. Samaa mieltä. Muut kuin pöllin nielleitä.

• maarina1 ejk
        . kirjoitti:

Taas kerran ollaan samaa mieltä. Minusta oli kokolailla vesitetty kisa, miksi?
        Tulipa ruma sanonta mieleen, kisa oli kuin hevonen veteen........, mutta olkoon.
        Kokoan itseni ja olen kunnolla. :))

Miten koko kisa näyttää minusta jollain lailla köyhistyneen?

Olen samaa mieltä. Ei ole enää samanlaista, kun koko systeemi on muutettu, tuntuu kuin olisi pelleilyksi mennyt.

• maarina1 ejk
        ******** kirjoitti:

Yhdyn edelliseen puhujaan. Samaa mieltä. Muut kuin pöllin nielleitä.

Kuin myös...

• .
        maarina1 ejk kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ei ole enää samanlaista, kun koko systeemi on muutettu, tuntuu kuin olisi pelleilyksi mennyt.

Josko olisi vaikkapa tuomariston aika muuttua. Miksi vaikkapa Vainio on aina ja ikuisesti suu auki?
        Onhan musikaalisuutta ja sen ymmärrystä muuallakin.

Kovin höttöä oli taas.
        Kuin pidettäisiin suurta kansanjuhlaa keisarin uusin vaattein?

Jotain puuttuu, sitä sielun säkenettä. Tuntuu, että se on sateessa sulanut?
        Pettynyt olen, taaskin.

• Korvesta taas kajahti, Mikkola Sotkamosta kotosin opiskelee Oulussa.

Koskelo Kajaanista viime vuonna kultakurkkuja molemmat.. Ollaan me ylivertaisia korven kasvatteja kuten Ilmari Kiantokin.

Katsoimme Petzen kanssa finaalin. Meillä ei ollut aikaisempaa kosketusta kisaan.
      Heti ekana ihastuin Lunbergiin ja hänen esittämään satumaahan, mutta se oli tunteen tekemä valinta, kuuskytluvun hitti, eka rakkaudet jne. muistot toivat kyyneleet silmiin.

Petze ulkomaalaisena sanoi heti, että Pekka voittaa, ääni ja tulkinta edustivat suomalaita tangoa parhaimmillaan.

Kun finaali eteni olin Terhin fanilainen, vaikka tosiasiassa Pekka hallitsi finaalia vahvalla äänen hallinnallaan ja karismaattisella varmuudella.

Tälläisiä sikiää vain Korvessa ; )

• Tarvitaan taitoa

Haapamäki tuomarina 7 vuotta
      Vainio tuomarina 6 vuotta

Ehdotan tilalle:

* Tapani Kansa
      * Esa Nieminen (puheenjohtaja)

• Lipputangon nuppi

Liinoja ei osallistu enään tangokisaan. Luulin, että jotain olisi jäänyt hampaankoloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2582
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1919
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1619
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1531
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      199
      1296
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1226
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1115
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1025
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      897
    Aihe