D&T Nails Turku

bambi92

Onko kellään kokemuksia Turun Humaliston kadulla sijaitsevasta D&T Nails kynsistudiosta?? Hintojen perusteella kiinnostaisi kovin ottaa siellä, sillä ne ei hirvitä opiskelijan rahapussia, mutta onkohan laatu kohtuullisten hintojen takia millaista..?

16

1253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaa

      ei mitään hajua koko paikasta

    • bambi92

      tai siis D&T Beauty Salon oli se oikee nimi.. Muistin nettisivujen osoitteen takia väärin.. :D

    • muutaman kerran

      Tekee ihan ok kynsiä, kestävät kolmisen viikkoa.
      Tosin aineista en tiedä mitä oikein käyttävät. Sanovat tekevänsä geelikynsiä, mutta silti käyttävät siinäkin akryylijauhetta. Koristeluista joutuu aina maksamaa aika paljon ekstraa. Hygienian tasossa on toivomisen varaa...
      Palvelu on kyllä aina ollut ihan hyvää ja ystävällistä tasoa. :)

      • bambi92

        okei, kiitos! :)


    • kiinnostuin

      millä tavalla hygieniassa oli puutosta?

      • Kävin juuri huollos

        Olen ollut D&T:n asiakas jo useamman vuoden. Käyn geelikynsien huollossa noin kuukauden välein. Kynsissä ei ole koskaan ollut mitään valittamista. Hinta on edullinen, niinkuin tämän ketjun aloittaja jo totesikin. Kynsimalleja on niiden nettisivulla nähtävissä monia kymmeniä.

        Kesäksi olen ottanut ripsenpidennykset. Ne on tosi kauniit ja tuuheat. Koko kesänä en ole muuta silmämeikkiä käyttänyt, vaikken normaalisti lähde mihinkään ilman meikkiä. Huoltoväli on ollut noin neljä viikkoa.

        Täällä todettiinkin jo, että palvelu on ystävällistä ja aina kysytään onko asiakas tyytyväinen.

        Mulla ei ole tuosta hygieniastakaan mitään valittamista: Jalkahoitovälineet otetaan aina sterilisointilaitteesta, kädet desinfioidaan ennen kynsihuollon aloittamista ja henkilökunta itse käyttää "maskeja" työskennellessään. Totta kai pölyä tulee, kun kynsiä hiotaan päivät pitkät, mutta rikkaimuri on kyllä käytössä jokaisen asiakkaan jälkeen.


      • Kävin juuri huollos
        Kävin juuri huollos kirjoitti:

        Olen ollut D&T:n asiakas jo useamman vuoden. Käyn geelikynsien huollossa noin kuukauden välein. Kynsissä ei ole koskaan ollut mitään valittamista. Hinta on edullinen, niinkuin tämän ketjun aloittaja jo totesikin. Kynsimalleja on niiden nettisivulla nähtävissä monia kymmeniä.

        Kesäksi olen ottanut ripsenpidennykset. Ne on tosi kauniit ja tuuheat. Koko kesänä en ole muuta silmämeikkiä käyttänyt, vaikken normaalisti lähde mihinkään ilman meikkiä. Huoltoväli on ollut noin neljä viikkoa.

        Täällä todettiinkin jo, että palvelu on ystävällistä ja aina kysytään onko asiakas tyytyväinen.

        Mulla ei ole tuosta hygieniastakaan mitään valittamista: Jalkahoitovälineet otetaan aina sterilisointilaitteesta, kädet desinfioidaan ennen kynsihuollon aloittamista ja henkilökunta itse käyttää "maskeja" työskennellessään. Totta kai pölyä tulee, kun kynsiä hiotaan päivät pitkät, mutta rikkaimuri on kyllä käytössä jokaisen asiakkaan jälkeen.

        ...jatkan tosta hinnoittelusta vielä:

        Nettisivulla on hintoja:
        Perustyö (geelikynnet) on 40 euroa. Nimimerkki "muutaman kerran" otti kantaa koristeluun ja totesi sen olevan aika kallista. Ranskalaiset kärjet maksaa vitosen ja siihen koristelakkaus lisäksi kympin. Eli yhteensä 15 euroa. Ilman ranskalaista koristelu maksaa kympin. Mun mielestä se ei oo kallista. Varsinkin kun perushinta on noin kohtuullinen. 50-60 eurolla saa tosi nätit kynnet.

        Timantit maksaa erikseen, mutta niin ne maksaa kyllä muissakin kynsistudioissa, joissa oon käynyt.


    • Hankala asiakas

      ÄLKÄÄ MENKÖ!!
      Enpä enää koskaan mene toiste tähän paikkaan!! Enkä voi kyllä suositella kenellekään muullekaan!! Laitoin geelit vanhojen tilalle (tosin siinä tosiaan käytettiin jotain ihmejauhetta, akryylijauhettako??) ja jo samana iltana alkoi palasia lohkeilla kynsistä. Laitoin palautetta ja pyysin että korjaavat kynnet. Sainkin ajan nopeasti, mutta siitä se hupi sitten alkoikin.... Vastassa oli paksu vietnamilaismies joka heti alkuun haukkui minut hankalaksi asiakkaaksi ja syytti täysin minua että olen kaivellut kynsilläni jotain kun palaset irtoaa. Yritin kertoa että minulla ei ole mitään syytä vääristellä totuutta ja otin samantien yhteyttä kun pystyin. Minulle tosiaan huudettiin päin naamaa miten olen hankala asiakas ja liian pilkuntarkka ja että heille ei koskaan ole tälläistä tullut vastaan.

      Tämän jälkeen tämä mies hyvin tökerösti laittoin geeliä kynsieni kärkiin, jotka nyt sitten kökköreinä siinä ovat. Kerroin samantien että en ole tyytyväinen, mutta eivät he mitään muuta tee, muuten maksaa. Eli tällä hetkellä kynsieni pääsyissä kamalat kökkäreet kynsien kärjissä. En malta odottaa että pääsen kotiin fiksaamaan kynteni edes sen näköiseksi että kehtaa töissä olla! Että jopa oli laadukas viikon takuu... Syyttävät siis asiakasta (olin kuulemma kaivellut kynsilläni jotain?!? Mitä ihmettä??) eivätkä ole millään tapaa valmiita ottamaan kritiikkiä vastaan. Se siitä minun asiakkuudestani... En voi suositella kenellekään!! Olkaa tarkkoina ketkä menette että viikon takuu tässä paikassa ei tarkoita sitten yhtään mitään!! Osoittelevat vaan kirjoittamiaan kylttejä miten reklamaatiot pitää tehdä heti paikan päällä saman tien?!? What?? Miten teet reklamaation jos lähtiessä paikasta kaikki näyttää olevan ok??? Jos olisin halunnut korjauksen, olisivat veloittaneet 8 eur / kynsi!! Kerroin että tulen kertomaan tapauksesta kaikille mahdollisille tahoille, mutta heitä ei kiinnostanut pätkän vertaa, puhuivat vain keskenään vietnamia(??) josta en luonnollisesti ymmärtänyt muuta kuin että minuahan siinä paneteltiin, olinhan hankala asiakas...

      Ranskalainen tippi muuten tehdään kynsilakalla, ei geelillä?? Ihan omituinen tapa tehdä geelikynnet!! Ikinä en ole moista nähnyt!

      Ai niin ja syyttivät myös minua että olen loukannut heitä sähköpostin kautta kun kysyin tekevätkö he vanhan geelin poiston veloituksetta kun sitä itse vaativat jos heille menee laittamaan kynnet... Voi jeesus! Kerroin että ovat kyllä nyt tulkinneet sitten itse väärin. Onhan asiakkaalla oikeus kysyä tehdäänkö joku osa työstä veloituksetta jos itse sitä vaativat. Hintaa poistolle tuli 5 eur.

      Näistä lohkeilevista, nyt kökkörekärkisistä kynsistä maksoin kuitenkin 51,50 eur. Lähes samalla hinnalla saa varmasti laadukkaampaa tekoa ja kunnon takuun kynsilleen!

      ÄLKÄÄ EREHTYKÖ MENEMÄÄN TÄHÄN PAIKKAAN I-K-I-N-Ä!!!

      • Nähdään taas :-)

        Olen ollut D&T:n asiakas vuosia eikä koskaan ole ollut mitään valittamista.

        En koskaan esitä mitään toivomuksia koristeluista, vaan annan tekijän toteuttaa itseään. Yleensä ensin tulee pikkusormeen ehdotus jonka sitten hyväksyn, hylkään (jos ei miellytä), ehdotan lisäystä tai mitä milloinkin. Koskaan ei ole tullut poikkipuolista sanaa.

        Joskus kynnet valmistuttuaan ovat tuntuneet tahmeilta, olen sanonut asiasta ja tahmeus on poistettu hymyillen.
        Aikataulut on aina saatu sovitettua, onpa tehty jalkahoitokin klo 7 lauantai aamuna; se oli silloin ainoa aika, joka sopi sekä minulle että heille.

        Teen työkseni huonekalujen verhoilua ja entisöintiä eli hion, maalaan, poraan ja jopa kaivan kynsilläni maalinpoistoaineen liottamia maalinkrämmäleitä jne. Kynteni joutuvat siis ajoittain kovallekin koetukselle; kertaakaan ei kynnen vahingoittuminen ollut kiinni huonosta laadusta.
        Kun olen omalla toiminnallani aiheuttanut (oman) kynnen vahingoittumisen, se on korjattu akryylillä; erottaahan akryylin ja geelin jo hajusta.

        En ole alan ammattilainen, mutta käsittääkseni kynsien pinnoitukseen ja maalaamiseen pätee samat lainalaisuudet kuin muihinkin: paras lopputulos saadaan aikaan käyttämällä saman tuoteperheen tuotteita ja tekemällä pohjatyöt kunnolla.

        Ranskalainen tippi? Tippi on muovinen jatkopala, joka liimataan omaan kynteen ja ranskalaisuus kynsistä puhuttaessa takoittanee sitä, että koristelu on kynnen kärjessä. Yleensä se on valkoinen lakkaus, mutta voidaan tehdä myös muilla tavoin.

        Mitä tyydytystä saat nimittelemällä ketään? Miten työn laatuun vaikuttaa se, onko joku paksu vai ei? Miten työn laatuun vaikuttaa tekijän kansallisuus?

        Jenni ja Toni, tämä on niitä tapauksilta joihin ei voi välttyä törmäämästä; aina löytyy joku, jolle ei kelpaa mikään ja joka on aina oikeassa. Aina löytyy myös niitä, joiden pitää saada täysi palvelu puolella hinnalla jne.


      • uskotko edes itse?

        Sen verran pitää vielä kysyä, että jos kerran ymmärsit sivua paneteltavan, niin mikset kertonut henkilökunnalle toiveitasi heidän äidinkielellään?

        Kuvittelisin, että jos ulkomaan kieltä puhuva hlö tulee vaikkapa Seppälään tekemään reklamaatiota puserosta ja henkilökunta neuvottelee keskenään suomeksi, eivät he panettele asiakasta; samoin varmaan tässäkin Jenni ja Toni keskustelivat keskenään siitä, mikä olisi paras tapa ratkaista tilanne... mutta sinä päätit, että nyt sinua pilkataan ja käyttäydyit itse sen mukaisesti.

        Mikset käynyt siellä, missä aiemmat kyntesi oli tehty?


    • 3vuotta käynnyt ar

      olen käynnyt monta vuotta ja olen todellakin tyytyväinen!!!aina saanut kauniit ja näyttävät kynnet.Jenni ja toni ovat olleet aina kohtelijaita ja ystävällisiä.Aijon siellä laittaa kynnyt aina ja en ikinä vaihda paikkaa!!JENNI JA TONI OLTTE PARHAITA!!

      • Tyytyväinen

        Tyytyväinen olen minäkin! Käynyt kanssa monta vuotta. Tehty kynsiä, hoidettu jalkoja ja laitettu ripsiä. Kaikki on aina sujunut hyvin ja olen ollut lopputulokseen tyytyväinen.


    • happy nails

      Olen ollut Tonin ja Jennin asiakas melkein 3 vuotta. Ennen kävin muualla manikyyrissa, mutta kuulin kaverilta, että D&T beauty salonista saa turun parhaimmat ja halvimmat kynnet. Ennen heillä käyntiä kynteni lähtivät samantien, mutta 3 vuoden ajan kynteni ovat aina olleet täydelliset eivätkä ole lähteneet suuremmastakaan törmäyksestä. Asun tällä hetkellä Helsingissä ja en vieläkään ole luopunut heidän manikyyreistä! :) miksi lähteä vaihtamaan jotain mikä on kerran todettu hyväksi (tässä tapauksessa parhaaksi.)

      Minua on kohdeltu siellä hyvin ja tarpeeni on otettu huomioon. Olen käynyt heillä puoli 7 aamulla manikyyrissä koska minulla tuli saman päivänä lähtö ulkomaille ja he saivat tämän sopimaan heidän kalenteriinsa! Jenni ja Toni omistautuvat työlleen ja vieläkin tärkeämmin he omistautuvat asiakkailleen 100 %!!!

      Voit valittaa minkä jaksat mutta Turusta et tule löytämään parempaa, pysyvämpää, halvempaa tai mukavampaa palvelua!!!

      SUUUUUUURI KIIIIITOS Jennille ja Tonille heidän palveluista! :)

    • Jaaaa li

      Huomenta vaan kaikille...yllättävää luettavaa. En voi samaistua "hankalaan asiakkaaseen".
      Itse olen aina saanut hurjan hyvää palvelua,Jenni ja Toni ovat erittäin ammattitaitoisia ja ystävällisiä.

      Kävin juuri eilen ja sain taas aivan ihanat ja kestävät geenikynnet. KIITOS Jenni! ;). Mulla ei lohkeile.

      Kaikenkaikkiaan D&T Beauty Salon on erittäin suositeltava paikka. Kynnet ovat kestävät,kauniit ja kaupungin edullisimmat! Käyn jatkossakin aina!
      Haliiit Jennille ja Tonille! =DDD. NÄHDÄÄN TAAS!

    • anu

      Mä laitan edullisemmin kyllä. Ja koristelut sisältyy hintaan;) ja olen käynyt pitkän koulutukseen siihen ammattiin. [email protected]

    • Tyytyväinen Asiakas

      Hankalia asiakkaita löytyy jokaisesta alasta.Olen ollut Jennillä melkein 3 vuotta asiakkaana ja aina parhaat ja kestävät kynnet! on kyllä kokemuksia muista paikoista josta olen jopa 90 euroa maksanut kynsistä eikä ole viikkoa kestänyt. todella tyytyväinen asiakas ja ajon jatkossa käydä!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe