Elikkä mistä onnistuisi latailla musiikkia netistä kun kerran S-Ryhmän Poimuri ei enää ole tarjoamassa palvelua... En haluaisi levytolkulla ostaa ns. huonoja kappaleita, vaan ihan 1 tai 2 hyvää per levy ja maksaa Osuuspankin verkkopankin kautta saman tien pois... iTunesin kautta tämä ei onnistu ja se ei tarjoa minulle sopivia maksutapoja. Ja Spotifyssä ei ole mitään järkeä minulle koska sen musiikkia ei saa poltettua CD:lle jotta saisi autostereossa soitettua muutakin kuin radio aaltojen surkeiden juontajien surkeita sepustuksia ja ärsyttäviä mainostaukoja, Ylen klassisesta tai iskelmällisestä puolesta puhumattakaan...
Yleisesti ottaen S-ryhmän palvelut on menneet paljon surkeammiksi vuosi vuodelta eteenpäin... Alkoi ärsyttää että hyvä palvelu loppui. Poimuri oli ok kokonaisuuus.
Poimurin korvaajaa etsimässä...
4
492
Vastaukset
- sanna1000
Samaa mietin mäkin, itse asiassa ostin Poimurista musiikkia pari viikkoa sitten mutten saanut avattua biisejä, vaan kone valitti jostain virheestä pakatussa tiedostossa. Laitoin tietysti viestiä asiakaspalveluun, mutta mitään ei kuulunut. Tänään muistin taas asian ja olin menossa Poimurin sivuille niin kappas, lopettanut oli. Nice. Katotaan saanko ikinä niitä biisejä tai edes rahoja takasin...
Mutta siis laittakaa ihmeessä vinkkejä mistä ostaa musiikkia jatkossa, Poimurista tykkäsin eikä vastaavia ongelmia ollut ennen tätä viimeistä kertaa. - 1+9
No-niin, vähän aihetta ylöspäin.
Tuo Poimuri oli yllättävän hyvä jopa harvinaisemman musiikin ostamiseen. Miles Davisiakin löytyi...
Mutta mitä tilalle? Mitä vaihtoehtoja löytyy, kun iTunes ei kelpaa? - Kelpaako7
7digital
- eikökäy
www.lataayoutube.com on ehkä hyvä??? Sieltä ainaki vois ladata kaikki mitä on YouTubessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745