Miksi aikuiset miehet esim 45 halua etäsuhdetta? Mikä siinä pelottaa?
Mikä mättää etäsuhteessa
5
364
Vastaukset
- Entinen palvelija
Tarkoitatko, että eivät halua etäsuhdetta? Luulisinpa, että miehet ovat hakemassa palvelijaa, jonka tulisi aina olla saatavilla. Naisen näkökulmasta etäsuhde on aivan loistava, voi poimia parhaat palat ja yhteinen aika on juhlaa. Arki tappaa romantiikan, näin se vain on. Parhaiten toimii suhde, jossa asutaan kumpikin erikseen ja kumpikin hoitaa itse asiansa. Nykymaailmassa naisilla on mahdollisuus valita, miksi niin moni suostuu orjaksi?
- adele4204
Olen etäsuhteessa 50v miehen kanssa ja meillä ainakin toimii hyvin näin :)
Viihdyn mainiosti myös yksikseni ja ihana ikävän ja odotuksen tunne kasvaa aina viikonloppua kohti.... ja sitten on taas ihanaa olla yhdessä :) - matkalaukku
Ei siinä mikään pelota. Ei vain ole mielekästä matkustaa kauas. Ihmisestä tulee mukavuudenhaluinen iän mukana. Ei ainakaan itseäni kiinnosta reissata kovinkaan kauas koska en pidä ajamisesta.
Tosin löysin vaimoni niin kaukaa ettei sinne sukulaisiin matkata kuin kerran-pari vuodessa. Koen tämänkin helpommaksi kuin ajaa tämän tästä yli sadankilometrin matkoja. - Niinku?
Haluaako vai eikö ne halua sitä etäsuhdetta?
- adele4204
Kaikki eivät todellakaan pidä ajamisesta - se on totta. Mutta "pitkä matka" on aika suhteellinen käsite. Mikä on toiselle pitkä, on toiselle lyhyt.
Meille 100 km:n välimatka ei ole ollut ongelma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742