Sattumalta homasin tämän palstan ja kiinnostus heräsi lähteä sinkkuristeilylle. Olen viehättävä 164cm/60kg gimma Turusta. Mielelläni tutustuisin mukaviin uroksiin/tai mukavaan!
sinkkuristeilylle! 27vuotias nainen huhuilee:)
sinkkukinkku neito
3
831
Vastaukset
- vielä sinkkumies
Moro!
Tarkotus olis itselläkin lähteä tolle sinkkuristeilylle mutta päivämäärää en ole vielä lyönyt lukkoon.
Niin oon 25v jätkä tampereelta ja euroopalle turusta tekis vähän mieli.
Mihis ajankohtaan itse olet risteilyä suunnitellut ? Ilmoitteleppa jotain Ota yht fiksulle miehelle. Ei pelkoa minkään sortin rikollisesta toiminnasta. T. Pete
Sinkkuristeilylle olis kyllä kiva lähte.) Mitäs ajankohtaa oot aatellu?
Mää on 27 vuotias jätkä.. Nimi merkin takaaa löytyy tietoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060