Olen 23v mies, joka asuu edelleen kotona. En koe, että se olisi jotenkin väärin, tai että oikeuksiani loukataan. Minulla on erinomaiset suhteen vanhempiini. En ole mikään loinen, vaan ihan mielellään maksan omilla rahoillani monia perheen kuluja. Asuin jonkun aikaa omillani, mut sitten muutin takaisin, kun töiden vuoksi yövyin 5 kertaa viikossa kuitenkin vanhemmillani, koska ne asuu ihan työn vieressä ja työvuoro päätty 24.00 maissa. Viihdyn koatona.
Yksi ongelma kuitenkin on. Kotona asuminen vaikeuttaa suhteiden syntyä. Enkä tarkoita seksiä. Mun perhe on sen verran usein poissa, että aikaa seksille löytyisi. Ongelmia syntyy siitä, että valtaosa 22-24v naisista asuu jo omillaan.
Huolimatta siitä, että olen tyytväinen oloihini, en kykenisi aloittamaan suhdetta naiseen, joka asuu omillaan. Nääs tää suomalaisten kulttuuri on sellasta, että jos 20v asuu viel kotona, niin on loinen, luuseri ja nörtti, vaikka olisit työllistetty, hyvin opiskeleva ja taloudellsesti riippumaton.
Onko kellään ollut vastaavanlaisia ongelmia?
Asunto suhteen estoona.
66
600
Vastaukset
- Ei aukea
Onko ongelma siis se, että et löydä naista, joka asuisi vanhempiensa luona?
- ,..,,,.
Eihän sellaisia naisia ole olemassa. Yli 20 vuotiaista naisista varmaan 90% asuu muualla kuin vanhempiensa kanssa, ainakin kaupungeissa.
- ÄitinPullasorsa
,..,,,. kirjoitti:
Eihän sellaisia naisia ole olemassa. Yli 20 vuotiaista naisista varmaan 90% asuu muualla kuin vanhempiensa kanssa, ainakin kaupungeissa.
Yksikään terve normaali työssäkäyvä nainen ei kiinnostu mammelin helmoissa siipeilevästä aikamiesvauvasta. (tosin nämä pullasorsat ei varmaan parisuhteeseen ole pyrkimässäkään)
Työtön juoppo nainen voi kiinnostua, mikäli nynnykillä on rahaa. Tuskin muusta syystä. ÄitinPullasorsa kirjoitti:
Yksikään terve normaali työssäkäyvä nainen ei kiinnostu mammelin helmoissa siipeilevästä aikamiesvauvasta. (tosin nämä pullasorsat ei varmaan parisuhteeseen ole pyrkimässäkään)
Työtön juoppo nainen voi kiinnostua, mikäli nynnykillä on rahaa. Tuskin muusta syystä.Väärin, minä kiinnostuin mammelin helmoissa asuvasta nuoresta miehestä. Niin paljon, että halusin sen omaksi. Mammelia se aluksi harmitti, kun poikanen lentää pesästä, mutta kuulemma tottui pian ajatukseen. Niinhän sen joskus tarviikin lentää...olihan ne vanhemmatkin poikaset jo lentäneet omilleen.
Mammeli on kiva mammeli, eikä mammelin pojassakaan ole mitään perustavaalatua vikaa. Vähän jääräpää, mutta ainakin pärjää kun ei oo ihan pyörieteltävä lapanen. :D- ÄitinPullasorsa
mazy kirjoitti:
Väärin, minä kiinnostuin mammelin helmoissa asuvasta nuoresta miehestä. Niin paljon, että halusin sen omaksi. Mammelia se aluksi harmitti, kun poikanen lentää pesästä, mutta kuulemma tottui pian ajatukseen. Niinhän sen joskus tarviikin lentää...olihan ne vanhemmatkin poikaset jo lentäneet omilleen.
Mammeli on kiva mammeli, eikä mammelin pojassakaan ole mitään perustavaalatua vikaa. Vähän jääräpää, mutta ainakin pärjää kun ei oo ihan pyörieteltävä lapanen. :DTuskin sinulla mazy onkaan 40 pullasorsa kumminkaan. Ei en usko.
- Anonyymi
,..,,,. kirjoitti:
Juuri näin, ainoastaan miehet loisivat äidillään vielä 40 ikäisenä. Johtuu munattomuudesta.
- Anonyymi
ÄitinPullasorsa kirjoitti:
Tuskin sinulla mazy onkaan 40 pullasorsa kumminkaan. Ei en usko.
tsihi "pullasorsa"
äitin syöttiläs
- Kotiloinen
Käytännössä joo. Mullehan ei ole mikään ongelma, jos nainen on "itsenäisempi", mutta monelle naiselle on ongelma, jos mies asuu kotona (ja täten ei ole uskottava).
- xcdfgsdf
No eikö tuo ongelma ratkeaisi sillä että selität miksi asut siellä...
- YTM
Naiset tosiaan vierastavat vanhempien helmoissa asuvia aikuisia miehiä, mutta jos katsot asiaa heidän näkökulmastaan, niin eivät varmaan ihan syyttä?
- itse-Nainen
Mikä on itsetuntosi taso? Miksi edes välität muiden mielipiteistä? Jos joku nainen ei hyväksy sinua tuollaisena, hän on sitten väärä nainen sinulle. Seksiin ehkä sopiva eikä seksiin tarvitse asua omillaan. Jos muutat omillesi vain muita mielistelläksesi, se on oma asiasi mutta kertoo itsetunnostasi sekin. Kyllähän sinä omillesi muutat kun siltä tuntuu tai kun vanhempasi lemppaa sut pihalle.
Totta, että mitä pidempään tuossa vaiheessa siivestät sen vaikeampaa oikeasti yksin asuminen tulee olemaan. Minkä nuorena oppii se on vanhempana luontevaa. Moni nainen kuitenkin odottaa ja toivoo miehen olevan itsenäinen ettei naisesta tule vain äiti kakkonen. On tietty naisia jotka haluaa hyysätä miehen siinä missä lapsetkin, mutta siitä on tiedossa ongelmia "mikset sä koskaan tee sitä ja tätä sä vaan makaat sohvalla jne.". Kun ensin on mies passattu pilalle ja kielletty opettelemasta kodin askareita. Ja siis suoraan äidin luota naisen luo ei ole paras mahdollinen keino, mutta ihan jokaisen oma asia.
Hyvä kuitenkin että olet sisäistänyt nämä mahdolliset ongelmat, siinä sulle miettimistä. Minä olen kokenut hyväksi yksinasumisen. Siinä itsenäistyy ja oppii pärjäämään omillaan. Sinä olet omillasi asunut, mutta milläs vakuutat neitokaiset, että olet itsenäistynyt? Helposti herää epäillys, että olet siirtymässä äidin helmoista naisystävän helmoihin.
Toisekseen, vaikka hyvät välit vanhempiin on hieno asia, napanuoran pitää olla poikki. Harva nainen katselee miestä, jolle vanhemmat vaikuttaisivat olevan tärkeämpiä kuin oma kumppani. Herää epäilys, että kuuntelet enemmän vanhempiasi kuin naista ja sehän ei kenellekään yksilahkeiselle sovi.
Asioilla kun valitettavasti on usein tapana olla niin kuin ne näyttävät olevan.Ei se yksinasuminenkaan mikään tae ole. Paljonhan on myös niitä aikamiespoikia, joiden äidit käy pullapojan luona siivoamassa, pyykkäämässä ja tekemässä ruokaa. Äiti saattaa koska tahansa pamahtaa paikalle omilla avaimillaan.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei se yksinasuminenkaan mikään tae ole. Paljonhan on myös niitä aikamiespoikia, joiden äidit käy pullapojan luona siivoamassa, pyykkäämässä ja tekemässä ruokaa. Äiti saattaa koska tahansa pamahtaa paikalle omilla avaimillaan.
Moni Pullasorsa pystyy peittämään totuuden ovelasti.
Valehtelee äitinsä olevan huonokuntoinen.
Joutuu "auttelemaan" äitiä.
Äiti pesee pyykit jne. - Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei se yksinasuminenkaan mikään tae ole. Paljonhan on myös niitä aikamiespoikia, joiden äidit käy pullapojan luona siivoamassa, pyykkäämässä ja tekemässä ruokaa. Äiti saattaa koska tahansa pamahtaa paikalle omilla avaimillaan.
Äidin oikeus katsastaa mitä 40 kullannuppu duunaa. 0nko taas juomassa yksin päätä täyteen kun ei naista saa.
Viinaa päähän - Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ilmainen siivous. Hienoa.
- nettok
Voithan sanoa pienen valkoisen valheen, että vuokra-asuntosi on juuri irtisanottu ja joudut majailemaan väliaikaisesti vanhemmillasi. Se ei ole iso valhe eikä kaukana totuudesta, koska tarkoituksenasi on varmasti ennemmin tai myöhemmin muuttaa pois vanhempiesi luota.
Kun tutustut kivaan tyttöön paremmin ja hänkin oppii huomaamaan, että vanhempien luona asuminen ei johdu siitä, että olet peräkammarin poika, niin tällainen "miinusmerkintä ansioluettelossasi" ei loppujen lopuksi haittaa mitään.- Anonyymi
Ei äitillä asuminen ole "miinusmerkintä" vaan ihan ok. Mitä järkiä on yksinasumisessa?
Mitä minä sit tekisin.
- Aa tee ämmä
Itse asun omassa kämpässä, mutta olen ollut huomaavinani, että naisille on liikaa sekin, että käy edes muutaman kerran viikossa "kotona". Miehen pitäisi ilmeisesti muuttaa toiseen kaupunkiin tai sitten omata vanhempiin sen verran etäiset välit, että näkee heitä korkeintaan parin viikon välein
- Ai Nou
EIkö se nyt ole ilmeistä, etkö ole huomannut että naiset yleensä kotoa lähtiessään tekee sen kunnolla, eli muuttavat vähintään toiselle puolelle Suomea monen sadan kilsan päähän? Siinä missä miehet saattavat jäädä jopa (HUIII) samalle paikkakunnalle!
Ehkä se muistuttaa naisia liikaa kotona asumisesta ja siitä miten äiteen kanssa meni aina sukset ristiin, jos asuvat liian lähellä ja vanhemmat saattaisivat käydä useamminkin kylässä, tai jotain. - MäähLampas
Ai Nou kirjoitti:
EIkö se nyt ole ilmeistä, etkö ole huomannut että naiset yleensä kotoa lähtiessään tekee sen kunnolla, eli muuttavat vähintään toiselle puolelle Suomea monen sadan kilsan päähän? Siinä missä miehet saattavat jäädä jopa (HUIII) samalle paikkakunnalle!
Ehkä se muistuttaa naisia liikaa kotona asumisesta ja siitä miten äiteen kanssa meni aina sukset ristiin, jos asuvat liian lähellä ja vanhemmat saattaisivat käydä useamminkin kylässä, tai jotain.Monet vässykkämiehet ovat asuvinaan omillaan.
Todellisuudessa äitihän ne pyykit pesee.
Jääkaapin töpseli ei edes ole seinässä lampaan talossa ettei kulu sähköä.
- valintakysymys
Kyllä se nyt vaan taitaa olla niin, että sun täytyy tehdä valinta. Kumpi on tärkeämpää, se että pääset helpolla äidin helmoissa, vai parisuhde? Kovin montaa päälle parikymppistä kotona asuvaa naista tuskin löydät, sillä naiset itsenäistyvät nuorina. Jos nainen jää pitkäksi aikaa vanhempien helmoihin, niin yleensä kysymys on mielenterveys- tai muista ongelmista.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Kovin montaa päälle parikymppistä kotona asuvaa naista tuskin löydät, sillä naiset itsenäistyvät nuorina."
Suomessa tämä itsenäistyminen tarkoittaa siirtymistä vanhempien rahapussilta sosiaalihuollon rahapussille. - erderere
Joo ehkä ns. itsenäistyvät kun muuttavat omaan panokämppään, mutta eivät toki kieltäydy jos rakkaat vanhemmat hieman avustavat taloudellisesti. Että ei ihan sitä aidointa itsenäistymistä sekään.
- vbvbvbvbvbvvcv
erderere kirjoitti:
Joo ehkä ns. itsenäistyvät kun muuttavat omaan panokämppään, mutta eivät toki kieltäydy jos rakkaat vanhemmat hieman avustavat taloudellisesti. Että ei ihan sitä aidointa itsenäistymistä sekään.
Nimenomaan näin. Eikö asiaa ole ihan tutkittukkin ja todettu, että naiset saavat paljon miehiä enemmän taloudellista ja muutakin apua vanhemmiltaan, vaikka muuttavatkin aiemmin kotoa? Tosin aika ymmärrettävää tuo aiemmin muuttaminen kun miesten pitää suorittaa asevelvollisuus.
- gfgerr
Jos et asu omillasi, tuskin olet oppinut muutenkaan itsenäiseen elämään. Moni nainen ymmärrettävästi pelkää joutuvansa keinoemoksi teidän muuttaessanne yhteen. Yksin asuva mies on sentään osoittanut pärjäävänsä yksinkin.
- Gegeggrrr
Heh, mitä nyt lähipiirin muijien touhua katsonut, eipä ne "omillaan" asuvat kollitkaan ole mitään itsenäisyyden perikuvia olleet vaan yhteen muutettua on muija saanut hoitaa suunnilleen kaiken kun jätkä itse makaa soffalla ja katsoo teeveetä. Ja aina näille jaloille uroksille on yksin asuessaankin joku horatsu löytynyt siivoamaan heidän omaakin kämppäänsä kun ei itse ole jaksanut. Ja eron tullessa muijat kuitenkin huokailevat tällaisten tyyppien perään.
Olisipa itselläkin pullat yhtä hyvin uunissa, mutku joku hoivattavuusominaisuus varmaan puuttuu eikä kukaan minun kämppääni tule siivoilemaan, huoh... - Aa tee ämmä
Kyllä kuka tahansa pösilö (jollei jostakin kehitysvammasta ole kyse), osaa asua yksin. Omillaan pärjääminen (=itsenäisyys) on aivan eri asia.
- vvcxvcxvcxvx
Minä en kyllä ymmärrä miksi kaikki jauhavat tuosta ettei muka ole oppinut itsenäiseen elämään. Itselleni ei ainakaan ollut mitenkään vaikeaa oppia tekemään kaikkea itse ja opin sen itseasiassa samantien kun muutin yksin asumaan. Ainoa oudolta tuntuva asia oli se ihana hiljaisuus ja vapaus, jota vanhemmilla asuessa ei koskaan ollut.
Minusta kyllä tuntuu, että naisilla on yleensä se kiireempi saada mies taloon kuin miehelle saada nainen taloon. Mies viihtyy hyvin yksin asuessaan. - LapaneTippuu
Aa tee ämmä kirjoitti:
Kyllä kuka tahansa pösilö (jollei jostakin kehitysvammasta ole kyse), osaa asua yksin. Omillaan pärjääminen (=itsenäisyys) on aivan eri asia.
Osaa mut ei pysty.
Henkinen kehitys loppui siihen kun ensimmäinen viinapullo korkattiin.
Työelämään ei uskalla. - Anonyymi
Yksin elävä mies vetää kylmää maksalaatikkoa suoraan rasiasta. Ehkä se on itsenäisyyttä.
Viimeistään sunnuntaina äitille syömään.
- Kokenut30v
Kerronpas tarinan. Jotain 10 vuotta sitten asuin vanhemmilla vielä. Kaikki oli jees, mut päätin muuttaa pois, koska kaikki niin teki.
Parhaan kaverin kanssa ruvettiin kämppiksiksi. Siinähän selvisi, että toki oli meno rennompaa (Koska jätkillä on meno rennompaa), mutta vapautta ja itsenäisyyttä siinä ei ollut. Kaveri oli näitä "Älä laita sun sukkia sinne ja tänne". Nipotti kaikesta. Kuitenkin söi usein mun safkat kaapista. Puhumatrtakaan siitä, että kun toinen halus seksiä, niin yksiön tarjoamat mahdollisuudet olivat tasoa "Mee tunniks lenkille".
Muutin omilleni. Halusin aitoa vapautta, ilman valtion tukea. Well. Tehdääkseni parikymppisenä tarpeeks rahaa vuokranmaksuun opiskelun ohella asuin käytännössä töissä. Sain tarpeeks ja otin loparit. Sitten alkoi juoksuntelu luukulle. Ja itsenäisyydestä sen verran, että jos ihmistä ei vaivaa, että vaatteet on kasana nurkassa ja sentin pölykerros, kun hän asuu jonkun kanssa, niin ei se yksinkään jaksa siivota.
Kävi tuuri. Tapasin mukavan naisen, jonka kanssa muutettiin yhteen. Yllättäen, minun teki mieli siivota, ihan vaan miellyttääkseen häntä. Häitä parhaillaan suunnitellaan.
Joten kaveriseni, neuvon sua: Pysy vaan kotona niin kauan, kun saat/siltä tuntuu. Monissa maissa kotoa muutetaan vain silloin, kun on oma perhe syntymässä. Perhe on kaunista. Me suomalaiset olemme unohtaneet sen. - goood
Mitäs tuumaat miehestä joka on 36 ja asuu vanhemmillaan, vaikka omistaa omankin kodin?
- Kokenut30V
En mene kritisoimaan noilla tiedoilla. Jos mies ei ole parasiitti, joka on koko ajan tyyliin "Mamma, mun WoW aika on loppumassa, heitä Visa. Jooko?", niin ei siinä vikaa ole. Ihan sama missä ihmine asuu ja kenen kanssa. Olennaisempaa, on miten hän asuu. Voihan hän hyvinkin olla erittäin paljon osallisena perheen menojen maksajana. Silloinhan hän on vaan "kämppis", joka vaan sattuu olee sukulainen.
Toki toi, että hänellä on oma koti on vähän outo, mut onhan esim ketjun avaaja sanonut, että usein yöpyi vanhemmillaan työmatkojen vuoksi, silloin kun asui omillaan.
Plus tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka asuu vanhemmillaan ja vuokraavat kämppäänsä eteenpäin. - gooood
Kokenut30V kirjoitti:
En mene kritisoimaan noilla tiedoilla. Jos mies ei ole parasiitti, joka on koko ajan tyyliin "Mamma, mun WoW aika on loppumassa, heitä Visa. Jooko?", niin ei siinä vikaa ole. Ihan sama missä ihmine asuu ja kenen kanssa. Olennaisempaa, on miten hän asuu. Voihan hän hyvinkin olla erittäin paljon osallisena perheen menojen maksajana. Silloinhan hän on vaan "kämppis", joka vaan sattuu olee sukulainen.
Toki toi, että hänellä on oma koti on vähän outo, mut onhan esim ketjun avaaja sanonut, että usein yöpyi vanhemmillaan työmatkojen vuoksi, silloin kun asui omillaan.
Plus tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka asuu vanhemmillaan ja vuokraavat kämppäänsä eteenpäin.Asuntovelallinen mies---ok-talo itsellä. Vanhemmilla pieni kaksio.
- goood
Kokenut30V kirjoitti:
Plus tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka asuu vanhemmillaan ja vuokraavat kämppäänsä eteenpäin.Oma asunto on tyhjillään kolmatta vuotta. Maksut juoksee.
- Greetel
Hienoa, säästyy vapaat asunnot niille jotka oikeesti kämppää tarttee.
En pitäisi omillaan asuvana sitäkään miestä joka vielä 50mppisenä asuu äitinsä viereisessä talossa ja on kahdesti eronnut, kumpikin avioliitto tuli vietettyä siinä äitin viereisessä talossa. Sitten se kehtaa esiintyä sivistyneenä maailmanmiehenä ammattinsa takia ja on olevinaan hyvä saalis. Ällötys, kun mulle selvisi tuo elämänkuvio, että äidin vieressä asumalla avioliitotkin pilattu. - exäni myös
Näitä on aika paljon, ihmisiä joilla on oma asunto. Mutta sitä kämppää pidetään tyhjillään ja maksetaan kuin kuollutta lehmää, silti asutaan muualla muiden nurkissa ilmaiseksi. Jotain mätää siinä on.
- sdtfawds
Greetel kirjoitti:
Hienoa, säästyy vapaat asunnot niille jotka oikeesti kämppää tarttee.
En pitäisi omillaan asuvana sitäkään miestä joka vielä 50mppisenä asuu äitinsä viereisessä talossa ja on kahdesti eronnut, kumpikin avioliitto tuli vietettyä siinä äitin viereisessä talossa. Sitten se kehtaa esiintyä sivistyneenä maailmanmiehenä ammattinsa takia ja on olevinaan hyvä saalis. Ällötys, kun mulle selvisi tuo elämänkuvio, että äidin vieressä asumalla avioliitotkin pilattu.Maatiloilla sitä edellistäkin sukupolvea joutuu sietämään. Onneksi olet syöttiläs.
- vuonna 2012
sdtfawds kirjoitti:
Maatiloilla sitä edellistäkin sukupolvea joutuu sietämään. Onneksi olet syöttiläs.
Maatilat ja kaupunkilaiselämä on täysin eri asiat. Maaseudulla olisi outoa jos ei äiti asuisi poikansa nurkissa. Äitinsä pois ajava poika olisi moukka. Ainakin oli 100 vuotta sitten.
Kaupungissa on vähän toisin. Vanhempiin on hyvä pitää välit ja yhteyttä, mutta ei avioliittoa voi äidin ehdoilla ylläpitää. Ei tänä päivänä ole mitään perustetta.
Menin tuohon halpaan aikoinaan että muka jostain käytännön syistä mies asui samassa talossa äitinsä kanssa se tosin oli tavallaan paritaloksi muutettu iso vanha omakotitalo. Mies oli ihan valmis ja vapaa että etsitään oma koti jostain kun oltiin parisen vuotta seurusteltu siinä äidin helmoissa ja mun luona. Varaa meillä oli kerrostaloon. Sopivia asuntoja olikin jo katsottu mutta viime hetkellä kun miehen äiti alkoi voivottelemaan että miten hän pärjää kun on tottunut miehen tekemään sitä ja tätä niin mies ehdotti että asutaan siinä kun se tuli niin paljon halvemmaksikin. Miehellä oli tilava kaksio. Muutin sinne alkuun ja ajattelin äidin sopeutuvan että miehelä on parisuhde. Niin ei käynyt. Enkä kestänyt sitä äidin ehdoilla elämistä joten muutin pois ja sain haukut äidiltä perään että kyttäsin vain perintöä ja ties mitä. Miehellä oli myös veli joka olisi voinut äidistä huolehtia (äiti oli tosin ihan terve ja toimintakykyinen..) mutta hän oli nuorempana muuttanut ajoissa pois eikä häntä paljoa näkynyt. Ilmeisesti tulehtuneet välit äitiin tai jotain. - Anonyymi
Tällä hetkellä lapanen on 46v tunnen tapauksen.
Juuri nyt yrittää asua talossaan yksin.
Routa ajaa pellen takaisin äitin tissin syöntiin syksyyn mennessä. - Anonyymi
goood kirjoitti:
Oma asunto on tyhjillään kolmatta vuotta. Maksut juoksee.
Talo rakenteilla 19v asuu mutsilla.
pullasorsa kohta 50v
- Mies..
Ei tuossa mitään vikaa. Monissa maissa on täysin normaalia, että asuu vielä kolmekymppisenä vanhempien luona.
- Oma tupa, oma lupa
Monissa maissa lapsia hakataan, naisia raiskataan ja miehiä kivitetään. Perusteesi on siis huono.
- likainen mieli
Oma tupa, oma lupa kirjoitti:
Monissa maissa lapsia hakataan, naisia raiskataan ja miehiä kivitetään. Perusteesi on siis huono.
Suomessakin kun ruvetaan oikein tosissaan leikkaamaan laman takia asumis, sosiaali yms. tukia voi olla että moni "itsenäinen" nainen olla täällä aika vakava. Suomalainen sosiaalivaltio mahdollistaa naisille tämä itsenäistymisen jo parhaimmillaan 16 vuotiaana muuttamalla "omaan" eli kunnan asuntoon. Ei kannata unohtaa että Välimeren maat eivät ole Suomen kaltaisa sosiaalivaltioita ja työpaikkojen paetessa Suomesta on meilläkin edessä hyvinvoitivaltion etujen karsiminen. Mutta naisethan istuvatkin karvalompakon päällä... Sehän on pelastanut perinteisesti varsinkin vähänkoulutettujen naisten talouden.
- YH magneetti
Muutama vuosi sitten tyttäreni asui luonani Helsingissä opiskelija-asunnon sijaan. Hänen poikaystäväänsä asia ei haitannut.
Mielenkiitoisempaa tässä oli se, kuinka kiinnostuneita YH-naiset olivat tyttärensä kanssa asuvasta miehestä.- Anonyymi
Tulee juotua vähemmän kun pyörii äitin nurkissa.
- juoppo
- realismus
Onhan tuo outoa, yleensä aikuinen asuu omillaan, ellei ole nk. peräkammarinpoika tai vanhaa vanhempaansa hoitava omaishoitaja.
- Yksikääm nainen ei
halua mammanpoikaa, jonka äiti pesee pyykit ja siivoaa.
- näin on, kun
naiset haluavat itse pestä miestensä pyykit ja siivota, joten eihän se passaa että sen tekee miehen äiti
- mies32
Itsetuntovamma se on jos jää naisensaanti asumisesta kiinni.
Samanlaisia pikku"vikoja " meissä on kaikissa. Vahvaitsetuntoiset eivät jää jumiin "vikoihinsa" ja haistattavat pitkät niille lapsellisille naisille, jotka noista tekevät ongelman.- Problemz???
Mutta mitä tehdä, jos kulkee koko ajan eteenpäin, mutta aina vaan sattuu niitä vääriä naisia? Ja huom, en tarkoita vaan sitä, että asuisi yhä kotona, vaan ylipäänsä
- mies32
Problemz??? kirjoitti:
Mutta mitä tehdä, jos kulkee koko ajan eteenpäin, mutta aina vaan sattuu niitä vääriä naisia? Ja huom, en tarkoita vaan sitä, että asuisi yhä kotona, vaan ylipäänsä
Jaa-a... ehkä niiden naisten kanssa ei todellisuudessa olisi synkannut muutenkaan. Tuskin kunnollinen nainen dumppaa 23v miestä sen takia, että asuu vanhempiensa luona, etenkin kun siihen on hyvä syy ja työpaikka jne. löytyy. Eli joko ne naiset ovat olleet tyhjäpäitä tai sitten eivät syystä tai toisesta muutenkaan syttyneet ja ovat ehkä keksineet asumisen tekosyyksi.
Yleiseen itsensä kehittämiseen naismarkkinoilla ja noiden ongelmien voittamiseen on netti täynnä oppaita. Siitä vaan opiskelemaan.
Itse olen miettinyt sitä, että kun omistan (joo, pankkini kanssa) asunnon, niin onko SE este? Tästä kun ei pääse ihan yhtä helposti eroon kuin jostain vuokraluukusta. Sitten kun tässä on asunut riittävän kauan välttääkseen verotukselliset rangaistukset (kaksi vuotta pitää asua), niin sitten pitäisi vielä saada myydyksi, mielellään niin ettei tule paljoa tappiota.
Kuulostaa jotenkin tyhmältä, kun sen nyt kirjoitan, mutta jotenkin pelkään (ikään kuin tositilanne tulisi koskaan eteen) ettei toinen halua muuttaa tänne - vaikka kaksiossani sinänsä olisikin tilaa - ja että toinen jopa kavahtaisi tilannetta, helpommalla pääsisi jonkun vuokralla (tai peräkammarissa) asuvan poikamiehen kanssa. Ylipäätään tuntuu, samaan tapaan kuin 160 senttiä kapeamman sängyn hankkimisen yhteydessä, että olen jotenkin lyönyt lukkoon tulevaisuuden, ettei se tästä tule muuttumaan edes siinä tapauksessa, että muuttuisin muuten halutuksi poikamieheksi.- osoitevapaa
Suhteessa ollaan ihmisen kanssa, ei toisen asunnon kanssa. Yhden miehen kanssa olin n 6kk suhteessa ja nähtiin päivittäin, mutten ikinä käynyt hänen luonaan enkä edes tiedä, missä asui, mistä sitä tietää vaikka olis asunut vanhempien luona. Ai niin juu, en olekaan 22-24v, ehkä se on siinä ikäluokassa oleellisen tärkeä juttu.
- Anonyymi
Päivänselvä äitin syöttiläs. Loinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä äitinsä pientä eläkettä kuppaavia juoppoja aikamiespoikia ollut maailman sivu.
Vain kaheli nainen katsoo tälläistä yli 5 min. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä äitinsä pientä eläkettä kuppaavia juoppoja aikamiespoikia ollut maailman sivu.
Vain kaheli nainen katsoo tälläistä yli 5 min.Totta, tuohon lisätään vielä työtön alkoholisti. Niin kuvio on valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, tuohon lisätään vielä työtön alkoholisti. Niin kuvio on valmis.
Totta, aivonsa juonut reppana loisii aina äidillään mikäli mamma suostuu ottamaan nysväkkeen riesakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6kk pullasorsan kanssa?
Oletko siis läski työtön ämmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6kk pullasorsan kanssa?
Oletko siis läski työtön ämmä?Jos epätoivoinen nainen ei muuta saa, hän voi kelpuuttaa pullapojan.
"en kykenisi aloittamaan suhdetta naiseen, joka asuu omillaan" - Mikset? Hällä voisi olla tilaa sullekin, yhden miehen mentävä nurkka. :)
Minunkin mies asui syntymäkodissaan, kun me alettiin tehdä tuttavuutta ja mentiin yhteen. Hän muutti mun luokse ja sillä tiellä ollaan. Nyt asutaan hänen remontoimassa ja ostamassa omakotitalossa. Ei se mitään luuserimaisuutta meinaa, jos asustelee vanhepiensa luona, pikemminkin se jos ei sieltä pääse koskaan pois eikä ole kyse mistään sukutilan jatkamisestakaan.
Ihan normaali mies minunkin mies on, pärjäävä ja omatoiminen, itsenäinen...vaikka monet ajattelee että kun asuu kotonaan on oltava jotenkin kyvytön ja reppana. Höpsis...kaikki vaan ei halua erkaantua ja koe ahdistavaksi olla kotonaan, kunnes on joku syy lähteä sieltä, kuten nainen.- Anonyymi
Ei asuntokaan taida paljon vaikuttaa sellaisessa, mutta nyt kun laittavat kiinni koko keskustelu-sivustot, arvaisin että noin 2 tuntia korkeintaan pitäisi kestää alasajo, jos on hyvät tietokoneet, sitten avautuu uudestaan :D
- Anonyymi
On siinä taas joku kehittänyt itselleen ongelman.
- Anonyymi
Jos suhteen estona on estonia, se uponnut laiva eli kuolema erottaa silloin.
- Anonyymi
Kummallinen tyyppi asuu vanhemmilla tossa iässä, se on vaan fakta. Eikö sua häiritse kuunnella kun isäs painaa äitiä nii että sänky natisee ja sun pitää kuunnella sitä naimista.
Mites sitten kun haluat katsoa pornoa ja runkata polvillaan huoneessas? Eikö vanhempias haittaa että aikuinen poika hakkaa hanskaan kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418