Veljelläni lapsella on kohta ristiäiset, ja minulla olisi yksi tosi hieno mekko, ehkä vähän liian lyhyt kylläkin, ja turhan seksikäs mekko :D Mutta niin, voiko pukea ristiäisiin? Ettei tulisi liian hautajaismainen tunnelma.
Musta mekko ristiäisiin?
7
1044
Vastaukset
- ;))))
peittävä, säädyllinen, mielellään pirtsakan värinen luulisin olevan paras vaihtoehto. jätä seksikkäät asut muunlaisiin juhliin ;)
- joku
Ei mustaa mekkoa ristiäisiin, laita jotain vaaleaa tai värikästä - eikä liian seksikästä ;)
- (;;;;;
hmm....... ei kannata laittaa seksikästä\mustaa mekkoa RISTIÄISIIN. Musta mekko hautajaisiin ja seksikäs sitten muihin hommiin... ;)))))))))))))) Edellämainutut veivät sanani! Eli just joku PEITTÄVÄ, pirtsakka mekko:) Kokeile ihmeessä erilaisia värejä!
- Nohnoh:))
Eieiei, ei seksikästä ristiäisiin. Muut saattavat katsoa sinua huorahtavana. Musta mekko kyllä käy, jos se on peittävä,ja jos siinä olisi vaikka jokin valkoinen vyö tai jokin värikäs huivi hartioilla, ei olisi yhtään pahitteeksi! Mielikuvitusta peliin!:)
- AP
Ooih, vastasin melkein samaan aikaan kuin minäkin!:D Kiitos kaikille vinkeistä! :)) Ristiäiset kylläkin menivät, ja minulla oli sellainen puuterin värinen mekko, josta upeita mustia yksityiskohtia! :))
- ap,sorrytaaskirjotan
AP kirjoitti:
Ooih, vastasin melkein samaan aikaan kuin minäkin!:D Kiitos kaikille vinkeistä! :)) Ristiäiset kylläkin menivät, ja minulla oli sellainen puuterin värinen mekko, josta upeita mustia yksityiskohtia! :))
vastasit* :D
- ap
Niin, ja mekko on tosiaan musta. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071