iivar-runoilija
ratikkakuski
zisel
richartti
timanttia
hahmotelma
jaana
monttu
puskalisko
pikku-murikka
Kyöstix
Arvaillaan palstaisten tilin saldoja
7
105
Vastaukset
- arvioija
iivar-runoilija 23 000 €
ratikkakuski 16 500 €
zisel 0,21 €
richartti 4021,00 €
timanttia 3000,00 €
hahmotelma 23,89 €
jaana 1023,00 €
monttu 6,34 €
puskalisko 498,00 €
pikku-murikka 312,05 €
Kyöstix 678 000,20 €- Meinaatko että
mielistelemällä miljonääriksi? Voi se pitää paikkansakin.
No jos laskee mun ja vaimon kaikkien tilien saldot yhteen niin toi 4k€ voi olla aika lähellä... Haaveissa ois, että pahan päivän varalle ois tilillä 10k€, mutta nyt on pari niin kallista lainaan niskassa, että ne täytyy hoitaa pois ensin.
Richartti kirjoitti:
No jos laskee mun ja vaimon kaikkien tilien saldot yhteen niin toi 4k€ voi olla aika lähellä... Haaveissa ois, että pahan päivän varalle ois tilillä 10k€, mutta nyt on pari niin kallista lainaan niskassa, että ne täytyy hoitaa pois ensin.
No eipä oo tuokaan asia paljon muuttunut vuosien saatossa....
Richartti kirjoitti:
No eipä oo tuokaan asia paljon muuttunut vuosien saatossa....
Vieläkö on sama vaimo kuitenkin?
Jan1 kirjoitti:
Vieläkö on sama vaimo kuitenkin?
Tottahan toki....ei oo kukaan sitä poiskaan hakenut.
- tieto!
iivari on varakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797